طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

12- استفاده از فلزات برای ایجاد زرق و برق

 

 

فلزات در دکوراسیون اتاق نشیمن نباید محدود به سطوح سخت مانند یراق آلات سبک و مبلمان باشند. روکش یا پارچه پرده با روکش درخشان مثل ساتن نیز می تواند زرق و برق ایجاد کند و فضای خنثی را زنده کند. لوسی سرل، سردبیر Homes & Gardens، می‌گوید: «مخمل پارچه‌ای فوق‌العاده سخت است. من یک مبل از والدینم به ارث بردم که در دهه 1970 خریدند. این یک قطعه مخملی کلاسیک با قاب محکم و مجسمه‌ای است و پارچه آن به خوبی زمانی که آن را خریدند به نظر می‌رسد. اگر به فکر ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق نشیمن هستید، بدانید که یک مبل مخملی که به خوبی مراقبت شده باشد، در دهه‌های آینده همچنان شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

13. طرح ها و الگوها را مخلوط کنید اما کلیت را ساده نگه دارید

 

 

طرح های رنگی تک رنگ بسیار آرامش بخش هستند. استفاده از انواع نقوش در یک رنگ و حفظ الگوی اثاثه یا لوازم داخلی، در حالی که دیوارها و کف‌ها ساده باقی می‌مانند، بدون اینکه احساس شلوغی زیادی داشته باشید، به دکوراسیون فضای شما عمق می‌بخشد. در این اتاق، طرح موجی قابل توجه روی مبل، کنتراست را با چاپ های ظریف تر در جاهای دیگر ارائه می دهد.

14. یک دیوار قابل توجه با هنر ایجاد کنید

 

 

به دنبال ایده هایی برای دیوار برجسته برای ایجاد نقطه تمرکز در دکوراسیون اتاق نشیمن خود هستید؟ اگر قصد دارید آثار هنری را در اتاق نشیمن به نمایش بگذارید، یکی از راه‌ها این است که دیوار پشت تابلوهارا یک رنگ غلیظ انتخاب کنید که در تضاد کامل با رنگ‌های داخل تصاویر یا نقاشی‌ها باشد. این سری از چاپ های شاخ و برگ که روی دیوار سبز زمردی قرار گرفته اند، برداشتی بسیار مدرن از موضوع گیاه شناسی ارائه می دهد. لوازم جانبی کم و خطوط تمیز مبلمان به طعم معاصر فضا می افزاید.

 

15. ویژگی های اصلی را با رنگ برجسته کنید

 

 

فقط چند ایده ساده برای رنگ آمیزی اتاق نشیمن می تواند یک فضای نشیمن خنثی را به فضایی واقعاً خاص تبدیل کند. در اینجا، قاب پنجره با رنگ مشکی و کرکره‌های اصلی هم کنتراست را با دیوارهای اتاق ایجاد می‌کند و هم یک قاب برای مبل سبز زمردی ایجاد می‌کند و چشم را به یک نقطه کانونی جذاب می‌کشاند. درخشش عناصر برنجی هنگامی که در پس زمینه ای آرام از خاکستری های سرد قرار می گیرد، به خوبی می درخشد.

16. یک نقاشی دیواری ظریف را برای افزودن بیانیه به یک اتاق ساده انتخاب کنید

 

 

این نقاشی دیواری جذاب و ظریف، رنگ تزئینی سبک تری را به دکوراسیون این فضا اضافه می کند که در آن اثاثیه خنثی و خاموش به آن اجازه می دهد در مرکز توجه قرار گیرد. تاقچه ای از چوب روستیک خطوط افقی چاپ را بازتاب می دهد و فضای نمایشی برای لوازم جانبی ظریف ایجاد می کند.

17. اتاق نشیمن تاریک را با این ترفند روشن کنید

 

 

اگر اتاق نشیمن شما رو به شمال یا شرق است یا فاقد نور طبیعی است، انتخاب دکوراسیون شما می تواند حال و هوای آن را به طرز چشمگیری تغییر دهد. اینجاست که ایده‌های دکوراسیون اتاق نشیمن سبز می‌توانند مفید باشند: این یک رنگ متحول کننده است که می‌تواند فضای داخلی را با فضای باز مرتبط کند و اتاق را روشن‌تر و شادتر کند، حتی زمانی که رنگ‌های انتخاب شده ی شما کاملا ظریف هستند. این کاغذ دیواری پرده ای از روزهای خوش تابستان در باغ وارد می کند. کارکردن نقوش هندسی در طرح، به ظاهر تمام شده یک حس مدرن می بخشد.

18. لایه‌های رنگ‌های طبیعی روی رنگ‌های طبیعی برای جذابیت آرام

 

 

ترکیب قطعات معاصر با طراحی زیبا با پالت آرامی از مواد و رنگ های گردآوری شده از طبیعت، فضای داخلی آرام بخشی را با تمرکز بر جزئیات ظریف ایجاد می کند. یک طرح رنگی بی انتها برای اتاق نشیمن استراحتی را از طوفان زندگی مدرن ارائه می دهد - و با وجود عناصر خنثی، بازی با تعادل پالت خود با تغییر فصل آسان است. .

19. جان بخشیدن به یک طرح تمام سفید با لوازم جانبی هوشمندانه

 

 

یک کاناپه مشکی که با کوسن‌های نقوش برگ نخل در کنار پارچه های کتان اخرایی ساده ، حس عجیب و غریب ظریفی به این دکوراسیون کلاسیک می‌دهد و ظاهری است که می‌توانید به سرعت ایجاد کنید و با تعویض کوسن‌ها دوباره آن را به‌روز کنید. کفپوش چوبی تیره و گیاهان برگدار ظاهر را کامل می کند.

20. برای ظاهری آرام، صندلی های نامتناسب را انتخاب کنید

 

 

احساس نکنید که همیشه باید همه چیز با هم مطابقت داشته باشد. در واقع، اگر رنگ هایی که استفاده می کنید مکمل یکدیگر باشند، عدم تطابق می تواند جذاب باشد. ابزار ساده دارای ابعادی سبک و زیبا با شکوفه های تزئینی با مضمون باغبانی و الگوی ناهماهنگ در طرح هایی است که جذابیت آرام را تجسم می بخشد.

21. از الگوها برای به روز رسانی هوشمند استفاده کنید

 

 

این طرح اتاق نشیمن هوشمند، که الگوهای با اندازه‌های مختلف روی اثاثه یا لوازم داخلی، پرده‌ها و بالشتک‌ها را در ترکیبی بی‌نظیر از سیاه، سفید و زرد ترکیب می‌کند، پیچ و تاب و طراوت معاصر سنتی را می‌دهد.

22. بر روی کفپوش تمرکز کنید

 

 

کفپوش صحنه را مشخص می کند، بنابراین نقطه شروع بسیار مهمی برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن است. شان کوکران، مدیر خلاق، طراحی کاکرین می گوید: «معمولاً موقع شروع کار دکوراسیون یک پروژه اولین موضوع فکر کردن به پوشش کف سالن است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی