طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

نقطه کانونی هر فضایی مبلمان آن است که در اتاق نشیمن یک نقطه برتر برای تماشای لذت بخش تلوزیون و استراحت در کنار اعضای خانواده را ارائه میدهند. چه به دنبال یک مبل شیک برای یک گوشه دنج در خانه خود باشید، چه به دنبال یک بوفه رنگارنگ برای وسایل خانه مورد علاقه خود هستید، این مقاله را مطالعه کنید.

ایده های مبلمان اتاق نشیمن

انتخاب مبلمان اتاق نشیمن کار سختی است زیرا آنها باید با دکوراسیون کلی فضا تطابق داشته باشند، زیبا به نظر برسند، الگو و رنگ را به فضا بیاورند و کاربردی باشند..

.1- در نظر گرفتن مقیاس

 

 

بازی با مقیاس در طراحی دکوراسیون داخلی ترفندی است که متخصصان دکوراسیون منزل از آن برای ایجاد فضایی پر تاثیر استفاده می کنند. افزایش مقیاس را می توان به سادگی انجام داد.با یک تکه مبلمان، یک چراغ آویز، یک الگوی روی کوسن یا یک وسیله جانبی در اتاق. بازی با تناسبات همچنین این قدرت را دارد که به یک اتاق بزرگ احساس دنج و صمیمیت بدهد، ویا می تواند باعث شود که یک اتاق نشیمن کوچک بسیار بزرگتر و تاثیرگذارتر از آنچه هست احساس شود. و البته یک ویژگی فوق العاده در ابعاد و اندازه هرچیزی میزان مورد توجه قرار گرفته شدن آن است.

2.. تکسچرهای خاصص را با مبلمان حصیری معرفی کنید

 

 

مواد بافته شده دیگر کسل کننده، کهنه یا خسته کننده در نظر گرفته نمی شوند بلکه امروزه در بحث دکوراسیون بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. علت محبوبیت آنها این است که این مبلمان ها مانند گذشته دیگر فقط مختص فضای باز نیستنئ و امروزه به دکوراسیون داخلی فضاها نیز راه باز کرده اند. مبلمان حصیری بیشتر به دلیل ظاهری که دارند بسیار محبوب هستند. بافت حصیری کلاسیک فوراً قابل تشخیص است، بسیار پیچیده است و تضمین شده است که برای سال‌های آینده همچنان مد روز به نظر برسد. این طرح که کاملاً شیک است و سبک های مینیمالیسم و مدرن را با هم ترکیب می کند، به راحتی ظرافت را به دکوراسیون هر اتاق نشیمنی اضافه می کند.

3. فضای سفید را با مبلمان رنگارنگ روشن کنید

 

 

داشتن طرح های رنگی مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار مهم است زیرا این اتاقی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانیم. هنگام انتخاب رنگ ها برای مبلمان اتاق نشیمن، چرخه رنگ مورد اعتماد شماست. برای داشتن احساس آرامش، رنگ‌های سبز زیتونی برای فضای نشیمن مناسب هستند. ایده‌های نارنجی و زرد برای اتاق نشیمن به شادابی آن فضا می‌افزایند، در حالی که صورتی‌ تیره به نرمی لطیف می‌افزایند.

4. در نظر گرفتن فضایی برای استراحت

 

 

با ایده‌های سختی برای نشستن در اتاق نشیمن که چیدمان و دکوراسیون فضای شما را بهبود می‌بخشد، احساس راحتی کنید. صندلی‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندازه اتاق نشیمن شما باشد. صندلی‌های بزرگ برای اتاق کوچک فضارا کوچکتر میکند. بنابراین یک صندلی راحتی با زیرپایی مناسب برای راحتی بهینه انتخاب کنید. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، اطمینان حاصل کنید که صندلی های خود را در یک زاویه قرار داده اید تا حس عمقی به فضای اتاق ایجاد کنید، در غیر این صورت اگر همه صندلی ها را کنار دیوارها قرار دهید، ممکن است ظاهری باریک داشته باشید.

5. ایجاد گرما با استفاده از چوب

 

 

بوفه‌ها و کابینت‌های چوبی چیز جدیدی نیستند – آنها سال‌ها است که به دلیل جذابیت همیشگی‌شان انتخابی محبوب بوده‌اند، البته چوب یک ماده بادوام است که با افزایش سن بهتر می‌شود. اما اگر فکر می کنید که مبلمان چوبی در خانه های امروزی بیش از حد سنتی هستند تجدید نظر کنید. در سال‌های اخیر، تعدادی از تکنیک‌های جدید وجود داشته‌اند که این سبک را دوباره تقویت کرده‌اند و این کالای قدیمی محبوبیت بسیار زیادی در امر دکوراسیون داخلی پیدا کرده است.

6. مبلمان هارا بصورت گرد بچینید

 

 

چیدن گرد مبلمان، دکوراسیون داخلی منزل را بهبود می‌بخشد و ظاهر کلی اتاق شما را لطیف می‌کند و جلوه‌ای ملایم به دکوراسیون اتاق نشیمن شما می‌بخشد. اگر مطمئن نیستید که منحنی ها برای شما مناسب هستند یا خیر، گردی ظریف را در نظر بگیرید. یک کابینت یا لوازم جانبی منحنی را در چیدمان خود وارد کنید. به میز گرد، زیرپایی دایره ای یا لامپ های سقفی آویز مواج فکر کنید. این ظاهری سازگار و خوش‌آمد است. گریم اسمیت، طراح مفهومی دکوراسیون داخلی در Metris می‌گوید: منحنی‌ها آن حس فردیت را ارائه می‌دهند که همه به دنبال آن هستند، و خطوط را در فضای داخلی نرم‌تر می‌کنند تا فضای بسیار دلپذیرتری ایجاد کنند.

7. مواد و سبک ها را برای ظاهری التقاطی ترکیب کنید

 

 

با ترکیبی متنوع از مبلمان ظاهری تازه ایجاد کنید. تضاد بین سبک های قدیمی و جدید باعث می شود دکوراسیون یک فضا جالب و غیرمنتظره به نظر برسد و همچنین تفاوت های بین تک تک قطعات را برجسته می کند تا چشم بیشتر آنها را درک کند. درواقع باید گفت بین التقاطی و هرج و مرج تفاوت و مرزی وجود دارد. قطعات زیادی را در اتاق نشیمن خود قرار ندهید و مبلمان را با دیوارهای خنثی متعادل کنید. حس هماهنگی از طریق دیوارهای سفید شفاف ایجاد می‌شود که پس‌زمینه‌ای آرام را فراهم می‌کند که به قطعات مبلمان اجازه می‌دهد همه چیز را با هم ترکیب کنند. .

8. آرت دکو

 

 

این هنر به یک فضای سنتی، ظاهری یکپارچه با سیستم عامل بازسازی معاصر با پالت رنگی تر، چوب های سبک تر و مبلمان کاربردی طراحی شده برای زندگی مدرن می دهد. در این طرح، سیلوئت‌های ساده با لمس‌های بی‌نظیر مواجه می‌شوند و با الگوهایی که به دوران هنر دکو اشاره می‌کنند، نقطه‌گذاری می‌شوند. این ظاهر در خانه‌های جدید و با پلان باز به خوبی کار می‌کند، که یک بوم خالی را برای آزمایش رنگ‌ها فراهم می‌کند.

9. کابینت های رنگارنگ

 

 

اگر در نظر دارید که خودتان کار دکوراسیون داخلی منزلتان را انجام دهید سعی کنید مبلمان اتاق نشیمن خود را رنگارنگ انتخاب کنید. مبلمان نقاشی شده با دست ماندگاری طولانی را ارائه می دهد. رنگ را می توان در آینده تغییر داد تا منعکس کننده مدهای در حال تغییر باشد. مزیت آن در انتخاب رنگ های تقریبا بی حد و حصر آن است که به شما اجازه می دهد تا خود را آزادانه بیان کنید، خواه خانه شما دوره ای باشد یا معاصر، روستایی یا شهری. برای داشتن ظاهری جاودانه، گاهی اوقات در مورد ایمنی اشتباه می کنیم و طرحی کاملاً خنثی را انتخاب می کنیم و فراموش می کنیم که کمی رنگ روشن می تواند دکوراسیون یک اتاق را به شدت شاد کند.

10. از مبلمان پست مدرن الهام بگیرید

 

 

ایده‌های دکوراسیون اتاق نشیمن پست مدرن با آن سبک ساده هنوز هم در طراحی‌های دکوراسیون داخلی امروزی محبوب هستند. این سبک بین دهه‌های سی و هفتاد، از جنبش‌های طراحی قبلی، از جمله مدرسه باهاوس در آلمان، الهام گرفته شده‌اند. اگرچه این سبک به دلیل پیشرفت تکنولوژی بود، اما از دنیای طبیعی نیز الهام گرفته شد و چوب پرمصرف ترین ماده برای مبلمان در آن سبک است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی