طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰
دکوراسیون چوبی-دکوراسیون خانه

دکوراسیون چوبی-دکوراسیون خانه

دکوراسیون داخلی خانه با چوب برای هر کس که می خواهد فضایی که در آن زندگی میکند حالت دنج روستایی داشته باشد یک ایده عالی خواهد بود. دکور های چوبی را هم می توان راحت پیدا کرد و هم نگهداری آن ها ساده است. پس چرا یک طراحی داخلی خانه که هم شیک و هم دلربا است را ایجاد نکنیم؟ برخی از موارد طراحی به سبک وینتیج را با خود به خانه بیاورید و خواهید دید که یک فضای زندگی لذت بخش دارید که ویژگی آن تمام ایده های دکوراسیون چوبی برای خانه همراه با خلاقیت های شماست. بهترین موضوع درباره دکور چوبی این است که اگر کمی فنی باشید می توانید به راحتی هر مدلی که دلخواهتان هست را در خانه تان بسازید. طراحی که روی چوب می کنید نیازی ندارد که خیلی پیچیده انجام شود. چیزی را ایجاد کنید که مناسب فضایی است که در آن زندگی می کنید.

32 ایده دکوراسیون چوبی برای اینکه به خانه شما احساس دنج تری دهد

چوب می تواند در روش های مختلفی در خانه شما مورد استفاده قرار گیرد. می تواند روی دیوار به عنوان قفسه یا طاقچه برای قرار گیری کتاب ها باشد، یا می تواند یک قطعه از چوب باشد که روی آن نوشته خوش آمدید قرار دارد و در بالای درب ورودی گذاشته می شود. در این گالری شما ایده های دکوراسیون چوبی خانه ی بسیار خوبی خواهید دید اما بعضی از آن ها بیش تر از بقیه جلب توجه خواهد کرد. یکی از آن ها جا شمعی هایی هستند که از الوار های باریک ایجاد شده اند. یکی دیگر از موارد چوبی که یک خانه را به سادگی زیبا می کند ساعت های چوبی هستند که در اندازه های مختلف ساخته می شوند. همانطور که این گالری را نگاه می کنید از سایر ایده ها نیز لذت ببرید و به ما بگویید که درباره دکوراسیون چوبی در خانه ها چه فکری می کنید.

1- جدا کننده های چوبی اتاق که مشابه یک درب کشویی است:

این جدا کننده اتاق از یک تخته الوار بزرگ ساخته می شود. این تخته ها به قدری هوشمندانه به یکدیگر می پیوندند که گویی از یک درخت بزرگ برش خورده اند. این جدا کننده روی یک ریل قرار می گیرد که به آن کمک می کند به راحتی جابجا شود.

2- یک لامپ در مرکز اتاق با رنگی شبیه به چای:

یک تخته چوب باعث شده تا این جا شمعی ها خاص شوند. در حالیکه چوب در سمت خود خوابیده است، یک سوراخ در سایز شمع روی آن ایجاد شده است. این یک پروژه ساده برای هر شخص فنی است که با وسایل برقی آشناییت دارد. ظاهر دراماتیک آن باعث می شود تا برای نقطه کانونی هر اتاق نشیمنی مناسب باشد.

3- پایه میز چوبی همراه با سطح شیشه ای:

این میز جالب از الوار های قدیمی برای پایه خود استفاده کرده است. یک لامپ نزدیک به قسمت پایینی آن وجود دارد که باعث درخشان شدن میز می شود و یک حالت زیبا به اتاق می دهد. سطح شیشه ای میز باعث عبور نور می شود. این میز می تواند قسمتی از مکالمه بین شما و مهمانتان را تشکیل دهد.

4- تخته سیاه بر روی قطعه ای از چوب:

این تخته سیاه از قطعه ای از یک الوار ساخته شده است. قسمت مرکزی آن به حالت تخته سیاه رنگ شده است. این قطعه به آسانی از طریق ریسمان می تواند به درب خانه آویزان شود. اینکه هر چند وقت یکبار متن روی تخته را تغییر دهید سرگرم کننده خواهد بود.

5- یک قفسه کتاب در گوشه ای از اتاق :

آیک قطعه تنه ی درخت قدیمی برای این نوع قفسه کتاب مناسب خواهد بود. چوب به شکل الماسی برش می خورد تا فضا را به حداکثر برساند. هر طبقه از آن قادر به نگهداری تعداد زیادی کتاب سنگین است. این قفسه کتاب می تواند یک نقطه کانونی برای هر اتاق نشمین یا اتاق خواب باشد.

6- دکور های چوبی بلند و باریک برای خانه:

این آیینه ی بلند و باریک از یک چوب اصلاح شده بوجود آمده است. ظاهر سر چنگالی این آیینه به آن یک حالت خانگی داده است. گلدان هایی با گیاهان خشک در کنار این آیینه قرار دارند.

7- قفسه سه ردیفه همراه با پایه هایی از چوب توس:

از الوار چوب توس برای این قفسه منحصر به فرد استفاده شده است تا ظاهری طبیعی داشته باشد. چوب های گوشه های این قفسه ضخیم تر هستند در حالیکه پشت آن از چوب هایی تشکیل شده که برش بیشتری خورده اند و از قطعات کوچکتری در آن استفاده شده است که کتاب ها و وسایل را از اینکه از پشت قفسه بیفتند حفظ می کنند. این قفسه در اتاقی خوب می شود که در آن وسایل طبیعی دیگری هم وجود داشته باشد. یا می تواند فقط همین یک قفسه ساخته شده از مواد طبیعی در اتاق باشد که ظاهری مدرن به اتاق می دهد.

8- گلدان های چوبی:

این گلدان از یک تخته چوب تشکیل شده است که داخل آن شیشه ای برای نگهداری گل ها وجود دارد. بافت و رنگ چوب یک تضاد زیبا در تازگی گل ها ایجاد کرده است. این گلدان با هر نوع سبک دکوراسیونی عالی خواهد شد. اما بهتر از آن این است که با سایر وسایل چوبی در یک اتاق قرار گیرد.

9- جا رختی:

قطعات مختلف چوب با اندازه های متفاوت می توانند صفحه ی پشت این جا رختی باشند. استفاده از چوب ها در سایز های بدون قاعده یک بافت متنوع بوجود می آورد. یک تخته چوب رنگ آمیزی شده به رنگ تیره یک جار ختی به طرح قدیمی را بوجود می آورد.

10- نوری از جنگل:

یک چراغ الهام گرفته از لامپ های دریایی از یک قطعه چوب بوجود آمده است که روی یک صفحه مربع شکل قرار گرفته است. یک طناب ضخیم اطراف پایه چوبی قرار گرفته تا سیم لامپ را بپوشاند. این لامپ در یک قفسه منحصر به فرد یک احساس از یک خانه قدیمی می دهد. این لامپ برای اینکه یک احساس روستایی به خانه شما بدهد عالی است.

11- نام افراد خانواده در طرح چوبی

حروف را با چند لایه چوب روی دیوار بچینید. این یک پروژه ساده است. و مواد آن در بیرون از خانه به راحتی پیدا می شود البته اگر جایی که زندگی می کنید به اندازه کافی درخت وجود داشته باشد. شاخه ها را بر روی یک تخته که کل حروف مورد نظرتان را در بر می گیرد بچینید و آن ها را در امتداد سمت راست مرتب کنید.

12- زیر لیوانی برای نوشیدنی های شما:

این زیر لیوانی های چوبی زیبایی خاصی به میز های قهوه خوری خواهند داد. با رنگ آمیزی و پولیش کردن برای از بین بردن هر گوشه و کنار سفت و سختی که دارد، این زیر لیوانی ها همان قدر که طبیعی هستند، لطیف هم می باشند. هنگامی که مهمان دارید از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید در حالیکه مبلمان شما را از لکه دار دن حفظ می کند.

13- دکور های چوبی آویزان از الوار تنومند برای خانه:

این ساختار برای لامپ که حالت روستایی دارد از الوار نا مرتبی که پوسته های آن کنده شده است بوجود آمده. لامپ هایی با ظاهری قدیمی که از یک تخت چوب به کمک طناب ها آویزان هستند. طناب اطراف چوب پیچیده شده و به آن بافت جالبی داده است. طناب برای پوشاندن سیم های لامپ مورد استفاده قرار گرفته است.

14- درخت نور و امید:

این ساختار نورانی از یک بوته پیچ خورده درست شده است. سیم ها اطراف شاخه ها پیچ خورده اند تا دیده نشوند. نور لامپ ها در بین شاخه ها روشنایی ایجاد می کند که باعث ایجاد نور و سایه می شود. این ساختار به هر اتاق نشیمن یا غذا خوری زیبایی می دهد.

15- دکوراسیون چوبی روستایی برای خانه با وجود سادگی:

این میز چوبی از یک تخته چوب که گوشه های نا مرتب دارند ساخته شده است. بعضی از قسمت های پوسته آن برای وجود عناصر بافت آن باقی مانده است. روی میز یک لامپ ساده و مدرن قرار دارد. این میز چشمگیر است و یک نمای مینیمالیستی به اتاق می دهد. به میز کاربردی داده شده که یک محیط کار آرامش بخش را بوجود آورده است.

16- الوارهایی که آیینه را محصور می کنند تا نور داخل آن جریان یابد:

یک آیینه با الوار های چوبی نا مرتب قاب بندی شده است تا ظاهری طبیعی داشته باشد. انحنای هر قطعه از چوب در دو طرف آیینه به طوری یکدیگر را منعکس می کنند و حالتی هنری به هر اتاقی می دهند. تضاد بین چوب سخت و آیینه ی صاف یک ظاهر جالب بوجود می آورد. در یک اتاقی که تماما سفید است این نوع طرح آیینه خود را خوب نشان خواهد داد.

17- میز های قهوه خوری چرخ دار الهام گرفته از گیاه بامبو:

این میز قهوه خوری چرخ دار هوشمندانه از الوار چوب توس درست شده است که از انتها کنار یکدیگر ایستاده اند و به یکدیگر با چسب متصل شده اند. ظاهر آن طوری است که یادآور گیاه بامبو است. این میزه قهوه خوری ظاهری تازه و سرگرم کننده دارد. این نوع میز با خانه ای که دکور روستایی دارد هم به همان اندازه که با یک اتاق به سبک مدرن طراحی شده است خوب به نظر خواهد رسید.

18- قلب چوبی، تزئینی از چوب درخت:

این قلب دوست داشتنی از قطعه هایی از چوب که به یکدیگر چسبیده اند ساخته شده است. یک پروژه ساده برای هر کسی که در خانه با چوب کار می کند. این مدل برای دکوراسیون مراسم عروسی عالی خواهد بود. همینطور برای درخت کریسمس یا یک هدیه ولنتاین . سعی کنید آن را با یک طناب آویزان کنید.

19- نگه دارنده های شمع برای پناهگاه چوبی شما:

این نگهدارنده های شمع یک حالت دلربا به هر اتاقی می دهد. پوسته های چوب برای داشتن ظاهری طبیعی روی آن ها باقی گذاشته شده است. رنگ و بافت خزه مانند و گلسنگ ها ظاهری زیبا در برابر چوب سخت دارند. این قطعات چوب در سه ارتفاع برای چیدمان در سطوح مختلف بریده شده اند.

20- یک باغ گیاه چوبی از عشق:

این نگهدارنده های بامزه دیواری گلدان ها را نگه می دارند. قطعات چوبی با نام گیاهانی که به آن ها آویزان هستند برچسب گذاری شده اند. می توانید نام ها را روی آن ها با رنگ بنویسید یا حکاکی کنید. بالای هر قطعه چوب کمی پایین آورده شده است تا سطحی صاف بوجود آورد. این طرح برای هر نوع آشپزخانه عالی خواهد شد.

21- چوب های برش خورده به ظرافت برای یک ساعت دیواری:

این ساعت از برش های مختلفی از چوب تشکیل شده است. این برش ها در یک چیدمان خوب از کوچک به بزرگ قرار گرفته است. این چوب ها در رنگ روشن و بدون رنگ آمیزی هستند تا ساعت را بتوان به راحتی خواند. سبک خود ساعت مینیمال است به این دلیل که فقط عقربه ساعت، دقیق و ثانیه شمار دارد.

22- میز چوب بلوط کهنه:

یک برش ساده از چوب بلوط، این میز تنومند را بوجود آورده است. پوست آن برای رنگ و طرح روی آن باقی گذاشته شده است. سطح رویی چوب را صاف کرده اند تا بتوان روی آن گلدان قرار داد. چوب یک رنگ گرم و یک بافت جذاب به این میز داده است.

23- سینک با طرحی روستایی همراه با خاصیت داشتن مغز چوب:

این میز توالت زیبا از مغز چوب بلوط درست شد است. این میز توالت بوسیله زنجیر های محکم فلزی به دیوار آویزان شده است. سینک دقیقا وسط چوب قرار گرفته است. سبک مدرن ساختار لوله ها در تضاد با طبیعت روستایی میز است. این یک میز منحصر به فرد است و در حمام شما به طور برجسته ای خود را نشان خواهد داد.

24- ترکیب تاج تخت به همراه یک چراغ خواب:

این تاج تخت چوبی ساده که بر روی آن یک چراغ خواب هم بر روی آن تعبیه شده است برای تسهیل در کار و ایجاد یک سبک است. این تخته چوب رنگ کاری و به آن جلا داده شده است و در بالای آن انحناهایی بوسیله برش های نامرتبی بوجود آمده است تا حس چوب طبیعی را منعکس کند. یک ساختار نور دار هم به تاج تخت اضافه شده است که برای تسهیل کار در شب می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی