طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن ، جلوه و انرژی این فضای بسیار پرکاربرد را تعیین می کند. اگرچه انتخاب رنگ مناسب بسیار سخت به نظر می رسد ، اما ایده ها و نکات مربوط به رنگ اتاق نشیمن که در این مقاله آورده شده شما را به سمت و سویی مناسب برای انتخاب بهترین گزینه هدایت خواهد کرد! ترکیب رنگ هادر کنار هم به روش مناسب کاری دشوار به نظر می رسد. از این گذشته ، علاوه بر آشپزخانه ، بسیاری از ما زمان زیادی را در اتاق نشیمن می گذرانیم! اگر شروع به دکوراسیون اتاق نشیمن خود میکنید ، بهترین راه برای انتخاب رنگ مناسب این است که یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کرده و رنگ بقیه وسایل را مناطب آن تعیین کنید. اما اگر فقط قصد تغییر رنگ دیوارها را دارید بهتر است رنگ لوازم موجود در آن فضا را به عنوان رنگ اصلی در نظر بگیرید. نور و ته رنگ اتاق خود را در نظر بگیرید برای دکوراسیون هر اتاق ، نکته مهم اینجاست که ابتدا درک کنیم که چگونه قرار گرفتن در معرض نور می تواند بر رنگ اتاق تأثیر بگذارد. اگر اتاقی رو به شمال دارید ، نور می تواند مایل به خاکستری باشد و رنگ آبی به خود بگیرد و ته رنگهای ناخواسته را از رنگی که انتخاب می کنید ، بیرون بکشد. اتاق هایی که روبه جنوب هستند پر از نور خورشیداند، بنابراین ممکن است رنگ های گرم، گرمتر شوند. اتاق های شرقی دارای نور صبحگاهی بسیار عالی اما نور بعد از ظهر ضعیف تری هستند و برعکس برای اتاق های غربی. زمانی که متوجه شدید جهت پنجره شما کدام است، مبلمان ، کفپوش و سایر عناصر اتاق را که در آن قرار دارند در نظر بگیرید.

منبع الهام

 

 

یکی از راه های مناسب برای ایده گرفتن جستوجو در Pinterest می باشد. من معمولاً نمونه هایی که از رنگ گرم یا سرد استفاده کرده اند را ذخیره میکنم. سپس به بررسی آ«ها پرداخته و موارد دلخواه خود را جداکرده و چند نمونه را برای دکوراسیون فضای خود در نظر مییرم تا ببینم در فضای من چگونه به نظر می رسند. به یاد داشته باشید که رنگ ها در هر فضایی متفاوت به نظر می رسند ، بسته به نور و رنگ وسایل اطراف آن. با این اوصاف ، در اینجا برخی از محبوب ترین رنگ های اتاق نشیمن برای سال 2021 آورده شده است.

رنگ سفید شیری شروین ویلیامز

 

 

بیایید این واقعیت را بپذیریم که رنگ سفید تنالیته خود را دارد و یافتن یک رنگ سفید مناسب برای خانه شما یک چالش است.این یک رنگ سفید و کرمی است که دارای ته رنگی زیبا از خاکستری ، بژ و گاهی سبز است. رنگ مایل به خاکستری خود را فقط روشن تر بدانید. اگر به دنبال افزودن کمی نور و روشنایی بدون از بین بردن گرمای اتاق هستید ، این یک انتخاب عالی برای یک اتاق نشیمن است.

 

رنگ گچی شروین ویلیامز

 

 

این رنگ که نه سفید است و نه کرمی، یک انتخاب زیبا برای دکوراسیون اتاق نشیمنی است که به دنبال یک رنگ روشن، پیچیده و مدرن است. استفاده از این رنگ برای یک فضا نیازمند وجود نور در آن محیط است به ویژه به اتاق های شمالی. اما وجود نور بیش از حد در این فضا میتواند زیبایی آن محیط را کاهش دهد.

رنگ فیلی شروین ویلیامز

 

 

اگر به دنبال یک خاکستری گرم و ملایم رویایی هستید ، رنگ فیلی میتواند بهترین گزینه باشد. این یک رنگ کاملاً متنوع است و با ته رنگ بنفش که هرگز به رنگ آبی یا سبز دیده نمی شود. این یک انتخاب عالی برای خنثی نگه داشتن محیط است.

رنگ طوسی ملایم شروین ویلیامز

 

 

Grey یا همان طوسی ملایم یک رنگ خاکستری کاملاً متنوع و گرم است. این یک رنگ خارق العاده است که در هر شرایط نوری به خوبی کار می کند، اما در فضای خنک گرمتر و در فضای گرمتر خنک تر به نظر می رسد.این رنگ زیبایی سبک مدرن را برای دکوراسیون هر اتاق نشیمن ایجاد می کند.

سفید مایل به طوسی شروین ویلیامز

 

 

Agreeable Greyهمان رنگ فلز قلع است. به همین دلیل یکی از محبوب ترین رنگ های شروین ویلیامز است. این رنگ بسیار متنوع است و تقریباً در همه جا عالی به نظر می رسد! یک رنگ سنگی گرم است که مابین بژ و خاکستری قرار دارد و واقعاً یک احساس مدرن و بی انتها را به دکوراسیون اتاق نشیمن می آورد.

رنگ خاکستری بنجامین مور

 

 

مسلماً محبوب ترین رنگ برای دکوراسیون اتاق نشیمن، رنگ خاکستری کلاسیک مایل به بژ با کمی تن گرم است. Revere Pewter یا همان رنگ خاکستری بنجامین مور در عین حال که اتاق نشیمن شما را تازه ، مدرن و چشم نواز نگه می دارد ،آن را به روز نشان میدهد

رنگ طوسی ملایم بنجامین مور(Edgecomb)

 

 

اگر در جستجوی رنگ طوسی مایل به سبز هستید که کمی ملایم تر از Revere Pewter است ، ممکن است Edgecomb Grey یکی از موارد مناسب شما باشد! این رنگ کاملاً بین بژ و خاکستری متعادل است و لحنی گرم دارد که به فضای اتاق نشیمن شما آرامش می بخشد. در یک اتاق جنوبی انتظار این را داشته باشید که کمی گرمتر هم دیده شود ، در حالی که این خاکستری در یک اتاق شمالی خاکستری به نظر می رسد.

خاکستری مایل به سبز بنجامین مورBENJAMIN MOORE MOONSHINE

 

 

اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام و در عین حال خنثی و گرم هستید ، این رنگ طوسی مایل به سبز بسیار خیره کننده و زیبا خواهد بود.

سبز یشمی شروین ویلیامز

 

 

رنگ سبز برای سال 2021 در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب شده است ، بنابراین چه راهی بهتر از مدرن سازی فضای خود از ایجاد دیوار برجسته با رنگ غنی مانند سبز یشمی؟ اگر می خواهید طبیعت را به دکوراسیون اتاق نشیمن خود بیاورید و فضایی الهام گرفته از محیط زیست را ایجاد کنید این رنگ بهترین گزینه است. این رنگ در ترکیب با رنگ های سفید و یا طوسی ملایم بنجامین مور بسیار زیبا می شود. آبی ناوی شروین ویلیامز اگر به دنبال رنگی باشکوه برای دیوار هستید، آبی ناوی شروین ویلیامز یکی دیگر از گزینه های شگفت انگیز است. این رنگ دریایی انواع و اقسام حرکات دریایی را می دهد و با اکسسوری های سفید فوق العاده زیبا عمل می کند. این می تواند به عنوان بخشی از اتاق نشیمن شما به عنوان یک نقطه اصلی عالی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی