طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پرده


پرده

انتخاب پرده برای اتاق خواب بزرگ می تواند مثل یک زمین معدن باشد، بنابراین ما ایده های طراحی بعضی اتاق های مورد علاقه خود را برای کمک به شما در اینجا جمع آوری کرده ایم.


1-6.jpg


داشتن یک خواب خوب در شب مهم است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هنگامی که اتاق خود را طراحی می کنید، باید مثل یک مکان امن برای داشتن آرامش باشد. پوشاندن پنجره های اتاق با پرده های مناسب یک امری حیاتی است. اگر پرده اتاق شما مقدار زیادی از نور را به داخل راه دهد باعث می شود زودتر از خواب بیدار شوید، مخصوصا در فصل تابستان. انتخاب صحیح پرده نیز یک امر واجب است. راهنمایی ما را در طراحی مناسب برای انتحاب پرده اتاق خود دنبال کنید.


1 - انتخاب چه نوع پارچه ای برای پرده اتاق خواب بهترین است:


انتخاب پارچه یک امر کلیدی است. پارچه های نازک که نور از آن ها عبور می کند بسیار دوست داشتنی هستند و حریم خصوصی را نیز حفظ می کنند، اما انتخاب خوبی نخواهند بود اگر میخواهید در تاریکی مطلق بخوابید. در این مورد انتخاب پرده های ضخیم گزینه بهتری خواهد بود. پارچه های سنگین تر از قبیل نخ ضخیم، کتان و مخمل مناسب هستند. مخصوصا کرکره هایی که برای نگه داشتن نور خارج از اتاق طراحی شده اند.


2-4.jpg


2 - پرده های آماده شده یا آماده برای اندازه گیری:


می توانید پرده های آماده شده یا آماده برای اندازه گیری بخرید. پرده های آماده ارزان قیمت تر هستند و نیازی به انتظار تا آماده شدن آن ها نیست، اما پیدا کردن گزینه هایی که اندازه پنجره شما باشند دشوار خواهد بود، اینجاست که به سراغ اندازه گیری پرده های آماده می روید.

اگر پرده های آماده شده برای اندازه گیری می خرید، دقیقا همان چیزی که می خواهید را بدست خواهید آورد. این نوع پرده ها در حالیکه تمایل دارند بسیار اعلاء شوند، بسیاری از برند های عالی وجود دارند که سرویس های خوبی را با قیمت منطقی ارائه می دهند. اگر در این مسیر هستید ما پیشنهاد می کنیم ابتدا نمونه پارچه ها را برای دیدن از آن ها درخواست کنید.


3-3.jpg


3 - استفاده از طرح Vintage(عقب گردی مدرن):


این پارچه پرده ای زیبا برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب الهام گرفته از کار هنری نقاشی منظره در دهه 1800 است. نقاش آن شخصی به نام Anne Sloan بوده است. در این پارچه خلاصه ای از طرح درخت و منظره ها در سه رنگ کلاسیک، سفید قدیمی، خاکستری پاریسی و سبز آمستردامی می بینید که در برابر دیوار تیره بسیار فوق العاده شده است. استفاده از پارچه های کم رنگ به این معناست که به راحتی با انواع کرکره قابل هماهنگ شدن است.


4-2.jpg


4 - استفاده از چند لایه پارچه برای طراحی چند منظوره پنجره:

چرا به دنبال چند لایه پارچه برویم؟ زیرا حس لوکسی را ایجاد می کند حتی اگر مبلغ زیادی بابت پرده ها و کرکره ها نپرداخته باشید. دو نوع پرده انتخاب کنید یکی سفت و سخت و دیگری نرم و نازک و آنها را روی ریل های دوتایی و جداگانه قرار دهید. نتیجه یک چشم انداز بسیار زیبا خواهد بود که نور را فیلتر می کند و حریم شخصی را حفظ می کند و همچنان یک نور ظریف نیز به داخل اتاق راه می دهد.


5-2.jpg


5 -از طریق پارچه های کم رنگ یک محیط آرام بخش در دکوراسیون منزل ایجاد کنید:

اتاق های خواب مکانی برای استراحت هستند. پس پارچه ای برای پرده خود انتخاب کنید که دارای رنگ و طرحی باشد که باعث ایجاد محیطی آرامش بخش می شود. از استفاده از پارچه های نازک و شناور خجالت نکشید- اگر می خواهید جلوی تابش خورشید را بگیرید می توانید آن ها را با پارچه های ضخیم جفت کنید که حالت سایه دار نیز دارند.


6-2.jpg


6 - پذیرفتن طرح ها در پارچه های پرده اتاق خواب:

در یک طرح خنثی، منسوجات به شما این فرصت عالی را می دهند تا یک طرح جسورانه به محیط دکوراسیون منزل خود اضافه کنید. که راه حلی عالی برای هر کسی است که می خواهد کمی علاقه به یک اتاق خواب اجاره ای ساده تزریق کند. مجموعه ای روشن از پرده ها در طرح و رنگ مورد علاقه خود پیدا کنید و رنگ را توسط سایر لوازم جانبی خود انتخاب کنید.


7-2.jpg


7 -ترکیب مواد برای تاثیر گذاری چشمگیر:

اگر طرح یا رنگ پارچه ای را دوست دارید اما در استفاده از آن محتاط هستید، چرا آن را با سایر مواد خنثی تر مثل پرده های اتاقتان برای تعادل سازی جفت نمی کنید؟ این یک ایده عالی برای آن هایی است که دچار مشکل بودجه نیز هستند، زیرا در استفاده از مواد گران قیمت پرهیز می کنید اما همچنان یک تاثیر قوی می گذارید. برای یک چشم انداز واقعا منحصر به فرد در دکوراسیون منزل، یک سرویس سفارشی را انتخاب کنید که به شما امکان ترکیب و تطابق می دهد.


8-1.jpg


8 -یک پیچ و تاب در سبک اتاق خواب سنتی:


اگر می خواهید مقداری از طرح های مدرن در طرح اتاق خواب سنتی خود بیاورید، در دکوراسیون منزل کلید اصلی در آن است که اطمینان حاصل کنید که یکی از عناصر در طرح پرده شما مقداری قوانین را بشکند. برای مثال به دنبال ترکیب طرح سنتی با یک رنگ عجیب بروید یا یک جفت پرده با طرح کلاسیک را بر روی یک پارچه متفاوت امتحان کنید.


9-1.jpg


9 -استفاده از رنگ های جدید خنثی:

رنگ های خنثی یک حس رومانتیک به اتاق خواب می دهند. صورتی کم رنگ، سفید و خاکستری با تناژ قهوه ای برای اتاق خوابی با محیط آرام مناسب هستند. بنابراین چرا آن ها را وارد رنگ های پرده نکنیم؟ انتخاب پارچه با چنین رنگ هایی برای طراحی نهایی اتاق خواب به همراه یک چراغ در کنار تخت خواب در شب با خود نور ملایمی را به داخل اتاق به همراه می آورد.


10-1.jpg


10 -پرده ها تا روی زمین کشیده شوند:

افتادن پرده تا روی زمین برای ساختن منظره مورد نظرتان در اتاق بسیار مهم است. در حالیکه از دید کاربردی نیاز است که پرده فقط به پایین پنجره روی زمین برسد. این طراحی بسیار به روز و شیک است. حتی باعث می شود هنگامی که پنجره را باز می کنید، قاب دور آن زیباتر به نظر برسد.


11-1.jpg


11 -ترکیب پرده های پنجره های اتاق برای حفظ حریم شخصی:


لایه های پرده با سایر پوشش های پنجره مثل کرکره یا لمینت های مخصوص پنجره باعث ورود ماکسیمم نور مورد نیاز و همچنین حفظ حریم شخصی می شود. اگر به دنبال چشم اندازی زیبا در دکوراسیون منزل خود هستید، نیاز به انتخاب پارچه های سنگین نیست. چرا یک پرده نخی نازک همراه با کرکره انتخاب نکنید که از هر دو نظر سود ببرید؟


12-1.jpg


12 چه اندازه پرده ای برای اتاق خود انتخاب کنید؟

هنگامی که در حال انتخاب برای پرده اتاق خود هستید، اندازه و شکل پنجره را نیز در نظر بگیرید. فاکتور اندازه اتاق هم در نظر داشته باشید زیرا پرده های بزرگ باعث می شود اتاق کوچکتر به نظر برسد. اگر پنجره اتاقتان به صورت عقب رفته است نیاز است که پرده را کمی پهن تر انتخاب کنید تا تمام اطراف پنجره را بپوشاند، اگر پنجره های طویل دارید فراموش نکنید که پرده را چند سانتی متر بلند تر از سایز پنجره ها اندازه بگیرید. بخاطر داشته باشید که انتخاب پرده هایی که کمی تا روی زمین می آیند باعث ایجاد احساس آرامش و همچنین لوکس شدن بیشتر اتاق می شود.


15-1.jpg

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی