طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

زمانی قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه تان را دارید، جمع آوری ایده های آشپزخانه مورد علاقه شما در اولویت است و همیشه کمی سرگرم کننده است. این ایده ها چه مصالح و چه کابینت می تواند در چیدمان ایده آل شما ، کلید عملی برای دکوراسیون آشپزخانه شما مورد استفاده قرار بگیرند. به هر حال ، آشپزخانه می تواند فوق العاده به نظر برسد، اما اگر نتواند به عنوان یک محیط کار عمل کند، می تواند بسیار ناامید کننده باشد. این ایده های دکوراسیون آشپزخانه بسیار مورد علاقه ما هستند. شما می توانید تصاویر مورد علاقه خود را ذخیره کنید، سپس کار دکوراسیون خود را شروع کنید. اگر از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک میگیرید، آنها می توانند در مورد طرحی که خوب به نظر می رسد و کاملاً در فضای شما مناسب است، مشاوره دهند. اما این مقاله به شما کمک می کند که با ذهن باز و یک ذهنیت کلی درمورد دکوراسیون آشپزخانه خود به سراغ آنها بروید. هر یک از تصاویر آشپزخانه ما متفاوت است، اما بیشتر با یکی از پنج چیدمان اصلی مطابقت دارد.

دکوراسیون آشپزخانه

 

 

این ایده های آشپزخانه از کابینت ها و طرح های روشنایی گرفته تا کاشی های تزیینی پشت کابینتی و کفپوشها،پوشش می دهد. شما همچنین می توانید از آنها برای الهام بخشیدن به ایده های چیدمان آشپزخانه خود استفاده کنید.

1. یک طرح تمام سفید را با بافتهای طبیعی گرم کنیدو

 

 

هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه،استفاده از رنگ سفید یکی از راحت ترین رنگها است که شما هرگز با آن دچار خطا نخواهید شد. آشپزخانه های سفید علاوه بر روشن تر به نظر رسیدن، تمیز و شیک به نظر می رسند. اما شما باید آن را با رنگهای گرم مانند چوب طبیعی ترکیب کنید. ویل تامپسون ، مدیر بازاریابی در Valspar توصیه می کند: "هنگامی که شما یک طرح رنگی را انتخاب می کنید، ترکیب کاملی از تجربه مثبت ما و لذت بردن از اتاق است. اگر از طرفداران دکوراسیون کلاسیک هستید، آشپزخانه تمام سفید برای فضاهایی در هر اندازه بسیار زیبا عمل می کند. آشپزخانه های کوچک از طبیعت انعکاسی رنگ سفید استفاده می کنند که با تزئینات چوبی طبیعی مانند صفحات میز، کفپوش چوبی و دستگیره درها ترکیب می شود تا رنگ سفید را شکسته و احساس گرما و صمیمیت را افزایش دهد.

2- برای ایجاد یک طرح متعادل، الگوها را با رنگ های ساده و یکدست مخلوط کنید

 

 

به گفته ایرن گوتر، تأثیر گرافیکی و جسورانه ای که کاشی های تزیینی پشت کابینت ها بر این فضا می گذارد، شروع کننده واقعی مکالمه است"هنگام طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه همیشه باید یک ویژگی جذاب را داشته باشید. در این مورد ، کاشی ها قبل از هر چیز انتخاب شده اند و تزئینات فلزی و درب کابینت پس از آن ظاهر شده است، رنگ آبی به عنوان یک عنصر خنثی انتخاب شده است که در مورد این پروژه رنگارنگ کاملاً منطقی بود. با توجه به هزینه کاشی های مرمر لوکس، می دانستیم که باید از کاشی ها به میزان کم استفاده کنیم. به همین دلیل این پیکربندی آشپزخانه تک جداره کاملاً مناسب بود. " ما عاشق جزئیات این کاشیهای آشپزخانه و نحوه عملکرد آنها در برابر رنگ براق آبی هستیم. نتیجه یک طرح رنگی هیجان انگیز است که شامل الگوها و عناصر ساده است که هم جسورانه و هم معاصر هستند.

3. اگر طرفدار رنگ خاکستری هستید با تن های عمیق تأثیر بیشتری ایجاد کنید

 

 

تام هولی ، مدیر طراحی Tom Howley ، می گوید: "در هنگام انتخاب یک طرح جسورانه برای دکوراسیون آشپزخانه تان، آن طرح با کل خانه و با سلیقه شما سزگار باشد." "به جای متقاعد کردن مشتری برای کنار گذاشتن استقاده از رنگهای سنتی، به اظهارات آنها با توجه به اصول معماری بپردازید تا خانه ایده آل آنها باشد. "پالت های رنگی خنثی در آشپزخانه هرگز از بین نمی روند، اما برای کسانی که می خواهند حالت قوی تری از رنگ به آن بیفزایند، آشپزخانه های مشکی، سرمه ای و خاکستری همچنان محبوبیت زیادی دارند و می توان آنها را با سطوح رنگی روشن و کفپوش ترکیب کرد."

4. اضافه کردن شخصیت با دکوراسیون عجیب و غریب

 

 

برای دوستداران رنگ ، آشپزخانه مکانی عالی برای معرفی موضوعی با استفاده از سایه ها، چاپها و الگوهای مورد علاقه شما است. مخصوصاً هنگام طراحی ایده های تزئین دیوار آشپزخانه. ما از میشل نوس باومر، طراح دکوراسیون داخلی ، که به دلیل سبک خیره کننده جهانی اش مشهور است ، از وی مشاوره گرفتیم که چگونه این عناصر را در آشپزخانه خود قرار دهید: برای آشپزخانه رنگارنگ خوب، در سایه های روشن آبی، قرمز و صورتی در فضایی خنثی مهم است، اما هنگام ترکیب الگوهای مختلف مانند کفپوش باید رنگی یکدست باشد.

5. فضای آشپزخانه سبز را با شیرآلات و اتصالات طلائی گرم کنید

 

 

یک طرح نورپردازی عالی این قدرت را دارد که ایده های معمولی دکوراسیون آشپزخانه را به چیزی واقعاً دیدنی تبدیل کند. اکنون که آشپزخانه های ما کارایی چندمنظوره دارند، بنابراین ایده های روشنایی آشپزخانه ما باید برای غذا خوردن، استراحت، و فضایی برای انجام امور دفتری مان باشد. نورپردازی هوشمندانه می تواند بسیاری از ایرادات دکوراسیون داخلی را پنهان کند. ظاهر آشپزخانه کوچک را بزرگتر جلوه می دهد، معماری ناخوشایند را پنهان می کند یا نور طبیعی ضعیف را جبران می کند. برنامه ریزی برای روشنایی آشپزخانه ضروری است. تاثیر زیبایی و بیانیه لامپهای آویز شده را باقرار دادن یک جزیره در زیر آن بیشتر کنید. اعداد فرد همیشه بهترین کار را می کنند. بسته به منطقه و بودجه خود سه یا پنج مورد از این لامپ ها را امتحان کنید.

 

6 با یک طرح روشنایی خوب شروع کنید

 

 

یک طرح نورپردازی عالی این قدرت را دارد که ایده های معمولی دکوراسیون آشپزخانه را به چیزی واقعاً دیدنی تبدیل کند. اکنون که آشپزخانه های ما کارایی چندمنظوره دارند، بنابراین ایده های روشنایی آشپزخانه ما باید برای غذا خوردن، استراحت، و فضایی برای انجام امور دفتری مان باشد. نورپردازی هوشمندانه می تواند بسیاری از ایرادات دکوراسیون داخلی را پنهان کند. ظاهر آشپزخانه کوچک را بزرگتر جلوه می دهد، معماری ناخوشایند را پنهان می کند یا نور طبیعی ضعیف را جبران می کند. برنامه ریزی برای روشنایی آشپزخانه ضروری است. تاثیر زیبایی و بیانیه لامپهای آویز شده را باقرار دادن یک جزیره در زیر آن بیشتر کنید. اعداد فرد همیشه بهترین کار را می کنند. بسته به منطقه و بودجه خود سه یا پنج مورد از این لامپ ها را امتحان کنید.

7- از دیوارکوب استفاده کنید

 

 

جیمی بلیک ، مدیر خلاق بلیکس لندن می گوید ، با تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود، به فکر روشنایی باشید ، نه تنها برای داشتن دکوراسیون زیباتر، بلکه میتوانید کارهایی که تا به حال نمیتوانستید در آشپزخانه تان انجام دهید را، انجام دهید. به عنوان مثال ، من معمولاً از LED ها در زیر کمدهای دیواری برای روشن کردن میز کار استفاده می کنم. بدون آنها، راه حل روشنایی دیگری مورد نیاز است، بنابراین در عوض ممکن است چراغ های دیواری آشپزخانه را روی بازوهای تاب دار قرار دهم که می توانند زاویه مناسب داشته باشند. " .

8- آشپزخانه خود را رنگ آمیزی کنید

 

 

این آشپزخانه زیبا از نپتون دارای رنگ آمیزی است که ما از صمیم قلب آن را تأیید می کنیم و این آشپزخانه ای است که باید الهام بخش طراحی دکوراسیون آشپزخانه نقاشی شده شما باشد. یکی از جذاب ترین و متنوع ترین تزئینات برای کابینت آشپزخانه، رنگ آمیزی است که هم به ظاهر کلاسیک آشپزخانه سنتی و هم به طرح های خطی مدرن روح می بخشد. مزیت آن در انتخاب تقریباً نامحدود رنگ ها است ، به شما این امکان را می دهد تا آزادی خود را بیان کنید و در صورت تمایل به تغییر یا به روز رسانی در آینده، همیشه می توانید دوباره رنگ آمیزی کنید. هنگام انتخاب پالت رنگ خود ، با در نظر گرفتن اندازه اتاق، طراحی و انتخاب کفپوش شروع کنید. سایه های خنثی حتی در کوچکترین فضاها به راحتی قابل استفاده است، در حالی که رنگ خاکستری در روند معماری می تواند در یک اتاق مدرن معماری خنک به نظر برسد، یا در ترکیب با چوب ، گرم و جذاب باشد. اتاقهای بزرگ با نور طبیعی زیاد می توانند از انتخاب رنگ جسورانه تری پشتیبانی کنند. اسکات نیکلسون، دکترای دکوراسیون داخلی می گوید: "رنگ آمیزی یک عنصر، مثل یک واحد جزیره ای یا کمد بلند، را در نظر بگیرید و سپس آن را با چراغ های آویز، کوسن یا صندلی زیباتر کنید."

9- قفسه هارا زیبا و کاربری درست کنید

 

 

ایده های خوب دکوراسیون آشپزخانه همیشه کاربردی و زیبایی را ترکیب می کند. به این فکر کنید که چگونه می توانید یک قفسه دیواری را زیبا و کاربردی کنید، با چند کتاب آشپزی روی هم چیده شده، در رنگ هایی که شاید در تناژ پرده ها باشند و لوازم جانبی جذاب.

 

10. خود را از محدوده های یک آشپزخانه کاملاً مناسب آزاد کنید

 

 

برای کسانی که به دنبال رویکردی آرامتر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه هستند ، گزینه خرید قفسه های مستقل و نه کابینت به طور فزاینده ای جذاب است. قفسه های مستقل که اغلب با تمایل به محافظت از ویژگی های معماری اصلی ساخته می شوند، به یک انتخاب محبوب در ویژگی های دوره تبدیل می شوند. دبی باودن از بارنز آشبورتون می گوید: "همه آرزوی بانکه های براق و واحدهای مرتبط با آشپزخانه مجهز مدرن را ندارند." توانایی چیدمان های مختلف برای پیدا کردن آنچه واقعاً کار می کند، فشار را برای دکوراسیون آشپزخانه شما برای اولین بار کاهش می دهد. همچنین می توان اطمینان زیادی در دانستن این نکته داشت که آشپزخانه مستقل می تواند به طرق مختلف برای پاسخگویی به نیازهای متغیر خانواده شما پیکربندی شود.

11- استفاده از الگوها

 

 

این کاملا طبیعی است که شما دکوراسیون کلاسیک، رنگ و یراق آلاتی را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید که بعد از مدتی از مد خارج شوند. پس اگر میخواهید دکوراسیون آشپزخانه تان برای مدت طولانی پایدار بماند کابینت های شیکر یا درهای مسطح، آشپزخانه های سفید ، خاکستری یا آبی از محبوبیت پایداری برخوردار هستند. بنابراین ، چگونه می توان مهر خود را به این فضاها اضافه کرد؟ ساده ترین راه برای انجام این کار با الگو است . در کاشی های پشتی، پارچه های رویه و پرده. این عناصر را می توان با توجه فصل یا زمانی که می خواهید برای بازسازی آشپزخانه تغییر دهید.

12. اتصالات به سبک قدیم

 

 

ترکیبات مواد یا دکوراسیون آشپزخانه ای پر از شخصیت ایجاد می کند، اما آنچه در این اتاق واقعاً توجه ما را به خود جلب کرده استفاده هوشمندانه از فضای عمودی روی دیواری است که نیاز به کابینت باریک دارد. این یک ایده عای برای دکوراسیون آشپزخانه و چیدمان لوازم آن است. واحدهای جلویی می توانستند فضا را باریک تر کنند، اما قفسه های باز اثر معکوس دارد، زیرا عمق می افزاید و می توانید بهترین قطعات خود را بر روی آن ذخیره کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی