طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سادگی کسل کننده است اما از طرف دیگر طراحی از مد افتاده از آن هم کسل کننده تر است. یکی از مواردی که این روزها به سرعت در حال تغییر است روند طراحی اتاق خواب است. زمینه طراحی اتاق خواب ها همیشه در حال تغییر است. الان نیمی از سال را پشت سر گذاشته ایم و چند ماه دیگر وارد سال جدید می شویم که باعث شده تا همگی هیجان داشته باشند تا ببینند روند های طراحی برای سال بعد چه چیز هایی هستند. اما علت این همه تغییر همه ساله برای اتاق های خواب چیست؟ چه طرح هایی برای سال بعد مد خواهد شد؟ و آن سبک هایی که هرگز از مد نمی افتند کدام هستند؟
اگر شما شخصی هستید که همیشه دوست دارید با مد جلو بروید اما همچنان دنبال چیزی هستید که که زمان طولانی رو به مد باشد، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. اما قبل از اینکه یک لیست از انواع طراحی های جدید اتاق خواب به شما بدهیم، بگذارید کمی راجع به اینکه چرا طراحی داخلی اتاق خواب مدام عوض می شود کمی صحبت کنیم.
مهم ترین دلیلی که باعث می شود طراحی داخلی اتاق خواب تغییر کند این است که سبک اتاق همیشه بستگی به ترجیحات شخص استفاده کننده از آن را دارد. اتاق خواب یکی از خودمانی ترین مکان های یک خانه است بنابراین می توانید جسارت کنید و آن را متفاوت طراحی کنید. امروزه به دلیل وجود اینترنت، بیش تر افراد به آن تکیه می کنند تا ببینند چه روند هایی جدید است و از آن ها الهام می گیرند. همه می دانیم تغییر در برابر سبک غیر قابل اجتناب است.
حالا بیایید با یکدیگر نگاهی بیندازیم به مواردی که در دکوراسیون مجدد اتاق شما نیاز هستند که هرگز هم از مد نمی افتند:

1- طراحی داخلی اتاق خواب به سبک مینیمالیست:

اتاق خواب شما باید بزرگ باشد. بله می دانیم که همه کس خوش شانس نیستند که اتاق بزرگی داشته باشند و اکثرا اتاق هایی با سایز معمولی دارند. با پیاده سازی سبک مینیمالیست در اتاق خواب و حذف وسایلی که باعث به هم ریختگی می شود می توانید کاری کنید که اتاقتان بزرگ تر به نظر برسد. شاید این همان دلیلی است که افراد این سبک را برای طراحی اتاق خواب خود استفاده می کنند.

 
 
 
 
 
2- استفاده از مواد و مصالح طبیعی:

در تمام خانه و بخصوص بیش تر در اتاق خواب ها روند اینگونه است که یک مکان سالم و سلامت ایجاد کنیم. جایی که بتوان به راحتی در آن خوابید و استراحت کرد. به همین دلیل مصالح مورد علاقه برای اینکار مبلمان بافته شده و چوبی هستند. اگر در فکرتان این است که همین روزها سبک طراحی اتاق خواب خود را تغییر دهید، می توانید برای خود یک تخت چوبی بگیرید. نه تنها مستحکم و امن است بلکه هرگز از مد نمی افتد. مبلمان های چوبی می توانند جفت خوبی برای تخت چوبی شما باشند. این چنین وسایل به دلیل اینکه از مصالح طبیعی ساخته شده اند و مواد مصنوعی در آن ها وجود ندارد، حس تازگی به آدم می دهند. اتاق های بزرگ، بدون به هم ریختگی و خوش بو همیشه تازه و به مد خواهند بود. و مسئله دیگر راجب آن ها این است که همیشه شیک هستند. پس اگر مد در طراحی داخلی اتاق مرتبا تغییر می کند شما دیگر نگران عوض کردن تخت و مبلمان خود نخواهید بود. اگر هم اکنون به چیزی که مد روز است یا خواهد بود فکر می کنید می توانید از وسایلی که در آن ها بافت بکار رفته هم استفاده کنید.

 
 
 
3- کیفیت کار های دست ساز:

وقتی صحبت از مبلمان می شود شما ممکن است دلتان بخواهد مبلمانی که کار دست است داشته باشید. کار های دست ساز همیشه یاد آور عشق و اهمیت است و اینکه شما چیزی دارید که در سایر هزاران اتاق خواب دیگر دیده نمی شود. شما می توانید با داشتن یک عدد وسیله از مبلمان اتاق خواب خود به آن ویژگی دست ساز بودن بدهید. دوما اینکه، این روند برای ترکیب وسایل جانبی تزئینی دست ساز مثل اشیاء بامزه یا نقاشی و آبرنگ که بسیار محبوب تر از نقاشی های استاندارد و پوستر های تایپوگرافیک است.

 
4- طرح ناقص:

از دیوار شروع کنید. روند طراحی اتاق خواب به این سبک اینگونه است که گویی کار ناقص رها شده است. همچنین فراموش نکنید که مقداری پارچه ی طبیعی هم به اتاق اضافه کنید مثل کتان، لینن، کوسن و آن ها را خیلی عادی مثل همیشه در رنگ های مختلف کنار هم بچینید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی