طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

25. فضایی برای کار در خانه

 

 

به جزئیات سمت چپ این آشپزخانه زیبا و دلپذیر که توسط استفانی استاین طراحی شده است توجه کنید: فضایی برای کار در خانه. بیشتر از هر زمان دیگری، ما تا جایی که بتوانیم در خانه بصورت از راه دور کار می کنیم این مکان، مکان خوبی برای انجام امور خانه یا انجام کارهای مدرسه توسط کودکان زیر نظر شما است.

26. پیوند آشپزخانه و طبیعت

 

 

در همه جای دنیا همیشه آفتاب در طول سال نیست، اما مطمئناً روزهای خوب کافی برای استفاده بیشتر از هر فضای بیرونی وجود دارد. اتصال آشپزخانه به طبیعت باعث می شود منطقه سرگرم کننده ای در خارج از منزل ایجاد شود. با اطمینان از وجود یک میز نزدیک به آستانه، دکوراسیون آشپزخانه خود را با ایده های سبز خود ترکیب کنید.

27- مرزها را از بین ببربید

 

 

پلان های flat و یا باز امروزه بسیار رایج شده اند. در حالی که همیشه آشپزخانه را قلب خانه می نامیدند، این فضا دیگر فقط برای آشپزی نیست. در چیدمان دکوراسیون مدرن آشپزخانه اوپن همچنین می تواند به عنوان ناهار خوری ، فضای کار و جایی برای جمع شدن با خانواده یا معاشرت با دوستان استفاده شود. استیون دی مونیچ ، مدیر یک شرکت دکوراسیون داخلی به نام Smallbone of Devizes ، توصیه می کند: "ساده ترین راه برای استفاده خوب از پلان باز در تمام طول سال این است که یک دیوار آشپزخانه کاملاً شیشه ای باشد یا درهای بزرگی که جمع می شوند یا به عقب کشیده می شوند." او می افزاید: "ساختارهای شیشه ای اجازه می دهد نور به داخل اتاق سرازیر شود و به فضای سبز کمک می کند که بخشی از فضای آشپزخانه باشد."

28. یک تغییر برای تبدیل یک آشپزخانه

 

 

آیا به دنبال ایده های دکوراسیون آشپزخانه برای برجسته سازی فضای موجود هستید؟ اگر آشپزخانه رنگ آمیزی شده دارید خوش شانس هستید زیرا ظاهر آنها را می توان به سرعت تغییر داد. در اینجا ، یک کمد به رنگ متضاد با بقیه کمدها رنگ آمیزی شده است تا طعم گرما ، یک نقطه کانونی و یک ظاهر جدید مدرن را در فضا ایجاد کند.

29. به جزئیات توجه کنید

 

 

اگر ابعاد پنجره آشپزخانه شما بزرگ است ، بنابراین توجه بیشتر به انتخاب مواد داخل آشپزخانه شما ضروری است. کابینت ها و کفپوش های با دوام را انتخاب کنید که احتمالاً در معرض نور خورشید سفید نمی شوند. چوب طبیعی با گذشت زمان فرسوده می شود. اطمینان حاصل کنید که وسایل آشپزی به خوبی تهویه می شوند، ترجیحاً با دستگاه جداکننده تهویه خارجی که از بخار شدن پنجره ها جلوگیری کنید.

30. حداکثر کردن فاصله در آشپزخانه گالی

 

 

طرز طراحی دکوراسیون و استفاده از آشپزخانه هایمان در دهه های اخیر بسیار تغییر کرده است ، اما چیزی وجود دارد که ایده های آشپزخانه را با حس جدید فضا وفق داده و شکوفا شده است. این آشپزخانه، آشپزخانه کشتی نامگذاری شده است ، زیرا با سادگی و فضاهای تنگ همراه بوده است .در کشتی معمولی فضای زیادی برای جزئیات اضافی وجود ندارد. اما دلیل اینکه آشپزخانه گالی خوب عمل می کند این است که از نظر ارگونومیک سالم است و همه چیز را به راحتی می توان در دست قرار داد. آشپزخانه های گالی در اصل به گونه ای طراحی شده اند که هم جمع و جور و هم بسیار کارآمد باشند و هر اینچ فضا را برای ذخیره سازی و آماده سازی حداکثر کنند. آشپزخانه های حرفه ای نیز از طرح خطی مشابهی پیروی می کنند که دارای ردیف های متنوع یا اجاق گاز است که به ایستگاه های خاصی برای تهیه انواع مختلف غذاها تقسیم شده است. در جایی که جا برای اجرای موازی واحدهای کابینت وجود دارد می توانید مثلث کلاسیک کار را ایجاد کنید و قسمتهای اصلی یعنی یخچال، اجاق گاز و سینک را در این الگو تنظیم کنید. این امر نه تنها در آشپزخانه های باریک که عرض کافی برای دو ردیف کابینت را دارند ، موفقیت آمیز است، بلکه دقیقاً همان فرمت است که در فضاهای باز بسیار محبوب است، با جزیره ای طولانی که قسمت دوم را فراهم می کند، اغلب یک نشیمن گاه اجتماعی مناسب ایجاد می کند. دکوراسیون آشپزخانه به سبک گالی می توانند واقعاً شیک باشند. صف های طولانی روی میز باعث ایجاد صفحات افقی قوی می شود که بسیار شیک به نظر می رسند.

31. یک آشپزخانه U شکل و کارآمد بسازید

 

 

ترندهای مختلف دکوراسیون آشپزخانه می آید و می رود، اما برنامه ریزی چیدمان اساساً ثابت می ماند. طرح های کلاسیک مثل L و U به گونه ای طراحی شده اند که از نظر ارگونومی بسیار مناسب باشند و به ایجاد "مثلث کاری" اجاق گاز ، سینک ظرفشویی و یخچال در فاصله مناسب از یکدیگر کمک می کنند و فضای کاری کافی را در این بین فراهم می کنند. و در حالی که ما آشپزخانه های جمع و جور را برای زندگی در فضای باز تعویض کرده ایم، جالب است که ببینیم چگونه این اشکال در فضایی بزرگتر ارتباط جدیدی پیدا کرده اند. در دکوراسیون آشپزخانه های U شکل به طور سنتی دارای کابینتهایی هستند که در سه دیوار اتاق اجرا می شوند و یک دیوار آزاد به عنوان نقطه دسترسی است. انواع مدرن آشپزخانه های Uشکل به همراه جزیره است، که جزیره ای را می بیند که در وسط شکل U بزرگ قرار دارد، و همچنین جزایر مستقل به شکل U که در وسط یک اتاق باز قرار دارند. در کنار یک فضای کاری تنگ ، جذابیت اصلی یک طرح U شکل فراوانی میز کار آن است. Hayley Shaw از Magnet پیشنهاد می کند: "با سرمایه گذاری در بهترین میز کار که می توانید از آن استفاده کنید ، مانند سنگ گرانیت چشمگیر یا چوب ، برای ایجاد یک ویژگی دکوراسیون خیره کننده سرمایه گذاری کنید.

32. یک احساس انسجام با آشپزخانه L شکل ایجاد کنید

 

 

یک طرح دکوراسیون کلاسیک که در هر اندازه ای کار می کند، آشپزخانه L شکل هستند که مختصر و عالی به نظر می رسند. هنگام تصمیم گیری در مورد چیدمان دکوراسیون آشپزخانه ، انتخاب شما تا حد زیادی بر اساس شکل و اندازه اتاق شما تعیین می شود، اما این بدان معنا نیست که هنگام طراحی باید محدودیتی ایجاد کنید. در فضای کوچک یا متوسط یا بزرگ یک طرح L شکل با کابینت مدرن و کلاسیک کار می کند و فرم آن به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا با نیازهای ساختاری مانند سقف های شیب دار یا پنجره های بزرگ سازگار باشد. در یک آشپزخانه کوچک، شکل L ایده آل است زیرا تمام فضاهای ذخیره سازی و وسایل را در دو طرف اتاق متمرکز می کند، بقیه را آزاد و باز می گذارد، بنابراین فضای کلی را بزرگتر نشان می دهد. برای آشپزخانه های بزرگتر یا طرح های باز ، طرح L شکل می تواند به عنوان تقسیم کننده بین آشپزخانه گرم و آشپزخانه سرد یا به عنوان یک ناهار خوری غیررسمی عمل کند. .

33. یک آشپزخانه به همراه جزیره

 

 

اندرو هال یک طراح دکوراسیون داخلی می گوید: "طراحی جزیره طبیعتا چشم شما را به فضا می کشاند و مبلمان می تواند بستر مناسبی برای پخت و پز ایجاد کند که در آن دوستان و خانواده می توانند هنگام تهیه غذا و آشپزی دور هم جمع شوند." ایده های جزیره آشپزخانه می تواند افزوده های محوری برای چیدمان آشپزخانه L و U باشد و به کابینتها اجازه می دهد تا ضمن حفظ یک محیط کاری راحت که همه چیز در دسترس است ، رشد کنند. یک طراح دکوراسیون داخلی به نام تیم جاسپار می گوید: "جزایر به طور فزاینده ای محبوب هستند و به عنوان نقاط اصلی عمل می کنند و در نتیجه مثلث ارگونومیک سنتی را می شکنند."

34. برای داشتن فضایی اجتماعی پلان باز را اجرا کنید

 

 

فضای باز آشپزخانه-غذاخوری-نشیمن تنوع زیادی در نحوه زندگی امروز ما ارائه می دهد. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن همه چیز مربوط به فضا است. هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن ، جذابیت اصلی آن، این است که سرگرمی بخشی از برنامه طراحی این فضا باشد تا در طول روز، همه خانواده در کنار هم باشند. تیم هیگهام یک طراح دکوراسیون داخلی می گوید: "مردم عموماً مایلند در مناطق آشپزی، غذاخوری و استراحت با هم در تعامل باشند." خانواده ها همچنین می خواهند فضا را به اشتراک بگذارند تا بتوانند هنگام تهیه غذا چند کار را انجام دهند. اکثر آشپزخانه های اوپن دار شامل پنجره ای برای ورود نور و دسترسی آسان به باغ است، که فضای اصلی و را بسیار گسترش می دهد.

35. استفاده از منسوجات

 

 

Homes & Gardens می گوید: "زمانی آشپزخانه ها کاملاً کاربردی بودند ، اکنون ما به دنبال ایجاد ظاهر زنده برای آنها هستیم که بیشتر بازتاب دهنده دکوراسیون در بقیه فضای خانه باشد." ساده ترین راه برای تغییر وضیعت موجود دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از منسوجات است. فرش هایی که می توانند لکه های عجیب و غریب در سطح زمین در طول کابینت یا زیر میز ناهار را مخفی کنند و بالشتک های زیبا روی صندلی ها مکان خوبی برای شروع این روند. راه دیگر برای معرفی رنگ و بافت، به نمایش گذاشتن ظروف تزئینی چینی و سفالی در قفسه های باز است.

36. یک رنگ مناسب برای کابینتها بر اساس سطوح روشن آشپزخانه خود انتخاب کنید

 

 

لوسی سرل ، سردبیر Homes & Gardens ، می گوید: "آشپزخانه باید دارای نور زیاد و روشن در تمام طول روز و عصر باشد." شما برای پخت و پز نیاز به نور خوب دارید. اما همچنین به این دلیل که آشپزخانه در حال حاضر مرکز خانه است و به احتمال زیاد میزبان همه چیز از خانه تا محل کار است. بنابراین ، هنگامی که در حال تحقیق درباره ایده های رنگ دکوراسیون آشپزخانه هستید ، به دنبال رنگ های عمیق برای کابینت های آشزخانه باشید ، اما فقط در صورتی که نور طبیعی را دریافت کنید، مانند تصویر بالا ، یا درصورتی که یک طرح روشنایی مصنوعی عالی ایجاد کرده اید.

37. استفاده از تکسچرهای مختلف برای ایجاد حس گرما

 

 

هنگام دکوراسیون آشپزخانه ، اطمینان حاصل کنید که حداقل یک قسمت از فضا،اعم از کفپوش ، میزهای روکش دار ، پشت کابینت یا خود کابینت، که دارای عنصری از بافت یا الگوی طبیعی است تا علاقه ، گرما و شخصیت را به دکوراسیون آن فضا اضافه کند. این امر به ویژه در آشپزخانه ای که بسیار ساده و مدرن است با کابینت های جلویی مسطح اهمیت دارد. فضاهایی مانند این به بافت طبیعی نیاز دارند تا جلوه بالینی بالایی نداشته باشند. البته مگر اینکه ظاهری که دوست دارید بالینی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی