طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها

۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جدیدترین روندها و ایده های طراحی آشپزخانه

طراحی داخلی_دکوراسیون داخلی

آیا می خواهید آشپزخانه خود را به روز کنید؟ شاید شما یک جزیره آشپزخانه شیک ، یک اجاق گاز بزرگتر ، دکوراسیون بی نظیر یا طرح رنگ کاملاً جدید را دوست داشته باشید. در این مقاله برخی ترندهای دکوراسیون داخلی ذکر شده که با مطالعه آن میتوانید به چیزی که میخواهید برسید. در این مقاله از فروشندگان لوازم دکوراسیون خانه که مطرح هم هستند خواسته ایم که افکار و دیدگاه های خود را در مورد بزرگترین روند آشپزخانه که قرار است در سال 2021 سلطه داشته باشد ، به اشتراک بگذارند. همچنین ، ما چند ترند کاملا به روز خود را ارائه داده ایم. شاید در گذشته به اندازه ی امروز به دکوراسیون آشپزخانه توجه نمی شد، زیرا ما بیش از هر زمان دیگری در خانه می گذرانیم و از فضا برای سازگار شدن با روش جدید زندگی استفاده می کنیم.امروزه آشپزخانه ها به فضایی چند منظوره تبدیل شده اند. انتخاب بهترین لوازم و عناصر دکوراسیون داخلی در آشپزخانه می تواند بسیار ارزشمند باشد، هم برای خانه شما بلکه برای ارزش افزوده برای فروش خانه. با نگاهی به جدیدترین روندهای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، برای انتخاب سبک مناسب برای خانه خود الهام بگیرید.

1_ طراحی جمع و جور و هوشمندانه آشپزخانه

درخانه های کوچک ، با پلان مربع یا شکسته، فضاهایی که جمع و جور تر هستند ، به کمک شما می آیند. به نظر می رسد هرچه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه از حداقل بی نظمی برخوردار باشد، از حداکثر بازده بهره مند می شود. Ben Burbidge ، مدیر عامل شرکت Kitchen Makers ، می گوید: "هنگامی که فضای کمتری ارائه می شود ، لازم است که چیدمان با دقت در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که از هر قسمت آشپزخانه استفاده بهینه می شود." در تصویر بالا یک بانک کابینت در امتداد یک دیوار یک روش عالی برای ساده سازی و باز کردن فضا است. واحدهای کابینت دیواری بلند به ویژه برای آشپزخانه های باریک مناسب هستند زیرا استفاده از این نوع کابینتها احساس تنگ شدن فضا و به هم ریختگی نسبت به کابینت های هوایی و زمینی را به مقدار قابل توجهی کمتر میکند. او در ادامه توصیه می کند ، "از قرار دادن یک جزیره یا بار صبحانه نترسید ، اما سعی کنید ابعاد آن خیلی بزرگ نباشد. زیرا ممکن است حرکت در اطراف آشپزخانه را محدود کند. انتخاب یک جزیره باز یا شناور ، همه مناطق را در دسترس قرار داده و یا حتی فضایی برای چیدن صندلی در اطراف آن و نشستن دور آن را فراهم میکند. قسمت زیر میز کار این جزیره می تواند فضای کافی برای ذخیره سازی لوازم آشپزخانه را فراهم کند.

2- آب گرم

 

 

همه ی انسان ها به طور ذاتی به سرعت نسبت به هر چیزی عادت می کنند. همانطور که با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر از چای ساز به جای کتری برای جوش آمدن سریع تر آب استفاده میکنیم. مارک استاوژنی((Mark Staweczny، طراح دکوراسیون داخلی، درمورد دکوراسیون آشپزخانه پیشنهاد می کند که شیرهای آب گرم یکی از نکات اصلی در آشپزخانه های 2021 خواهد بود پس آن ها را فراموش نکنید. او می گوید فروش شیرهای آب گرم طی یک ماه ، از ژوئیه تا آگوست سال جاری ، 13 درصد افزایش یافته است. همچنین جستجوهای Google در مورد شیرهای آب گرم در سال 2020 25 درصد افزایش یافته است ، که نشان می دهد این قطعاً روندی است که باید در دکوراسیون آشپزخانه در سال 2021 مورد توجه قرار گیرد.

3- رنگ قرمز

 

 

رنگ قرمز تا حدودی شگفت آور برای آشپزخانه ها در سال 2021 است. "هایلی سیمونز ، رئیس تجارت در مگنت می گوید:" آشپزخانه های رنگارنگ برای سال 2021 یک روند عظیم است. " ‘همانطور که ما امروزه زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم و به دنبال رنگ هستیم تا روحیه خود را تقویت کنیم، 2021 همه چیز در مورد ایجاد یک احساس جدید و کاملا متفاوت است. صاحبان خانه ها به دنبال آزمایش و معرفی رنگ های جسورانه جدیدی هستند که دکوراسیون آشپزخانه آنها را زنده می کند.

 

4- سطوح تیره

 

 

آشپزخانه های ما برای بردن سطوح به سمت تاریک از مد پیروی می کنند. Simon Boocock ، مدیر عامل در CRL Stone ، توضیح می دهد: "روند ایجاد سطوح تیره در نتیجه تغییر جهت به سمت آشپزخانه های دو رنگ ظاهر شده است." t میز کار و میزهای تیره را می توان با مبلمان روشن تر و pop رنگ آمیزی ’روشن جبران کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها در هر اتاق اندازه ای کار می کنند و هوایی لوکس و ظریف ایجاد می کنند.

5-کاشی های جذاب

 

 

وقتی صحبت از کاشی به میان می آید ، نحوه ی چیدمان آنها بزرگترین موضوع است. در حالی که اشکال کلاسیک ، کاشی های مستطیلی و تایلی ، هنوز محبوب هستند ، تفاوت آنها در نحوه قرار دادن آنها است. سخنگوی CTD Tiles می گوید: "از چیدمان آجری پلکانی ، تا پله ای یا آرایش های ساده خطی". با الگوهای Herringbone که بیشترین درخواست را دارند.

6- ساختار ساده

 

 

آشپزخانه های ساده قرار است به محبوبیت جدیدی برسد. این رویکرد مینیمالیستی در دکوراسیون آشپزخانه ها، فضایی آرام با خطوط تمیز ایجاد می کند. همچنین این ظاهر ساده به آسانی قابل دستیابی و کاربردی است. همه چیز در مورد انتخاب مواد و اقلام با کیفیت بالا است که خطوط قوی و عملکرد را در سرلوحه کار قرار می دهند." "داشتن لوازم یکپارچه و فضای ذخیره سازی مخفی برای اطمینان از عدم ایجاد اختلال در ظاهر ضروری است.

7-بیانیه سنگ های پشت کابینتی و صفحه کابینت

 

 

آزمایش بر روی عناصر بدون تغییر در رنگ آشپزخانه برای ثابت ماندن در روند کار نکته کلیدی خواهد بود. الیور وب ، مدیر فروش و بازاریابی در Cullifords ، توضیح می دهد: "امروزه طراحان دکوراسیون داخلی و صاحبان خانه بسیار برای استفاده از سنگ برای صفحه کابینت بسیار مشتاق هستند.از جزایر آشپزخانه تا میز کار تا پشت کابینتها. بنابراین در حالی که آشپزخانه های خاکستری (چه روشن و چه تیره) و سفید ممکن است محبوب باقی بمانند ، با استفاده از این بیانیه زیباتر و جدید تر خواهند شد." .

8- آشپزخانه های دو رنگ

 

 

آزمایش بر روی عناصر بدون تغییر در رنگ آشپزخانه برای ثابت ماندن در روند کار نکته کلیدی خواهد بود. الیور وب ، مدیر فروش و بازاریابی در Cullifords ، توضیح می دهد: "امروزه طراحان دکوراسیون داخلی و صاحبان خانه بسیار برای استفاده از سنگ برای صفحه کابینت بسیار مشتاق هستند.از جزایر آشپزخانه تا میز کار تا پشت کابینتها. بنابراین در حالی که آشپزخانه های خاکستری (چه روشن و چه تیره) و سفید ممکن است محبوب باقی بمانند ، با استفاده از این بیانیه زیباتر و جدید تر خواهند شد."

8- آشپزخانه های دو رنگ

 

 

ست کردن را فراموش کنید ، آشپزخانه ها با ورود به دهه ای جدید در حال ترکیب شدن هستند. اندی بریگز ، طراح دکوراسیون داخلی آشپزخانه Optiplan می گوید: "روند ترکیب دو رنگ در کابینت آشپزخانه در 2020/21 افزایش می یابد." این یک روش عالی برای افزودن یک جلوه جالب به زیبایی دکوراسیون منزل شما است و می تواند احساس کلی اتاق را تغییر دهد. برای افزودن عمق و شخصیت به فضا ، واحدهای عمیق و تاریک را انتخاب کنید و با سایه های روشن تر در نقاط دیگر کنتراست ایجاد کنید. " این روند فراتر از یک رنگ متضاد رنگ روی دیوارها است. از کابینت گرفته تا میز کار ، این آزادی را به شما می دهد تا عناصر مختلف طراحی را جستجو کنید. اندی در ادامه می گوید: "می توانید با بافتهای غنی مانند چوب، روکش مات یا لمینت براق استفاده کنید". استفاده از آنها در کنار هم باعث ایجاد جذابیت خاصی می شود.

8- کابینت های هوشمند

 

 

اگر به دنبال رفاه خود هستید، ذخیره سازی درست نکته کلیدی است. به خصوص در آشپزخانه هایی که به چیزهای زیادی نیاز داریم ، از مواد اولیه گرفته تا وسایل آشپزی که در آنها غذا درست می کنیم. محل نگهداری خوب و مخفی ، طعم زیبایی برای آشپزخانه ما است.

- کابینت سبز و لوازم جانبی

 

 

در سال های اخیر رنگ ناوی بسیار ترند شده است، اما انتظار می رود در آینده آشپزخانه ها کمی به سمت رنگ سبز پیش روند. در این روند کابینت ها در رنگهای زمردی ، سبز جنگلی و مریم گلی ظاهر می شود. هایلی سیمونز ، سرپرست Merchandising for Magnet ، می گوید: "روند رنگهای تیره و تند در سراسر سال 2020 برجسته بود و با رفتن به سال 2021 ، کابینت آشپزخانه سبز یک سبک جدید و کلیدی است." وقتی رنگ سبز در آشپزخانه استفاده می شود ، می تواند به همان اندازه چشمگیر و لوکس باشد. مگنت دو محصول اولیه Magnet Create را در رنگ های مختلف رنگ معاصر راه اندازی کرده است: سبز زیتونی و جنگلی. ' سبزه های عمیق جنگل را می توان با سایه های لاته، شیشه های دودی و فلزات نرم متعادل کرد تا تجمل را در دکوراسیون آشپزخانه به ارمغان آورد. افزودن سنگ مرمر سفید و برنج از جنبه های طراحی دکوراسیون داخلی مانند نورپردازی و میز کار یا حتی لوازم جانبی ، به بازتاب نور و جبران رنگهای سنگین کمک می کند. "

10- آبی سرمه ای

 

 

در حالی که رنگ سبز ترند است ، سایه های آبی سرمه ای همچنان یک روند بزرگ برای انتخاب کابینت آشپزخانه است. ایین مک کالگان ، مدیر نمایشگاههای B&Q توضیح می دهد: "در انتخاب رنگ پیچیده تر و چشمگیرتر در مورد دکوراسیون آشپزخانه ها، آبی نیمه شب اخیراً روندی نوظهور بوده است. ب اساس آمار این رنگ زیبا طی سال گذشته در جستجوهای Pinterest 45درصد افزایش یافته است.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

ترندهای دکوراسیون فضای نشیمن در سال ۲۰۲۱

دکوراسیون داخلی_طراحی داخلی

ترندهای دکوراسیون فضای نشیمن در سال 2021 چگونگی اضافه کردن آنها به خانه خود در این چند وقت گذشته ، احتمالاً زمان بیشتری در اتاق نشیمن خود سپری کرده اید. اتاق نشیمن تبدیل به اتاقی شده است که در آن جمع می شویم، و از کنار هم بودن لذت میبریم و به دورهمی های دوستانه و خانوادگی میپردازیم. همچنین فضایی است که روندهای زیادی در رابطه با آن در حال ظهور است. در این مقاله ما به شما سبک هایی از دکوراسیون داخلی را نشان می دهیم که فکر می کنیم در سال 2021 بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

ایجاد فضایی راحت با اقلام التقاطی

 

 

در سال 2021 توجه به راحتی افراد در خانه ها بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت. ایجاد فضاهایی که جذاب به نظر می رسند، باعث می شود احساس آرامش کنی پس یکی از ماندگارترین روندهای امسال خواهد بود. اما تمرکز بر آوردن اقلام منحصر به فرد و التقاطی است که واقعاً باعث می شوند اتاق نشیمن مانند خانه شما باشد. این بدان معناست که قطعات قدیمی را که داستانی را روایت می کنند ، به مخلوطی از رنگ ها و بافت های گرم اضافه کنید و روی عناصر لایه بندی کنید تا به دکوراسیون فضای نشیمن احساس راحتی بدهید.

استفاده از رنگ های جالب توجه

 

 

استفاده از رنگ های خاص و پر رنگ بدون شک جذاب ترین روند امسال است. نه برای رنگ ناخوشایند ، همه چیز در مورد استفاده از تن های چشمگیر برای ایجاد یک یا دو قطعه است ، خواه یک مبل رنگی روشن ، یک اثر هنری بزرگ ، یا یک فرش. استفاده از چند قطعه بزرگتر که رنگارنگ هستند نیز به ایجاد یک نقطه کانونی قطعی در دکوراسیون اتاق نشیمن کمک می کند و چشم را بدون مشغله بیش از حد هدایت می کند.

ارتباط گرفتن با فضای باز

 

 

ارتباط با فضای باز عالی الهام بخش دکوراسیون داخلی ما به ویژه اتاق نشیمن خواهد بود. هر چیزی که در طبیعت یافت شود ، از مواد طبیعی گرفته تا بافتهای ارگانیک ، تا یک پالت رنگی خاکی ، همه در لیست خواسته های همه قرار دارد. شومینه های سنگ طبیعی و دیوارپوش چوبی از نظر معماری نمایان خواهند شد و البته گیاهان در شکوفایی کامل خواهند بود. و از آنجایی که اتاق های نشیمن همچنان محلی برای عقب نشینی و استراحت خواهند بود ، جلوه طبیعی زمین در دکوراسیون این فضا بیش از هر زمان دیگری اهمیت خواهد داشت.

 

سبک خانه های روستایی کالیفرنیا به سبک کژوال

 

 

این سبک در چند سال گذشته قطعاً دنیای طراحی دکوراسیون داخلی را در دست گرفته است. و ما فکر می کنیم یک انتخاب خاص در مورد سبک دکوراسیون منزل، مخلوط کردن رنگ های خاکی و حالت کالیفرنیایی معمولی،امسال بسیار ترند خواهد شد. جزئیاتی مانند عناصر روستایی، منسوجات دنج و چوب گرم ، با مبلمان مدرن تر ، لحن ظریف در الگوهای رنگی ، و ترکیبی از سرامیک و لوازم جانبی بافت پیوست می شود. و دیوارهای سفید گرم به عنوان پس زمینه ایده آل باقی می مانند و درخشش ظهر آفتابی را به ارمغان می آورند.

ایجاد منحنی ها

 

 

خطوط مستقیم در سال 2020 بسیار ترند شده بوداست. امسال ، ما پیش بینی بسیاری از منحنی ها را میکنیم. از روی مبل هایی با گوشه های خمیده، پایه های گرد ، رومیزی های بیضی شکل و لوازم جانبی دیگر این به نظر می رسد. با توجه به جذابیت بصری خطوط نرم و خمیده ، اتاق نشیمن در حال شکل گیری است که برای چشم ها در سال 2021 بسیار راحت تر می شود.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

برخی روندهای طراحی آشپزخانه که در سال 2021 بسیار ترند خواهد بود.

ما با ارائه گزارشی درباره روند اصلی آشپزخانه برای سال 2021 از قلب خانه های خود شروع می کنیم. آشپزخانه دیگر فقط یک نقطه خدماتی در خانه نیست. بلکه یک فضای زندگی شده است که در آن می توانیم در کنار تهیه و مصرف غذا به تعامل به اعضای خانواده بپردازیم نقش اصلی آشپزخانه برای تکمیل چشم انداز دکوراسیون داخلی است. دیگر زمان مخفی کردن آشپزخانه ها گذشته است و و در اکثر منازل ، آشپزخانه ها کاملاً در معرض دید و در اتاق های نشیمن ما هستند. بنابراین ، برای داشتن یک آشپزخانه مجهز، بسیار کاربردی ، آراسته و در عین حال شیک، گزینه های طراحی دکوراسیون داخلی در حال پیشرفت هستند. طراحان دکوراسیون آشپزخانه گزینه های زیادی در رابطه با رنگ ها ، مواد ، ظروف و لوازم پیشرفته در اختیار ما قرار می دهند. ما در این مقاله به بررسی روندهایی در طراحی آشپزخانه پرداخته ایم.

رنگ در آشپزخانه

 

 

طبق آخرین تحقیقات ،دیگر آشپزخانه های کاملاً سفید مد نیستند. اگرچه هنوز هم بسیار محبوب هستند ، به نظر می رسد طراحان دکوراسیون داخلی از رنگ سفید خسته شده اند و به سمت رنگ های قوی تر حرکت می کنند. رنگ های اصلی پررنگ ، مانند آبی ، زرد ، قرمز و نارنجی ، رنگ های اصلی و در عین حال بی انتها هستند که برای وسایل آشپزخانه انتخاب می شوند. همراه با آنها ، برخی از رنگ های محبوب دیگر برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، سبز تیره و آبی خواهد بود. سبز جنگلی ، سبز کله غازی تیره ، آبی ناوی ، آبی مایل به بنفش و برخی از رنگ های تیره جالب توجه، همراه با رنگ های روشن تر مانند، سبز مریم گلی ، نعناعی و آبی روشن.

آشپزخانه باز

 

 

همانطور که در نمایشگاه "Das Haus" در نمایشگاه 2019 نشان داده شد ، آشپزخانه ای در معرض دید سالن اصلی بود. خانه ای که در اولین نمایشگاه طراحی دکوراسیون داخلی امسال به نمایش درآمد، در واقع در اطراف اتاق های باز طراحی شده است تاانعطاف پذیر و سازگار با سبک زندگی همیشه در حال تغییر را فراهم کند. در آشپزخانه یک جزیره بزرگ در وسط فضای نشیمن بود ، به رنگ زرد و استیل ، یک عنصر طراحی زیبا و بسیار کاربردی نیز بود. روند طراحی باز نوآوری های جالبی را به ارمغان می آورد که مطمئناً طی چند سال آینده محبوب خواهد شد.

 

ماده فلز

 

 

مبلمان براق ، کاغذ دیواری ها ، پارچه ها ، الهام گرفته از دهه بیست سبک گریت گتسبی ، اخیراً واقعاً مد روز شده اند. آنها دکوراسیون داخلی را با جلوه های پر جنب و جوش جدید غنی می کنند و فضاها را با ارزش تر می کنند. از فلز فقط به عنوان یک لمس بر روی عناصری مانند لامپ ها و دستگیره ها استفاده نخواهد شد ، بلکه از فلز برای لوازم خانگی و عناصر مبلمان مانند کاشی و سایر ظروف مورد استفاده قرار می گیرند. یک نقطه دنج و جزیره در فصل جدید پروژه های طراحی دکوراسیون آشپزخانه حضور دارند.

آشپزخانه های تمام مشکی

 

 

همراه با آشپزخانه های رنگارنگ ، آشپزخانه های کاملا مشکی روند جدیدی است که در چند سال آینده بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. می توان گفت یک آشپزخانه تمام مشکی مانند یم آشپزخانه تمام سفید است. رنگ مشکی کاملاً بی انتها و در عین حال فوق العاده شیک است. نکته مهم این است که طراحی دکوراسیون آشپزخانه ساده باشد و جزییات بسیار کمی انجام شود و و تلفیق درست بین سطوح مات و براق انجام شود.

شیشه

 

 

یکی دیگر از متریال هایی که امروزه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار ترند شده شیشه است. از شیشه های شفاف گرفته تا شیشه های مات. این روند از روند بزرگتری در طراحی دکوراسیون داخلی پیروی می کند که شاهد بازگشت بزرگ انواع شیشه ها هستیم. به عنوان مثال ، در آخرین هفته طراحی میلان ، بسیاری از مارک ها و طراحان، مبلمان و وسایل خانه ساخته شده از شیشه های رنگی ، شیشه های مات ، حتی شیشه های ذوب شده را نشان دادند.

ترکیب دو رنگ

 

 

ترکیب رنگ ها خصوصا استفاده از دو رنگ در دکوراسیون آشپزخانه امروزه یک ترند شده است. برای مثال یک رنگ برای کابینت های هوایی ، دیگری برای کابینت های زمینی و یا، یک رنگ برای کابینت های زمینی، و یک رنگ دیگر برای سقف. به عنوان مثال می توانید با جفت کردن دو متریال مانند چوب یا سیمان ، با یک سطح مات رنگی کار کنید. همچنین ، می توانید دو رنگ مختلف مثل سیاه با رنگ خنثی گرم ، یا سفید گرم با خاکستری سردتر استفاده کنید. .

آشپزخانه هوشمند

 

 

به لطف آخرین نوآوری ها ، ما به سمت یک زندگی پایدارتر و یک آشپزخانه سازگار با محیط زیست حرکت می کنیم. وسایل آشپزخانه هوشمند به شما در صرفه جویی در انرژی و تأثیرات زیست محیطی کمتری در زندگی روزمره کمک می کنند. به عنوان مثال ماکرفر های توکار Bertazzoni مجهز به یک فن آوری ویژه هستند که امکان توزیع بهینه گرما و زمان گرم شدن سریعتر را فراهم می کند. تمام فرها دارای یک درب با شیشه های سه جداره ضدحرارت گانه هستند، تا ایمنی بیشتر و صرفه جویی در انرژی را تضمین کنند.

فضاهای کوچک

 

 

در دهه آینده، گرایش به فضای زندگی کوچک در شهرهای بزرگ حتی بیشتر از اکنون خواهد شد، و منجر به بسیاری از نوآوری های خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی می شود. این روند با وجود راه حل های جدید برای لوازم چند منظوره که به بهینه سازی فضا کمک می کند ، مطمئناً بر دکوراسیون آشپزخانه نیز تأثیر می گذارد. یک نمونه آسان از این روند، گازهای چند منظوره هستند. به این ترتیب دیگر نیازی به به یک گاز کلاسیک و یک ماکروفر جدا نخواهید داشت و به اندازه کافی بزرگ هستند و به شما امکان می دهد برای همه خانواده آشپزی کنید.

سطوح قابل لمس

 

 

اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام و در عین حال خنثی و گرم هستید ، این رنگ طوسی مایل به سبز بسیار خیره کننده و زیبا خواهد بود.

سبز یشمی شروین ویلیامز

 

 

رنگ سبز برای سال 2021 در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب شده است ، بنابراین چه راهی بهتر از مدرن سازی فضای خود از ایجاد دیوار برجسته با رنگ غنی مانند سبز یشمی؟ اگر می خواهید طبیعت را به دکوراسیون اتاق نشیمن خود بیاورید و فضایی الهام گرفته از محیط زیست را ایجاد کنید این رنگ بهترین گزینه است. این رنگ در ترکیب با رنگ های سفید و یا طوسی ملایم بنجامین مور بسیار زیبا می شود. آبی ناوی شروین ویلیامز اگر به دنبال رنگی باشکوه برای دیوار هستید، آبی ناوی شروین ویلیامز یکی دیگر از گزینه های شگفت انگیز است. این رنگ دریایی انواع و اقسام حرکات دریایی را می دهد و با اکسسوری های سفید فوق العاده زیبا عمل می کند. این می تواند به عنوان بخشی از اتاق نشیمن شما به عنوان یک نقطه اصلی عالی باشد.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن ، جلوه و انرژی این فضای بسیار پرکاربرد را تعیین می کند. اگرچه انتخاب رنگ مناسب بسیار سخت به نظر می رسد ، اما ایده ها و نکات مربوط به رنگ اتاق نشیمن که در این مقاله آورده شده شما را به سمت و سویی مناسب برای انتخاب بهترین گزینه هدایت خواهد کرد! ترکیب رنگ هادر کنار هم به روش مناسب کاری دشوار به نظر می رسد. از این گذشته ، علاوه بر آشپزخانه ، بسیاری از ما زمان زیادی را در اتاق نشیمن می گذرانیم! اگر شروع به دکوراسیون اتاق نشیمن خود میکنید ، بهترین راه برای انتخاب رنگ مناسب این است که یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کرده و رنگ بقیه وسایل را مناطب آن تعیین کنید. اما اگر فقط قصد تغییر رنگ دیوارها را دارید بهتر است رنگ لوازم موجود در آن فضا را به عنوان رنگ اصلی در نظر بگیرید. نور و ته رنگ اتاق خود را در نظر بگیرید برای دکوراسیون هر اتاق ، نکته مهم اینجاست که ابتدا درک کنیم که چگونه قرار گرفتن در معرض نور می تواند بر رنگ اتاق تأثیر بگذارد. اگر اتاقی رو به شمال دارید ، نور می تواند مایل به خاکستری باشد و رنگ آبی به خود بگیرد و ته رنگهای ناخواسته را از رنگی که انتخاب می کنید ، بیرون بکشد. اتاق هایی که روبه جنوب هستند پر از نور خورشیداند، بنابراین ممکن است رنگ های گرم، گرمتر شوند. اتاق های شرقی دارای نور صبحگاهی بسیار عالی اما نور بعد از ظهر ضعیف تری هستند و برعکس برای اتاق های غربی. زمانی که متوجه شدید جهت پنجره شما کدام است، مبلمان ، کفپوش و سایر عناصر اتاق را که در آن قرار دارند در نظر بگیرید.

منبع الهام

 

 

یکی از راه های مناسب برای ایده گرفتن جستوجو در Pinterest می باشد. من معمولاً نمونه هایی که از رنگ گرم یا سرد استفاده کرده اند را ذخیره میکنم. سپس به بررسی آ«ها پرداخته و موارد دلخواه خود را جداکرده و چند نمونه را برای دکوراسیون فضای خود در نظر مییرم تا ببینم در فضای من چگونه به نظر می رسند. به یاد داشته باشید که رنگ ها در هر فضایی متفاوت به نظر می رسند ، بسته به نور و رنگ وسایل اطراف آن. با این اوصاف ، در اینجا برخی از محبوب ترین رنگ های اتاق نشیمن برای سال 2021 آورده شده است.

رنگ سفید شیری شروین ویلیامز

 

 

بیایید این واقعیت را بپذیریم که رنگ سفید تنالیته خود را دارد و یافتن یک رنگ سفید مناسب برای خانه شما یک چالش است.این یک رنگ سفید و کرمی است که دارای ته رنگی زیبا از خاکستری ، بژ و گاهی سبز است. رنگ مایل به خاکستری خود را فقط روشن تر بدانید. اگر به دنبال افزودن کمی نور و روشنایی بدون از بین بردن گرمای اتاق هستید ، این یک انتخاب عالی برای یک اتاق نشیمن است.

 

رنگ گچی شروین ویلیامز

 

 

این رنگ که نه سفید است و نه کرمی، یک انتخاب زیبا برای دکوراسیون اتاق نشیمنی است که به دنبال یک رنگ روشن، پیچیده و مدرن است. استفاده از این رنگ برای یک فضا نیازمند وجود نور در آن محیط است به ویژه به اتاق های شمالی. اما وجود نور بیش از حد در این فضا میتواند زیبایی آن محیط را کاهش دهد.

رنگ فیلی شروین ویلیامز

 

 

اگر به دنبال یک خاکستری گرم و ملایم رویایی هستید ، رنگ فیلی میتواند بهترین گزینه باشد. این یک رنگ کاملاً متنوع است و با ته رنگ بنفش که هرگز به رنگ آبی یا سبز دیده نمی شود. این یک انتخاب عالی برای خنثی نگه داشتن محیط است.

رنگ طوسی ملایم شروین ویلیامز

 

 

Grey یا همان طوسی ملایم یک رنگ خاکستری کاملاً متنوع و گرم است. این یک رنگ خارق العاده است که در هر شرایط نوری به خوبی کار می کند، اما در فضای خنک گرمتر و در فضای گرمتر خنک تر به نظر می رسد.این رنگ زیبایی سبک مدرن را برای دکوراسیون هر اتاق نشیمن ایجاد می کند.

سفید مایل به طوسی شروین ویلیامز

 

 

Agreeable Greyهمان رنگ فلز قلع است. به همین دلیل یکی از محبوب ترین رنگ های شروین ویلیامز است. این رنگ بسیار متنوع است و تقریباً در همه جا عالی به نظر می رسد! یک رنگ سنگی گرم است که مابین بژ و خاکستری قرار دارد و واقعاً یک احساس مدرن و بی انتها را به دکوراسیون اتاق نشیمن می آورد.

رنگ خاکستری بنجامین مور

 

 

مسلماً محبوب ترین رنگ برای دکوراسیون اتاق نشیمن، رنگ خاکستری کلاسیک مایل به بژ با کمی تن گرم است. Revere Pewter یا همان رنگ خاکستری بنجامین مور در عین حال که اتاق نشیمن شما را تازه ، مدرن و چشم نواز نگه می دارد ،آن را به روز نشان میدهد

رنگ طوسی ملایم بنجامین مور(Edgecomb)

 

 

اگر در جستجوی رنگ طوسی مایل به سبز هستید که کمی ملایم تر از Revere Pewter است ، ممکن است Edgecomb Grey یکی از موارد مناسب شما باشد! این رنگ کاملاً بین بژ و خاکستری متعادل است و لحنی گرم دارد که به فضای اتاق نشیمن شما آرامش می بخشد. در یک اتاق جنوبی انتظار این را داشته باشید که کمی گرمتر هم دیده شود ، در حالی که این خاکستری در یک اتاق شمالی خاکستری به نظر می رسد.

خاکستری مایل به سبز بنجامین مورBENJAMIN MOORE MOONSHINE

 

 

اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام و در عین حال خنثی و گرم هستید ، این رنگ طوسی مایل به سبز بسیار خیره کننده و زیبا خواهد بود.

سبز یشمی شروین ویلیامز

 

 

رنگ سبز برای سال 2021 در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب شده است ، بنابراین چه راهی بهتر از مدرن سازی فضای خود از ایجاد دیوار برجسته با رنگ غنی مانند سبز یشمی؟ اگر می خواهید طبیعت را به دکوراسیون اتاق نشیمن خود بیاورید و فضایی الهام گرفته از محیط زیست را ایجاد کنید این رنگ بهترین گزینه است. این رنگ در ترکیب با رنگ های سفید و یا طوسی ملایم بنجامین مور بسیار زیبا می شود. آبی ناوی شروین ویلیامز اگر به دنبال رنگی باشکوه برای دیوار هستید، آبی ناوی شروین ویلیامز یکی دیگر از گزینه های شگفت انگیز است. این رنگ دریایی انواع و اقسام حرکات دریایی را می دهد و با اکسسوری های سفید فوق العاده زیبا عمل می کند. این می تواند به عنوان بخشی از اتاق نشیمن شما به عنوان یک نقطه اصلی عالی باشد.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

همه ی مردم امروزه بیشتر از هر زمان دیگری را در خانه میگذرانند. بنابراین جای تعجب نیست که ترندهای طراحی دکوراسیون داخلی خانه در سال 2021 بر راحتی و چند منظوره بودن فضاها تأکید دارد. این که آیا شما در فکر ساخت یک خانه سفارشی ، بازسازی خانه خود، یا به راحتی طراحی دکوراسیون داخلی برخی از اتاق ها هستید، این مقاله را مطالعه و مطالب آن را به خاطر بسپارید!

گرایش های طراحی دکوراسیون داخلی

بیماری همه گیر کووید 19 در سال 2020 تغییرات جالب توجهی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرد.اگرچه برخی از ایده های طراحی دکوراسیون داخلی سال 2021 با از بین رفتن این بیماری، کم رنگ می شوند ، اما ما معتقدیم که بیشتر اینها برای مدتی باقی می ماند.

 

ایده های راحت را انتخاب کنید

 

 

با توجه به اینکه از هر پنج نفر چهار نفر بیشتر از هر زمان دیگری در خانه وقت می گذرانند ، روند فعلی دکوراسیون داخلی خانه فضای آرام را ترجیح می دهد. مردم اولویت را به راحتی شخصی خود می دهند تا اینکه مهمانان را با تزئینات ظریف دکوراسیون خانه تحت تأثیر قرار دهند. به دنبال استفاده از مبل های مخملی باشید که می توانید ساعت های طولانی در آن راحت باشید ، همچنین فرشهای کرکی ، صندلی های راحتی بزرگ و سایر مبلمان که باعث می شود خانه شما تا حد ممکن راحت و دنج باشد.

 

حداکثرگرایی

 

 

لزوما کمتر بیشتر نیست. مخصوصاً در هنگام شیوع بیماری کرونا. در حالی که طراحی دکوراسیون مینیمالیستی هنوز برای برخی از افراد جذاب است، افزایش تعداد فعالیت هایی که اکنون در خانه انجام می شود، و آیتم هایی که در خانه قرارداده می شود، زندگی را راحت تر میکند. روندهای فعلی طراحی دکوراسیون خانه با افزایش حداکثر گرایی، گزینه های بیشتری برای نشستن ، فضای ذخیره سازی، آثار هنری پر جنب و جوش و رنگ های جسورانه تر نشان می دهند.

 

برای آوردن گرما از رنگ استفاده کنید

 

 

عدم قطعیت های ارائه شده تا سال 2020 میلادی آمریکایی ها را مشتاق خوش بینی و اطمینان می کند ، که به شدت بر انتخاب پنتون برای سالانه رنگ سال خود تأثیر می گذارد. "Illuminating" زرد روشن و شادابی است که با گرما و مثبت در سراسر خانه تابیده می شود ، در حالی که "Ultimate Grey" نمادی از یک پایه جامد است. در کنار این رنگ ها ، روند تزئینات داخلی به سمت پالت های طبیعی و خاکی متمایل به احساس راحتی و استقبال و همچنین رنگ های واضح و چشمگیر است که به عمق و هیجان می افزایند.

 

فنگ شویی را در نظر بگیرید

 

 

فنگ شویی در سال 2021 دوباره باز می گردد. درواقع فنگ شویی بر ایجاد تعادل و هماهنگی در دکوراسیون خانه برای دعوت از انرژی خوب متمرکز است. برای کسانی که در حال حاضر دچار مشکلات زندگی هستند، فنگ شویی می تواند تفاوت زیادی در روح و روان آنها ایجاد کند. با استفاده از پنج عنصر آب ، آتش ، خاک ، فلز و چوب می توانید انرژی را در خانه خود وارد کنید ، همچنین می توانید از رنگ ها و مواد و متریال های خاص استفاده کنید.

 

پلان های مسطح

 

 

پس از افزایش محبوبیت گسترده در سالهای اخیر ، نقشه های مسطح یکی از روندهای طراحی خانه است که احتمالاً در سال 2021 کم رنگ خواهد شد. با توجه به اینکه بیشتر زمان ما در در خانه سپری می شود ، تمایل به ایجاد فضاهای مشخص برای فعالیت های مختلف بیشتر شده است. دیوارها نه تنها تعریفی برای هر فضا ایجاد می کنند ، بلکه به آنها حریم خصوصی داده و صداهارا کنترل میکند.

 

ایجاد فضاهای چند منظوره

 

 

از آنجا که این روزها بیشتر زمان خود را در خانه می گذرانیم، ممکن است فضاها برای بیش از یک منظور مورد استفاده قرار بگیرند. جالب توجه است که Etsy در سال 2020 با جستجوی مبلمان قابل حمل، میزهای تاشو و جداکننده های فضا، جهش های گسترده ای را پیدا کرد ، که نشان می دهد بسیاری از ساکنان در طول روز از مکان های زندگی خود به روش های مختلف استفاده می کنند. هنگام طراحی و دکوراسیون خانه ، به دنبال راه هایی برای ایجاد اتاق های چند منظوره مانند اتاق مهمان و فضایی برای نواختن موسیقی باشید.

 

فضایی تحت عنوان اتاق کار

 

 

کار در خانه برای بسیاری از افراد ها یک ضرورت شده است. اتاق کار خانه یک ترند مهم طراحی دکوراسیون داخلی خانه خواهد بود. اگر قرار است از راه دور به طور دائم یا مستمر کار کنید ، بهتر است فضایی برای شغل خود اختصاص دهید تا بدون حواس پرتی به آن بپردازید.

 

آشپزخانه را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید

 

 

با ورود بیماری کووید 19 و بسته شدن رستورانها، استفاده ی خانواده ها از آشپزخانه و تمایل آنها به پختن غذاهای خانگی بیشتر شد. اگر در نظر دارید تا آشپزخانه تان به فضایی دنج برای جمع شدن اعضای خانواده برای صرف غذا و طبخ آن بگنجانید، به تعبیه یک پیشخوان جذاب فکر کنید. از پیشخوان هم به عنوان یک میز برای صرف غذا و هم به عنوان میز کار برای انجام کارهای آشپزی استفاده کنید.

 

از مواد بادوام استفاده کنید

 

 

آیا خانه شما آماده انجام کلیه فعالیتهای اضافی است که قرار است در سال 2021 با آن روبرو شود؟ یکی از مهمترین و کاربردی ترین روند طراحی خانه در سال 2021 استفاده از مواد با دوام طولانی است که به راحتی تمیز می شوند و می توانند در برابر سایش زندگی روزمره مقاومت بیشتری داشته باشند. این به معنی سطوح شیشه ای و فلزی بیشتر ، مبلمان با پارچه مقاوم در برابر لکه ، و کف های چوب سخت (در مقابل فرش) است.

 

سبک Japandi را بکار بگیرید

 

 

اگرچه که دکوراسیون مینیمالیسم جایی برای تزئینات داخلی ندارد، طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال به این زودی ها از بین نمی رود. اگر هنوز تمایل به ایجاد دکوراسیون تمیز و مینیمالیستی در خانه خود دارید اما سخت گیری زیاد مینیمالیسم کامل را نمی خواهید ، سبک دکوراسیون داخلی منزل ژاپندی ممکن است بهترین گزینه باشد. این سبک ترکیبی از طراحی اسکاندیناوی و طراحی ژاپنی است که جذابیت زیادی در فرم و عملکرد را ایجاد می کند. دکوراسیون Japandi دارای مبلمان کاربردی با خطوط صاف ، مواد طبیعی ، بافت های نرم و رنگ های ملایم است.

 

ایجاد ظاهری روستایی

 

 

دکوراسیون روستایی با الهام از زندگی ایده آل روستایی ، از یک سبک زندگی ساده تر و پایدارتر استقبال می کند. این سبک طراحی دکوراسیسون داخلی دارای پالت های رنگی خنثی و گرم ، عناصر طبیعی مانند گیاهان خانگی و گل های خشک و بسیاری از مواد طرح دار است. دیگر عناصر محبوب شامل شومینه ها، مبلمان قدیمی و بازسازی شده و سفره های توری است.



 

ترند های دکوراسیون خارجی ساختمان

از آنجا که بسیاری از مردم در سال 2020 وقت بیشتری را در خانه گذرانده اند ، به نظر می رسد در سال 2021 تمرکز دوباره بر نمای بیرونی خانه وجود دارد. پروژه های بازسازی منازل، همچنین پروژه های محوطه سازی مانند ایجاد آتشکده و افزودن آبنما محبوب بودند. اگر امسال تصمیم به بازسازی نمای خانه خود و یا محوطه آن دارید و یا در حال ساختن خانه ای جدید هستید، در اینجا به بررسی چند نکته ی مهم میپردازیم.

 

با استفاده از رنگ های مشکی نمای قابل توجهی ایجاد کنید

 

 

رنگ های تیره مانند سیاه و سفید و سرمه ای چشمگیر و چشم نواز هستند ، که می تواند به بهبود جذابیت دکوراسیون خارجی ساختمان شما کمک کند. البته ، لازم نیست همه چیز را تیره کنید. رنگ آمیزی درب ورودی یا درب گاراژ به رنگ خاکستری یا سیاه می تواند همان کنتراست خیره کننده را ایجاد کند بدون اینکه پررنگ باشد.

 

دکوراسیون خارجی خانه های مزارع با ظاهری مدرن

 

 

خانه های روستایی مدرن از عناصر طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و دکوراسیون خانه های مزارع برای ترکیب دکواسیون سنتی و دکوراسیون مدرن تشکیل شده اند. خانه های مزارع مدرن معمولاً دارای نمای بیرونی سفید رنگی هستند که با سقف و تزئینات تیره برجسته شده اند. هرچند برخی از صاحبان خانه و طراحان نیز از رنگ های جسورانه با این سبک بیرونی استفاده می کنند. اگر در حال ساخت خانه ای سفارشی هستید و می خواهید جلوه مدرن خانه مزارعه را در آن بگنجانید ، اطمینان حاصل کنید که در آن از بافت ها و مواد طبیعی مانند چوب یا فولاد گالوانیزه استفاده شده است.

 

ایوان ها

 

 

از آنجا که مردم نتوانستند در سال 2020 با دوستان و خانواده خود جمع شوند و به فضاهای عمومی بروند،ایوان های جلویی خانه ها بهترین فضا برای تفریح شدند. ایوان های جلویی راهی برای بیرون رفتن از خانه ، تجربه برخی اتفاقات عمومی و تعامل ایمن با بازدیدکنندگان، همسایگان و رهگذران با فاصله اجتماعی به صاحبان خانه داده اند. با انتظاری که از سال 2021 و آنچه که در روندهای بیرونی بزرگ خواهد بود ، ایوان های جلویی قطعاً در ساخت و سازهای جدید و بازسازی خانه ها باز خواهند گشت.

 

واحه بیرونی خود را ایجاد کنید

 

 

اتاق های نشیمن در فضای باز یک روند محبوب در طراحی دکوراسیون خانه قبل از همه گیری بیماری کرونا بود ، اما با ورود آن، تقاضا برای این مکان های تجمع افزایش پیدا کرد. فضاهای تجمع در هوای آزاد گزینه های ایمن تری را برای جمع شدن با دوستان ، خانواده و همسایگان فراهم می کند. این را میتوانید با یک سقف یا پاسیو ایجاد کنید و یا دکوراسیون ایوان خود را تغییر شکل دهید ، می توانید یک فضای تجمع جذاب و دنج را طراحی کنید.

 

فضاهای مبتنی بر صنایع دستی

 

 

با محدود شدن دسترسی ها به مکان هایی مانند سالن های ورزشی ، رستوران ها ، تئاترها و مکان های دیگر که در سال 2020 به دلیل ویروس کرونا ، بسیاری از افراد ترجیح دادند برخی از کارهای خود را در خانه انجام دهند. صاحبان خانه با ساختن آتشکده ، نصب آشپزخانه در فضای باز ، قرار دادن یک پیشخوان بزرگ و یک تلویزیون، زمین های بسکتبال و ... حیاط خانه خود را به مراکز تفریحی تبدیل کردند.

 

ایجاد ارتباط بین فضای داخلی و خارجی

 

 

شما می توانید با ترکیب عناصر هر دو فضای داخلی و فضای بیرونی به خانه خود احساس هماهنگی دهید. با درهای بزرگ شیشه ای و پنجره های فراوان ،این امکان را به خانه های خود بدهید. برای ایجاد یک پاسیو ، سقف خود را گسترش دهید یا از چراغ های رشته ای یا چراغ های آویز برای ایجاد سقف استفاده کنید.

 

نورپردازی نمای ساختمان را نادیده نگیرید

 

 

نورپردازی نمای ساختمان به شما امکان می دهد در شب ضمن برجسته کردن بهترین ویژگی های طراحی نمای ساختمان ، خانه خود را مورد توجه بیشتری قرار دهید. از جمله محبوب ترین روندهای دکوراسیون خارجی سال 2021 ، سیستم های کنترل منظره مبتنی بر سیستم ابری و استفاده از چراغ های LED در فضای باز است. چراغ های رنگی و چراغ های خطی برای روشن شدن مسیرهای راه پله نیز محبوب هستند. اگر شما قصد دارید خانه خود را در سال 2021 بفروشید ، طراحی نورپردازی نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا جذابیت خانه شما را افزایش می دهد.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

همه ی مردم دوست دارند به روز باشند، در بسیاری از موارد ، با مد پیش رفتن نه تنها می تواند جذابیت بصری خانه شما را افزایش دهد بلکه به طور قابل توجهی ارزش آن را بالا می برد.

1- پنجره های بزرگ و زیاد

 

 

 

 

مطمئنا چشم ها پنجره هایی برای روح ما هستند اما پنجره ها راهی برای برجسته کردن خانه شما هستند. پنجره های بزرگ ظاهری زیبا ، معاصر و به روز ارائه می دهند. همچنین دارای نور طبیعی بسیار بیشتری هستند که ممکن است در هزینه های برق شما صرفه جویی کند. شب ها ، خانه هایی که پنجره های زیادی دارند با چراغ های داخلی مانند یک فانوس دریایی می درخشند.

 

 

 

یک قانون خوب در زمینه نوسازی ، بازسازی و به روزرسانی املاک این است که پیشرفتهای مدبرانه ارزش خانه شما را افزایش می دهد. افزودن پنجره ها می تواند یک کار بزرگ ساختمانی باشد واگر تصمیم به فروش در آینده داشته باشید می تواند باعث افزایش قیمت آن شود. و اگر خانه ی همیشگی شماست، استفاده از پنجره های زیاد می تواند راهی برای لذت بردن از خانه خودتان باشد. اگر برداشتن قسمتهای بزرگی از دیوارهایتان مورد پسند شما نیست ، می توانید از ترند ایجاد تضاد رنگی در داخل دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. مثل استفاده از یک رنگ متضاد برای شومینه، پرده و یا هر وسیله ی دیگری در خانه.

2- استفاده از رنگ سیاه

قبلاً برای دیدن خانه ای با رنگ سیاه باید به شهرهایی مانند سانفرانسیسکو و پورتلند می رفتید. اما امروزه استفاده از رنگ مشکی برای دکوراسیون خارجی ساختمان با بسیاری از رنگ های تنالیته خود و ظاهر فوق العاده شیک و مدرن در حال افزایش است.

 

 

 

ترکیب و مطابقت رنگ مشکی با رنگ های تیره بی انتهاست . خانه ای که در بالا مشاهده می کنید با قسمتهای سفید در میان طبیعت اطراف آن برجسته تر می شود. درواقع این یک حرکت فوق العاده برای داشتن یک نمای زیبا و جذاب است. بنابراین اگر با تمام مشکی بودن نمای ساختمان خود موافق نیستید می توانید به ترکیب و کنار هم قرار دادن آن با رنگ های دیگر فکر کنید. در نظر داشته باشید که قبل از شروع هر کاری تمام رنگ ها و بافت های مختلف موجود را بررسی کنید.

 

 

 

3- ایجاد یک چشم اندار زیبا با استفاده از گیاهان بومی

استفاده از گیاهان بومی برای برجسته سازی حیاط جلویی یا پشتی، آن فضا را متعلق به خانه شما به نظر می رساند.آنجایی که هنوز بیشتر افراد به دنبال استفاده از چمن برای محوطه خانه خود هستند، شما می توانید با استفاده از گیاهان بومی خانه تان را بی نظیر کنید.

 

 

 

اگر می خواهید در مورد باغات و منظره گیاهان بومی بیشتر بیاموزید ، از انجمن باغبانی یا باغ درختان محلی خود برای الهام گرفتن دیدن کنید. آنها ممکن است بتوانند در مورد انتخاب ، جایگذاری و مراقبت گیاهان مطالبی را ارائه دهند.

 

 

4- اضافه کردن ایوان یا آلاچیق

 

 

 

 

شاید حیاط پشتی یا جلویی خیلی خوبی داشته باشید اما آنطور که باید از آن لذت نمی برید. افزودن سایه به روش منحصر به فرد باعث می شود در تابستان در حیاط خانه خود بسیار راحت تر باشید. صدها گزینه برای آلاچیق از سنتی تا مدرن وجود دارد. هرچه متناسب با سبک دکوراسیون خانه شما باشد آن را تکمیل تر می کند، انتخاب کنید. ایوان ها و آلاچیق ها می توانند کاری بزرگ باشند بنابراین بهتر است از یک طراح دکوراسیون و کسی که در این زمینه مهارت بالایی دارد کمک بگیرید تا بتوانید بهترین را داشته باشید. اگربه دنبال گزینه ای ارزان قیمت هستید ویا می خواهید خودتان دست به کار شوید، سایبان های آماده برای نصب را امتحان کنید.

 

طرح سنتی

 

 

 

طرح معاصر

 

5- نرده کشی

 

 

 

 

با افزودن حصار یا یک ورودی منحصر به فرد ، حوزه ی خود را تعریف کنید. این اغلب اولین چیزی است که مردم در مورد یک خانه متوجه می شوند. خواه برای حفظ حریم خصوصی و امنیت باشد و یا برای نمایش حصار حیاط شما، می تواند به خانه شما ارزش زیادی بدهد. قبل از استخدام پیمانکار ، حتما خطوط املاک خود را با شهرداری بررسی کنید تا به طور تصادفی به ملک همسایگان خود تعدی نکنید.

 

 

در نتیجه

در دنیای شگفت انگیز دکوراسیون خانه ، نمای بیرونی احتمالاً مهمترین چیز است. از این گذشته ، نمای خانه شما درواقع اولین چیزی است که از خانه شما به چشم می خورد و اولین برداشت از فضای داخلی خانه تان توسط بیننده صورت می گیرد. نوآوری در طراحی دکوراسیون دائماً در حال تغییر است اما پس از بررسی نکات مهم و جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی به سبک شخصی خود اعتماد کنید و هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه بهبود، دکوراسیون خارجی خانه خود را به خوبی بشناسید. مثل همیشه، مطمئن شوید که یک پیمانکار با سابقه عالی دارید که می تواند خواسته شما را با رعایت قوانین شهرداری و اصول معماری برآورده کند.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

در سال گذشته ، مردم وقت زیادی را در خانه گذرانده اند و خود را با انجام تغییراتی در دکوراسیون داخلی منزل خود سرگرم کردند. اکنون که بهار و تابستان میرسد، وقت آن است که دکوراسیون خارجی را به بازسازی کنید. برای این کار شما نیاز دارید بدانید چه روندهایی می توانند الهام بخش شما در مسیر تغییر دکوراسیون نمای خانه باشند. در این اینجا به بررسی این روندها میپردازیم.

 

 

نمایی با کنتراست بالا

روزگار زیادی از یک رنگ بودن نمای خانه شما میگذرد و حالا نوبت آن رسیده تا مالکان در دکوراسیون خارجی منزل خود کنتراست رنگی ایجاد کنند. مالکان با استفاده از رنگ های قوی و پوششهای دیواری مختلف، توانسته اند به جذابیت نمای خانه خود بیافزایند. استفاده از پالت های سیاه و سفید پیشتر محبوب بوده اند. اگرچه از رنگ سفید برای پوشش نما و از مشکی برای رنگ پنجره ها و درب استفاده میشد یا برعکس. اکنون ، ما شاهد تغییر این رنگ ها و موارد دیگر در دکوراسیون بیرونی خانه خواهیم بود. به کنتراست بالای دو رنگ فکر کنید. همانطور که از خانه های جدید پیداست، این ترند ایجاد کنتراست اشکال مختلفی دارد. از پوشش سیاه یا آبی تیره در کنار رنگ سفید و یا حتی یک خانه سفید با قسمتهایی که به رنگ سیاه رنگ شده اند. درواقع این جسارت در استفاده از رنگها و ایجاد کنتراست در نمای اصلی یک ساختمان به طور قطع در حال افزایش محبوبیت است.

سفید خامه ای جزو رنگهای گرم(سفید شیری)

سفید خالص به عنوان یک رنگ در دکوراسیون خارجی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که سفید گرم مانند کرم و سفیدهای خاکستری ملایم محبوبیت بیشتری دارند . به خصوص با رایج شدن سایه های تیره ، تنالیته رنگ سفید می تواند یک روش ظریف و خوب برای ایجاد یک کنتراست گرمتر در سختی با دیوار متضاد باشد. این را باور داشته باشید یا نه حتی کمترین درصد از رنگ آبی یا خاکستری که به رنگ سفید شما اضافه شده می تواند آن را بسیار بیشتر با نمای بیرونی آبی یا خاکستری شما مطابقت دهد. و برای کسانی که می خواهند نمای بیرونی خانه خود را به رنگ سبز تیره یا قرمز دربیاورند یک رنگ سفید گرم خیلی بهتر با آن رنگ تضاد دارد. در حقیقت ، این سفیدهای گرم می توانند با اکثر رنگهای بیرونی مطابقت داشته باشند و کنتراست نرم تری را در کنار رنگهای تیره ایجاد کنند.

 

 

استفاده از رنگ سبز

از آنجایی که ما شاهد تغییرات زیادی در روند طراحی دکوراسیون خارجی ساختمان به منظور آوردن گرما، آرامش و ویژگی های خاک به آن هستیم،این تعجب آور نیست که بگوییم رنگ سبز مسیری به سمت بیرون و فضای خارجی پیدا میکند. درواقع موضوع صحبت ما سبزهای عمیق و پر رنگ ، همان رنگهایی که در یک جنگل به چشم میخورد،هستند.

 

 

بازگشت رنگ بژ به دکوراسیون ساختمان

رنگ های بژ ، قهوه ای ، برنز اما با روش استفاده متفاوت تر به عرصه ی دکوراسیون ساختمان بازگشته اند. البته رنگ بژ با رنگ هایی که مایل به سفید هستند مثل کرمی و خاکستری ملایم و .. متفاوت است. رنگ های مایل به سفید روشن تر از بژ هستند . اسم این رنگها را میتوان سفید کثیف گذاشت در حالی که بژ بیشتر شبیه به رنگ سنگ است که درصد قهوه ای بیشتری به رنگ سفید اضافه شده است. در هر صورت، بژ در دسته رنگ های کلاسیک قرار دارد که میتواند در دکوراسیون خانه استفاده شود. زیرا می تواند تقریباً با هر رنگی تطابق پیدا کند و مهم تر از همه یک رنگ طبیعی است. رنگ بژ توسط معمار معروف،شروین ویلیام، برای استفاده در دکوراسیون داخلی یک ترند شد و اکنون شاهد استفاده از آن در دکوراسیون خارجی نیز هستیم. رنگ فیلی یکی دیگر از رنگ های بسیار زیبایی است که ما سالها از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کرده ایم. این رنگ چیزی مابین رنگ های خاکستری خیلی روشن و کرمی است.

 

 

چوب

چوب در حال تبدیل شدن به یک عنصر اصلی از دکوراسیون داخلی خانه است ، چه به عنوان یک تکه کوچک ، و یا به صورت کامل. نه تنها زیباست ، بلکه دارای ماندگاری بالایی است ، نصب آن بسیار ساده است و به هر طریقی که بخواهید می توانید آنرا رنگ آمیزی کنید. چند روش خوب برای استفاده از چوب در دکوراسیون خانه اگر نمی خواهید کل ساختمان را از نو بسازید، استفاده از آن در قسمتی از دیوارها، ایوان های جلویی یا فقط یک دیوار دور درب ورودی است. به جای رنگ آمیزی مجدد، می توانید به سادگی مقداری از نمای خانه خود را چوبهای رنگی نصب کنید. در عکس بالا همچنین می بینید که نصب عمودی چوب ها ارتفاع خانه را بلند تر نشان داده و فضای بازتری به آن می بخشد.

دیوارهای از جنس تخته سنگ

اگر نمی خواهید نمای بیرونی خود را به طور کامل با چوب بازسازی کنید ، استفاده از سنگ و تلفیق آن با چوب بسیار مناسب خواهد بود. این عناصر بیرونی، عالی عمل می کنند تا زیبایی منحصر به فردی را به نمای بیرونی خانه شما وارد کنند. آنها به شکستن یکنواختی یک دیوار کمک می کنند و می توانند دکوراسیون بیرونی خانه شما را تغییر شکل دهند. دلیل دیگری که می بینیم دیوارهایی که تلفیق سنگ و چوب هستند محبوبیت بیشتری دارند این است که صاحبان خانه به راحتی می توانند آنها را نصب کنند. و این همچنین راهی برای تغییر دکوراسیون خانه بدون صرف هزینه های زیاداست. کوچکترین تغییر در نمای بیرونی شما می تواند تأثیر زیادی در ظاهر آن بگذارد.

 

 

 


 

 

عملگرایی

موضوع عملگرا بودن فقط مربوط به رنگ و طرح نمای بیرونی نیست بلکه فرم آن نیز هست. پس از سال 2020 ، صاحبان خانه در خانه های خود سرمایه گذاری می کنند.آنها فضاهایی متناسب با نیازهای خانوادگی و سبک زندگی خود ایجاد می کنند. ما متریال هایی را انتخاب کردیم که نیاز به بودجه زیادی ندارد و از نظر اقتصادی به صرفه است، اما کاربردی تر و همچنین به اندازه کافی بادوام اند تا بتواند آزمون زمان را تحمل کند.

چه روندهای طراحی خارجی دیگری را می توان در سال 2021 مشاهده کرد؟

1-طرح ها و رنگ های منحصر به فرد و استفاده بیشتری از چوب.
در واقع در سال 2021 شاهد استفاده کمتری از رنگ سفید خالص خواهیم بود. و به جای سفید، شاهد استفاده از چوب ها به رنگ سیاه و نصب افقی آنها هستیم.
2-عناصر روشنایی بیرونی جذاب.
همه ما مدتی از وقت خود را صرف تهیه لوازم روشنایی وسایل داخل خانه می کنیم، اما در مورد فضای بیرون چه می توان گفت؟ درواقع نورپردازی فضای بیرونی امر بسیار مهمی در دکوراسیون خارج ساختمان دارد و همه ی آن به خرید یک وسیله روشنایی نیست. نوع نورپردازی را در سال 2021 مورد توجه خود قرار دهید و آن را بررسی کنید. انواع لوازم روشنایی شگفت انگیز را مشاهده کرده ایم که حتی جلوه بیشتری به نمای جدید ساختمان شما می بخشد. در سال 2021 ما شاهد روشنایی هوشمند خواهیم بود. یعنی لوازم روشنایی دارای تایمرها یا حتی سنسورها هستند.

  • محمد کاظم پور