طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

ادر این مقاله از بهترین ایده‌های اتاق نشیمن شامل طرح‌های زیبای کلاسیک و معاصر متناسب با سبک هر خانه صحبت کرده ایم و همچنین توصیه‌های طراحی ارزش افزوده زیادی را در نظر گرفته‌ایم. بنابراین، با رعایت کردن این نکات چه خانه تان بزرگ و با پلان باز باشد و چه کوچک، یک دکوراسیون زیبا و جذاب خواهد داشت. به علاوه، البته، ما به طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، رنگ‌ها و بودجه‌ها توجه کرده‌ایم، و مانند همیشه، ایده‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و الهام‌بخش بازسازی کامل و دکوراسیون داخلی منزلتان باشد. ردازیم.

ایده های اتاق نشیمن

اینها ایده های مورد علاقه ما برای دکوراسیون اتاق نشیمن هستند و توصیه های عمیقی از طراحان مشهور و تیم متخصص خود نیز اضافه کرده ایم تا بدانید چگونه یک اتاق نشیمن را با دقت چیدمان کنید.

1. استفاده از طرح های گل گلی

 

 

این اتاق نشیمن با دکوراسیون مینیمال از یکی از شاخه های تزئینی H&G با یک پیچ و تاب فوق العاده پر جنب و جوش بر روی مبل سنتی جان می گیرد.ایده های اتاق نشیمن روستایی برای زمانی که می خواهید دکوراسیون مدرن تری داشته باشید ایده آل هستند.پس زمینه خنثی اجازه می دهد تا الگوی پارچه ای روشن و رنگارنگ در مرکز صحنه قرار گیرد. خطوط ساده مبل شیک و معاصر با این طرح پارچه باشکوه بهاری پوشانده شده اند. گلیم صورتی، آثار هنری و کوسن‌های هماهنگ، همگی به جمع‌آوری این طرح کمک می‌کنند تا جلوه‌ای مدرن در یک ظاهر کلاسیک داشته باشند.

2. تکنیک رنگ لایه ای برای یک فضای گرم و دلپذیر

 

 

یک دکوراسیون اتاق نشیمن هماهنگ و شاد با استفاده از رنگ‌های موجود در فرش به عنوان نقطه مرکزی ایجاد شده است و رنگ‌هایی را بیرون می‌کشد تا در طرح نمایان شود. دیوارهای صورتی فقط پالت پس‌زمینه مناسبی را ارائه می‌دهند و به خوبی در مقابل سفیدی‌ها قرار می‌گیرند، که در ترکیب، کلیدی برای ارائه فضای تنفس در میان همه رنگ‌ها قرار می‌گیرند. مبلمان خوش فرم در رنگ های گرم در کنار یک مبل کلاسیک کتان با رنگ سفید گچی که با اکسسوری هایی در رنگ های جواهر تزیین شده است.

3. برای اتاق نشیمن ، سبز و سفید را با هم ترکیب و مطابقت دهید

 

 

جمع آوری چند چاپ دو رنگ در یک پالت مشابه به حفظ یکپارچگی طرح کمک می کند. بنابراین حتی اگر از تعداد زیادی الگوی مختلف در دکوراسیون فضای خود استفاده کنید، رنگ‌ها به همه عناصر مختلف کمک می‌کنند تا به خوبی کنار هم بنشینند. ترکیب الگوی اینجا شامل پارچه آباژور فرانسوی Anna، پرده‌های شوماخر و کوسن‌های صندلی Rapture & Wright است. آثار هنری منسوجاتی که طرح گیاهان را دارند تحسین می کنند و به حس و حال دکوراسیون می افزایند. دیوارهای سفید تمیز و قطعات سفید مانند لامپ و میز کناری باعث می شود فضا مدرن، سبک و مطبوع به نظر برسد. اگر به دنبال ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک هستید، این طرح مفید است. مواد طبیعی، همانطور که در اینجا با کنسول چوبی و صندلی چوبی حصیری بافته شده دیده می‌شود، بخش اساسی هر ظاهر مدرن است و به گرما و نرمی ارگانیک طرح دکوراسیون کمک می‌کند.

4. یک کاغذ دیواری پررنگ برای یک فضای تاثیرگذار انتخاب کنید

 

 

اگر بیشینه‌گرایی مورد توجه شماست، کاغذدیواری جسورانه، مانند آنچه در این اتاق نشیمن توسط جان لوئیس وجود دارد، راه خوبی برای ایجاد فضایی التقاطی، سرزنده و سرگرم‌کننده است. انتخاب سبز کم رنگ یا آبی برای طراحی حداکثری انتخاب خوبی برای دکوراسیون یک فضای نشیمن است. این کار باعث کاهش اثر می شود تا احساس کلی بسیار آرام تری ایجاد کند.

5. رنگ های خاکی را برای احساسی فراگیر انتخاب کنید

 

 

چقدر ما رنگ های سفالی این اتاق نشیمن را دوست داریم که با همکاری Zinc Textile x Martin Hulbert Design ایجاد شده است. دیوارهای گچی با چوب تیره ترکیب می‌شوند تا حس و حال خانه‌ای بیابانی را القا کنند که واقعاً جذاب است. مبل راحتی، ترفند هوشمندانه ای است که طراحان دکوراسیون داخلی برای بلندتر جلوه دادن اتاق ها از آن استفاده می کنند.

6. یک طرح یکنواخت را با چوب سرزنده کنید

 

 

کورتنی بیشاپ، طراح دکوراسیون داخلی در کارولینای جنوبی، به خاطر چشم انداز طراحی مدرن خود که طیفی از سبک و ساختار را اجرا می کند، و تعادل راحتی با خلاقیت و عملکرد، شناخته شده است. او این را با ترکیب رنگ‌های خنثی با بافت‌های چوبی به اتاق‌های نشیمن‌ی که طراحی می‌کند، می‌آورد، که باعث می‌شود فضاها زندگی با آن‌ها را آسان، مطبوع و روشن، اما گرم و دلپذیر نیز کنند. در اینجا، سقف چوبی ستاره نمایش دکوراسیون است، که زیر آن با رنگ های گرم در مبلمان و اثاثیه نرم به طور ظریفی منعکس می شود.

7. تا آخرین مرحله را برنامه ریزی کنید

 

 

زمانی اتاق‌های نشیمن جایی بود که ما شب‌ها تلویزیون تماشا می‌کردیم، اکنون اتاق‌های نشیمن فضایی برای مطالعه، انجام تکالیف بچه‌ها گردهم آیی اعضای خانواده و البته فضایی برای تماشای فیلم هستند. به همین دلیل است که جستجو برای اتاق‌های نشیمن با پلان شکسته به شدت افزایش می‌یابد. بنابراین چگونه می توان همه اینها را در یک فضا جمع کرد؟ اگر اتاق نشیمن شما دراز است، می توانید آن را به صورت نیمه دائمی تقسیم کنید بدون اینکه قسمتی از اتاق را به طور کامل ببندید. هوشمندانه‌ترین و دائمی‌ترین راه برای انجام این کار، استفاده از یک دیوار شیشه‌ای است، مانند بالا، که می‌تواند شامل درها باشد. به اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا مدتی از هم دور باشند تا فعالیت‌های مختلف را دنبال کنند، در حالی که اتاق را بزرگ و باز نگه می‌دارد. .

9. فضایی دلپذیر با بافت ایجاد کنید

 

 

به جای چسباندن مبلها به دیوار، مبل های تک یا یک جفت خود را به وسط اتاق نشیمن با یک میز قهوه خوری بین آن دو ببرید. تقارن در اینجا رکن اصلی است، بنابراین از آن برای ایجاد فضایی تاثیرگذار با مبل ها به عنوان یک کانون بصری استفاده کنید. اگر چه زمانی که اتاق کوچک است، نزدیک کردن مبل به دیوار ممکن است منطقی به نظر برسد، اما وسط قرار دادن آن باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شود.

9. عدم استفاده کردن قطعات قدیمی و جدید در کنار هم

 

 

اگر به دنبال ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق نشیمن هستید که فضاهای سرد و ناهمگون را منسجم‌تر و دلپذیرتر می‌کند، به این اتاق نگاه کنید. بافت ها در مبلمان و حتی سطوح دیوار و کف، می تواند فضا را منسجم تر و گرم تر کند. در تصویر اتاق نشیمن بالا، فرش ویژگی بافتی غالب در اتاق است که با موادی که پرده ها از آن ساخته شده اند و قطعات مختلف مبلمان چوبی یا حصیری منعکس می شود. این دکوراسیون با بافت پانل های دیواری افزایش یافته و تکمیل می شود.

10. از مقیاس بندی مبلمان برای بزرگنمایی نسبت های اتاق نشیمن استفاده کنید.

 

 

اگر اتاق نشیمن شما سقف‌های کوتاهی دارد یا می‌خواهید سقف اتاق‌های نشیمن را بلندتر از آنچه که هستند نشان دهید، انتخاب یک کاناپه با تکیه گاه کوتاه برای یک اتاق نشیمن کوچک یک ترفند ساده برای بلندتر کردن سقف اتاق است. همچنین توجه داشته باشید که در دکوراسیون داخلی یک فضا مبلمان کم، اتاق نشیمن بسیار آرام‌تری ایجاد می‌کند، در حالی که مبلمان بلندتر یا صندلی‌های بلندتر احساس رسمی‌تری ایجاد می‌کنند.

11. جان بخشیدن به یک طرح ساده با آثار هنری جسورانه

 

 

چه به دنبال بازسازی اتاق نشیمن خود باشید وچه به دنبال ایده‌هایی برای ایجاد یک نقطه کانونی در دکوراسیون آن ، آثار هنری یک گزینه عالی است. فدریکا بارتا، مدیر گالری اپرا لندن، توصیه می‌کند: «شناخت ویژگیهای فضایی که می‌خواهید از اتاق نشیمن به دست آورید، به شما کمک می‌کند. هنگام انتخاب یک اثر هنری، ویژگی‌های دکوراسیون داخلی اتاق ، از ارتفاع سقف گرفته تا رنگ و نور را در نظر بگیرید. اتاق‌های نشیمن جایی است که خانواده دور هم جمع می‌شوند و از مهمانان پذیرایی می‌شود و آنها را به بهترین مکان برای به نمایش گذاشتن غنا و التقاط مجموعه‌های هنری تبدیل می‌کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی