طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سبک آمریکایی در طراحی داخلی معمولاً از ویژگی هایی مانند فضای بزرگ آشپزخانه و اتاق ناهار خوری ، تقلید از مبلمان های رده بالا با استفاده از موادی که هزینه ی زیادی می برند ، قسمت بندی هوشمندانه فضا و استفاده زیاد از مبلمان برخوردار است. این فضاهای داخلی به طور ایده آل منعکس کننده مهمان نوازی ساکنان منهتن هستند. اولین پیوستگی که در مورد سبک آمریکایی به ذهن می رسد اتاق نشیمن از مجموعه تلویزیونی "دوستان" است. اتاق جادار ، جایی که شخصیت های اصلی آن زمان زیادی را سپری می کردند ، همزمان با یک آشپزخانه ، یک اتاق غذاخوری و مکانی برای استراحت بود. در چنین فضای خالی می توانید صبحانه درست کنید ، میهمانان را برای شام دعوت کنید یا با راحتی روی یک کاناپه رو به روی تلویزیون بنشینید.

محتوای این متن:
طراحی داخلی آپارتمان به سبک آمریکایی.
• در سبک آمریکایی چگونه یک اتاق نشیمن را طراحی می کنند.
• یک آشپزخانه به سبک آمریکایی.
• خانه های رایج آمریکایی.
• طراحی اتاق خواب ها به سبک آمریکایی.
• نکته هایی در طراحی آشپرخانه ها به سبک آمریکایی.
اتاق کودکان.
• منطقه ورودی خانه.
طراحی داخلی به سبک آمریکایی ارتباط نزدیکی به سبک انگلیسی دارد، به دلیل آنکه انگلیسی ها اولین کسانی بودند که به این قلمرو مهاجرت کردند. فضاهای این خانه ها معمولا ساده و تطبیق پذیر هستند.

طراحی داخلی آپارتمان به سبک آمریکایی

آپارتمانی که به سبک آمریکایی طراحی شده است با عدم وجود درب و پارتیشن بین راهرو ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق غذاخوری مشخص می شود. با پایین آمدن سطح کف یا سقف می توان منطقه بندی را انجام داد. از طرف دیگر اتاق های خواب ، حمام ، اتاق مهمان و اتاق بچه ها اغلب بسیار خصوصی هستند و در قسمت جداگانه ای از خانه قرار دارند. برای ایجاد چنین طرحی در خانه ، باید برخی از ویژگی های مهم طراحی را بدانید: • بزرگنمایی بصری فضا با تقسیم آن به مناطق مختلف.

2• فضای داخلی دارای لوازم جانبی نسبتاً کمی است. تقریباً به طور کامل تزئینات وجود ندارد.
• طرح رنگ در این سبک متفاوت است ، اما اغلب رنگهای طبیعی آن خاکی است: از بژ روشن تا قهوه ای تیره و سبز.
• فضای داخلی آمریکایی شامل روشنایی است که به تقسیم اتاق در مناطق کمک می کند. منبع نور سقف مرکزی فقط در اتاق نشیمن نصب می شود. بقیه اتاقها از چراغ ترکیبی با انواع لامپ ، مثل لامپ دیواری و زمینی استفاده می کنند.
• راه پله های سبک آمریکایی بخشی جدایی ناپذیر از یک فضای داخلی است. با ساخت ساده آن و رنگ متضاد پله ها و پارتیشن های بین آنها قابل تشخیص هستند.
• سبک کلاسیک آمریکایی در طراحی داخلی آپارتمان اجازه می دهد کف چوبی ، به رنگ خاکستری روشن یا قهوه ای رنگ شده باشد. همچنین کف را می توان با لمینت هایی که نمایی مثل چوب طبیعی دارند نیز پوشاند. فرش پشمی با رنگ روشن روی زمین می تواند دلپذیری بیشتری به آن اضافه کند.
• دیوارها با کاغذ دیواری از رنگ های سایه روشن با تزئینات یا نقاشی زیبا پوشیده شده اند.
• مبلمان عمدتا از جنس چوب قرمز همراه با دکوراسیون اندک است. گاهی اوقات برای راحتی بیشتر ، آن را با پارچه های رنگی و یا چند رنگی تزیین می کنند.

اتاق نشیمن به سبک آمریکایی

اتاق نشیمن به سبک آمریکایی رنگ مشخصی ندارد. دیوارها معمولاً با کاغذ دیواری پوشانده می شوند و با پانل های چوبی در انتهای دیوار تکمیل می شوند. از آنجا که اتاق نشیمن با یک آشپزخانه ترکیب شده است ، لازم است که فضای آن را با کمک دو نوع نورپردازی برای منطقه های مختلف خانه انجام دهید. یک مبل ، چند صندلی و یک میز قهوه خوری ترکیب اصلی یک اتاق نشیمن است. یک صندلی چرخان یا یک میز قهوه خوری با عناصر حصیری، دنج به نظر می رسد. تمام مبلمان اصلی در مرکز اتاق قرار دارند و دیوارها کنار میزهای ساخته شده از چوب هستند. قفسه های کتاب و گل در اتاق وجود دارد. لوازم تزئینی دیگری نیز وجود دارد.

چگونه یک آشپزخانه به سبک آمریکایی طراحی کنیم

طراحی داخلی آشپزخانه به سبک آمریکایی اغلب شامل تقسیم فضا با کمک قوس ها ، پیشخوان ها ، پارتیشن ها و سقف های چند سطحی و همچنین از طریق تضادهای رنگی است. صحبت از رنگهایی که در این آشپزخانه به این سبک مربوط هستند ، در اینجا در واقع طیف وسیعی از رنگهای خنثی غالب هستند. استفاده از رنگ های سایه روشن کاملاً نادر است. رنگ سفید را می توان در نمای کابینت های آشپزخانه مشاهده کرد. طراحی یک فضای داخلی به این سبک ، نیازی به بودجه بزرگی ندارد. به سادگی می توانید از مواد مصنوعی استفاده کنید. اگر تقلید خوبی را انتخاب کنید ، آشپزخانه به همان اندازه با مواد گران قیمت، لوکس به نظر می رسد. معمولاً یک ست آشپزخانه در برابر دیوار قرار می گیرد. اما در صورت امکان فضا ، می توانید محل کار (جزیره) را در مرکز اتاق قرار دهید. فضای غذاخوری معمولاً از فضای داخلی آشپزخانه جدا می شود. اتاق نشیمن-آشپزخانه باید دارای لوستر مرکزی و همچنین چراغهای روشنایی در بالای سطح کار باشد. لوازم جانبی مانند پرده ، گلدان های گل ، نقاشی در قاب های چوبی و دکوراسیون بر روی پارچه از عناصر ضروری هستند.

خانه به سبک آمریکایی

چندین نوع معماری از یک کشور یا یک خانه شهری وجود دارد که در مناطق مختلف ایالات متحده می توان آنها را یافت.

-جرجیایی

چنین خانه ای شکل مستطیلی دارد که دارای ستون ها و دودکش های بسیار قابل ملاحظه ای است. با فن آوری قاب ساخته شده است. در مرکز ، ورودی اصلی وجود دارد و درها و پنجره ها به سبک آمریکایی طبق اصل "هر درب، پنج پنجره" ترتیب داده شده اند.

- کیپ کد

این نوع معماری در قرن 18در منطقه نیو انگلند ایالات متحده آمریکا پدید آمد. از ویژگی های بارز چنین خانه ای می توان به نورگیرها ، سایبانهای شیب دار و اتاق زیر شیروانی جانبی اشاره کرد. در خارج از خانه با تخته پوشانیده شده است ، یک درب ورودی مرکزی ، و همچنین پنجره هایی با کرکره وجود دارد.

- خانه کلاسیک آمریکایی

خانه های کلاسیک از آجر قرمز ساخته شده است. آنها می توانند در انواع مختلفی ساخته شوند: تودور ، ویکتوریا ، ییلاقی یا فدرال. چنین خانه هایی اغلب در شمال شرقی ایالات متحده یافت می شود.

- خانه های روستایی

چنین خانه هایی معمولاً شبیه یک کلبه با اندکی جزئیات نمای نامتقارن هستند. ویژگی اصلی آن این است که ایوان آن از همه طرف احاطه شده است. این خانه همچنین دارای یک لبه شیشه ای نیم دایره ای است که به عنوان یک اتاق ناهار خوری استفاده می شود. فضای داخلی شامل سه اتاق خواب ، اتاق مهمان ، اتاق بچه ها و اتاق نشیمن است.

در صورت پیروی از اصول بعدی می توانید به راحتی یک خانه معمولی به سبک آمریکایی را در خانه خود ایجاد کنید: • ساخت با فن آوری قاب. • اتمام نمای بیرونی با نمای سایدینگ خاکستری ، آبی ، بژ ، زیتونی. • پنجره های باریک و سنتی. • ستون های مستطیلی در طراحی ایوان.

اتاق خواب در سبک آمریکایی

طراحی داخلی اتاق خواب آمریکا می تواند انواع آیتم های مدرن و عتیقه را با هم ترکیب کند. تختخواب معمولاً از نوع کلاسیک و به سبک سنتی است. همچنین دو عدد میز کوچک کنار تخت در هر دو سمت آن و یک کمد لباس وجود دارد. اگر اتاق به اندازه کافی جادار است ، می توانید کمد بزرگی در آن قرار دهید. در مورد رنگ ، معمولاً از دو تن اصلی استفاده می شود. اول ، تیره که به مبلمان اشاره دارد. رنگ اصلی دوم روشن است. در دکوراسیون دیوار ، لوازم جانبی و منسوجات موجود است.

طراحی داخلی حمام به سبک آمریکایی

محبوب ترین متریال برای کف، کاشی است که کمتر از لمینت یا چوب سخت استفاده می شود. دیوارها را می توان با گچ یا کاشی دراز به شکل موزائیک نقاشی کرد. چنین حمامی از سادگی استقبال می کند ، بنابراین خود وان باید کلاسیک سفید باشد. کابینت زیر سینک است. روی دیوار آینه ای بیضی یا مستطیل وجود دارد

اتاق کودک به سبک آمریکایی

این تنها اتاق طراحی است که می توان از قانون "فقط رنگ های آرام و طبیعی" در آن چشم پوشی کرد. اتاق را برای استراحت ، بازی و مطالعه تقسیم بندی کنید. فضا را با رنگ های روشن ، پوسترها و برچسب های مختلف وینیل آویزان کنید. تختخواب و مبلمان باید از چوب ساخته شود و معمولاً یک تشک نرم روی زمین گذاشته می شود.

طراحی قسمت وروردی خانه به سبک آمریکایی

محل ورود معمولاً با بقیه اتاق ارتباط دارد و نوعی فضا را تشکیل می دهد که می توان آن را "اتاق راهرو-آشپزخانه-اتاق نشیمن" نامید. برای راحتی ، می توانید یک چوب لباسی را در نزدیکی ورودی قرار دهید. اما راه های ورود (یا راهرو) در این سبک ویژگی های خاصی ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی