طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیا در فکر نوسازی حمام خود هستید اما در عین حال هیچ ایده ای برای آن ندارید و یا نمی دانید باید از کجا شروع کنید؟ برای اینکه به شما کمکی شود که از ایده هایی الهام بگیرید، ما نظرات متخصصان در بازسازی را راجع به ایده های طراحی داخلی برای حمام ها که در سال 2019 و فرا تر از آن وجود خواهد داشت را مورد بررسی قرار داده ایم تا همین حالا بتوانید آن ها را امتحان کنید. از همه بهتر ، بسیاری از این ایده های فاضلاب حمام نیاز به تعمیرات اساسی ندارند ، فقط اشاره ای به برخی از سبک های عالی طراحی شده در آن کافیست. در حقیقت ، با نصب جدیدترین فناوری حمام مانند روشنایی LED داخلی ، شما در حال حاضر یک حمام دارید که روند خاصی دارد. بدون استفاده بیشتر از وسایل دیگر ، بهترین روند حمام برای سال 2019 را در زیر مشاهده کنید.

1- دیوار های آیینه کاری شده

از آنجا که یک آینه یک روش ارزان و آسان برای اضافه کردن سریع زرق و برق است ، و باعث می شود یک حمام روشن تر، بزرگتر و گران تر به نظر برسد ، چرا در نظر ندارید که دیوارهای خود را با آن بپوشانید ، یا حداقل یک دیوار را برای تاکید با آینه ها در نظر بگیرید. و در حالی که تنها اخطار در اینجا این است که برای تمیز کردن نیاز به مراقبت خاصی دارند. مطمئناً دیوار هایی که با آیینه پوشیده شده اند، کار آماده شدن و چک کردن ظاهر شما را آسانتر می کنند.

2- موزاییک های سیمانی مرمر نما

با بازگشت این نوع موزاییک ها بصورت گرافیکی و برجسته تاثیر عمده ای از هر جنبه ای در دنیای طراحی داخلی گذاشت، قبل از آنکه راه خود را به ایده های طراحی در حمام ها باز کند فقط مشکل زمان داشت. این موزاییک ها با لکه های پراکنده خود ممکن است عجیب به نظر برسند، ممکن است شکوه سبک مدرن قرون وسطی را بیرون بکشد اما همچنین حس بی حد و زمانی را در هر نوع سبکی از مینیمال تا سنتی بازی می کند. فقط بخاطر داشته باشید که پالت رنگ های اصلی این نوع موزاییک را یعنی سفید، پاستلی و زرد را برای اینکه ظاهر تازه و مدرنی داشته باشید باید حذف کنید.

3- کاغذ دیواری

با حرکتی سریع در طیف وسیعی از ایده های تازه در مورد حمام ها ، مطمئناً یک عنصر گمشده را در تقریباً هر اتاق به طور برجسته ای نشان می دهد - فقدان کاغذ دیواری. مطمئناً ، سبکی قدیمی است ، اما آیا انواع و گزینه های جالب و به یاد ماندنی تصویر زمینه را این اواخر دیده اید؟ اگر به دنبال ایده های منحصر به فرد در مورد سرویس بهداشتی هستید که اطمینان حاصل کنید که تقریبا هیچ کس مشابه شما را ندارد ، از افزودن تصویر زمینه رسا و بیانیه ای گونه استقبال کنید تا واقعاً آن را خاص کنید.

4- بازگشت وان

همچنان که مردم به فضای شهری منتقل می شوند با توجه به اینکه حمام های کوچک توجه بیشتری به مردم نشان می دهد ، و فضاهای کوچک آن را به چالش می کشند ، بازگشت وان های مستقل به عنوان یک سورپرایز مورد استقبال در بسیاری از کالاهای تجاری اخیر صنعتی قرار گرفته است. از وان های کلاسیک گرفته تا گزینه های پیشرفته در صرفه جویی مصرف آب با امکاناتی مانند استخر ، ما شاهد تعداد زیادی وان حمام مناسب برای فضاهای کوچک هستیم. یکی از مورد علاقه های ما سبک مدرن قرون وسطی بود که در تصویر بالا نشان داده شد ، به لطف مقیاس کوچک ، شکل گرد ، درخواست حداقل و پولیش های برنجی با مات صیقلی است.

5- حمام و توالت کافه ها

در بین تمامی کافه های شهر بچرخید و آنگاه خواهید دید که چه طراحی های شیک و کوچکی برای توالت و حمام های خود انجام داده اند که قطعا می توان از آن ها ایده گرفت. طراحان ما تاثیر این توالت های کافه ها را در موزاییک و ساختار ها در اشکال و طرح های منحصر به فرد دیده اند. این را به خاطر داشته باشید که این طراحی ها فقط برای توالت های کافه ها هستند و اگر آن ها را با خود به حمام های خانه ها بیاورید چالش های مخصوص به خود بر اساس کاربرد و راحتی را خواهند داشت. و همچنین بخاطر داشته باشید که یک حمام دکوراسیون شده باید مطابق با سبک و سیاق متمایز سایر خانه باشد. و از آنکه زیاد از حد بامزه و به مد باشد بپرهیزید زیرا می بینید که مد چگونه به سرعت از بین می رود و چیز دیگری جایش را می گیرد.

6- براقی زیاد، درخش زیاد

وقتی بحث به ایده های بسیار شیک طراحی داخلی حمام ها می رسد، به دنبال زرق و برق هایی با اکتان بالا به همراه موزاییک های پولیش خورده، سطوح و دیوار های بسیار براق، فلزات مس و برنج برای یک ظاهر واقعا رشد کرده باشید. علاوه بر آن، دیوار های براق برای کاهش خرابی های روزانه، دوش های با آب داغ به همراه بخار که باعث در بر گرفته شدن و ترک خوردگی دیوار ها می شود را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

7- نازک تر از همیشه

ما تا به امروز نازک ترین کنسول های حمام، وسایل و وان هایی را دیده ایم که برای فضاهای کوچک یا چالش برانگیز و یا کسانی که به سبک مینیمال علاقه دارند بسیار بهتر است. و از آن جایی که این طرح محدودیت زمانی ندارد بدون نیاز به هیچ گونه تغییر می توان آن ها را در یک مدت زمان طولانی در حمام داشت.

8- ایده های پایدار برای حمام

با پایداری و تأثیر عمده در دنیای طراحی داخلی ، تحقیق در مورد موادی که به حمام شما می روند می تواند راه طولانی را برای اطمینان از پایداری حمام شما طی کند. وان های استیل و حوضچه ها سخت کار هستند و می توانند تا 30 سال دوام بیاورند. و برخلاف گزینه های اکریلیک یا فایبرگلاس ، که در نهایت در محل های دفن زباله پوسیده می شوند ، هر چیزی که از فولاد ساخته شود به راحتی قابل بازیافت است. در کنار لوازم حمام ، عناصر دکور حمام هم می تواند قابل بازیافت باشد یا از مواد قابل بازیافت ساخته شده باشد که فضای شما را به لحاظ محیط زیستی سازگار نگه می دارد - مانند موارد ساخته شده از چوب دفع شده. جنبه دیگر برای کاهش تأثیرات محیطی شما این است که منبع توالتی را طراحی کنید تا از آب بیشتری را فلاش کند و در عین حال از آب کمتری استفاده کند زیرا فلاش توالت ها بیشترین مقدار مصرف آب را در هر خانه ایجاد می کند. در حالی که نورپردازی LED دوستدار محیط زیست می تواند حدود 40 برابر بیشتر از لامپ های سنتی دوام داشته باشد و از انرژی کمتری نیز استفاده کند. محدود کننده های جریان و هواکشها به شما امکان می دهند تا میزان استفاده از آب را کنترل کنید تا آب دوش بیشتر پخش شود ، بدون اینکه فشار آب را به خطر بیاندازد. از همه مهمتر ، هواکش ها نیازی به کار لوله کشی اصلی ندارند.

9- آیینه های انحنا دار

ترند دیگری که از کافه ها برداشته شده است ، آینه های گرد ، نورپردازی و لوازم جانبی آن ها که همه جدیدترین نمایش های طراحی خانه بوده و هنگام جستجوی ایده های منحصر به فرد برای حمام که در نهایت بی انتها و هنوز هم روند هستند ، آنها را به یک مدعی بی حد و زمان تبدیل می کنند. نکته اصلی اینجاست که باید به اندازه آن ها توجه کنید تا قطعات، مانند هر اثاثیه به جای اینکه با سایر عناصری که در اتاق هستند با یکدیگر رقابت کنند، با آن ها هماهنگ باشند.

10-بتن

با آن حالت خنکی که سیمان دارد باعث می شود تا مقداری همهمه را در دنیای معماری ایجاد کند، ایده های سیمان در حمام ها بدون هیچ غافل گیری وارد بازار شده اند. راحت در نصب، تمیز کردن و مدیریت، ایده های طراحی با بتن خانه ی ما را تبدیل به یک خانه با فاکتور مینیمالی بسیار خاص می کند و بهتر از همه آن است که کاهش چشمگیری در هزینه ها برای مثال اگر بخواهید با مرمر مقایسه کنیدخواهید داشت . علاوه بر این ها رد پا محیط زیستی کمی برای ایجاد آن از خود باقی خواهید گذاشت زیرا از منابع طبیعی برای ساخت آن استفاده نمی کنید.

11- حمام هایی که حالت سالن های ماساژ و آبگرم دارند

چه کسی است که بعد از یک روز طولانی دوست نداشته باشد به حمام آبگرم خانگی خود برود؟ برای به حقیقت پیوستن این رویا، سعی کنید مواردی که به شما در طراحی جدیدتان کمک می کند تا چنین حس و حالی در حمامتان داشته باشید با توجه به بودجه تان بسازید. از کف چوب ساج تا سونا جذاب ، ممکن است در هنگام ایجاد حمام آبگرم خانگی پیشرفت های تکنولوژیکی زیادی نداشته باشد ، اما قطعاً سبک ها و جهات طراحی زیادی در نظر گرفته شده است. از ایده های فوق العاده مدرن و براق تا حمام که بیرون از منزل عالی را فرا می خواند ، گزینه ها بی پایانی وجود دارد و همه به سلیقه و سبک زندگی شما جوش می خورد.

12- طراحی الهام گرفته از هنر دکو (Art Deco)

وقتی صحبت از ایده های شیک حمام است که ارزش سرمایه گذاری شما را دارند و مطمئناً خانه شما را متمایز می کند ، گاهی اوقات نگاه کردن به سبک های طراحی زیبا از گذشته می تواند الهام بخش باشد. از ایده های جالب و واقعی گرفته تا درخشان حمام که مدتها مورد غفلت قرار گرفته است ، در مورد شادی هایی که برای یک ظاهر طراحی قدیمی از دوره Art-Deco برای حمام شما وجود دارد. می توان گفت، برای مبتدیان ، خطوط و تقارن های گرافیکی این عصر باعث می شود هر اتاق احساس جلا و مرتب تری داشته باشد. و مهمتر از همه ، حمام الهام گرفته از Art-Deco مطمئناً به لطف جذابیت های بالغ ، بی انتها و ظرافت های روزمره ، خیره کننده خواهد بود.

13- جزئیان منحصر به فرد اشکال

اگر از احساس یکنواخت بودن حمام خود خسته شده اید ، طراحان داخلی ما فورا پیشنهاد می کنند با استفاده از الگوهای غیر منتظره در دیوارها و کف های حمام کاشی شده خود ، بازی را برای شکستن خطی مبلمان و طراحی حمام انجام دهید. در واقع ، استفاده از اشکال نامتقارن اخیراً روشی در بین مالکان خانه بوده است. طراحان ما بر این باورند که این ایده های دکوراسیون حمام مدت ها پس از سال 2019 محبوبیت خود را حفظ می کنند. برای زنده ماندن این ایده ، به فکر چیدمان های بدون کرانه و نامتقارن برای قفسه ها ، کشوها و کابینت ها باشید. با این حال ، مطمئن باشید که به این روند متعهد نیستید یا ممکن است در نهایت از این موضوع خسته شوید. یکی دیگر از راه های موثر برای شکستن یکنواختی در فضای حمام شما بازی با لوازم جانبی بی نظیر و ارزان قیمت است که منبع آن آسان است ، مانند آینه ، فرش ، دکوراسیون دیواری و سایر یافته های جذاب.

14- بازگشت به اصول اولیه

احتمالاً جای تعجب ندارد که یک سبک حمام تمیز و لطیف یکی از محبوب ترین ایده های طراحی حمام تا به امروز باقی بماند ، مهم نیست که چه سبکهای طراحی در آن زمان رواج داشته باشد. با این حال ، همیشه می توانید انتظار چند ترفند و به روزرسانی را داشته باشید زیرا این سبک ها مدرن تر و امروزی تر شده اند. فضای تمیز ، مینیمال ، و کاربردی همیشه حاکمیت دارد. رنگ های خاکستری ، خاکی ، و رنگهای سفید توصیه شده ترین ایده های رنگ حمام برای ایجاد مینیمالیسم گرم است. برای داشتن ظاهری جسورانه تر ، طراحان داخلی ما پیشنهاد می کنند که حتی در کمترین مقدار دوز ، رنگهای مختلفی را اضافه کنید. همچنین می توانید کاشی هایی با طرح های رنگارنگ را نصب کنید که به شما کمک می کند تا حمام اصلی شما از نظر بصری جذاب تر شود.

15- فضاهای گسترده

برای آرامش مطلوب ، راحتی و نهایت لوکس بودن ، روند حمام برای سال 2019 به سمت فضاهای حمام بزرگتر و جادار تر تنظیم شده است. و منطقی است که ما شاهد هستیم که این روند همچنان جذاب می شود زیرا صاحبان خانه بیشتر از اهداف بهداشتی برای حمام های خود در نظر دارند. درعوض ، به یک واحه خصوصی پر زرق و برق فکر کنید که برای آرامش و آماده شدن راحت است. اگرچه ایده های کوچک حمام محبوب باقی مانده است ، اما بیشتر و بیشتر صاحبان خانه در مورد حمام های بزرگتر تصمیم می گیرند که می توانند هر زمان که در آن راه می روند احساس راحتی و آرامش کنند. کارشناسان ما در زمینه نوسازی پیشنهاد می کنند فضای اضافی را از اتاق یا راهرو که به ندرت استفاده می شود را به داخل حمام ها اضافه کنید. اگر فکر می کنید که فضای حمام شما کوچک است، سال 2019 بهترین زمان برای گسترده تر کردن آن است.

16- سرامیک های چند رنگ

کاشی های سرامیکی تقریباً اصلی ترین جزء حمام ها هستند زیرا می توانند به زیبایی، کف حمام ، دوش و حتی دیوارها را بسازند. استفاده از سرامیک برای ساختن حمام ممکن است یک روند پایدار باشد ، اما برای سال 2019 بیشتر مربوط به منابع است که باعث می شود خانه شما فوراً بی نظیر شود. و خوش شانسی آن برای شما این است که هزاران سبک ، شکل ، رنگ و الگو وجود دارد که می توانید هنگام خرید کاشی های سرامیکی انتخاب کنید. از کاشی های سرامیکی تک رنگ تا چند رنگ ، این امکانات بی پایان است و می تواند برای بودجه شما کار کند. به این گفته ، یکی از طرح های مورد علاقه ی ما پیوند رنگ های ساده با شکل های فانتزی است و آن را به یکی از اساسی ترین گرایش های طراحی داخلی حمام محبوب سال 2019 تبدیل کرده است. اما اگر یک سایه مجزا به شما الهام نمی دهد ، یک طرح چهل تکه جسورانه و یا نصب موزاییک های گرافیکی را در نظر بگیرید که به شما یک واحه شخصی بی نظیرمی دهد.

17- عملکرد

تقریباً مانند آشپزخانه ها ، تنظیم سرویس بهداشتی شما برای کارآمد تر شدن همیشه یکی از طرح های مدرن حمام برای تماشای هر سال در آینده خواهد بود. برای استفاده بیشتر از حمام ، چه بزرگ و چه کوچک ، با ترکیب فضای دوش و وان خود ، فضای حمام بیشتری را ایجاد کنید تا همان فضای باز در حمام شما قرار بگیرند. این طرح برای ایجاد ایده های حمام کوچک بسیار مناسب تر است زیرا این امر باعث می شود حمام شما حتی بزرگتر از آنچه ظاهر می شود ، جلوه کند و شیشه تنها مانع آن است. دیوار شیشه ای خود را با رنگ های تیره یا طلایی قاب کنید تا دوش و وان را از بقیه مناطق حمام خود جدا کنید.

18- راه حل های ذخیره سازی ساده

کابینت ها و قفسه های داخل حمام تمایل به جمع آوری تعداد زیادی از کالاهای بلااستفاده دارند که می توانند فضا را به صورت سازمان یافته جلوه دهند. اما به جای اضافه کردن فضای ذخیره بیشتر در حمام خود ، یک واحد ذخیره را ایجاد کنید تا وسایلی را که شما فقط به آنها احتیاج دارید در آن قرار دهید. یکی از گرایش های طراحی حمام سال 2019 این است که از شر همه ی درهم و برهمی های غیر ضروری در حمام خود خلاص شوید و یک واحد ذخیره سازی مؤثر نصب کنید که فقط آنچه لازم است را نگه دارید و پنهان کنید. به علاوه ، به هیچ وجه نباید در حمام خود کرم ، لوسیون و عطر نگهداری کنید زیرا این محصولات به دلیل رطوبت زیاد در حمام آسیب می بینند. نصب فقط یک کابینت حمام محصور یکی از مؤثرترین ایده های دکوراسیون حمام برای سال 2019 برای کمک به کاهش درهم و برهمی ناخوشایند است.

19- کوچک اما شیک

طراحان داخلی ما برای سال 2019 مشغول بارگیری ایده های جدید هوشمندانه حمام کوچک بودند که به دلایلی ارزش آن را دارند. در حقیقت ، اکثر روندهای برتر حمام برای سال 2019 به سمت ساخت حمامی است که بزرگتر از آنچه که هست ، طراحی شود. فقط به دلیل اینکه یک حمام کوچک دارید به معنای این نیست که با یک ظاهر خسته کننده گیر خواهید کرد. بسیاری از روش های ساده اما مؤثر برای ایجاد یک حمام کوچک لوکس تر و ظریف تر وجود دارد. طراحان ما پیشنهاد می کنند سرمایه گذاری بیشتری در مصالح لوکس ، مانند کاشی های سرامیکی با رنگ روشن ، کاغذ دیواری و سایر لوازم جانبی انجام دهید. یکی از موارد مورد علاقه آنها نصب کنار هم قرار دادن بتونی مخلوط شده با سینک سنگ مرمر است که برای ایجاد مینیمالیسم گرم بسیار عالی است ، و آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین به روز رسانی ها در میان گرایش های کوچک حمام 2019 تبدیل کرده است که می توانید هنگام ساخت حمام کوچک خود الهام بگیرید. احساس پیچیده تر و مدرن تری داشته باشید.

20- حمام های دارای تکنولوژی

با تکامل فن آوری ، پیمانکاران نوسازی ما نیز تعداد فزاینده ای از گزینه های فناوری هوشمندانه برای ایده های سرویس بهداشتی 2019 هیستند. برای مثال ، دوش های تشخیص دهنده حرکت ، تنظیم کننده دمای اتوماتیک و آینه های دارای چراغ داخلی LED بیشتر و بیشتر محبوب می شوند. با ادغام این روندهای جدید حمام 2019 ، شما بدون انجام یک بازسازی گران قیمت ، به حمام خود ظاهری کاملاً جدید می دهید. یکی دیگر از وسایل نوآورانه حمام که مطمئناً دارای ارزش سرمایه گذاری می باشد ، صفحه لمسی یکپارچه آینه ای است که قادر به کنترل روشنایی و دمای آب حمام شما است. قفسه های حوله گرم کن نیز اخیراً یک روند در حال تبدیل شدن هستند و انتظار می رود که برای سال 2019 به یکی از محبوب ترین ایده های دکوراسیون حمام تبدیل شود. اگر می خواهید حمام شما راحت تر و آرامش بخش تر باشد ، این تجملات کوچک همه تفاوت هایی خواهد داشت.

21-سبک وینتیج

داشتن یک سرویس بهداشتی با الهام از حمام پرنور ، طی چند سال گذشته روند افزایشی خود را ادامه داده است ، زیرا بیشتر و بیشتر صاحبان خانه در حال معرفی مفاهیم طراحی پر زرق و برق در ایده های سرویس بهداشتی خود در سال 2019 هستند. برای تسلط بیشتر بر این روند برای حمام خود ، به دنبال وسایل روشنایی عتیقه و آینه های پر جلا باشید. فروش املاک و فروشندگان عتیقه. این یافته های پر زرق و برق بدون شک یک فضای جذاب و یکپارچه از یک محیط را در حمام شما ایجاد می کند. ترکیب یک کمد لباس مجلل قدیمی ، ایده جالبی برای طراحی حمام است که الهام بخش است. برای تکمیل نمای پر زرق و برق ، لوله کشی طلا یا نقره در معرض نمایش ظاهری شیک صنعتی را اضافه کنید.

22- حمام های چوبی

با توجه به اینکه رنگهای گرم و خنثی از بهترین ایده های رنگ حمام و در حال افزایش هستند ، به نظر می رسد که با استفاده از تخته های چوبی طبیعی تر به نظر برسد. و در حالی که چوب ممکن است بهترین مواد برای استفاده در مناطق مرطوب مانند حمام نباشد ، بیشتر و بیشتر صاحبان خانه در انتخاب ظرافت های چوبی سفارشی و سایر مبلمان چوبی تصمیم می گیرند تا فضای حمام خود را بی نظیر تر جلوه دهند. بهترین راه برای ترکیب ایده های حمام چوبی 2019 این است که سطوح چوبی ضد آب را به خوبی تمیز کنید در حمام خود قرار دهید تا تضاد جالبی با بقیه موادی که معمولاً در هر حمام وجود دارد ، مانند کاشی های سرامیکی سفید که به دیوارها می چسبند ، ایجاد کنید. برخلاف تصور رایج ، چوب چوب سخت در واقع نفس می کشد و می تواند رطوبت را به طور طبیعی جذب کند - این امر گزینه ای عالی برای فضای حمام شما محسوب می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی