طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ما دوباره با ارائه یک روند جدید طراحی داخلی در سال 2019 یک پست برای شما آماده کرده ایم. اما قبل از اینکه با دیدن کلمه ی "روند" احساس بدی داشته باشید، اجازه دهید سریعا راجب آن صحبت کنیم. می خواهیم با کمی سلب مسئولیت این مطلب را شروع کنیم. ما می دانیم که حمام ها فضایی نیستند که مرتب با تغییر روند های طراحی داخلی آن ها هم تغییر کنند. حمام ها مکان هایی هستند که از لحاظ ساختار، کارگذاری، طرح، وسایل و تصمیمات برای طراحی داخلی دائمی هستند و همگی این ها هم به مقدار بودجه شما بر می گردد. پس قبل از ادامه فقط می خواهیم این موضوع را شفاف سازی کنیم که با معرفی روند جدید اصلا قصد این را نداریم که بگوییم خانه شما از مد افتاده است، چه به تازگی تغییر دکوراسیون انجام داده باشید چه خیر. این متن فقط برای ارائه روند جدیدی است که چشم ما به آن است. با تمام این اوصاف حالا اجازه دهید به اصل مطلب برگردیم یعنی حمام ها.

1- آیینه های مستطیل گرد:

ما این را اعلام می کنیم که: آیینه های مستطیل گرد پادشاه سال 2019 هستند. به نظر می رسد که حرکت بعدی بعد از آیینه های بزرگ گرد که چند سالی سلطنت می کردند (که هنوز هم دوست داشتنی هستند) باشند. ساده اند و دارای خطی ولایم هستند که یک فضای خوب بین زاویه مستطیل و دایره ایجاد می کند. موضوع مورد بحث دیگر در این باره استفاده فردی آن هاست. از آن جایی که آیینه های دایره ای شکل فضای زیادی لازم داشتند، این آیینه های جدید اینگونه نیستند و در فضاهای تنگ به خوبی جای می گیرند. برای هر کس که می گوید: "صبر کنید ببینم پس کابینت ها چه؟" ما می خواهیم بدانیم آیا کار ما با کابینت ها تمام شده است؟ مردم وسایل خود را در حمام در کجا قرار می دهند؟ لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید.

 
 
 
 
 
2- میز توالت های معلق:

میز توالت های معلق شیک هستند. مدتی طول کشیده تا گزینه های زیبایی برای آن پیدا شود به همین دلیل ما قبلا تا به امروز فکر نمی کردیم که واقعا بتوانند این چنین خوب باشند. در گذشته به نظر زیاد از حد مدرن و بدون عمق بصری می آمدند، اما با استفاده از یک جنس زیبا (مثل موردی که در عکس می بینید و از چوب است) بصورت یکپارچه و خودنام هستند که یک احساس خوب به حمام می دهد. ما قبلا این موضوع را برای آشپزخانه های یاد گرفته ایم، اما طراحی داخلی یکپارچه واقعا پادشاه سال 2019 است. این نوع میز های توالت واقعا مطابق همین ایده هستند. این نوع میز ها برای تمیز کردن بسیار راحت هستند زیرا پایه ای در آن ها وجود ندارد.

 
 
 
 
 
3- میز توالت های سینک-کنسولی:

اینگونه میز توالت ها خیلی کاربردی نیستند. اما خدای من! بسیار زیبا هستند. اینگونه میزها نشان می دهند که چگونه می توانید مقداری جزئیات زیبا به حمام خود اضافه کنید. در حالیکه پایه و میله دارند اما هنوز هم مدل طراحی که برای شما ایجاد می کنند طوری است که فضای شما را باز نشان می دهد. این ظاهر بدون فضا برای ذخیره سازی یک سبک بسیار سنتی با خود به همراه دارد که ما را از پتانسیل بی حد و زمان خود مطمئن می سازد. اما چیزی که راجب آن واقعا دوست داریم این است که طرح های مدرن بیش تری در ساختار های مختلفی وارد بازار خواهند شد. بنابراین مهم نیست که سبک شما چه چیزی است، هرچه باشد شما می توانید یکی از این زیبایی ها را به حمام خود بیفزایید.

 
 
 
 
 
4- توالت های نصب شده بر روی دیوار

توالت های معلق هم داستانی مشابه میز های توالت معلق دارند. اخیرا فقط در خانه های بسیار مدرن کار گذاشته می شدند. اما زمان تغییر کرده است و پیش بینی می کنیم که این طرح، توالت سال 2019 باشد. شاید بخاطر پیشرفت تکنولوژی باشد که ما به طراحی های داخلی به سبک مدرن جذب می شویم یا اینکه این سبک مدرن است که بهتر می شود. این یک معضل "مرغ یا تخم مرغ" است. اخیرا شاهد این هستیم که توالت های معلق محبوب تر شده اند. و همانطور که برای میز توالت های معلق هم اشاره کردیم اینگونه ساختار ها برای تمیز کردن بسیار راحت تر هستند. فقط یک حرکت سریع زیر کاسه انجام دهید و کار تمیز کردن شما تمام است.

 
 
 
 
 
5- شیرآلات جانبی:

شیر آلات جانبی امسال مد شده اند. نه تنها بسیار فوق العاده هستند بلکه در حفظ فضا بخصوص در مکان هایی که جای کمی دارید و سینک باریک است فوق العاده خواهند شد. مل نمی دانیم که این روند طراحی داخلی در طول زمان پایدار خواهد ماند یا خیر اما ما عاشق انجام روش های جدید استاندارد برای کار ها هستیم. بیایید کمی عجیب باشیم. اما وقتی صحبت از وسائل دائمی می شود، عجیب همیشه آن چیزی نیست که می خواهید. بنابراین ما بسیار کنجکاو هستیم که بدانیم که آیا شما به این ظاهر جنجالی علاقه مند هستید یا خیر. آیا آن را انجام می دهید یا از ان دسته افرادی هستید که می گویید "تا زمانیکه شیرآلات نشکنند آن را عوض نمی کنید" ؟

 
 
 
 
 
6- حمام را نپوشانید:

مقدار آب یکپارچه، دوش هایی با پوشش کمتر، این بسیار مرتب تر، باز تر و زیبا تر است. اگر هم اکنون پوششی برای حمام دارید آنرا خراب نکنید. ما هنوز فکر می کنیم اینگونه حمام ها راهی است که برای داشتن یک حمام سنتی باید انجام داد. اما اگر برنامه این را دارید که سبکی مدرن تر داشته باشید قطعا این ظاهر را در نظر داشته باشید. مهم ترین موردی که باید در نظر بگیرید نوع ساخت آن است. کف حمام باید به سمت محل تخلیه آب شیب کمی داشته باشد. اینگونه ساختار ها واقعا لازم است زیرا تنها راهی هستند که باعث می شود آب را از قسمت اصلی حمام دور نگه دارد. مگر آنکه حمام بزرگی داشته باشید و محل تخلیه وسط حمام باشد. بخاطر داشته باشید که هرچه کثیفی و شلوغی کمتر باشد نگرانی شما هم کمتر خواهد بود.

 
 
 
 
 
7-محفظه شیشه ای از کف تا سقف حمام:

اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید و از یکپارچگی خوشتان می آید ما قطعا این محفظه شیشه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. بسیار زیبا و سفارش هستند. این ظاهر کف تا سقف با یک صفحه شیشه ای هم عمل می کند. حمامیب که در تصویر بالا می بینید اگر یک شکل مستطیل و کوتاه تر هم داشت باز هم زیبا بود اما از لحاظ بصری اتاق را نصف می کرد و کوتاه تر نشان می داد. اما با این طراحی، اتاق بسیار بلند نشان داده میشود.

 
 
 
 
 
8- کاشی های باریک و بلند:

کاشی های باریک و بلند یکی دیگر از روند هایی است که در اواخر سال پیش مد شد اما راه کامل خود را در سال 2019 طی می کند. اینگونه کاشی ها مثل یک خواهر کوچکتر در کنار کاشی هاس ساب وی (sub way) هستند. هر دو هم خوب هستند اما یکی از آن ها تازه تر از آن یکی است. در نهایت هم بسیار جالب به نظر می رسند. آنچه از کاشی کاری در سال 2018 انجام می شد استفاده از آن ها در تمام عرض ها و طول ها بود. در سال 2019 ما فکر می کنیم که از کاشی های باریک در پیکر بندی های مختلف زیاد ببینیم.

 
 
 
 
 
9- نیکل پولیش خورده:

بله برای آن هایی که فلز برنج لاک الکل خورده را بیش تر از هر چیز دیگری دوست دارن می گوییم که از نیکل فلز سال 2019 است. چیزی که در مورد آن دوست داریم این است که تناژ گرم تری دارد و زبری آن کمتر از فلز خواهری آن یعنی کروم است. ما فکر می کنیم این فلز شکوه بیش تری از خانواده نقره خود دارد که به همین دلیل مردم به آن علاقع دارند. درست همانطور که واضح بود ما نمی گوییم که برنج خارج از مد است. اما با وجود یک روند جدید در سال 2019 که سنگ مرمر تیره است، تناژ های نقره بخصوص نیکل پولیش خورده زیبا تر خواد بود زیرا رنگ آرام تری دارد. برنج رنگی خیره کننده تر دارد و انتتخاب تضاد رنگی با آن دشوار است. بنابراین به این روند طراحی دالی خوش آمد می گوییم و زمان آن رسیده است که همچین چیزی را اطراف خود ببینیم.

 
 
10- از سنگ مرمر به عنوان یک هنر استفاده کنید:

یک قطه خوب از مرمر یا سنگ واقعا تمام چیزی است که برای یک دکوراسیون حمام نیاز دارید. این نوع دکوراسیون هزینه ی بالایی خواهد داشت به همین دلیل برای همه کار نخواهد کرد اما خوب خواهد بود اگر نگاهی به این نوع طراحی ها بیندازیم تا از آن ها الهام بگیریم همانطور که کارمان را بصورت خبره انجام می دهیم. یک دیوار ساده رنگ خورده هم عالی است ... اما ما در حال رویا پردازی هستیم. به تصویر بالا نگاه کنید که چقدر شیک، دراماتیک است و به سایر طراحی در این اتاق کمک می کند که نشان داده شوند و راه خود را رو به جلو پیدا کنند. به طور خاص در دنیای هنر های سنگ مرر/ سنگ، ما شاهد بازگشت عظیمی از مرمر هستیم که به آن بوک مچ(Book match) می گویند مثل این حمام که از طریق Berkus و Jeremiah Brent طراحی شده است. نگاه کنید که چگونه دو قطعه سنگ مرمر یکدیگر را منعکس می کنند. به این نوع طراحی می گویند بوک مچ. برای مدت ها این سبک در طول تاریخ با قطعات ساده سنگ انجام می شده است اما حالا که طراحان از مرمر هنر مانند جالب استفاده می کنند در حال بازگشت با انتقام است. بسیار خوب. این خلاصه ای از پیش بینی ما از ترند های 2019 برای طراحی داخلی حمام ها بود. هر زمان که بیشتر متوجه شدیم به شما هم حتما اطلاع می دهیم تا مطمئن شویم نسبت به آن ها چه احساسی دارید. این کار مورد علاقه ماست زیرا طراحی داخلی مرتبا تغییر و پیشرفت می کند پس چرا آن را جشن نگیریم. حال برای کمی خنده به ما بگویید راجب دستگیره و طاقچه های کوچک و نورپردازی های ترکیبی در سال 2018 چیست؟ همینطور ترند مورد علاقه شما در سال 2019 چه چیز های هستند؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی