طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اشتباهات زیادی در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن به راحتی انجام می شود. این شلوغ ترین اتاق خانه، باید برای ما سخت کار کند، بنابراین ایجاد تعادل بین ظاهر و عملکرد آن به دشوار است. ما از برخی از کارشناسان طراحی مورد علاقه خود در مورد اشتباهات طراحی که در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن باید اجتناب کنید و نحوه اصلاح آن سؤال کردیم. در ادامه به آنها میپردازیم.

1. در نظر نگرفتن صندلی راحتی

 

 

قرار دادن دو مبل در یک اتاق نشیمن اغلب اولین موضوعی است که به فکرمان میرسد اما جایی برای یک مبل و چند صندلی راحتی نیز وجود دارد. این موضوع امکان انعطاف پذیری در فضا را فراهم می کند زیرا می توانید آنها را به راحتی جابجا کنید و مهمانان به راحتی میتوانند در هر جایی که میخواهند بنشینند

2. ایجاد یک طرح مینیمالیستی بدون الگو

 

 

ما میدانیم که یک فضای نشیمن با دکوراسیون داخلی مینیمالیستی دارای مبلمان ساده، بدون شلوغی و دیوارهای خالی است. با این حال، همانطور که Emily Mould، مدیر طراحی Black Edition توضیح می‌دهد، می‌توانید طرح چاپی شگفت‌انگیزی مانند دیوارپوش بلک ادیشن Lune را در عین حفظ ظاهر متمایز به کار ببرید یک الگوی قوی انتخاب کنید و رنگ، چاپ و بافت را در اطراف آن معرفی کنید، و به طرح اجازه دهید در مرکز توجه قرار گیرد در حالی که لایه‌های چاپ و رنگ به عمق و بافت‌ها می‌افزایند تا یک دکوراسیون داخلی هماهنگ ایجاد کنند.

3. چیدن مبلمان مطابق

 

 

یکی از رایج ترین اشتباهات در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن بکار بردن مبلمان یک شکل است. اما ترکیب کردن طرح ها به گونه ای که مبل ها و صندلی های ناهماهنگی داشته باشید، روند رو به رشدی دارد. بنابراین اگر عاشق یک صندلی راحتی به سبک دهه هفتادی هستید، اما یک مبل پشت دکمه دار هم دارید، آن را انتخاب کنید! فقط از رنگ و چاپ استفاده کنید تا ظاهر را به هم گره بزنید. این عنصر جادویی است.

4- استفاده نکردن از تابلوهای نقاشی

 

 

از اینکه در اتاق نشیمن خود از آثار هنری بزرگ و جسورانه استفاده کنید نترسید. جردن کلرو، یک طراح دکوراسیون داخلی، توصیه می‌کند که معمولا اتاقی که یک تلویزیون بزرگ در گوشه دارد، هر چه اثر هنری بزرگ‌تر و جسورتر باشد، بیشتر حواس‌تان را از تلویزیون منحرف می‌کند.

5. داشتن فقط یک نور اصلی

 

 

ممکن است تصویر کنید که در تصیر بالا نور طبیعی که از پنجره میتابد میتواند تمام اتاق را روشن کند و کافی است. روهان بلکر می‌گوید: «به جای استفاده از یک نور قوی از یک منبع، سعی کنید از لامپ‌های موضعی‌تر برای لایه‌بندی سطوح نور در اتاق استفاده کنید و از یک دیمر برای ارائه گزینه‌هایی برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.» "دیوارکوب ها همچنین گزینه ای عالی در اتاق نشیمن به عنوان یک لایه اضافه شده به منبع نور اصلی هستند، آباژورهای رومیزی و زمینی محجوب، زیبا و بسیار کارآمد هستند."

6. امتحان نکردن چیدمان های مختلف برای داشتن بهترین گزینه

 

 

زمانی که یک نقطه کانونی کلیدی مانند شومینه یا درهای شیشه‌ای بزرگ دارید، چیدمان بسیار مهم است. یک اتاق نشیمن صرفاً برای تماشای تلویزیون نیست، بلکه برای استراحت و سرگرمی نیز مناسب است، بنابراین یک دکوراسیون همه جانبه با انواع مختلف صندلی که مناظر مختلف را نشان می دهد مفیدتر خواهد بود.

7. عدم در نظر گرفتن چاپ کلاسیک با مبلمان مدرن

 

 

این یک تصور اشتباه است که چاپ های سبک سنتی و مدرنیته با هم ادغام نمی شوند.در واقع، این کار زندگی بیشتری به طرح می بخشند. یک طرح زیبای نخل عجیب و غریب مانند Salengro از Manuel Canovas با مبلمان مدرن فوق‌العاده به نظر می‌رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ‌ها را برای داشتن یک دکوراسیون منسجم هماهنگ کنید. حتی میتوانید آن را با تعدادی گلدان و لوازم جانبی با همان رنگ های چند رنگ کلیدی پارچه پرده به هم ببندید. .

8- چسباندن کاناپه به دیوار

 

 

به جای چسباندن مبلها به دیوار، مبل های تک یا یک جفت خود را به وسط اتاق نشیمن با یک میز قهوه خوری بین آن دو ببرید. تقارن در اینجا رکن اصلی است، بنابراین از آن برای ایجاد فضایی تاثیرگذار با مبل ها به عنوان یک کانون بصری استفاده کنید. اگر چه زمانی که اتاق کوچک است، نزدیک کردن مبل به دیوار ممکن است منطقی به نظر برسد، اما وسط قرار دادن آن باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شود.

9. عدم استفاده کردن قطعات قدیمی و جدید در کنار هم

 

 

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن به میان می‌آید، کمی سخت است، زیرا ما ناخودآگاه به سمت مبلمان و لوازم جانبی مربوط به دورانی که خانه در آن ساخته شده است متمایل می‌شویم. با این حال، ترکیب قطعات قدیمی و جدید، اتاق را فردی تر می کند و این سبکی است که طراحان دکوراسیون داخلی مستقر در لندن، مری گراهام و نیکول سالوسن از Salvesen Graham به آن مشهور هستند. مری گراهام می‌گوید: «این میز قهوه‌خوری به سبک دهه هفتادی (بالا) را به عنوان مثال در نظر بگیرید، واضح است که این میز با بقیه طرح‌ها مربوط به دوران قبلی نیست، اما با این وجود فوق‌العاده به نظر می‌رسد و با تکه‌های برنجی عتیقه اتاق پیوند دارد.

10. استفاده از فرش با اندازه نامناسب

 

 

در دوران ویکتوریایی، فرش‌ها تقریباً تمام فضای کف اتاق را پر می‌کردند. همانطور که Emma Elles-Hill، مدیر نمایشگاه در The Rug Company توضیح می دهد، آنها دقیقاً همانطور که باید استفاده شوند از آنها استفاده کردند. «بهتر است که هدف فرش خود را فراموش کنید. یک اتاق نشیمن برای نشستن راحت و ایجاد پناهگاهی در قلب خانه شما طراحی شده است، بنابراین یک فرش باید احساس کاملی را در محوطه ایجاد کند و فضا را قاب بندی کند. اگر فرش خیلی کوچک باشد، در اتاق گم شده به نظر می‌رسد، و از نظر بصری همه عناصر مختلف را می‌شکند. طرح باید به‌عنوان یک بوم پایه زیبا عمل کند و فراتر از عمق مبلمان شما جریان داشته باشد تا همه آن‌ها را به هم نزدیک کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی