طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی به سبک نئوکلاسیک

در طراحی نئوکلاسیک زیبا و مجلل، همه چیز درمورد درآمیختن قطعات مدرن و امروزی با قطعات سنتی در طراحی فضای داخلی است که تاثیر به سزایی دارد. این که آیا این پالت رنگ پایدار است که شما را مجذوب خود کرده است یا ماهیت مطیع این ترند ، باید گفت که نئوکلاسیسم به یک دلیل یکی از محبوب ترین ژانرهای طراحی است. اما چگونه می توان به آنجا رسید ، بدون اینکه احساس بیش از حد اقدام و عمل کنیم؟ما به شما چهار قانون ساده معرفی می کنیم تا از یک رویکرد تازه اطمینان حاصل کنید.

چوب با طرح های رنگی

 

نئوکلاسیسم به کاربرد رنگهای ملایم می پردازد. رنگ های سفید، کرم و خاکستری درکنار رنگ های سیاه ، زرد یا سبز تیره توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. در سال 2018 ، ما پیشنهاد می کنیم عناصر آبی ملوانی ، صورتی یا قرمز را برای مدرن کردن ظاهر فضا اضافه کنید. رنگ بژ ممکن است برای اتاق یک هتل مناسب باشد ، به هر حال کاربرد رنگ باعث ایجاد عمق مورد نیاز در فضای مورد نظر می شود.

 

 

 

 

 

اکسسوری ها

در نئوکلاسیسم سعی می شود تا با ایجاد اقدامات قابل توجه، فضا تجملاتی و در عین حال آراسته به نظر برسد. در واقع این اشکال و وسایلها هستند که بیشتر دیده می شوند. به مبلمان لوکس و طراحی کلاسیک آنها فکر کنید ، اما با یک روشنایی طلایی ، کارهای هنری زیبا یا لوستر لوکس را به فضا اضافه کنید. از ریشه های سبک یونانی و رومی الهام بگیرید و برای استفاده از اصالت با زیور آلات آن را تزئین کنید ، اما زیاده روی نکنید. همه چیز در این سبک شیک و مدرن است. توجه داشته باشید که زیبایی در سادگی است.

 

 

 

 

 

 

چیزهای مشابه را جفت کنید

 

هنگام تزیین به سبک نئوکلاسیک ، توجه کنید که از طرح اصلی خارج نشوید، اما اطمینان حاصل کنید که در هر قطعه تفاوتی وجود داشته باشد.از یک موضوع شروع کنید و آن را دنبال کنید. فکر کنید ، یک مبلمان که در یک خانواده قرار دارد: صندلی های مشابه را با هم استفاد کنید. برای نئوکلاسیسم سنتی ، اشکال هندسی ، خطوط صاف و حک شده های دقیق را امتحان کنید. از مبلمانهای دارای تاج و کاغذ دیواری استفاده کنید و همه آنها را به هم گره بزنید. به عبارت دیگر ، همه چیز باید در عین یکسان بودن متفاوت هم باشند.

 

 

 

 

 

 

 

  • محمد کاظم پور