طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

13. به دنبال طرحی مستقیم و باریک باشید

 

 

یک چیدمان کلاسیک، بیشترین استفاده را از مناطق مدرن آشپزخانه دارد و برای آشپزهای مشتاق مانند یک رویا عمل می کند. یک آشپزخانه تک دیواری برای آشپز تنها مناسب است، زیرا نیاز به حرکت خطی از یک فعالیت به فعالیت دیگر دارد. برای سهولت استفاده، مناطق پخت و پز و مرطوب را با طول مناسب میز کار جدا کنید، اما از قرار دادن سینک ظرفشویی و اجاق گاز در انتهای اتاق پرهیز کنید. گریم اسمیت ، طراح دکوراسیون داخلی مفهومی در این مورد میگوید توضیح می دهد: "ممکن است شما سطوح وسیعی از میز کار را بدست آورید، اما ممکن است هنگام آشپزی یا شستشو احساس تنگی کنید." یک آشپزخانه که دو آشپز در آن فعالیت میکنند مثلث کار را با اجاق گاز و یخچال در یک طرف و سینک ظرفشویی روبرو ایجاد میکند و فضای بیشتری را برای همکاری هر دو آشپز فراهم می کند.

14. افزودن رنگ و شفافیت با یک نقاشی دیواری

 

 

طراحان آشپزخانه های با کارایی بالا به طور کلی بر روی سطوحی که به راحتی تمیز می شوند تمرکز کرده اند اما نمی توان گفت که اینها باید ساده باشند. آشپزخانه ها می توانند به طرز شگفت انگیزی پذیرای برخی از جذابیت های تزئینی باشند. آشپزخانه قلب خانه است و جایی همه ما زمان زیادی را در آن صرف می کنیم. به گفته یک طراح دکوراسیون داخلی استفاده از الگو به سبک شما کمک می کند تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید. شاید ساده ترین راه برای افزودن الگو و راهی که به روز رسانی آن ساده است، استفاده از پارچه های جالب و کاغذ دیواری است. میتوان برای بزرگتر دیده شدن آشپزخانه ها به عنوان فضایی باز که دارای نوعی از نشیمن است، از پرده و شاید حتی مبل و کوسن در دکوراسیون آن استفاده کنید.

15. طراحی به شکل U را انتخاب کنید

 

 

چیدمان آشپزخانه به شکل U در آشپزخانه های کوچکتر بهتر می شود و برای ذخیره حداکثر کف و سطح کار به عنوان یک سبک جمع و جور استفاده می شود. مارک جونز از Halco Showroom می گوید: "آشپزخانه به شکل U واقعاً از مدل" مثلث کار "استفاده می کند و کار در آشپزخانه شما را تا حد ممکن راحت می کند." بهترین چیدمان این است که سینک ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال خود را در سه طرف U قرار دهید. این طرح یک مثلث کاری کاملا متعادل با همه چیز در دسترس و همچنین فضای زیاد میز کار در بین آنها ایجاد می کند.

16. در طراحی اصلی همفکر باشید

 

 

از دکوراسیون منزل خود برای جستجوی ایده های آشپزخانه که در خانه تان به خوبی عمل می کند الهام بگیرید. ممکن است همیشه رویای آشپزخانه سنتی رنگ آمیزی شده یا در واقع چیزی شیک تر و مدرن تر داشته باشید، اما نمی توان از این واقعیت که موفق ترین آشپزخانه ها هماهنگ با معماری کلی دکوراسیون خانه کار می کنند، غافل شد. " با توجه به معماری دکوراسیون موجود خانه، یک فضای آشپزی آرام و هماهنگ ایجاد می شود. ریچارد داونپورت ، مدیر عامل داونپورت می گوید، این همچنین راهی عالی برای افزودن شخصیت به خانه است. لازم به ذکر است که استفاده از ویژگی های کلیدی دکوراسیون به همان اندازه انتخاب سبک مهم است.از این گذشته شما به دنبال ایجاد یک کپی برداری تاریخی دقیق نیستید. و در صورت امکان، از مواد معتبر برای ایجاد ظاهری با شخصیت استفاده کنید. این امر به ویژه هنگامی که به دنبال ایده هایی برای انتخاب کفپوش آشپزخانه هستید کار می کند.

17. عملکرد را در قلب آشپزخانه خود قرار دهید

 

 

فضای وسیع برای سرگرمی، انباری و فضایی برای جدیدترین وسایل و صندلی آشپزخانه و در نهایت یک آشپزخانه بزرگ در لیست خواسته های بیشتر صاحبان خانه قرار دارد. اما با بیشتر بودن فضا، موضوع چیدمان به وجود می آید. آشپزخانه های بزرگ عالی هستند اما مشکلات خاص خود را دارند. مت دیویس ، طراح دکوراسیون داخلی آشپزخانه های یزرگ، توصیه می کند که اگر دکوراسیون این آشپزخانه ها با برنامه ریزی دقیق انجام نشود، می تواند منجر به هزینه های غیر ضروری و طراحی بی منطق شود. جزیره شاید محبوب ترین راه حل باشد و بتواند عملکردهای مختلفی را انجام دهد. در یک آشپزخانه بسیار بزرگ ، به عنوان پلی بین مبلمان محیطی عمل می کند ، مثلث کار را بهبود می بخشد و به بیش از یک آشپز اجازه می دهد راحت در کنار هم کار کنند.

18. یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی و غالب قرار دهید

 

 

رنگی را انتخاب کنید که به آشپزخانه شما جلوه ای شاداب ببخشد و فضایی دلپذیر برای آشپزی و سرگرمی ایجاد کند. با توجه به اینکه آشپزخانه ها امروزه یک فضای چند منظوره هستند که برای زندگی و آشپزی طراحی شده است ، دکوراسیون آن مهم است. رنگ های خنثی برای همه جا مناسب نیست و هزینه قابل توجه آشپزخانه جدید نباید به شما این محدودیت را بدهد که بیش از حد محتاط عمل کنید. انتخاب نحوه و مکان معرفی رنگ ، انتخاب نقاطی که می توان به راحتی آنها را به روز کرد، و معرفی سایه هایی که پالت رنگ را در دکوراسیون خانه شما نشان می دهد را بررسی کنید. راب ویتاکر ، مدیر خلاق ، Fired Earth می افزاید: "شگفت انگیز است که چگونه تغییر رنگ یا کاشی های جدید می تواند به آشپزخانه جلوه ای کاملاً تازه ببخشد و جلوه های متفاوتی را در خانه به نمایش بگذارد."

19. اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما با بهترین دستگاه ها مجهز شده است

 

 

در حالی که آشپزخانه به قطب خانه تبدیل شده است، هدف اصلی آن را فراموش نکنیم. اینجا جایی است که برای آشپزی به آنجا می آیید. البته سطح مهارت و در واقع سطوح مورد علاقه به طور چشمگیری برای هر خانه ای متفاوت است ، اما همه ما در مقطعی آشپزی می کنیم. حتی اگر فقط برای گرم کردن یک غذای آماده یا جوشاندن آب برای ماکارونی باشد. امروزه فناوری در آشپزخانه واقعاً وارد شده است و اکنون طیف وسیعی از وسایل متناسب با انواع آشپزها وجود دارد، از فرهای بسیار دقیق به سبک حرفه ای، تا نسخه های قابل برنامه ریزی که همه حدسیات را برای پخت و پز از بین می برد. حتی مارک های معروف مانند AGA ، که به کیفیت سنتی خود می بالند، از فناوری جدید با تمام طرح های برقی و حتی اجاق گاز صفحه نمایش لمسی استفاده می کنند. اما در آشپزخانه مدرن ، زیبایی تقریباً به اندازه وسایل و ترفندها اهمیت دارد. روبرت لوری ، مدیر آشپزخانه های Poggenpohl توضیح می دهد: "لوازم خانگی به طور طبیعی ستون اصلی هر آشپزخانه ای موفق هستند." اما به لطف پیشرفت های چشمگیر در طراحی ، مصرف کنندگان اکنون می توانند از کوره ها و اجاق های فوق العاده کاربردی استفاده کنند. لوازم خانگی ، اجاق گازهای خیره کننده نه تنها یک نقطه کانونی چشمگیر را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کنند ، بلکه سریعتر و کارآمدتر از همیشه هستند. "

20- برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر از برخی موارد صرف نظر کنید

 

 

برنامه ریزی دقیق کلید تبدیل آشپزخانه آشفته به فضای کاری مرتب است. امروزه آشپزخانه برای ایفای نقشهای مهم مختلف مانند غذاخوری خانوادگی ، استراحت، کار و سرگرمی و انتخاب بهترین ایده های ذخیره سازی آشپزخانه از همیشه مهمتر است. دنی لی ، مدیر فروش کپل می گوید: "آشپزخانه بزرگ و فضای ذخیره سازی مناسب برای مرتب نگه داشتن همه چیز و فراهم آوردن فضایی بدون درهم و برهمی که استفاده از آن لذت بخش است." در فضایی چند منظوره و با نقشه باز ، سعی کنید در هر منطقه ، فضای ذخیره سازی اختصاص دهید . به عنوان مثال ، نشیمن های پایین پنجره با کشوهای عمیق برای گذاشتن اسباب بازی های کودکان مناسب هستند. تونی مک کارتی ، مدیر بازرگانی در Crown Imperial می افزاید: "نصب یک جزیره با کابینت در هر دو طرف به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی ظروف کمک می کند." .

21. یک آشپزخانه کوچک را به حداکثر برسانید

 

 

اجازه ندهید کمبود فضا سبک دکوراسیون شما را محدود کند. اتخاذ رویکردی بلندپروازانه در طراحی و یراق آلات می تواند منجر به آشپزخانه های کوچک چشمگیری شود که از وزن آنها بسیار بیشتر است. در حالی که از دیرباز روشنایی هنگام دکوراسیون فضاهای کوچک بسیار مهم شمرده میشود، مهم است که اجازه ندهید آشپزخانه شما در تاریکی قرار بگیرد. از استفاده از رنگ نترسید. حتی رنگهای روشن براق بالا، مانند سبز لیمویی، آبی، بنفش یا صورتی.

22. در سنگ با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

 

 

جای تعجب نیست که سنگ طبیعی جذابیت پایداری در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد. سنگ زیبایی درام و زیبایی طبیعی به اتاق شما می بخشد که به سادگی با سایر مصالح قابل مقایسه نیست. این سنگ همه کاره از سنگ آهک و سنگ مرمر ، گرانیت و تخته سنگ در طیف گسترده ای از سایه ها و الگوها موجود است و می تواند مناسب دکوراسیون مدرن ، روستایی و کلاسیک باشد. هنگام طراحی یک جزیره آشپزخانه، بلکه برای کف ، دیوارها ، میزهای کار و پشتی ، محبوبیت زیادی دارد ، این تنوع سنگ و نحوه استفاده از آن است که ظاهر بسیار قوی را ارائه می دهد. در نگهداری انواع سنگها برخی نکات مراقبتی وجود دارد زیرا این ماده به طور طبیعی متخلخل است. روش نگهداری بستگی به نوع سنگ دارد، بنابراین با فروشنده آن مشورت کنید و انتخاب خود را بر اساس سازگاری با سبک زندگی خود و زیبایی شناسی انتخاب کنید.

23. بهبود یک آشپزخانه کلاسیک

 

 

گرایشات دکوراسیون آشپزخانه ممکن است همیشه در حال تغییر باشد، اما بیشتر اوقات ، ترکیبی از سبک ها است که به نت های مناسب می رسد. تناسب زیبا با کاربرد مدرن. دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک ، با خطوط جاودانه و جذابیت گسترده ، فاصله بین مبلمان سنتی و طراحی معاصر را متناسب با خانه شما کم کنند. جین استوارت ، مدیر طراحی دکوراسیون داخلی در Mowlem & Co توضیح می دهد: "در حالی که معماری کابینت ممکن است به دوره خاصی مربوط باشد، تجهیزات می توانند از هنر روز و متناسب با سبک زندگی شما برخوردار باشند." به عنوان مثال ، شما می توانید بانکه ها را در یک مبلمان کاملاً چارچوب دار قرار دهید. مواد باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند ، اما ظاهر را می توان با جزئیات ، لکه ها ، رنگ ، روکش های منعکس کننده ، دستگیره های متمایز ، روشنایی ، سوکت های بازشو ، شیرهای آب جوش یا عناصر سفارشی غیر معمول به روز کرد. "

24. انتخاب نکات مناسب برای ایجاد فضایی گرم

 

 

پس از همه گیری ویروس کرونا ، همه ما زمان بیشتری را در آشپزخانه های خود گذرانده ایم. آنها بار دیگر به قلب خانه تبدیل شده اند. با در نظر گرفتن این موضوع، دکوراسیون آشپزخانه های ساده تا حدودی تغییر کرده است. این را می توان به سادگی با رنگ آمیزی و تکمیل روشنایی یا حتی مبلمان به دست آورد. آنها را با چیزی با رنگ گرم مانند چوب عوض کنید و شاهد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی