طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

ایده های نهایی حمام آبگرم در مورد استفاده از جزئیات کلیدی طراحی دکوراسیون داخلی است که ظاهر لوکس و انتخاب مواد "آبگرم" مانند چوب، سنگ، بامبو و سنگ مرمر را اضافه می کند. برخی از این نکات به استفاده از اکسسوری های مناسب باز میگردد. مثل استفاده از گیاهان، حوله سفید، دوش زیبا و ... ظهور حمام های آبگرم ناشی از ترکیبی از تمایل مردم به فضایی برای استراحت و آرامش از زندگی روزمره است ، و همچنین این واقعیت که مردم در زمان سفر در هتل هایی با حمام مجلل شخصی اقامت می کنند، که به نظر می رسد این راهی برای آرامش گرفتن آنهاست. لذا میتوان چنین حمام آب گرمی را به خانه آورد. دکوراسیون حمام آبگرم از قانون خاصی در معماری پیروی نمیکند و برای کسانی که عاشق دکوراسیون مینیمالیستی هستند مناسب است، بنابراین فضای ذخیره سازی باید مانند نورپردازی و پالت رنگ شما در نظر گرفته شود. پالت های روشن در حمامها که از سایه های رنگارنگ و الگوهای جسورانه استفاده می کنند، فضای آرامش بخشی را ایجاد نمی کند که همه ما از حمام آبگرم انتظار داریم، بنابراین سایه های ملایم و خاموش را انتخاب کنید.

ایده های دکورسیون حمام آب گرم

 

 

ادر زیر ، ما برخی از ایده های مورد علاقه خودمان در رابطه با دکوراسیون حمام آبگرم از سنگ مرمر و چوب ، وسایل و اتصالات طلایی و قفسه های چوبی زیبا لیست کرده ایم، بنابراین می توانید با بکار گیری آنها روحیه خود را تقویت کرده و آرامش را به خودتان برسانید.

1. امکان تبدیل یک اتاق به حمام آب گرم برای شما وجود ندارد؟ پس از خرپشته استفاده کنید.

 

 

خرپشته ها اصولا جایی هستند که اگر خوش شانس باشید، ممکن است کمتر مزاحمتی برای شما وجود داشته باشد، حمام اصلی شما مانند آبگرم می تواند به راحتی در لبه های جلو قرار گیرد. اگر نور طبیعی کافی وجود ندارد، رنگ حمام را خاموش نگه دارید و از رنگهای کم رنگ، اتصالات خاکستری و کرومی برای طبیعی جلوه دادن آن استفاده کنید. درهای شیشه ای نیز بهترین انتخاب هستند زیرا حمام کوچک را بزرگتر نشان می دهند. حمام آبگرم مواد با کیفیت را با تمرکز بر روی طبیعت، هم با بافت و هم با پالت رنگ متمرکز می کند. Barrie Cutchie ، مدیر طراحی در BC Designs توضیح می دهد که سنگ مرمر و سفید نرم، خاکستری و خنثی میتوانند ترکیبات خوبی در دکوراسیون حمام های آب گرم باشند.

2- سنگ های طبیعی را بکار بگیرید

 

 

سنگ طبیعی می تواند احساس آرامش ایده آلی را برای محیطی مانند حمام آبگرم ایجاد کند. الیور وب ، مدیر Cullifords ، توضیح می دهد که در برخی فرهنگ ها ، سنگ های خاص دارای خاصیت درمانی هستند و در نتیجه شما اغلب سنگ های طبیعی زیبا را در برخی از مجلل ترین حمام های آبگرم جهان خواهید یافت. او میگوید "آوردن این لمس طبیعت به حمام شما در خانه، احساس لوکس بودن را اضافه می کند." همچنین می توانید از آن برای افزودن رنگ استفاده کنید. ما اصولا رنگ های خنثی را برای سنگ طبیعی می پسندیم. با این حال ، می توانید اسلبهای خیره کننده ای که در رنگ قرمز ، رزگلد و خاکستری تیره وجود دارد، همانطور که در تصویر سرویس بهداشتی بالا نشان داده شده است ، برای دکوراسیون حمام خود تدارک ببینید.

3- استفاده از متریال طلایی

 

 

طلا نماد تجمل در یک اتاق مرطوب است که درخشان است و پر از انحطاط. البته ، می توانید از برنج به عنوان جایگزین استفاده کنید و به همان اندازه خوب به نظر می رسد. در این ایده دکوراسیون حمام خیره کننده که توسط استودیوی طراحی دکوراسیون داخلی مستقر در چلسی ، Kitesgrove طراحی شده است ، متریال طلایی فوق العاده ترین جلوه را ارائه می دهد و گرمی را به طرح تمام کاشی بدون درز اضافه می کند.

 

4- تعبیه دوش ایستاده را فراموش نکنید

 

 

برعکس اینکه همه چیز گاهی اوقات در کف پنهان شده است، اگر فضای لازم برای قرار دادن آن را ندارید، اتفاقا یک کار متفاوت باعث می شود فضای شما بسیار شیک به نظر رسد. همیشه چیدمان استاندارد حمام امکان پذیر نیست، می توانید آن را در مقابل دیواری که کاشی کاری شده است قرار دهید و قدمی برای ورود به آن داشته باشید.

5. برای قفسه بندی از روکش چوب گردو استفاده کنید

 

 

مواد کلیدی دیگر چوب گردو است. هیچ چیز مشابه آن با عمق رنگ و بافت آن وجود ندارد. این حمام را به عنوان مثال در نظر بگیرید. ایده دیوار حمام با قفسه های چوب گردو با سنگ مرمر عالی به نظر می رسد و ترکیب دو ماده لوکس واقعاً به دکوراسیون حمام آبگرم حس می دهد. قفسه های شیشه ای را اضافه کنید تا بتوانید فضایی زیبا برای استراحت ایجاد کنید.

6. شما می توانید برای یک نمای دراماتیک تر ، به سمت مونوکروماتیک بروید

 

 

همه حمام های آبگرم خنثی نیستند. این فضای چشمگیر طراحی شده توسط JL Designs دارای ظاهر بصری قوی است که هم حمام آبگرم است و هم جنبه نمایشی دارد ، همانطور که جسیکا دیویس ، مالک و مدیر JL Designs در نشویل توضیح می دهد: ما واقعاً می خواستیم بر تقارن فضا تمرکز کنیم و ضمن ایجاد یک احساس آبگرم با استفاده از رنگ بندی تک رنگ، که طبیعتاً بسیار آرامش بخش است ، توانستیم حمامی جالب و در عین حال آرامش بخش ایجاد کنیم. افزودن رنگ سبز در آثار هنری، فضا را بالا می برد و اجازه می دهد آنطور که انتظار می رود خاموش نشود. " می توانید با استفاده از آثار هنری ، مانند ایده هنری حمام که در بالا نشان داده شده است ، رنگ اضافه کنید. مدرن نگه داشتن تم ایده خوبی برای ایجاد یک ظاهر منسجم در دکوراسیون حمام مدرن است. توجه داشته باشید که قاب ها با چراغ آویز طلا مطابقت دارند. این جزئیات طراحی دکوراسیون داخلی است که فضا را متمایز می کند. ما سیاه و سفید ماندن لوازم جانبی را دوست داریم، زیرا این اثر هنری را بیشتر به یک نقطه کانونی تبدیل می کند.

7. وان خود را در کنار یک پنجره قرار دهید

 

 

لی فراست ، مدیر حمام های آب آشبورن می گوید: "ما شاهد افزایش چشمگیری در میل به ایجاد دکوراسیون داخلی حمام هستیم که باعث احیای مجدد می شود." "برای ایجاد این ظاهر آرامش بخش در خانه، مهم است که وان خود را در مکان مناسب قرار دهید تا به آن محیط آرام برسید. اگر با فضای بزرگتری کار می کنید، ضروری است که منطقه بیش از حد شلوغ نباشد. بنابراین ، قرار دادن وان در محلی که به طور طبیعی چشم را به خود جلب می کند بسیار توصیه می شود. "برای فضاهای کوچکتر ، مشتریان باید یک سبک بهتر برای نمایش، فضای پشت به دیوار یا گوشه را برای قرار دادن وان انتخاب کنند تا از حداکثر فضا استفاده شود." .

8. به یک طرح سفید بپردازید

 

 

آنچه می بینیم، این حمام آبگرم زیبا که توسط استودیو Maestri در تگزاس طراحی شده است دارای چهار ایده استفاده از کاشی در حمام در اشکال مختلف است. کاشی های دیوار و کف مرمر و دو طرح لوزی در سمت راست. این امر به حمام چنین جلوه ای خیره کننده می دهد زیرا بافت ها با نگاه به هر طرف فضا تغییر می کنند، با این حال همه آنها هماهنگ با هم کار می کنند. مقیاس متغیر یک جزئیات طراحی دکوراسیون عالی برای استفاده در تمام فضاهای داخلی است و می توانید ببینید که در این حمام سفید چقدر خوب کار می کند.

9. استفاده از چوب در حمام آب گرم

 

 

این حمام "چوبی" در واقع از دیوار تا کف با کاشی های چینی با جلوه چوبی از Stone & Ceramic Warehouse پوشانده شده است و کاملاً با سطح و بافت بافت کامل شده است. چوب در حمام جذاب است است ، اما البته در برخی موارد کاملاً کاربردی نیست. اینجاست که نسخه های چینی وارد می شوند. نتیجه آن یک حمام آبگرم شیک به سبک اسکاندی است که هم سرد و هم شیک است.

10- استفاده از کاغذ دیواری اما بصورت جزئی

 

 

هنگام طراحی دکوراسیون حمام آبگرم، لزوماً کاغذ دیواری اولین آیتم نیست. با این حال ، با انتخاب طیف وسیعی از ایده های کاغذ دیواری ، اگر طرح مناسب را در رنگ بندی مناسب انتخاب کنید ، واقعاً پیچیده به نظر می رسد. در این حمام آبگرم که توسط ایرن گونتر ، بنیانگذار استودیو طراحی دکوراسیون داخلی Gunter & Co در لندن طراحی شده است ، از کاغذ دیواری به طرز هوشمندانه ای در پانل ها استفاده می شود، بنابراین در عین حفظ بی طرفی حمام آبگرم ، الگو و دکوراسیون ظریفی به آن می بخشد.

11. از رنگهای تازه کننده استفاده کنید

 

 

حمام های تمام سفید خانه می توانند سرد باشند. برای ایجاد یک تجربه آبگرم معتبرتر در خانه ، میتوانید از رنگ های تازه تری استفاده کنید. روند فعلی دکوراسیون حمام به دنبال الهام از طبیعت است. رنگهای طبیعی مانند آبی ، قهوه ای ، خاکستری و سبز به حمام شما حس ارگانیک می بخشد که پس از یک روز پر استرس به شما آرامش می بخشد. اگر حمام کوچکی دارید ، به سراغ رنگ سبز و خاکستری کم رنگ بروید ، که باعث می شود اتاق احساس وسیع تری داشته باشد.

چگونه می توانم حمام خود را شبیه جکوزی کنم؟

 

کفپوش گرم حمام شما را از حالت عادی آن به سمت جکوزی می برد. هیچ چیز شبیه بیرون آمدن از وان روی کاشی های گرم نیست. از دیگر ویژگی های طراحی دکوراسیون حمام می توان به افزودن فضای سبز اشاره کرد. همیشه گیاهان زیادی در آبگرم وجود دارد و دلیل خوبی برای آن وجود دارد، زیرا ویژگی های تقویت اکسیژن آنها و آوردن طبیعت یک عنصر کلیدی است. رایحه ها را فراموش نکنید روغنهای اساسی باعث افزایش خلق و خو می شوند و می توانند شما را در حالت آرامش پس از یک روز کاری شلوغ قرار دهند. آبگرم ها و حمام ها تقریباً همیشه یک چهارپایه چوبی کوچک دارند. این تقریباً تنها اثاثیه ای است که می بینید. آنها برای نگهداری حوله و لوازم آرایشی هنگام استراحت در وان عالی هستند.

نوع دوش جکوزی چگونه است؟

 

دوش حمام آبگرم معمولاً دو برابر آنچه در خانه داریم و سر دوش به اندازه بشقاب غذاخوری است. شما هم می توانید این را داشته باشید. فقط بزرگترین سایزی را که می توانید انتخاب کنید ، گرد یا مربع انتخاب کنید. ایده این است که احساس سبک جنگل های بارانی را ایجاد کنید و این را نمی توان با یک سر دوش کوچک استاندارد انجام داد. دوش آبگرم بدون پرده دوش در نظر گرفته شده است. در عوض درهای شیشه ای نصب کنید و اگر بودجه و فضا دارید، یک کابین تعبیه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی