طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-دیزاینر-دکوراسیون آشپزخانه-کابینت

دکوراسیون داخلی-دیزاینر-دکوراسیون آشپزخانه-کابینت

این یک دهه جدید است و با یک شروع تازه، و ما می خواهیم 2020 را با آنچه که ثابت شده جز محبوب ترین هاست، آغاز کنیم. همه شما واقعاً آشپزخانه ها و چیزهای خوب را دوست دارید، زیرا ما هم همینطور هستیم. یک فانتزی خاص در مورد اشپزخانه ها وجود دارد که باعث می شود ما بخواهیم دوبار به سراغ آنها برویم، اما در عین حال برای طراحی سخت و استرس آور هستند، بنابراین می خواهیم یکی را داشته باشیم که بی نظیر و خلاق به نظر برسد و محدود به زملن خاصی نباشد. این جایی است که ما برای پخت و پز، غذا خوردن، خندیدن، انجام آزمایشات علوم مدرسه ای که احتمالاً منفجر می شوند و غیره دور هم جمع می شویم، بنابراین، خواب رفتن و دیدن رویای این که آشپزخانه آینده شما چگونه باشد بسیار مسموم است.
در حال حاضر، به طور خاص امسال پر از ترندها / ایده های طراحی داخلی بسیار غیر منتظره، و بسیار جالب است که حتی من در تعجبم که چقدر واقعاً آنها را دوست دارم. مانند هر کار دیگری که انجام می دهیم، این ترند به سادگی در اینجا ایجاد می شود تا خلاقیت شما را محک بزند و به شما اجازه دهد تا کمی با رویاهایتان در این رابطه رو به رو شوید. این در مورد ایده های جدید است اما به این معنی نیست که آشپزخانه های کلاسیک را دوست نداریم. پس بیایید در مورد طراحی دکوراسیون داخلی در سال 2020 رویاپردازی کنیم. آیا آماده اید؟ بدانید که سال 2020 است و آسمان نیز محدود است.

 

 

1. اشکال غیر منتظره

ترند های طراحی داخلی و دکوراسیون همواره در مورد چیزهای غیر منتظره و متفاوت است، چیزی که تقریباً همه طراحان سعی می کنند در طراحی های خود پیاده سازی کنند و در سال 2020 پیش بینی می کنیم که این استفاده از عناصر غیر منتظره با روشی گستره تر از همیشه به آشپزخانه ها وارد شود. به عنوان مثال، منحنی های ساده اما تأثیرگذار در کابینت ها و جزیره سبز رنگ خیره کننده در آشپزخانه بالا را ببینید.

ما می فهمیم که استفاده از جهش به سوی "سرزمین عناصر غیر منتظره" می تواند هراس آور باشد زیرا آشپزخانه فضایی گران قیمت برای بازسازی است، بنابراین خطر کردن می تواند ایده چندان خوبی به نظر نیاید. اما به آن به عنوان فرصتی برای نشان دادن شخصیت خود نگاه کنید. برش و شکاف دیوار را به شکل قرص Bri Ussery انجام دهید. این یک شکل "غیر منتظره" ساده است که به آشپزخانه جذابیت می بخشد (مثل اینکه با دیدن این عکس با صدای بلند گفتم "WOW".).

 

 

شما حتی می توانید کابینت خانه خود را با کابینت خانه بسیار مدرن Dries Otten و Emma Thyssen جایگزین کنید. در حالی که استفاده از این اشکال روشی نیست که به راحتی بتواند با خانه هر کسی تطبیق پیدا کند، اما گاهی داشتن تصوری متفاوت هنگام صحبت از کابینت بسیار جالب است.

 

 

راه دیگر برای شروع بازی با عنصر غیر منتظره، بازی با شکل بک گراند شما است. اگر شما قبلاً یک برش سفارشی سنگی برای آشپزخانه خود داشتید، این بک گراند سوراخ دار سنگ مرمر متعلق Beata Heuman بسیار مناسب و به شکل بالقوه نسبتاً شدنی است. چرا که نه، درست است؟

 

 

درنهایت، می خواهم شما را با این جزیره گرد متعلق به And And And Studio ترک بگویم. به حدی خوب است که کلمات نمی توانند علاقه ما به آن را توصیف کنند. بعلاوه، بچه های دوست داشتنی و دست و پا چلفتی هستند زیرا هیچ حاشیه سختی وجود ندارد. بنابراین، اگر آشپزخانه خود را نوسازی می کنید، لطفاً جزیره ای گرد را در نظر بگیرید زیرا جالب تر است و همه دوستان شما نیز به این فکر خواهند کرد.

 

 

2. هودهای استوانه ای

سال گذشته ما آن را ترند "هود statement " را نامیدیم و امسال، در حالیه که موارد statement بسیاری داریم اما هود ها خاص تر خواهند بود. من در مورد هودهای استوانه ای صحبت می کنم. آنها در دنیای طراحی آشپزخانه کاملاً جدید نیستند (قبلا در اروپا و استرالیا حضور داشته اند) اما آنها بسیار بیشتر ازهر زمان دیگری سر و صدا ایجاد می کنند. منظورم این است که آنها واقعاً عالی هستند، بنابراین من از این موضوع تعجب نمی کنم. اما، آنچه من نیز در مورد این هود مدرن و ساده اما بزرگ دوست دارم این است که تنها یک راه برای نصب آن وجود ندارد. با سهولت و راحتی می توانید این هود را از دیوار و یا بالای یک جزیره آشپزخانه بردارید و به معنای واقعی کلمه جنبه بدی ندارد.

گزینه دیگری غیر از این زیبایی وجود دارد. د وگزینه نصب کردن نه نتها خوب و مفید است بلکه اگر مقیاس مناسب نباشد می توان آن را تغییر داد. من همچنین می خواهم به شما نشان دهم که در حالی که این ها یک انتخاب بسیار مدرن از هود هستند، اما هنوز هم می توانند در خانه و در آشپزخانه ای چوبی روستایی نیز مناسب به نظر برسند. این هود خاص در تصویر با توجه به اینکه عنصر تاثیر گذاری است از لحاظ بصری کاملاً ساکت است. اگر از ما بپرسید از نظر ما بسیار جالب است.

 

 

3. کاشی کاری و سنگ کاری صحیح

کاشی هایی که دارای لبه های فرسوده هستند، شکل و فرم بدی پیدا می کنند زیرا در دهه 80 و 90 میلادی در مک مانیانسون "فرانسه مدیترانه" بیش از حد مورد استفاده قرار گرفتند، و بسیار جعلی و خنده دار به نظر می رسیدند. اما موارد خوبی ساخته می شوند و وقتی درست طراحی شوند، ما آنها را دوست خواهیم داشت. در نظر بگیرید که این یک کف سنگی است و مقیاس بسیار بزرگتری است، اما لبه ها پوشیده شده و دارای تاثیر گذاری ضعیف تری هستند. امیلی به طور جدی می خواست از آنها در کف حمام خانه ی کوهی مورد استفاده قرار دهد، اما در عوض با استفاده از تخته سنگ این کار را کرد به دلیل اینکه او نمی داند کجا آن را پیدا کند.

 

 

در حالی که امیلی نمی توانست کاشی سنگی مناسب برای کف حمام اصلی پیدا کند، اما از کاشی های کوچکتر متعلق به Bedrosians برای پشت پرده محل قهوه خوری در خانه کوهی استفاده کرد. این فقط به آن بافت غیر منتظره (جایزه) می دهد که همه ما دوست داریم.

 

 

همانطور که می بینید موقعی که به درستی انجام می شود و با کابینت ساده اما مدرن ست شود، این زیبایی است. اما شاید برای پاهای برهنه عالی نباشد.

 

 

4. کابینت چوبی و گچ

از آنجا که ما فقط در مورد راهی برای افزودن بافت طبیعی صحبت می کردیم، بگذارید اوقات خوبی را با تشریح ترند طراحی داخلی بعدی ادامه دهیم ... کابینت های چوبی و گچ. این ترند در حالی که برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه تازگی ندارد، همواره به نظر می رسد که منحصر به مکان های دوردست سحرآمیز مانند مایورکا یا سواحل مکزیک باشد. خب، دیگر اینطور نیست زیرا در همه خانه ها می توان آن را دید.

 

 

نگاهی به ناتالی ساندرز و لوئیس لیترنتا بیاندازید. آنها خانه رؤیایی خود را در درخت جوشوا با آن گچ های زیبا و کابینت های چوبی بنا کردند. این شیوه نهایی برای کسانی که عاشق آن شکوه روستایی در تصویربالا هستند و دیدن آن در فضایی مانند این باعث می شوند که یک بازسازی یا ساخت جدید این چنینی قابل اجرا باشد. همچنین اگر هنوز بازسازی خانه جسیکا و مایک کراوس را ندیده اید، اکنون بروید و نگاهی بیاندازید.

 

 

5. کابینت های سفید و چوبی به روز شده دهه ی 80

خوب، این ترند طراحی داخلی آشپزخانه کوچک برای من بسیار دیوانه وار بود زیرا من با تمام وجود از نسخه زمان دار این سبک کابینت اجتناب کردم. اما باید بگویم که بعد از این که این نوع آشپزخانه های مدرن بیشتر ترند شدند، فکر کردم "صبر کن، فکر می کنم باید در آنها کاوش بیشتری بکنم."

 

 

اکنون به شما می گویم چرا. چوب نسبت به خواهر و برادرهای بزرگتر خود کمتر گرد بوده کمتر لاک خورده است. این دیوانه کننده است که این سبک نیاز کمی به براقی دارد. مات اینجا برنده و پرکاربرد است. من واقعاً فکر می کنم این سبک در یک خانه نسبتا مدرن متوسط یا خانه ای به سبک مینیمالیستی نیز عالی به نظر می رسد. اما هی! قوانین را بشکنید و آنچه را می خواهید انجام دهید.

 

 

6. بک گراند سنگی

این ترند طراحی داخلی نیز ممکن است یک تمبر بزرگ تأیید EHD داشته باشد زیرا ما با استفاده از تاکیدات سنگی غریبه نیستیم. آیا شومینه خانه کوهی امیلی زنگی را در زهن شما به صدا در می آورد ؟؟ بنابراین، وقتی ما آشپزخانه ی سنگی Rock The Block متعلق به Leanne Ford را دیدیم، می دانستیم که در حال انفجار است.

 

 

مطمئناً ما این احتمال را که پس زمینه و بک گراند سنگی و این چنین به سختی تمیز خواهد شد را از قلم نخواهیم انداخت. اما باید نوعی درزگیر مات وجود داشته باشد که بتواند از آن استفاده کرد؟ امیدوارم که باشد، زیرا بسیار زیبا است و ما کاملاً مطمئن هستیم که در سال 2020 زیاد شاهد آن خواهیم بود.

 

 

7. آشپزخانه ای با تن رنگی گرم (نارنجی؟؟؟)

رنگ قرمز مایل به قهوه ای و یا با جرات بگوییم نارنجی در حال ظهور است و ما از این تغییر و استفاده از تن زنگی گرم لذت می بریم. نه تنها جذابیت دارد بلکه می توانید آن عمق گرم را که به این آشپزخانه می بخشد مشاهده کنید. نکته مهمی که باید در اینجا ذکر شود این است که به دلیل وجود لوازم مدرن، کابینت ساده و لوازم شیک، هنوز هم احساس مدرن بودن را حفظ می کند. در صورت تمایل شما، تلاش تیمی خواهد بود.

 

 

نگران نباشید ما هنوز آشپزخانه های سفید، آشپزخانه های سیاه، آشپزخانه های آبی، آشپزخانه های چوبی ملایم را دوست داریم، اما یک آشپزخانه از جنس چوب گیلاس به ما خواهد گفت که: "غذاهای خوشمزه و پر از عشق در اینجا تهیه شده است".ترفند این است که اطمینان حاصل کنید که اگر از چوب استفاده می کنید ملزومات آن زیادی لاک زده نشود. در عوض ، بگذارید برخی از آن بافتهای طبیعی و گره ها خود را نشان دهد.

 

 

اکنون "گرما" می تواند از هر چیزی که در آشپزخانه شما است ناشی شود (تا زمانی که این ویژگی بزرگ آن باشد). لازم نیست کاشی کاری یا کابینت های دیواری شما باشند، می تواند چیزی شبیه به سقف شما باشد همانطور که سارا شرمن ساموئل با استعداد آن را در خانه تازه بازسازی شده خود دارد. و بله، شگفت آور است. این آشپزخانه مدرن است و دارای نشانه ای از طراحی لعاب دار است اما کاملاً با چوب گرم و تقریباً نارنجی رنگ موجود در سقف در تعادل است.

 

 

8. قاب پنجره های رنگارنگ

این نوعی ترند دکوراسیون داخلی پنهانی است که کم کم در پینترست و اینستاگرام ما وارد می شود ... قاب پنجره های رنگارنگ. این یک راه نسبتاً آسان برای ایجاد رنگ و بویی تازه با استفاده از رنگ و بدون تعهد به انجام یک حرکت بزرگ دراماتیک است. مانند این است که به جای "هی به من نگاه کن" یک سلام جالب بدهید.

 

 

البته، مگر اینکه یک آشپزخانه ای داشته باشید که به بقیه فضاهای خانه بسیار نزدیک است، و به احتمال زیاد می خواهید تمام قاب های پنجره خود را نقاشی کنید، بنابراین کل فضا یکدست به نظر می رسد و طراحی آشپزخانه تصادفی نیست. به نظر شما جالب نیست؟

9. لامپ در آشپزخانه

اکنون به ترند نهایی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه در سال 2020 رسیده ایم (خوب فعلاً :) و این یکی برای همه است. بله، منظورم اجاره دهنده ها هستند، وعدم توانایی آنها در بازسازی ها، "من تازه آن را نوسازی کردم اما چیزهای دیگری را می خواهم." من در مورد چراغ آشپزخانه صحبت می کنم.
من این بچه های کوچک را قبلا هم در آشپزخانه ها دیده ام اما نه تا وقتی که عکاس فوق العاده قدیمی EHD ، تسا در مورد جوانب داشتن چراغ آشپزخانه صحبت کرد زیرا او در حال حاضر آشپزخانه خود را طراحی می کند و یکی را می خواهد. آن موقع مثل این بود که بگویم، "هی این کاملاً اتفاق می افتد و خیلی راحت و جالب است."
امیلی با این اصل باور دارد که سبک شناسان این کار را برای همیشه انجام داده اند زیرا با این کار جذابیت بصری را افزایش می دهند و زمانیکه به دنبال نور ملایم و کمی هستید، یک نور کم و ملایم و زیبا را اضافه می کند. اما اکنون عموم مردم بالاخره از این دیدگاه در مقیاس گسترده تر استقبال می کنند و ما آن را بسیار دوست داریم.
بله، برای امروز کافی است. سال 2020 فر رسیده است و ما نمی توانیم بیشتر از این برای دیدن این ترندهای دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی و سایر ترندهای عالی در طول سال هیجان داشته باشیم. اما اکنون در این لحظه ... شما کدام ترند را دوست دارید؟ آیا مواردی وجود دارد که نتوانید با آنها مقابله کنید و یا بخواهید در مقابل انها بجنگید؟ آیا هیچ یک از اینها ایده های جدیدی را برای نوسازی بالقوه در شما ایجاد کرده است؟ به ما اطلاع دهید و درمورد پیش بینی های ترند طراحی داخلی و دکوراسیون در سال 2020 بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

ترند طراحی آشپزخانه-دکوراسیون داخلی-دکوراسیون مدرن

ترند طراحی آشپزخانه-دکوراسیون داخلی-دکوراسیون مدرن

در دهه های پیشین، آشپزخانه در قسمت پشتی خانه قرار داشت. مکانی بود که وعده های غذایی در آن آماده می شد و ظروف کثیف شسته می شد. اما حالا به سرعت به سمت سال 2020 بروید وببینید که آشپزخانه نقش بسیار متفاوتی دارد. امروزه آشپزخانه محل کانونی منزل است، مکانی که همه افراد را در ابتدای روز یا بعد از یک روز طولانی دور هم جمع می کند. حالا در عوض، آشپزخانه با تمام زیبایی و گرما در مرکز خانه قرار دارد.
آشپزخانه ها طی چند دهه بسیار تغییر کرده اند و برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه بسیار مهم است. پیشرفت های فناوری و تغییرات اجتماعی در ظهور آشپزخانه های مدرن نقش بسزایی داشته است. تمرکز بسیار زیادی در مورد مفهوم خانه های باز وجود دارد که در اطراف آشپزخانه می چرخند تا همه بتوانند در کنار هم باشند. مانند هر ترند طراحی مدرنی، سبک های تمیز و ساده برای صاحبان خانه ها تبدیل به سبکی مورد علاقه گردیده به علاوه ی نور طبیعی که تبدیل به یکی از عناصر اصلی ظاهر کلی و عملکرد آشپزخانه شده است.
با مشاوره ی کارشناسان دکوراسیون داخلی نماسبز، در اینجا 10 ترند برتر در طراحی آشپزخانه که انتظار داریم در سال 2020 شاهد آن باشیم، آورده شده است.

1. آشپزخانه های هوشمند

امروزه فناوری با تمام توان وارد آشپزخانه شده است و نه فقط در قالب وسایل و لوازم خانگی فانتزی، می توانید یک آشپزخانه با فناوری یکپارچه در هر عملکرد وهر دستگاهی از شیر آب گرفته تا یخچال و روشنایی داشته باشید. این همان چیزی است که ما آنرا یک آشپزخانه هوشمند می نامیم.
Houseace ، به ما گفت که "آشپزخانه های هوشمند یک جنبه در حال تحول در طراحی هستند. در حقیقت، امروزه بسیاری از آشپزخانه ها از کف تا بالا به شکل هوشمند ساخته شده اند. برای آشپزخانه های قدیمی، سنسورها، ابزارهای هوشمند و سایر دستگاه ها می توانند برای راحتی صاحب خانه اضافه شوند. "
"آشپزخانه های هوشمند یک جنبه در حال تحول در طراحی هستند. در حقیقت، امروزه بسیاری از آشپزخانه ها از کف تا بالا به شکل هوشمند ساخته شده اند. برای آشپزخانه های قدیمی، سنسورها، ابزارهای هوشمند و سایر دستگاه ها می توانند برای راحتی صاحب خانه اضافه شوند. "
موارد قابل اضافه کردن آسان می توانند شیرآلات آشپزخانه مجهز به حرکات هستند که می توانند وجود دستها را در زیر حس کنند و به صورت خودکار فعال می شوند و یا دارای ویژگی لمسی هستند یخچال و فریزرهایی وجود دارند که می توانند هنگام کمبود وسایل مواد غذایی خود به شما هشدار دهند، و یا یک دستگاه قهوه سازقابل برنامه ریزی وجود دارد که هنگام بیدار شدن شما قهوه خود را آماده می‌کند. ابزارهایی نیز وجود دارد که تخم مرغ های شما را کنترل می کند و به شما می گوید کدام یک تقریباً بد هستند. به روز رسانی سیستم روشنایی خود را فراموش نکنید - به شما امکان می دهد تمام چراغ ها را ازطریق تبلت و یا تلفن همراه خود کنترل کنید.
آشپزخانه های مجهز به فن آوری یکپارچه با تجربه ای که صاحبان خانه با استفاده از فن آوری های جدید آن پیدا می کنند محبوب تر می شوند. این یکی از بزرگترین ترندهای سال 2020 است.

2. رنگ کابینت ها: رنگ‌های تیره بالاخره اینجا هستند و سفید در حال رفتن است!

اگرچه کابینت های سفید یک ظاهر کلاسیک دارد که تقریباً در هر نوع سبک آشپزخانه قابل استفاده است، اما میبینیم که آنها به آرامی در حال رفتن هستند! ما انتظار داریم که رنگ سفید در طول سال 2020 روند نزولی پیدا کند. برای تغییر دادن آشپزخانه ای که کلا سفید رنگ است، انتظار می رود جزایر موجود در انواع رنگ های مختلف به کار برده شوند و یا از رنگ چوب استفاده شود. ترکیب کردن ملزومات و تاکیدات مورد نیاز و رنگ‌های مختلف دیگر می تواند جذابیت بیشتری ایجاد کند.
این رنگ ها در سایه های آبی و سبز بیشترین محبوبیت را دارند. علاوه بر این سایه های رنگی موجود خنثی موجود در طبیعت، یک پالت رنگ دیگری است که راه خود را به داخل آشپزخانه باز کرده است – تن تیره رنگ جواهرها: سیاه، آبی ملوانی، سبز زمردی و حتی آلویی. این مسئله شما را شگفت زده می کند که کابینت های آشپزخانه تیره چقدر می توانند در فضای داخلی آشپزخانه موثر بوده و با ایجاد نمای چشمگیر و مجلل خود فضای آشپزخانه را بهبود بخشند.
کابینت های آشپزخانه تاریک ظرافت کامل و فضایی لوکس و بسیار غنی را به نمایش می گذارند که گزینه های دیگر اینگونه نیست. آنها آشپزخانه را در یک ذات دراماتیک ظریف قرار می دهند. با این حال، باید مراقب باشید که فضای اتاق را تحت الشعاع قرار ندهد و باعث می شود تا از همیشه تاریک تر شود. اما صاحبان خانه ها بیشتر و بیشتر این جسارت را پیدا می کنند تا از رنگ های کابینت تیره در سال 2020 استفاده کنند.

3. طرح های ساده، مواد و بافت ها

در حالی که سبک هایی مانند خانه های مزرعه ای و مدرن قرن نوزده هنوز محبوبیت دارند، صاحبان خانه در زیبایی شناسی کلی، طرح ها و مواد جایگزین برای آشپزخانه ها ساده تر عمل می کنند. محیط های بدون استرس همان چیزی است که شما می خواهید به خانه بیاورید، و استرس های روز به روز زندگی را از در آن از بین ببرید. که معمولاً به معنای سادگی است سادگی در اینجا همه چیز در مورد خطوط تمیز مدرن است. آنها همچنان در طول سال 2020 به عنوان یک نقطه ی عطف بزرگ خواهند بود. برای ایده های طراحی به نمونه کارهای بازسازی خانه ما نگاهی بیندازید.
از بین بردن کابینت های دیواری فوقانی در چند سال گذشته از زمان باز شدن فضای بصری باعث شده است که آشپزخانه بسیار بزرگتر و روشن تر به نظر برسد و این امکان را به شما می دهد تا از فضاهای مسطح با خلاقیت بیشتری استفاده کنید. ناگفته نماند، به هر حال اکثر مردم نمی توانند به آنچه در قفسه های بالای کابینت قرار دارد برسند. اگرچه در صورت نیاز به کابینت بیشتر و یا عنصری به عنوان نقطه کانونی مورد نظر، قفسه های باز جایگزین مناسبی خواهد بود.
وقتی می گوییم ساده، ما نمی خواهیم آن را با کسل کننده برابر کنیم. بنابراین، مواد با بافت را در نظر بگیرید. اگر از قفسه باز استفاده می کنید، از چوب های برش خورده استفاده کنید یا عناصر طبیعی یا لوله های فلزی تا یک نگرش صنعتی تر به وجود آورید. کاشی های کف از جنس سنگ طبیعی یا کاشی های پشتی که بصورت مجسمه ای، اریب یا انباشته شده قرار دارند، برای کانون مناسب هستند. این بافت‌های جالب بسیار متفاوت از نمونه های جلا یافته یا براق معمولی هستند که در همه جا مشاهده می کنیم. حتی ممکن است بخواهید یک درمان سقفی را در نظر بگیرید تا آن قدرت مد نظراضافه شود. طبقات و تیرهای چوبی گزینه های مناسبی هستند که باید در نظر بگیرید.

4. کوارتز هنوز پادشاهی می‌کند

برای میزهای آشپزخانه سطح بالا، کوارتز همچنان حاکم است. این ماده بسیار سخت است و می تواند برای همیشه دوام داشته باشد، برای حفظ مناسب است و ضد میکروبی است. وقتی برای اولین بار کانتر کوارتز وارد بازار شد، نگرانی اصلی عدم تنوع از نظر رنگ و ملزومات بود. اما با گذشت زمان، به لطف تکنولوژی، تولید کنندگان طیف گسترده ای از رنگ ها را برای انتخاب و همچنین الگوهای سنگ واقعی را ارائه کرده اند. حتی می توانید کوارتز را با چرخش های پیچیده و رگه های بزرگ به کاربرده تا از سایر مواد مانند سنگ طبیعی تقلید کنید. این سبک های منحصر به فرد در طراحی داخلی آشپزخانه بسیار محبوب شده اند.
اما گرایش قابل توجهی به سمت رنگ‌های ملایم تر و خنثی تر وجود دارد. صاحبان خانه ها بیشتر به دنبال انتخاب رنگ هایی مانند: خاکستری، خاکستری مایل به قهوه ای، خامه ای یا ملزومات سفید رنگ هستند. ترجیحات الگوی رنگی که در سالهای گذشته دیده ایم تغییر کرده است. قطعاً این روند به سمت سبک های تر و تمیز‌تر در بیشتر فضاهای خانه و دکوراسیون داخلی مشاهده می شود.
در حالی که ما هنوز هم درمورد موضوع رومیزی صحبت می کنیم، ذکر محبوبیت رو به رشد سینک‌های کامپوزیتی بسیار مهم است. این ها سینک های ساخته شده از همان ماده ای هستند که سطح میزها ساخته شده اند. این کار باعث ایجاد یک ظاهر یکنواخت می شود و تمیز کردن و نگهداری از آن بسیار ساده تر می شود. با این وجود، این جنگ سختی خواهد بود علیه سینک های استیل ضد زنگ که هنوز هم بسیار محبوب هستند.

5. کابینت ها راه حل نگهداری موثر

یکی از بزرگترین دلخوری ها از کابینت آشپزخانه، اتلاف غیر ضروری فضا است. نحوه ساخت قفسه های پایه و کشوها فضای زیادی را هدر می دهد. از همه بدتر، فضای موجود برای بعضی از موارد بزرگتر یا برعکس آن بسیار کم است: بسیار گسترده است و راهی برای ساماندهی درست و کارآمد فضا به شما نمی دهد.
یکی از پایه های یک آشپزخانه کاربردی، فضای ذخیره سازی آشپزخانه است. اگر ناکافی یا ناکارآمد باشد، با ناامیدی ها و چالش های بی پایان روبرو خواهید شد. برای مقابله با این چالش های ذخیره سازی، صاحبان خانه شروع به جستجوی راه حل های بهتر ذخیره سازی در داخل کابینت می کنند. اینها می تواند شامل موارد زیر باشد: محلی برای نگاه داری لوازم خانگی، تقسیم کننده کشوها برای کارد و چنگال وسایل آشپزی، لوازم جانبی برای ادویه جات ترشی جات، تقسیم کننده سینی، سینی های رول و ظرف های مخصوص گلدان ها و قابلمه ها و همچنین کابینت هایی برای زباله، و مواد بازیافت و یا کشوهای عمیق. این کار باعث می شود تا بتوانید غذاها، نوشیدنی ها و وسایل کوچک را راحت تر نگه دارید.
در سال 2020 نیز طیف وسیعی از گزینه های جدید برای ذخیره سازی ونگهداری در کل طراحی داخلی آشپزخانه مشاهده خواهد کرد که متمرکز بر انجام امور مربوط به زندگی روزمره و تلاش برای لذت بردن از آشپزی است.

6. کفپوش چوبی هنوز هم ستاره درخشان است اما کاشی و سرامیک روی پاشنه آن قرار دارد

وقتی صحبت از کفپوش آشپزخانه است کفپوش های چوبی، بسیار محبوب است. اما دومین گزینه محبوب، کفپوش سرامیکی، قرار است توجه بیشتری را جلب کند. به لطف فناوری، کفپوش های سرامیکی اکنون در طیف گسترده ای از طرح ها و سبک ها و اندازه ها قرار می گیرند.
به عنوان مثال، می توانید کاشی های سرامیکی تهیه کنید که دقیقاً مانند کفپوش های چوبی است. بنابراین اگر می خواهید ظاهر چوب سخت را حفظ کنید اما می خواهید ماده ای که نگهداری آن ساده تر است داشته باشید، استفاده از سرامیک را در نظر بگیرید. علاوه بر چوب، کاشی های سرامیکی می توانند به گونه ای طراحی شوند که به طیف وسیعی از مواد دیگر از جمله سنگ طبیعی شبیه باشد. حتی بافت سطح نیز برای تقلید از این مواد تغییر یافته است.
از نظر اندازه، دیگر لازم نیست بر اساس اندازه های سنتی پیش بروید. به نظر می رسد که آسمان با کاشی های متنوع و بزرگتر محدود شده است. می توانید کاشی های یک تخته ای را که شبیه تخته های وسیع چوب سخت است که یک بار روی زمین گذاشته شده است، دریافت کنید. یا برای ایجاد یک آشپزخانه با الگوی منحصر به فرد می توانید کاشی های برش سفارشی تهیه کنید.

7. جزایر آشپزخانه چند منظوره تک سطح

جزایر آشپزخانه دیگر چیزهای اضافی یا چیز کوچکی برای فشردن در فضا هستند. آنها به کانون و مرکز آشپزخانه تبدیل شده اند. یکی از تغییراتی که در حال ظهور است، اندازه بزرگتر آنها است و دارای چندین کاربرد می باشند به خصوص از آنجایی که در طراحی داخلی آشپزخانه شاهد کمبود فضای کمد دیواری و نگهداری هستیم. جزیره در آشپزخانه به معنای ایجاد فضای تأثیر گذار است و طراحی آن باید موثر باشد.
جزایر آشپزخانه بزرگتر در سال 2020 تبدیل به معامله ای همه جانبه خواهد شد. آنها دارای کابینت هایی برای نگهداری وسایل بوده و به وسایل مختلف زیر کانتر مجهز شده و در عین حال صندلی هایی را نیز در اطراف آن میبینیم که به عنوان یک ناهار خوری معمولی و یا مکانی برای سرو آشامیدنی فراهم می کنند. برای ایجاد وسعت بیشتر، ما تمایل داریم که جزیره آشپزخانه به فضای اتاق‌های نشیمن در خانه هایی با طرح های باز تبدیل شود. این تضمین می کند که جزیره آشپزخانه می تواند بدون عملکردی در فضای داخل آشپزخانه چند منظوره باشد.

8. ترندهای زیبا تزیینات پشتی (کاشی)

تزیینات پشتی می تواند بخشی جالب برای تزئین خانه باشد. با این حال، به نظر می رسد که این کاشی های پشتی در آشپزخانه ها همیشه ترند و سبک های جدیدی در دکوراسیون داخلی اشپزخانه دارند. با این همه تغییر مداوم، چه کسی می تواند ادامه دهد؟ ما برای راهنمایی در اینجا قرار داریم:
اول از همه، کاشی های مدل مترو از رده خارج می شوند! خوب ممکن است به طور کامل خارج نشود، اما اگر صاحبان خانه این روزها از آنها استفاده می کنند، از سایز بزرگتر آنها استفاده می کنند. مردم به سمت صفحات بزرگتر کاشی و کاشی با بافت یا الگوهای مختلف در حرکت هستند. انتخاب های رنگ در اینجا بی پایان است. این فقط به رنگ‌های دیگری که در آشپزخانه خود انتخاب می کنید و البته سلیقه شخصی نیز بستگی دارد. اکنون رنگ های پر رنگ بسیار مرسوم است و به شما امکان می دهد تا با طراحی خود خلاقیت بیشتری داشته باشید. الگوهای خنثی با بافت طبیعی گزینه دیگری برای افرادی است که به دنبال یک ظاهر کلاسیک هستند.
یکی دیگر از تغییرات بزرگ که در کاشی های بتنی شاهد آن هستیم، اندازه آنها و قسمت دیواره ای است که در آن پوشانده شده است. صفحات بزرگ در حال تصرف هستند. این صفحات می توانند از سنگ مرمر، کوارتز، چوب، مس، استیل ضدزنگ، شیشه و… باشند. لیست برای همیشه ادامه دارد! با توجه به پوشش دیوار، ازپشت پرده ها به سمت سقف بالا ادامه دارند. با وجود کابینت های بالایی در خارج از خانه، صاحبان خانه فضای بیشتری برای دیوار دارند. هنگامی که صحبت از تزئین این فضا داخلی می شود، کاشی های پشتی یک انتخاب محبوب است.

9. ارتباط با فضای بیرون

به معنای واقعی کلمه! صاحبان خانه در حال ایجاد ازتباط و اتصال آشپزخانه به فضای بیرون یا پاسیو هستند. آنها همچنین در حال ایجاد یک در ورودی از آشپزخانه به سمت فضای بیرون و سرگرمی خارجی هستند. با نصب درب شیشه ای در آشپزخانه خود به راحتی می توانید این دو فضا را در خانه خود به یکدیگر وصل کنید. مورد دیگر که اخیراً در حال طراحی آن هستیم حذف پنجره کوچک موجود کنار سینک ظرفشویی و نصب پنجره های 5-6 فوت گسترده است. این امر مستلزم بازسازی مجدد و حذف کابینت های دیواری است.

10. اضافه کردن پاپ رنگ

همانطور که در بالا ذکر شد، سفید همیشه به سبک خواهد بود. به نظر می رسد بیشتر و بیشتر افراد مایل به آزمایش کابینت های رنگی در فضای داخلی خود به خصوص آشپزخانه دارند. ما بیشتر وقت خود را در این منطقه از خانه می گذرانیم و دوستان و خانواده خود را سرگرم می کنیم، پس چرا رنگ مورد علاقه خود را در فضا قرار ندهیم؟ ما این رنگ ها را در جزایر، قفسه ها و حتی یک دیوار کامل مشاهده خواهیم کرد، اما به طور معمول کل آشپزخانه را در بر نمی گیرد. رنگ هایی که در سال 2020 شاهد آن خواهیم بود، رنگ های زمینی مانند آبی ملوانی و طیف های مختلف سبز خواهد بود. اما در اینجا متوقف نمی شود، بسیاری از تولید کنندگان کابینت نیز با رنگ صورتی کم رنگ به میدان آمده اند تا یک اشاره زنانه را به فضا اضافه کنند. چه رنگی را در فضای خود مشاهده می کنید؟

11. ترکیب و مطابقت با فلزات

این سؤال را زیاد دریافت می کنیم: آیا ترکیب فلزات در آشپزخانه اشکالی ندارد؟ پاسخ بله است! مخلوط کردن فلزات باعث افزایش شخصیت در فضا می شود، به خصوص اگر به طور صحیح انجام شود. ما در سال 2020 شاهد سبک‌های الکتریکی بیشتری در دکوراسیون داخلی اشپزخانه خواهیم بود. نگه داشتن فضاهای "مطابق" دیگر ترند خاصی ندارد. اگر عاشق لوازم جانبی طلایی رنگ هستید، اما آن را در تمام آشپزخانه خود نمی خواهید، یک شیر آب طلایی کم رنگ را با ملزومات سیاه رنگ یا نیکل اضافه کنید. لوازم روشنایی می توانند یک فلز کاملاً متفاوت باشند، در حالی که تاکیدات همان فلز را در جای دیگر مورد استفاده قرار داده اید.
این قطعات تاکیدات نهایی اضافه شده به فضا هستند. آنها را ایستا کنید! راه دیگر برای استفاده از فلزات، انتخاب مبلمان برای صندلی های میز آشپزخانه یا ابزار مربوط به جزیره خواهد بود. وقتی می خواهید کمی تغییر کنید این موارد می توانند به راحتی قابل تعویض باشند! فلزات بافتی که به همان رنگ سایر قطعات موجود در آشپزخانه هستند، یک روش خوب برای اضافه کردن یک عنصر متفاوت هستند، در حالی که خیلی دیوانه کننده نباشد. تولید کنندگان لوله، مانند Moen و Brizo ، گزینه های بیشتری را برای شیرهای دارای فلزات ترکیبی ارائه می دهند. شیر آب ممکن است یکی باشد، مانند مشکی مات و دسته می تواند یک برنج ملایم یا کروم باشد.

12. هودهای فلزی

در سال 2020 ، خواهیم دید که صاحبان خانه تمرکز خود را بر روی طرح های هود متمرکز می کنند. این قطعه به خصوص بسته به چیدمان آشپزخانه می تواند یک کانون اصلی در فضا باشد. بیشتر اوقات، ما فضای را با دامنه و هود روی دیواری طراحی می کنیم که از سایر اتاق های خانه دیده می شود. چرا اینها را یک قطعه بیان نمی کنیم؟ هودهای فلزی سفارشی راهی برای افزودن در یک نقطه شکست به یک ردیف طولانی از کابینت های چوبی است. این ویژگی واقعاً خوبی اما با هزینه ای همراه هستند. هودهای فلزی سفارشی می توانند بین 5000-7000 دلارقیمت داشته باشند، اما مطمئناً زیبایی به آشپزخانه جدید شما می بخشد، بنابراین مطمئن شوید که برای این امر به درستی بودجه می دهید. به شما اجازه می دهیم از آن دسته از هودهای ضد زنگ خسته کننده خلاص شوید و در مورد طراحی داخلی فضای خود خلاق باشید! این شانس شما برای اضافه کردن فلزات ترکیبی است!

نتیجه گیری

بگذارید این ترندهای آینده به عنوان ایده های طراحی برای نوسازی آشپزخانه شما در سال 2020 یا ساخت خانه جدید و دکوراسیون داخلی خانه شما باشد. این ایده ها بهترین ها را در کارایی و زیبایی شناسی برای ایجاد آشپزخانه ترکیب و پیشنهاد می کنند.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

طراحی آشپزخانه-طراحی کابینت-دکوراسیون داخلی

طراحی آشپزخانه-طراحی کابینت-دکوراسیون داخلی

اگر شما می خواهید طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه فعلی خود را تغییر داده و تغییراتی ایجاد کنید و یا از رنگ کابینت آشپزخانه خود خسته شده اید، باید بدانید که هر آشپزخانه جذاب و تاثیر گذار عناصر بسیاری را شامل می شود - چیدمان، کابینت، میز کار، لوازم، کاشی کاری و غیره. اما چه چیزی در دنیای طراحی داخلی آشپزخانه داغ و پر طرفداراست؟
سال 2020 سال "آشپزخانه نشیمن" است که در آن عملکرد، زیبایی شناسی و فناوری با هم ترکیب می شوند تا زندگی روزمره را کمی ساده تر کرده و بقیه اعضا خانه را کنار هم جمع کند.
صرف نظر از گرایش ها، وقتی صحبت از طراحی داخلی آشپزخانه می شود، مردم هنوز هم با همان اهداف پیش می روند: آنها می خواهند یک فضای کاری کارآمد و راحت داشته باشند که به نظر خوب برسد و برای آشپزخانه نیز زیبا باشد. چارلی Smallbone ، بنیانگذار استودیوی Ledbury ، می گوید: آنچه به طرز چشمگیری تغییر کرده است - و همچنان به این روند ادامه خواهد داد - میزان تکنولوژی است که اکنون در اختیار خود داریم. "این نه تنها عملکرد مواد را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه بر آنچه که می توان با طراحی نهایی به دست آوردیم نیز تأثیر می گذارد."
البته امسال چندین موضوع مهم کلیدی وجود دارد. قسمت اعظم فضای آشپزخانه مخصوصاً برای آشپزخانه های کوچک تر، فضای ذخیره سازی و نگهداری است که همچنان ادامه خواهد داشت. ما به دنبال راه هایی برای پنهان کردن فضای ذخیره سازی، به حداکثر رساندن فضا و بهبود راحتی کاربر هستیم و بیشتر از گذشته از واحدهای گوشه ای استفاده خواهیم کرد.
همچنین بر پایداری و نیاز به مبلمان با کیفیت که سازگار با محیط زیست باشد توجه بیشتری شده است، بنابراین به عنوان مصرف کننده درمورد کالاهایی که برای خانه خود خریداری می کنیم بیشتر آگاه می شویم.
و با بهره گیری از ایده "ضد آشپزخانه" (همانطور که کارشناسان Cosentino در سال 2019 از آن یاد کردند) ، آشپزخانه هنوز فضایی برای ایجاد عشق و دلگرمی است اما تعداد زیادی از صاحبان خانه می خواهند قسمت هایی از آشپزخانه را از دید پنهان کنند، چیزی که اسکاوولینی "آشپزخانه بدون سر و صدا" نامیده است.
دانیل بروتو، بنیانگذار موسسه Onestà ، توضیح می دهد: "روزهای داشتن آشپزخانه نمایشی گذشته است، مشتری ها اکنون می خواهند که آشپزخانه کاملاً کاربردی، بادوام و آسان برای نگهداری و کار در آن باشد، در عین حال به روز و همگام با ترند های طراحی داخلی است. ظهور فناوری در آشپزخانه نیز تغییر کارکرد و زیبایی شناسی را عنوان کرده است.
بنابراین در این جا، ما بزرگترین ترند طراحی داخلی در حال ظهور آشپزخانه را برای سال 2020 به دست آورده ایم تا تمام الهامات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهد. برنامه ریزی آشپزخانه رویایی شما از اینجا شروع می شود ...

1. آشپزخانه های تک رنگ و سیاه

آشپزخانه های در رنگ سیاه، سفید، ذغالی و حتی تیره هنوز ثابت می کنند که تغییرات در گذر زمان را تاب می آورند. طرح های رنگی آشپزخانه تک رنگ یک طراحی براق و زیبا را ارائه می دهند که یک آپارتمان مدرن را تکمیل می کند یا می توان آن را در یک آشپزخانه سنتی برای تکمیل یک فضای خانوادگی گنجانید.
Houzz خاطرنشان می کند که فضای داخلی مشکی محبوبیت بیشتری پیدا می کند. جستجو برای دکوراسیون داخلی "تاریک" و "سیاه" برای اولین بار در لیست محبوب ترین ها آن ظاهر می شود، جستجو برای "آشپزخانه سیاه" نسبت به سال گذشته 46٪ افزایش یافته است.

2. آشپزخانه نقاشی شده

'آشپزخانه نقاشی شده' یک انتخاب عملی است و ظاهری مدرن و زیبا تر به نمایش می گذارد. این برای تأکید بر هر دو مبلمان و جزئیات معماری بسیار عالی است، و رنگ خاکستری همه کاره و همچنان خنثی خواهد بود، رنگ های قهوه‌ای مایل به خاکستری و خاکستری های کم رنگ تا زغالی و خاکستری تخته سنگی، اثبات کرده اند که محبوب ترین در سال 2020 خواهند بود.
تیم طراحی برندت توضیح می دهد که با به جریان انداختن حیاطی تازه در کابینت آشپزخانه، مبلمان رنگ شده وقتی با مواد اولیه معتبر مانند سنگ مرمر و بتن ترکیب می شوند، یک محیط آشپزخانه با دوام و کلاسیک و در عین حال امروزی مدرن ایجاد می کنند.

3. 'Flextension' و خانواده - طرح بندی اولیه

زندگی چند نسلی و پذیرایی از مهمان طراحی آشپزخانه ای را ارائه می دهد که سایز معین و یکسانی داشته اما برای همگی مناسب است و طراحی آینده نگرایانه ای را ارائه می دهد که جمعیت رو به رشد که مدت طولانی تری زندگی میکنند، و بعد ها ازدواج خواهند کرد و انتظارات بیشتری از یک طراحی داخلی با ارزش خواهند داشت را مد نظر قرار می دهد.
امسال تمرکز بر روی مبلمان آشپزخانه سفارشی است که قادر است انواع مختلف کاربر و برنامه را در خود جای دهد. مطابق با نام تجاری Brandt Design ، این موضوع چندان در مورد پسوند نیست، بلکه به معنی " Flextension " است.
"Flextension" نهایتا شرایط انعظاف پذیری را در آشپزخانه برای شما و خانواده تان ایجاد خواهد کرد. در اینجا تمرکز بر روی قسمت هایی است که دارای صندلی یکپارچه هستند، راه حل ها و قسمت هایی در سطوح پایین و ارتفاع بالا برای ذخیره سازی و نگهداری، و کانتر مخصوص سرو صبحانه یا جزیرها که به یک محل کار همه جانبه تبدیل شده اند، که با قسمت مخصوص آماده سازی غذا و فضای کار برای آشپزی، ناهار خوری و کارهای اداری که در منزل انجام میدهیم کامل می شوند.

4. آشپزخانه های رنگی

علاقه زیادی به رنگ های پر رنگ و جسورانه که در عین حال بیانگر خوش سلیقه گی می باشند در آشپزخانه وجود دارد، از رنگ سبز زنده تا بنفش پر رنگ. پل جنکینسون، بنیانگذار و مدیر عامل آشپزخانه های LochAnna می گوید: "ما پیش بینی می کنیم که ترکیب رنگ‌های پر جنب و جوش با چوب طبیعی و سنگ، انتخابی بسیار محبوب برای سال 2020 خواهد بود."
دانیل بروتو در اونستا، سبز را به عنوان یک رنگ اصلی برای آشپزخانه می بیند: "نه تنها سبزیجات پررنگ جنگلی از سایه ها و تن رنگی کلاسیک آشپزخانه است، بلکه سبز کم رنگ و سبز خاکی نیز برای یک سبک معاصر محبوب هستند، رنگ سال توسط Dulux ، رنگ آرام سپیده دم برجسته تر گردیده است. ما اخیراً از سایه های سبز کمرنگ با رنگ های طبیعی را بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می دهیم تا به طرح های معاصر خود گرما و بافت بیشتری بدهیم.
پالت های رنگ های ملایم و آرام صورتی تیره، خاکستری کم رنگ و سبز مریم گلی مرجع کلیدی و با طراوتی را به وجود می آورد.
تحقیقات انجام شده توسط Houzz نشان می دهد که جستجوی ‘آشپزخانه های سبز’ در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 50% درصد افزایش یافته است. و یکی از جدیدترین اصطلاحات جستجوی Houzz 'آشپزخانه زرد' است که ثابت می کند صاحبان خانه ها آماده هستند تا با انتخاب رنگ جسورانه تر عمل کنند.
براساس B&Q ، آشپزخانه های الهام گرفته از شراب از طرفی دیگر، یک انتخاب گرم و جسورانه برای سال 2020 هستند. نمایه های مشهور شامل ست کردن کابینتهای آشپزخانه ذغال سنگی با رنگهای پر رنگ، و تن های کم رنگ و ایجاد فضای دارماتیک در اشپزخانه با جدید کردن کابینت های رنگی می باشند.

5. فضای نگهداری مخفی و پنهان

ما در آشپزخانه چیزهای زیادی برای ذخیره و نگهداری داریم اما لزوماً نمی خواهیم آن را به نمایش بگذاریم، بنابراین جای تعجب ندارد که راه حل های نگهداری و ذخیره سازی یا به اصطلاح مخفی کردن و از دید پنهان کردن، یک ضرورت در آشپزخانه است - خواه یک کابینت ساده، یخچال یا ماشین ظرفشویی یا طرحی برای نگهداری از لوازم کوچک باشد.
این امر از طریق عناصر ذخیره سازی مانند جزیره چند منظوره با صندلی های سفارشی، لوازم اشپزخانه توکار، و محل های نگهداری نعبیه در مبلمان های ساخته شده از درهای کشویی، نگهدارنده ها، قفسه های بازشو، محل نگهداری نوشیدنی و شراب یکپارچه و کشو حاصل می شود.
بن Burbidge از سازندگان آشپزخانه می گوید، یک ایستگاه پنهان، که کتری و توستر را جدا و از درهم ریختن محل کار و جلوگیری از ایجاد فضای اختصاصی برای نشستن و لذت بردن از صبحانه کمک می کند ، در سال 2020 رایج خواهد بود.

6. پایداری و آشپزخانه های سازگار با محیط زیست

با ورود به سال 2020، تحقیقات نشان می دهد که اعتبارهای زیست محیطی به دنبال آگاهی جدید پیرامون سیاره ما و اینکه چگونه می توانیم در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم، مورد توجه صاحبان خانه های مدرن است.
مصرف گرایی اخلاقی در حالی رشد می کند که ارزش خانه های خود را با کاهش مصرف کربن و افزایش تلاش برای جستجوی راه حل های داخلی سازگار با محیط زیست برای کمک به ایجاد خانه های آینده رشد می دهیم.
حرکت به سمت زندگی پایدار تر می تواند شامل اضافه کردن سطل های بازیافت اختصاصی در آشپزخانه، نصب شیر آب 3 در 1 یا انتخاب هاب های القایی برای کاهش میزان مصرف انرژی و هدر رفتن باشد.
همچنین تمرکز بر اعتبارات زیست محیطی تولید کنندگان آشپزخانه خواهد بود. مت فیلیپس، رئیس عملیات بریتانیا در Rotpunkt می گوید: "ما بسیار افتخار می کنیم که Rotpunkt قادر است در سال 2020 با تولید آشپزخانه 100% عاری از کربن از اول ژانویه، ردپای کربن را به صفر برساند." تعهد ما برای تولید پایدار مبلمان آشپزخانه در سال 2020 تنها این است که به شما" احساس خوب "در خانه بودن را ارائه بدهیم، و کربن را حداقل برسانیم و تضمین کنیم که کند خیابان بالا انگلیس می تواند این تقاضای رو به رشد را پاسخگو باشد."

7. لوازم آشپزخانه تو- کار

با توجه به راحتی و کاربردی بودن، جستجوهای لوازم آشپزخانه تو- کار افزایش 160 درصدی (Google Trend Data 2018 – 2019) را نشان می دهد، که نشان از نیاز به وسایلی دارد که متناسب با سبک زندگی ما باشند، به راحتی حفظ می شوند و نیاز به حداقل نگهداری دارند.
مردم اغلب لوازم خانگی تو- کار را با نسل قدیمی تر مرتبط می دانند و آنها را قدیمی می دانند، با این حال، آنها یک راه اندازی مجدد را تجربه می کنند. لوازم آشپزخانه توکار می توانند بسیار مدرن باشند زیرا از دید پنهان شده اند و یک پیچ و تاب منحصر به فرد و مدرنی را فراهم می کنند ، به خصوص اگر در یک محیط کروم محصور شده باشند.

8. زندگی broken-plan

به گفته یک تیم سازنده در استاندارد بریتانیا توسط Plain English ، زندگی broken-plan "دهه آینده" را مشخص و تعریف خواهد کرد. یک روند نوظهور در چند سال گذشته، که آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری همه در یک فضای باز با هم ادغام شده اند. با تبدیل خانه به یک فضای متصل به هم، ناحیه بندی جای خانه های با طرح باز را به پدیده ای جدید با عنوان broken-plan میگیرد.
این تیم توضیح می دهد: "با حفظ طرح فضای باز، از ترند دکوراسیون داخلی با استفاده از صفحه نمایشگر، مبلمان پراکنده، کابینت و گیاهان خانگی برای ایجاد مناطق مجزا و گوشه هایی مانند لانه برای پخت و پز، آرامش و سرگرمی استفاده می شود."
Sinead Trainer ، مدیر گروه آشپزخانه برای آشپزخانه های LochAnna ، پیشنهاد می کند از مکانهای یک دست مبله یا حتی مراکز رسانه ای در فضاهای متصل استفاده کنید: این امر می تواند آشپزخانه را بزرگتر جلوه دهد و راهی عالی برای ایجاد انسجام در طراحی کلی است. '

9. آشپزخانه های دو تنی

در اشپزخانه های دو تنی، ملزومات متضاد در آشپزخانه تبدیل به یک زیبایی شناسی مطلوب می شوند.
بن Burbidge از سازندگان آشپزخانه می گوید: "انتخاب گزینه ای برای ایجاد کابینت های دیواری یا کفی و انتخاب یک جزیره به رنگ چشم نواز، ترکیب کردن رنگ ها و استفاده از ملزومات روش مناسبی برای ایجاد یک طراحی داخلی برای آشپزخانه است." این ویژگی طراحی همچنین در قسمت هایی از آشپزخانه که به اندازه قسمت های بیرونی قابل مشاهده نیست، مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند کشوها و فضای داخلی کمد که اکنون به اندازه همان ملزومات و قسمت های بیرونی مورد توجه است. "
اندی بریگز، طراح داخلی مقیم Optiplan ، می افزاید: "روند ترکیب دو رنگ در کابینت آشپزخانه در سال 2020 زیاد خواهد شد. این یک روش عالی برای اضافه کردن پیچ و تاب جالب به زیبایی شماست و می تواند احساس کلی اتاق را تغییر دهد . برای افزودن عمق و شخصیت به فضا، از واحدهای عمیق، تاریک و تضاد با سایه های روشن تر در جای دیگر استفاده کنید. '
اما به یاد داشته باشید، این می تواند فراتر از نقاشی باشد. اندی می گوید: "همچنین می توانید با بافت های غنی مانند دانه های چوبی، ملزومات مات یا ورقه های براق بازی کنید."

10. آشپزخانه پنهان

Fabiana Scavolini ، مدیر عامل شرکت Scavolini می گوید: "آشپزخانه محبوب یکی دیگر از تحرکات در سال 2020 است. این امر که تحت تأثیر اشپزخانه طرح باز قرار دارد، تمایل به پنهان کردن عناصر آشپزخانه از مناطق نشیمن و ناهار خوری دارد که باعث پیشرفت این ترند طراحی داخلی اشپزخانه می شود." "مانند کوچک کردن و جمع و جورتر کردن فضای نشیمن، آشپزخانه بی محبوب چیز جدیدی نیست. با این حال، در حال تحول است و این نیاز به راه حل های به روز شده دارد.
"درهای بلند که در پشت آن چیزهایی پنهان شده اند و نگهداری می شوند، ادامه پیدا کرده و همه عناصر آشپزخانه را شامل می شود."

11. بازگشت پلکان ها

پلکان ها در حال احیای مجدد هستند، علاوه بر این بر جالبی و عملکرد آشپزخانه های سبک سنتی می افزایند.
جیمی بلیک، بنیانگذار بلیک لندن، توضیح می دهد: "پلکان ها ها در جاهایی که در آن اتاق هایی که به طور سنتی به عنوان آشپزخانه استفاده نمی شدند، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند، و محبوبیت پیدا می کنند، و اجازه می دهند تا از فضای بلند تا سقف استفاده شود.'

12. تکنولوژی هوشمند

این فناوری همزمان با سیر تحول سبک زندگی مدرن، در عین حفظ زیبایی برای طراحی آشپزخانه مهم خواهد بود.
فناوری در آشپزخانه طی 10 سال گذشته با استفاده از اجاق های بخار، جاروبرقی و یخچال هایی که ساخته شده است تا مواد غذایی را تازه نگه دارند محبوبیت بیشتری یافته است. این فناوری برای ابزارهای جدید مانند وسایل دارای قابلیت wi-fi که به راحتی از طریق تلفن کنترل می شوند، و نقاط USB و پریزها ضروری تر هستند.
نمونه ای عالی از فضاهای آشپزخانه چند – تجربه ای را می توان در سیستم های روشنایی خودکار Rotpunkt مشاهده کرد. روشنایی تو- کار را می توان از طریق دستیاران دیجیتالی مجازی مانند الکسا یا سیری کنترل کرد، بنابراین می توانید از طریق صدا یا کنترل از راه دور، روشنایی آشپزخانه خود را کنترل کنید.

13. شیرهای آب گرم

شیر آب گرم یک راه حل کارآمد برای دسترسی به آب جوش فوری، بدون نیاز به روشن کردن دیگ یا جوشاندن قابلمه فراهم می کند. به طور معمول کتری ها بیش از حد پر می شوند، بنابراین شما آب بیشتری از آنچه نیاز دارید در حال جوشاندن دارید، اما در این شیرهای آب گرم شما با یک فشار سریع آن، می توانید فقط از مقدار مورد نظر استفاده کنید، به این معنی که هیچ انرژی یا آبی هدر نمی رود.
شیپور خاموشی های آب گرم در حال حاضر به عنوان یکی از اجزای اصلی آشپزخانه تبدیل شده اند و روند داده های گزارش خرید خرید آشپزخانه Trend-Monitor ، نشان می دهد که نصب آنها نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.
GROHE پیش بینی کرده است که تعداد بیشتری از خانه ها کتری های خود را برای این جایگزینی ساده کنار می گذارند، طرز فکر ما و انجام کارهای روزمره مانند تهیه غذا، پخت و پز و میزبانی از میهمانان تغییر می دهند.

14. میز ناهار خوری جزیره آشپزخانه

چیز جدیدی در مورد جزیره آشپزخانه وجود ندارد، اما دارن واتز، مدیر نمایشگاه و طراحی ویترین آشپزخانه Wren می گوید: اقتباس جدیدی وجود دارد آن هم " امواجی جدید در صنعت است که جزیره ای است که میز غذا خوری نیز می باشد".
تیم مگنت نیز این ترند را طراحی داخلی لمس کرده. آنها توضیح می دهند که جزایر ناهار خوری، قطعه ای فرعی هستند که به جزیره سنتی اضافه می شوند، و فضایی جداگانه را فقط برای معاشرت، غذاخوری و کار ایجاد می کند.
جزایر ناهار خوری تضمین می کنند که خانواده شما می توانند در یک اتاق، شام بخورند و اوقات خود را در کنار هم بگذرانند. اگر اغلب برای سرگرمی از آشپزخانه خود نیز استفاده می کنید گزینه مناسبی است.

15. ملزومات طبیعی

در سال 2020 شاهد بازگشت مجدد ملزومات طبیعی خواهیم بود، جایی که قطعات چوب مجددا در معرض دید قرار میگیرند و به فضا جزئیات، تعریف و شخصیت می بخشند.
بن Burbidge از سازندگان آشپزخانه می گوید: جعبه های کشویی از بلوط، میز کار گرانیت و قطعات خنثی و تسکین دهنده گزینه های مطلوبی هستند.

16. قطعات شیر

شیر یک راه مطمئن برای اضافه کردن فاکتورهای جذابیت به آشپزخانه شماست. دارن واتس از آشپزخانه های Wren می گوید: "محبوبیت شیپور خاموشی ها همچنان رو به رشد است." دارن واتس از آشپزخانه های Wren می گوید: "محبوبیت این شیرها همچنان رو به رشد است" . شیرهای از جنس برنج و صنعتی با دسته های غیرمعمول و ویژگی های جالب روشی عالی برای جلب توجه و تکمیل فضا هستند، برای اینکه هماهنگ و مظابق با سبک باشد آنها را مانند دستگیره ی کمد ها و قفسه ها و دیگر لزومات انتخاب کنید.

17. بار دیگر استفاده از گنجه

یکی از ویژگی های مورد نظر در آشپزخانه، گنجه آشپزخانه مدرن برای سال 2020 است که مورد توجه قرار گرفته. بن بربیج از سازندگان آشپزخانه توضیح می دهد: 'بازگشت به زمانهایی که یخچال در دسترس نبود، در سالهای اخیر دوباره برای ذخیره کالاهای خشک شده فراهم شده است. در واقع مکان مناسب تر از یخچال برای نگهداری تخم مرغ، سبزیجات خاص و البته گیاهان و ادویه مکان های تاریک است.
آشپزخانه های مدرن می توانند بخش هایی را با فضای باز ادغام کنند، بنابراین قطعات تزئینی محبوب می توانند به زیبایی نمایش داده شوند و یا به موارد ضروری که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، بدون دردسر دسترسی پیدا کنید.
ترکیب کردن یک فضای نگهدارنده تمام قد، که از ظرفیت نگهداری زیادی برخوردار است، با قفسه بندی و قسمت های باز، به ایجاد تعادل بین قطعات و ملزومات کاربردی و تزئینی کمک خواهد کرد.

18. میزهای تزئینی

با توجه به سهولت و دوام، سطح رو میزی از جنس پورسلین قرار است در سال 2020 بازار را فرا بگیر. دانیل بروتو در انستا توضیح می دهد که این ترند در سال آینده رشد خواهد کرد. دانیل بروتو در اینستا توضیح می دهد: "سطوح پرسلن بسیار سبک و دارای ضخامت های مختلف هستند، این بدان معنی است که می توان از آنها برای روکش دیوار و سطوح تزئینی استفاده کرد که امکان ادغام فضاها در خانه ها را فراهم می کند. ترندی که در سال آینده رشد خواهد کرد".
میزهای Terrazzo همچنین در سال 2019 محبوبیت زیادی داشتند و ما شاهد هستیم که این روند در سال 2020 به صورت واضح در حال پیشرفت است. تن های رنگ قهوه ای terrazzo که باعث ایجاد تجملات بیشتری در آشپزخانه می شوند، نیز افزایش چشم گیری داشته اند.
آشپزخانه LochAnna پیش بینی می کند که میزهای سنگین و سنگ مرمر انتخابی محبوب خواهد بود.Sinead Trainor می گوید: "میزهای سطح اکریلیک و جامد در حال شروع به تقلید بیشتر و بیشتر از ظاهر سنگهای اصیل و سطوح طبیعی هستند."ما پیش بینی می کنیم که این ترند در طراحی داخلی آشپزخانه به ویژه با معرفی سطحی که نشانگر الگوهای رگه ای سنگ مرمر جسورانه است، به رشد خود ادامه می دهد و به ایجاد یک ظاهر مقرون به صرفه و در عین حال لوکس در آشپزخانه کمک می کند."

19. مکان هایی باز برای نگهداری در فضاهای کم

اگرچه فضای مخفی پنهان بزرگ خواهد بود، هنوز هم از قفسه های باز استفاده می شود، زیرا به آشپزخانه جذابیت می بخشد و به باز کردن فضا کمک می کند، به خصوص اگر یک آشپزخانه کوچک داشته باشید. دانیل بروتو در اینستا می گوید: با افزایش تعداد خانه ها به طور فزاینده ای، روند ذخیره سازی فضای کم در دهه جدید افزایش می یابد. با استفاده از سیستم های هوشمندانه مان Record Cucine’s Magneto Lab glassمواردی را که معمولاً در روی میز قرار می گیرد حذف می کند و آنها را با نگهدارنده های مغناطیسی نگاه می دارند. "این طراحی خاص دارای نگهدارنده رول آشپزخانه، تخته ها، و قفسه بندی بطری های شراب است تا اطمینان حاصل شود که همه وسایل روزانه می توانند مرتب و دور از دسترس نگهداری شوند، در حالی که به راحتی قابل دستیابی هستند." جستجوی کاربران Pinterest برای "قفسه بندی " نیز در حال افزایش است (30%). از قفسه های باز تا درب های لعاب دار با نورپردازی یکپارچه، آزمایش با کاسه ها و بشقاب های انباشته ، و همچنین چیدمان های تزئینی ملزومات و کتابها برای اندازه گیری مناسب ، B&Q را پیشنهاد می کنند. در یک آشپزخانه مینیمالیستی، می توانید از قفسه های باز استفاده کنید تا بهترین خریدهای خود را بدون ایجاد هیچ گونه درهم و برهمی نشان دهید و می توان آن را با هر چیزی از گیاهان گرفته تا ظروف تزئین کرد.

20. بتن همچنان حکومت می کند

بتن قرار است در سال 2020 انتخاب نهایی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه باشد و این مواد صنعتی دارای مزایای طراحی هستند. به عنوان یک ماده پوشاننده و محکم و سخت برای میزهای کار، و همچنین به عنوان لمینت که با ملزومات و قطعات درتظبیق دارد نیز موجود است. اندی بریگز در آشپزخانه های Optiplan توضیح می دهد که هر دو فضای درامی را به آشپزخانه های خسته کننده اضافه می کنند.
"احساس نمایشی را به فضا اضافه کنید و یک جزیره آشپزخانه را با یک میز کار بتونی که کنار آن آبشار دارد برای ایجاد یک اثر برجسته وارد کنید."
اتصالات بتونی به خوبی با ترند طراحی داخلی در آشپزخانه هم خوانی دارند، که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و امسال به شدت در خانه ها دیده خواهند شد، البته با تمرکز بر مواد اولیه غنی و مملو از تن و بافت.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

هد بورد-تخت خواب-دکوراسیون-طراح داخلی

هد بورد-تخت خواب-دکوراسیون-طراح داخلی

در سالهای گذشته، آموزش فنگ شویی تنها به قاره آسیا محدود نبوده است، و به دیگر قاره های دنیا راه پیدا کرده است. این مورد به سرعت در کشورهای غربی مورد استفاده قرار گرفته است، و بیشتر در حوزه طراحی داخلی این اتفاق افتاده است. طراحی اتاق خواب فنگ شویی چیزی است که هر روز بیشتر به آن علاقه مند می شوید و می توانید ایده های زیادی را در آنجا پیدا کنید.
اتاق خواب در واقع یک فضای خصوصی است که می تواند به راحتی با فلسفه فنگ شویی سازگار شود. این در واقع فضایی است که بیشترین وقت خود را در آن می گذرانید و همچنین برای شما خصوصی ترین فضا خواهد بود. علاوه بر این، فضایی است که بیشتر اوقات خود را نیز در آن می گذرانید، بنابراین مطمئناً تحت تأثیر انرژی هایی خواهید بود که در آن فضا جریان دارد.

چگونه یک اتاق خواب به سبک فنگ شویی طراحی کنیم

دستورالعمل های زیادی در مورد چیدمان اتاق خواب فنگ شوی وجود دارد و درک نحوه استفاده صحیح از آنها بسیار مهم است به خصوص اگر می خواهید انرژی مناسبی را ایجاد کرده و با وسایلی که زیبا را به ارمغان می آورند آن را تزئین کنید.

ابتدا آیتم های غیر ضروری را حذف کنید

برخی از قوانین برای طراحی اتاق خواب فنگ شویی وجود دارد که هنگام ساخت طرح خود باید از آنها آگاه باشید. به عنوان مثال ، درهم و برهمی می تواند حواس پرتی ایجاد کند. این می تواند جریان qi را مسدود کند و بنابراین خواب را مختل می کند و ارتعاشات های بد را به اتاق دعوت می کند.

شما باید فضا را سامان دهید، از کمد شروع کنید تا لباس های کثیف و بدون استفاد را بیرون بیاورید. لوازم جانبی را که از آن استفاده نمی کنید، مجلات و کتاب ها را از بین ببرید. درهم و برهمی همیشه جریان چی را مسدود می کند و به همین دلیل ممکن است شما به درستی استراحت نکنید و احساس می کنید که زندگی خود را تحت کنترل ندارید.
نامه های افرادی که در سابق با آنها ارتباط داشتید نیز ممکن است مانند انسداد عمل کنند، بنابراین بردن آنها به فضای دیگری مهم است. همچنین، از ساختن هر نوع چمدان هنگام تهیه طرح اتاق خواب فنگ شویی خودداری کنید.

بشویید یا تمیز کنید

تختخواب خود را جایی قرار دهید که مطابق با طراحی فنگ شویی باشد. بهترین موقعیت برای تختخواب شما با تعیین موقعیت درها و پنجره هایی که در اتاق خواب خود دارید تعیین می شود. برای چیدمان اتاق خواب فنگ شوی می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید. بعد از فهمیدن اصول اولیه چیدمان خوب فنگ شویی، می توانید استفاده از آن را در اتاق خواب خود شروع کنید. برای پیدا کردن بهترین جای خواب در فنگ شویی، این راهنما را بررسی کنید:
• مطمئن شوید که تختخواب شما در موقعیت فرماندهی قرار دارد. این بدان معناست که در رختخواب روبروی درب خواهید بود در حالی که مستقیماً با درب در یک راستا نیست.
• قرار دادن تخت خواب در گوشه بهترین گزینه نخواهد بود.
• لوسترهایی که در بالای تخت خواب خود قرار می دهید، "پیکان سمی" ایجاد می کنند، بنابراین از آنها جلوگیری کنید. اگر می خواهید یکی از آنها داشته باشید فقط مطمئن شوید که آنها مستقیما بالای تخت آویزان نیستند.
• از قرار دادن تخت خود در زیر تیرهای سقفی خودداری کنید.
• بهترین تختخواب ها، تخت هایی هستند که پایه دارند. آنها را بالاتر از سطح زمین نگاه می دارد و هوا در زیر آن جریان خواهد داشت.
• تخت خود را کنار دیواری که با حمام مشترک است قرار ندهید.

پیکانهای مسموم را برطرف کنید

شما می توانید از این فلش های سمی در طرح اتاق خواب خود به ویژه در یک اتاق خواب کوچک فنگ شویی خودداری کنید. اگر نمی توانید از این امر جلوگیری کنید، می توانید از یک توپ کریستالی استفاده کنید که زیر فلش سمی قرار می گیرد، بنابراین ممکن است برای طرح اتاق خواب فنگ شویی شما مناسب باشد.

راه حل دیگر همچنین می تواند استفاده از یک رانر برای کمد باشد که به شما در پنهان کردن و نرم شدن لبه ها کمک می کند. می توانید از یک میز کنار تختی استفاده کنید البته باید مطمئن شوید که بالاتر از تشک نباشد. زیرا این کار یک پیکان سمی ایجاد می کند که تخت را هدف قرار می دهد.

رنگ های مناسب دیوار اتاق خواب را انتخاب کنید

رنگ بیشتر اوقات برای تقویت نوع خاصی از انرژی و تعادل بین رابطه یین / یانگ استفاده می شود. برای تراز کردن با انرژی مناسب، دستورالعمل ها را بررسی کنید:
• به دنبال رنگ های آرامش بخش باشید.
• رنگهای ملایم بیشتر اوقات بهترین هستند.
• رنگ زرد خوب است.
• آبی های با تن کم رنگ، و رنگ های سبز برای استراحت بسیار عالی هستند، اما بسیاری از آنها را می توانید با تن های آرامش بخش ترکیب کنید.
• از رنگ‌های اولیه و اصلی باید پرهیز شود و از آنها بر روی دیوار استفاده نشود زیرا برای یک اتاق آرام خیلی سنگین هستند. اگر در حد چند لکه هستند مجاز هستید تا از آنها استفاده کنید.
• دیوارها و کف‌های سیاه کمی بیش از حد هستند، بنابراین فقط از رنگ سیاه استفاده نکنید.

Restful Wall Art را مورد استفاده قرار دهید

هر تصویری که می خواهید روی دیوارهای اتاق خواب خود آویزان کنید می تواند الهام بخش و آرامش بخش باشد. مکانی عالی برای آویزان کردن این نوع تصاویر می تواند بر روی دیوار روبروی تختخواب شما باشد، بنابراین هنگام بیدار شدن و قبل از خواب می توانید آن را مشاهده کنید. این یک انتخاب عالی برای ساخت یک طرح اتاق خواب زیبا فنگ شوی است.

به سراغ موضوعاتی بروید که موجب ایجاد حس خوشبختی می شوند، تصاویر طبیعت از بهترین مواردی است که می توانید استفاده کنید و می توانید فضایی آرامش بخش را برای خود به ارمغان بیاورید.

از یک هدبورد استفاده کنید

وقتی می خواهید بعد از گذشت یک روز طولانی از کار، به خواب بروید مطمئناً باید بهترین تجربه استراحت را داشته باشید. در یک طرح اتاق خواب فنگ شویی، یک هدبورد می تواند یک انتخاب عالی باشد و بهترین آن ها از پارا چوب یا روکش صندلی هستند.
آنچه آنها به ارمغان می آورند ثبات در زندگی شما است به خصوص وقتی در مورد روابط عاشقانه صحبت می کنیم. بهترین هدبوردها بدون هیچ حفره و سوراخ و بسیار مستحکم هستند. اطمینان حاصل کنید که هدبورد را به طور ایمن روی تخت پیاده می کنید تا بیشترین پشتیبانی و قدرت را داشته باشید.

مبلمان گرد

وقتی در مورد مبلمان یک اتاق خواب طرح فنگ شویی صحبت می کنیم، باید همان قوانینی را که برای هر اتاق دیگری در خانه خود دنبال می کنید، دنبال کنید. در یک اتاق طرح چوبی فنگ شویی، مبلمان گرد یا بیضی بهترین گزینه است. گوشه های تیز چی یک شخص خوابیده را قطع می کند، به همین دلیل از آنها اجتناب می شود. بنابراین همیشه به سراغ آنهایی بروید که دارای لبه های گرد هستند.
شکل های گرد عشق و یکپارچگی را به ارمغان می آورد. این امر در نمونه های فنگ شویی معتبر است بنابراین میزهای مدور، و آینه ها می تواند یک روش عالی برای تزئین فضای شما باشد.

تقارن ایجاد کنید

تقارن یکی از موارد اساسی در فنگ شویی است. این می تواند تعادل را ایجاد کرده و چی را در اتاق شما افزایش دهد. برای مثال استفاده از جداول یکسان یکی از بهترین راهها برای ایجاد تقارن در فضای شماست.

این بدان معناست که شما هم برای خود و هم برای شریک زندگی خود فضای مساوی ایجاد خواهید کرد و گرچه ایجاد این امر مشکل به نظر می رسد زیرا یافتن فضای مناسب برای یافتن راه حل بسیار مهم است. علاوه بر این، این طرح اتاق خواب فنگ شوی نیز تعادل بین شما و شریک زندگی شما را به ارمغان می آورد و شانس بسیار زیاد است که شما از این احساس جدید لذت ببرید.
از این قانون برای داشتن هر دو مورد تاحد امکان استفاده کنید. زوج ها باید میز پاتختی ایده آل ، صندلی ها و موارد دیگر را به اندازه کافی و مساوی داشته باشند.

بدون لوازم الکترونیکی

تصور می شود تلویزیون، رایانه، تجهیزات ورزشی، فضای کاری در اتاق خواب شما را از استراحت دور می کند و انرژی شما را از بین می برد.
دلیل این امر این است که آنها برای بهزیستی ما مضر هستند و این منجر به عدم تجربه خواب خوب می شود. از نظر عملی می دانیم که وجود دستگاه ها در اتاق های خواب، خواب ما را مختل می کند و برخی تحقیقات نشان می دهد که حتی در ریتم شبانه روزی ما نیز اثر می گذارد.

اگر در استراحت شب خود مشکل دارید، سعی کنید لوازم الکترونیکی را از اتاق خواب خود خارج نکنید. با خرید ساعت زنگ دار و فقط خواندن کتاب، دیگر نیاز به تلفن در نزدیکی خود نخواهید داشت. بنابراین می توانید راه حل هایی را برای دستیابی به طرح اتاق خواب فنگ شویی ارائه دهید.

هیچ چیز به خوبی آینه تخت را نمی درخشاند

اگر قوانین اتاق خواب فنگ شوی را بررسی کنیم می بینیم که اگر می خواهیم در خانه خود بهتر بخوابیم، یک آینه می تواند یک انتخاب عالی باشد. تصور می شود آینه ها انرژی زیادی را در اتاق خواب به وجود می آورند و این ممکن است منجر به بی قراری و تقویت نگرانی ها شود.
با اطمینان از اینکه آنها تخت را منعکس نمی کنند می توانید از آینه استفاده کنید. یک راه خوب برای این کار با قرار دادن آنها در موقعیتی است که می توانید پزشک را از رختخواب ببینید.

مقداری نور طبیعی

استادان فنگ شوی به ما می گویند که اتاق های خواب ما باید رو به خورشید قرار بگیرند. اگر یک اتاق خواب غربی دارید به این معنی است که همیشه صبح یا بعد از ظهر تابش آفتاب شدید خواهید داشت و این باعث تحریک اعصاب شما می شود و بر استراحت شما تأثیر می گذارد و این می تواند به بی خوابی، ضربه و تحریک منجر شود.
نور طبیعی همیشه به خصوص در صبح که سطح سروتونین ما را بالا می برد، برای ما خوب خواهد بود. این می تواند برای بقیه روز بر روحیه ما تأثیر بگذارد، بنابراین بیایید با استفاده درست از آن در چیدمان اتاق خواب فنگ شویی، به درستی از آن استفاده کنیم.

پایانی در مورد مطالب ایجاد یک طرح اتاق خواب فنگ شوی

در پایان، داشتن چیدمان اتاق خواب فنگ شویی خود به برنامه ریزی خوبی نیاز دارد زیرا جزئیات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. حتماً راهنماهایی را که به شما نشان داده ایم بررسی کنید و در نزدیکی اتاق خواب خود به یک طرح فنگ شویی در یک مسیر درست خواهید بود.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون گوتیک-طراح داخلی-معمار

دکوراسیون گوتیک-طراح داخلی-معمار

وقتی می خواهید خانه خود را تزئین کنید تا منعکس کننده سبکی باشد که مد نظرتان است لازن است تا خلاقیت به خرج دهید. به مار بردن ایده های مناسب گاهی اوقات به خصوص وقتی می خواهید یک اتاق خواب گوتیک داشته باشید، چالش برانگیز است.
یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن آن، استفاده از تصاویر پس زمینه خاص، و لوازم تزیینی است که می تواند فضا را تغییر دهد. هر نوع اتاق خواب گوتیک می تواند پیچیده و در عین حال مینیمالیستی باشد. بیشتر مواقع استفاده‌های کوچک از آن احساس اصالت ایجاد می کند. جزئیات بیشتر به عناصر اساسی که می خواهید در طراحی اتاق خواب خود داشته باشید، مربوط خواهد شد.

سبک اتاق خواب گوتیک چه چیزهایی دارد؟

اگر به خانه ای به سبک گوتیک می روید، انتظار دارید چه چیزی را در آنجا ببینید؟ احتمالاً بسیاری از شما در حال فکر کردن به زنجیرهایی لرزان در سقف هستید.
در واقعیت، وقتی صحبت از طراحی داخلی سبک گوتیک می شود، بارها با سبک هایی دیگر اشتباه گرفته می شود. سبک طراحی داخلی گوتیک بیشتر به دکوراسیون سبک و زینتی تمرکز دارد. بنابراین، می تواند جدی و تیره و تار باشد. مردم هنگامی که می خواهند از طرحی هیجان انگیز به ویژه شبیه به نقشه ساخته شده برای یک پادشاه صحبت کنند آن را به کار می برند.

بنابراین، در بسیاری از گزینه های اتاق خواب گوتیک، ایده های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. آنها معمولاً روی ویژگی های معماری فضا تمرکز می کنند. ایده اصلی در دکوراسیون اتاق گوتیک این است که ویژگی های عناصر طراحی مورد استفاده را مورد توجه قرار دهد. آنچه جزئیات باید انجام دهد ایجاد یک تجربه شبیه به تجربه فضایی شبیه به قلعه است. برخی از بهترین مواردی که می توانید استفاده کنید قوس های برجسته و طاق های شیار دار است.

در هر اتاق خواب گوتیک باید پنجره های صعودی اضافه شود زیرا آنها مانند قوس هستند. هنگامی که شما یک مفهوم از چگونگی ظاهر طرح را بدست آورید، برای شما آسان تر خواهد بود تا تصمیم بگیرید چه چیزی را خریداری کنید. این مهم است زیرا شما برای زنده نگه داشتن این سبک به مبلمان مناسب نیاز خواهید داشت.
بنابراین، وقتی در مورد دکور اتاق خواب گوتیک صحبت می کنیم، کشف خواهیم کرد که مهمترین ویژگی چیست. ما به طور قطع نگاهی به مواد و متریال خواهیم داشت زیرا آنها باید با دقت انتخاب شوند. برخی از محبوب ترین آنها چوب و سنگ است. همچنین بسته به هدف نهایی، می توانیم چوب را امتحان کنیم.
اضافه کردن رنگ ها نیز گزینه ای است و می توانید سقف را با رنگ های مختلفی رنگ کنید تا از زیبایی آن استفاده کنید. تختخوابی که انتخاب می شود باید بزرگ باشد و معمولاً رنگ های تیره بهترین هستند.

ویژگی های اتاق خواب گوتیک چیست؟

اگر بخواهیم بیشتر در مورد رنگ صحبت کنیم، باید بگوییم که سبک اتاق گوتیک فقط به معنای رنگ های تیره نیست. انتخاب های قرمز، آبی و ... گزینه ی خوبی است که می تواند به شما در طراحی اتاق خواب گوتیک مورد نظر شما کمک کند. فقط اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی سیاه و سفید و جزئیات را فراموش نکنید.
اگر می خواهید از گارچه های ضربدری و راه راه استفاده کنید، هیچ چیز مانع از انجام آن نخواهد شد. هنگامی که می خواهید حال و هوای مودی و اخمو را از بین ببرید، می توانید از رنگ صورتی استفاده کنید این به شما کمک زیادی می کند!
چند تکنیک وجود دارد که هر طراح هنگام ساخت اتاق خواب گوتیک از آن استفاده می کند. یکی از مهمترین موارد استفاده از موارد زینتی است. ساختارهای گوتیک همواره جزئیات بسیار زیادی را در بر داشته است که حکاکی ها و الگوهای موجود در سطح را نشان می دهد.

به همین دلیل، در واقع می توانید در بعضی مواقع قدرت پالایش در نزدیکی پنجره ها یا درهای یک اتاق خواب گوتیک را حس کنید. برای کمک به طراحان این سبک، معمولاً به سراغ مبلمان هایی بروید که دارای پاهای خمیده یا پشتی باشند. در این نوع فضا نباید انتظار هیچ نوع سادگی را داشت.
در هر اتاق خواب گوتیک، بیشترین سطح کف و دیوار خواهد بود. برای استفاده از این سبک باید همیشه یک سطح سخت برای کفها ایجاد کنید. همچنین وقتی می خواهید محیط اتاق گوتیک خود را ایجاد کنید، نور نیز مهم است. احتمالاً یکی از بهترین راهها برای اطمینان از تأثیرگذاری، داشتن لوستر است. معمولاً نور کم نور فضای داخلی گوتیک را تنظیم می کند.

گزینه های اتاق خواب گوتیک

بیایید نگاهی به این ایده های اتاق خواب گوتیک بیندازیم که می توانید خودتان امتحان کنید. خواهید دید که آنها انواع اتاق ها را از دیوارهای نقره ای کامل گرفته تا اتاق های فانتزی به نمایش می گذارند. موضوعی را که می خواهید انتخاب کنید. نگران retro نباشید، سبک گوتیک هنوز یک سبک مدرن است. علاوه بر این، شما می توانید قطعات مورد نظر خود را برای تکمیل طرح نهایی به کار ببرید.

گوتیگ کلاسیک

به این طرح اتاق خواب گوتیک نگاهی بیندازید. احتمالاً اولین چیزی که در چشمان شما ظاهر می شود لوستر و قلاب های دیواری مطابق آن است. آنها واقعاً خوب با هم ست شده اند و تا سقف امتداد دارد.
این یک افزودنی خوب است زیرا باعث می شود اتاق خواب بسیار بزرگتر از واقعیت به نظر برسد. قالیچه ای که اضافه شده نیز زیبا است زیرا سفیدی ساده کفپوش را کاور کرده است.

ایده اتاق خواب گوتیک معاصر

وقتی می خواهید فضای اتاق خواب گوتیک خوبی داشته باشید، ممکن است این موضوع را در نظر بگیرید. این تختخواب بزرگ در وسط اتاق به همراه نقاشی های گوتیک انتزاعی قرار گرفته است تا بتوانید حضور این سبک را حس کنید. پس از ورود به این اتاق خواب گوتیک، احساس می کنید در عصر ویکتوریا هستید.

تخت گوتیک با بالش های تزئینی

ظاهر مبلمان خود را با افزودن بعضی از بالشتک ها که باعث ایجاد یک ظاهر جدید شود تغییر دهید. آنها دارای آثار هنری گروتسک بیشتری هستند و از پارچه کتانی ساخته شده اند. این یک انتخاب خوب است وقتی قرار است تاریکی ابراز شود. فقط تصور کنید افرادی که قصد دیدن آنها را دارند چه خواهند گفت. علاوه بر قسمت طراحی، آنها همچنین قصد دارند تخت خواب شما را راحت تر و آرامش بخش تر کنند.
آنها گزینه واقعی هستند که باید در نظر بگیرید!

طرح های گوتیک مدرن

داشتن دیوارهای سیاه در این اتاق خواب گوتیک واقعاً عملکرد بسیار خوبی در نمایش طراحی آن دارد. اتاق دارای یک بافت زیبا با خطوط مستقیم در اطراف آن است. ما واقعاً از پنجره های بزرگ که نور زیادی را در درون خود قرار می داد، خوشمان می آید. نور دیوارهای چوبی سیاه را به رنگ ذغال تغییر می دهد.

طراحی اتاق خواب مدیترانه ای با شومینه

وقتی می خواهید یک دکوراسیون اتاق خواب گوتیک واقعی را ببینید نمونه ای که شومینه ای دارد احتمالاً بهترین است. این مثال در تضاد با ایده کلاسیک گوتیک است. تاریک نیست، پر از رنگ و نور است. این کار با استفاده از گل، گلدان ها و کابینت های چوبی تیره انجام می شود. این می تواند برای شما ایده خوبی باشد، نه؟

دکوراسیون برهنه اتاق خواب معاصر

در صورت نیاز به تزئین اتاق خواب گوتیک خود، نگاهی به این ایده بیندازید. استفاده آسان است و لازم نیست وقت زیادی را صرف آن کنید.

دکوراسیون ساعت دیواری الهام گرفته از Steampunk

ساعتهای دیواری فقط برای دیدن زمان نیستند بلکه جنبه تزیینی را نیز دارند. این عتیقه جلوه ای وحشتناک به وجود می آورد اما بسیار جالب به نظر می رسد. معمولاً در طراحی داخلی گوتیک از این نوع تزئینات استفاده می شود. وقتی می خواهید ظاهری مینیمالیستی نیز بدست آورید، احتمالاً به دنبال ساعت دیواری خواهید بود و این می تواند انتخاب خوبی باشد. برای تکمیل زیبایی شناسی گوتیک، حتماً برخی از تزئینات صنعتی را نیز اضافه کنید.

اتاق خواب سیاه Bachelor

به نظر می رسد این اتاق خواب گوتیک الهام گرفته از یک مارک لباس است. این نه تنها برای آقایان بلکه برای خانمها نیز کار می کند. به آن نگاهی بیندازید و ببینید آیا این می تواند برای شما مفید باشد یا خیر.

جلوه هنری دیواری

هنر دیواری به دلیل تزئینات داخلی نقش اساسی دارد. این می تواند اثر کلی یک طرح را تغییر دهد. به همین دلیل است که داشتن کارهای بزرگ هنری روی دیوارها می تواند یک سبک داخلی گوتیک زیبا را به ارمغان آورد.
آثر هنری آبرنگ جمجمه ای که می بینیم رنگهای تیره دیگر را به خوبی تعادل می بخشد. این بدان معناست که شما یک فضای پرشور و مرموز تر خواهید داشت. بچه ها نیز به طور یقین از آن لذت می برند زیرا بخشی از تاریکی اتاق را می گیرد.

اتاق خواب سنتی با لوستر

سبک گوتیک به دلیل لرزش های هنری مدتی است که مورد استفاده قرار می گیرد. این نه تنها ظاهر روستایی زیبا ایجاد می کند بلکه در هنگام ایجاد مود مورد نظر خود نیز استفاده از آن بسیار عالی است.

بنفش شیک قدیمی

هیچ کس نگفت که لوسترها نمی توانند در یک اتاق خواب گوتیک خوب پیش بروند! این یکی سایه مشکی پر زرق و برق دارد که فقط می خواهد احساسات بیشتری به جو اضافه کند.

اتاق خواب ویکتوریا با مبلمان چوبی

علاوه بر قاب بندی دیواری، این اتاق خواب گوتیک ظاهری بی نظیر و جذاب دارد. حال و هوای آن بسیار خوب است و هر کسی که می بیند ممکن است بخواهد از آن برای ایده های اتاق گوتیک خود استفاده کند.

پایانی برای در مورد طرح های اتاق خواب گوتیک

در پایان، یک اتاق خواب گوتیک می تواند یک گزینه خوب برای خانه شما باشد. بسته به نوع فضایی که می خواهید در داخل داشته باشید. همانطور که می بینید گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید با آنها بازی کنید. از آنها استفاده کنید و انتخاب نهایی خود را انجام دهید!

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

معماری داخلی-دکوراسیون داخلی-دکوری-دیزاین

معماری داخلی-دکوراسیون داخلی-دکوری-دیزاین

حتی لازم نیست که شما یک دکوراتور داخلی باشید تا بتوانید برای اتاق خوابتان پرده انتخاب کنید. بنابراین هنگام جستجوی ایده های پرده برای اتاق خواب، باید عاقلانه تصمیم بگیرید. وقتی ایده های پرده اتاق خواب مطرح می شود، ملاحظات و گزینه های زیادی وجود دارد. شما باید قفسه های ساخته شده، روکشها و طول آنها، پارچه و رنگ ها را در نظر بگیرید. پرده های اتاق خواب مستر و سایر اتاق های خانه شما نیاز به الهام گرفتن از پرده های مختلف دارد.
هر اتاق خواب در خانه شما سزاوار ایده های منحصر به فرد برای طراحی پرده است که متناسب با آن اتاق خاص است. به عنوان مثال ایده های پرده خواب با ایده های طراحی پرده برای اتاق کودک متفاوت خواهد بود. به همین دلیل است که هنگام انتخاب پارچه ها و سبک های پرده ای برای اتاق خواب، ممکن است با انتخاب خود خرابکاری کنید.
ایده پرده های اتاق خواب نسبت به حمام، اتاق ناهار خوری و اتاق های نشیمن با ایده های پرده های مختلف برای اتاق خواب متفاوت است. در حالی که بسیاری از افراد فکر می کنند ایده های پرده اتاق خواب باید قبل از هر چیز بر اساس انتخاب رنگ ها و طرح ها باشد، اما این طور نیست....
طرح های پرده ای برای اتاق خواب باید مبتنی بر این درک باشد که اینجا جایی است که قرار است شما در آن بخوابید. انتخاب شما به طور مستقیم در راحتی و خوابیدن و حتی در ساعات بیداری تأثیر می گذارد. از این گذشته ، می خواهید در عین داشتن دکوراسیون شیک و عالی ، نور را نیز مسدود کنید.

ملاحظات مربوط به پرده های اتاق خواب

قد و طول

اندازه پنجره، موقعیت آن، اندازه اتاق و انتخاب پارچه نقش مهمی در ایده های پنجره اتاق خواب با توجه به طول و ارتفاع دارد. شما بایستی در مورد ارتفاع بر اساس ابعاد و اندازه پنجره اتاق خواب خود تصمیم بگیرید و 20 سانتی متر اضافه تر در هر دو طرف پنجره برای ظاهری کامل تر در نظر بگیرید.

انتخاب پارچه برای پرده های اتاق خواب

ایده پرده های اتاق خواب باید با انتخاب پارچه شروع شود. اگر به دنبال الهام بخشیدن به پرده و ایده های دکوراسیون پرده هستید ، در مورد ترجیح خود و الگوهای خواب نیز فکر کنید. آیا در طول روز چرت می زنید ، آیا شیفتی کار می کنید و در ساعات وسط روز می خوابید. آیا تاریکی کامل را ترجیح می دهید؟ شما می بایستی پارچه های تیره و پرده های ضخیم را بر خلاف پارچه های توری و سبک ترجیح دهید. هنگامیکه تاریکی را دوست دارید بایستی پارچه مخملی غنی و پنبه های ضخیم را ترجیح دهید در حالی که پارچه های توری و نازک و براق انتخاب نادرستی هستند. پرده های شیک بسته به انتخاب شخصی می تواند هر رنگ پرده ای و پارچه ای باشد و شما می توانید وقتی به جای رنگ های غلیط یا پرده های گلدار زنانه ، به دنبال طرح های هندسی باشید ، و یک اتاق خواب که ترکیبی از زنانگی و مردانگی است انتخاب کنید.

آماده یا ساخته شده برای اندازه گیری

ایده های پرده اتاق خواب به وفور در اینترنت وجود دارد و شما اگر می خواهید می توانید سبک های پرده ای مخصوص و بدون قفسه را برای اتاق خواب انتخاب کنید. هزینه کمتری برای پرده های اتاق خواب پرداخت خواهید کرد و می توانید فوراً آنها را تهیه کنید. در عین حال، اگر می‌خواهید به آنچه دوست دارید برسید، به سلیقه شخصی و اندازه پنجره بستگی دارد. وقتی به سراغ پرده های سفارشی بروید، می توانید پارچه، سبک و طراحی خود را انتخاب کنید. طرح های اندازه گیری شده به شما امکان می دهد تا به تعداد زیادی عکس پرده در اتاق خواب آنلاین نگاه کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را ترجیح می دهید. سپس می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و پرده های اتاق خواب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بشویید یا تمیز کنید

بسته به ایده های پرده اتاق خواب خود، می توانید مواد تمیز کننده یا مواد شستشوی ماشینی را انتخاب کنید. سبک های پرده ای برای اتاق خواب و نوع مواد اساساً به موضوع ترجیح شخصی بستگی دارد. سپس باید به مکانی که در آن زندگی می کنید توجه کنید، آیا این منطقه پر از بادی و گرد و غبار است که شاید مجبور شوید اغلب پرده اتاق خواب را بشویید. والدین ممکن است پرده های قابل شستشوی در ماشین را برای اتاق خواب های کودک در نظر بگیرند.

عناوین پرده

چین و چروک دار

هنگامی که به ایده های پرده برای اتاق خواب می نگرید، می توانید طعمه های چسبان را در نظر بگیرید که برای بسیاری از سبک های دکوراسیون، از سنتی گرفته تا معاصر، عالی است. اگر بخواهید به طرح های پرده در اتاق خواب توجه کنید به خاطر داشته باشید که برای کامل بودن به بیش از دو برابر میزان در موارد معمولی نیاز دارید.

موج دار

پرده های شیک در اینجا برای اتاق خواب باید از موادی باشد که سبک هستند و اگر نوع موج دار انتخاب شماست مواد سنگین مناسب نیستند.

میله جمع آوری شده

میله جمع آوری شده نیز در هنگام انتخاب مواد سبک بسیار عالی است. اینها ایده‌های مناسبی برای پنجره‌های اتاق خواب کوچک هستند که به طور مرتب آنها را باز و بسته نمی کنید.

جام

هنگامی که به ایده‌های پارچه ای برای اتاق خواب نگاه می کنید، می توانید سبک جام را در نظر بگیرید، با این حال، این دوباره بستگی به دکوراسیون و ترجیح شخصی شما دارد. اگر دکوراسیون شما رسمی تر باشد، جزئیات حالت شیشه ی شراب پنجره را تکمیل می کند به خصوص اگر از پارچه های ضخیم استفاده کرده باشید و آنها را با خطوط یا شیارهایی ترکیب کنید.

حلقه سوراخ (پانچ)

حلقه های اطراف سوراخ ها باعث ایجاد یک پوسته بزرگ و بسیار مقرون به صرفه بر روی پارچه می شود. اگر سیستم های شیار دار را ترجیح می دهید ، مناسب نخواهد بود زیرا این سبک پرده های مدرن نیاز به ستون هایی دارند.

ایده پرده اتاق خواب

هیچ راهی بهتر از انتخاب پرده ی مناسب برای تأکید بر استایل و دکوراسیون اتاق خواب خود ندارید. شما می توانید از مخمل های مجلل گرفته تا پارچه های خالص و پرده های زیبا برای اتاق خواب با الگوها و موارد دیگر استفاده کنید.

رومانتیک

عاشقانه بودن در اتاق خواب با استفاده از پرده های توری برای اتاق خواب کاملاً تأکید می شود. در دکوراسیون اتاق خواب و تزئینات پرده خود از مروارید و گلدوزی دور کنید.

پرده های لایه ای

ایده های پرده اتاق خواب با لایه باز عالی هستند وقتی می خواهید بدون صرف بازو و پا ، جلوه ای لوکس به آن بخشید. هنگام انتخاب پرده های لایه باز، باید مواد مختلفی را انتخاب کنید که روی ستون های مختلف قرار دارند. پرده های نرم و شفاف در پشت در حالی که مواد سنگین می توانند در قسمت جلویی باشند. برای پرده های اتاق خواب خصوصی عالی است.

پرده های حریر

پرده های حریر می توانند ابعاد و احساس اندازه را بیافزایند بدون اینکه احساس بسته بودن را به شما بدهد.

پرده های اسطوخودوس

پرده پاستلی مانند اسطوخودوس ملایم بلافاصله باعث می شود اتاق خواب شما بزرگتر و سبک تر به نظر برسد. انتخاب خوبی برای تطابق آباژور با پرده های شما خواهد بود.

وینتج کلاسیک

اگر وینتج کلاسیم انتخاب طراحی شماست ، به تصاویر پرده های اتاق خواب نگاه کنید که می توانند طرح هایی با گل و قلب کوچک به شما نشان دهند. اگر ظاهر retro مد نظر شماست ایده های تزئین پرده اتاق خواب سفید گزینه خوبی است.

از کف تا سقف

وقتی فقط به عملکرد نگاه می کنید ، پرده شما باید پنجره شما را بپوشاند و دقیقاً تا زیر پنجره شما باشد. هنگامی که شما دنبال یک ظاهر زیبا و معاصر هستید ، ایده های پرده اتاق خواب تا سقف عالی هستند.

پارچه های کم رنگ

وقتی یک اتاق خواب کوچک دارید ، پارچه های کم رنگ بهترین گزینه هستند. همچنین فضایی از آرامش را ایجاد می کند که در نهایت همان چیزی است که شما می خواهید برای یک مکان در خانه خود که پناهگاه شخصی شما است داشته باشید.

پرده های پنجره تافته

هنگامی که به دنبال پرده های الهام بخش هستید که زنانگی شما را تأکید می کند تافته را انتخاب کنید. اگر می خواهید حس زنانه روحانی را داشته باشید، آبی ملایم مناسب خواهد بود.

مزاحم نشوید

پرده های اتاق خواب حریم خصوصی که اتاق خواب شما را به طور همزمان تاریک و خنک نگه می دارند، به خصوص در شرایط آب و هوایی گرمسیری، باید دارای آستر تیره باشند. در ضمن از ورود نور، گرما و سرما نیز جلوگیری می کند و به طور خودکار در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی می کنید.

الگوی پرده ها

ایده های پرده اتاق خواب شما می تواند از الگوهای مختلفی استفاده کند. رنگ ها، و الگوهایی را انتخاب کنید که هم با دکوراسیون شما در هم می آمیزد و هم سر زنده است.

تجهیزات جانبی

پرده های اتاق خواب مستر و سایر پرده های اتاق خواب می توانند در عین حال که دارای لوازم جانبی هوشمند هستند کاربردی باشند. از پشتی و تارهای فلزی استفاده کنید که با قلاب و میله های پرده شما مطابقت دارد یا از بقیه طرح رنگی خود تعریف کنید.

خنثی

اگر می خواهید در دکوراسیون اتاق خواب خود جلوه ای آرام بخش ایجاد کنید، هیچ کاری در طراحی پرده های اتاق خواب مستر بهتر از نوتروال ها نخواهد بود. پاستلی های ملایم، صورتی های سفید و ملایم و آبی و حتی ایده های پرده اتاق خواب سفید را می توان در نظر گرفت.

جزیره بهشت

آیا شما مثل این هستید که یک جزیره را در خانه و اتاق خواب خود قرار دهید؟ از تور استفاده کنید، پرده هایی که نسیم که می ورزد به راحتی از آن عبور می کند. هنگامی که می خواهید نور روز یا مهتاب را در شب مسدود کنید، از سایه های کشویی استفاده کنید که چیزی از تصویر زیبا و جو و نور و نسیم را از بین نخواهد برد.

 

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-کابینت آشپزخانه-مینیمال-مدرن

دکوراسیون داخلی-کابینت آشپزخانه-مینیمال-مدرن

وقتی به دنبال ساختن یک آشپزخانه مدرن هستید، می خواهید فضایی ایجاد کنید که مینیمالیسم را با یک اشپزخانه چند کاره کاربردی متعادل کند.
آشغال و درهم و برهمی در کابینت های آشپزخانه با کیفیت حذف شده و وجود نحواهد داشت تا به این ترتیب بتوانید به دستیابی به اثار طراحی مینیمالیستی دست بیابید.
انواع موتد برای کابینت مدرن مینیمابیستی به کار میروند، از جمله سنگ، چوب ،Corian و استیل ضد زنگ. شما در آشپزخانه کابینت های مدرنی را می خواهید که به نظر تند و تیز بیایند، اما نه بی روح خشن. هنگامی که شما یک آشپزخانه را تزئین می کنید ، فراموش کردن هدف و عملکرد آن فضا بسیار ساده است.
بسیاری از آشپزخانه های مدرن ، با لوازم و مواد مدرن و همچنین تمرکز آنها بر روی نوآوری های سلامتی ، از آشپزخانه های حرفه ای گرفته شده اند که زیبایی شناسی را در اصول طراحی خود ارزیابی نمی کنند.
آشپزخانه منزل هنگامی که شخصی از وسایل جانبی و مبلمانی مطابق سلیقه خود استفاده می کند، بسیار شخصی تر می شود که ان را گرم تر و دلپذیرتراز یک اشپزخانه مدرنیستی می کند

قبل از جدا کردن وسایل، اتصالات و یا سایر مواد، باید طرح آشپزخانه را نهایی کنید. اگر بودجه ی کافی برای آن دارید، می توانید دیوارها را برداشته و طرح طبقه باز را ایجاد کنید، حال به هر عنوان که می خواهد نامیده شود، آشپزخانه – نهار خوری و یا فضای بازی برای نشیمن.
شاید نتوانید این کار را انجام دهید و در نتیجه باید به فکر ایجاد یک آشپزخانه گالی مدرن در یک فضای باریک باشید. در نظر بگیرید که شاید مجبور باشید دودکش را جدا کنید تا فضای بیشتری برای کار داشته باشید.

بسیاری از طرح های آشپزخانه های مدرن با طرح پیچیده ی کلاسیک اطراف که در ادامه ی پیرامون اتاق هستند. این روزها که اغلب شکل L یا U می گیرد.
معمولاً یک جزیره نیز در بخش مرکزی وجود دارد. با این وجود یک آشپزخانه گالی معمولاً با دو پیشخوان موازی و فضای نگاه داری در مناطق باریک و با شکل خاص بسیار بهتر کار می کند.

جایی که برای قرار دادن وسایل اصلی آشپزخانه استفاده می کنید – گاز، فر، یخچال و سینک – در نحوه ی عملکرد اشپزخانه بسیار موثر است. باید یک جریان منطقی وجود داشته باشد. ایده این است که استفاده از آشپزخانه را برای پخت و پز آسان کنید.
شما می خواهید یک "مثلث کاربردی " بین فضای نگاه داری مواد (یخچال)، محل اماده سازی مواد (کانتر و یا یخچال) و محل پخت و پز (فر و یا گاز) ایجاد کنید. شما می خواهید فاصله بین این مناطق را به حداقل برسانید تا بتوانید بهره وری را افزایش دهید. احتمالاً می خواهید سطل زباله خود را نیز در این مثلث قرار دهید.
جزیره ها گزینه های خوبی برای سرگرمی در آشپزخانه شما هستند. می توانید هنگام صحبت کردن با مهمانان و اعضای خانواده، همزمان وعده غذایی را نیز تهیه کنید. از جمله کانتر صبحانه، زیرا می توانند نه تنها برای کار بلکه برای قرار دادن وسایل نیز استفاده شوند.
مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که طراحی آشپزخانه شما حول سبک زندگی شما است. برنامه ریزی و کمی فکر کردن می تواند فضایی به شما بدهد که هم کاربردی و هم زیبا باشد.

برخی از عناصر اصلی برای یادآوری ایده های کابینت آشپزخانه مدرن در ذهن شما وجود دارد. طراحی مدرن پیرامون جنگ جهانی اول آغاز شد. این سبک از طراحی دارای حداقل تزئینات، سطوح مسطح و اشکال هندسی است.
به روز ترین شکل آن، تمایل به مبلمان های midcentury با زاویه ها و منحنی های برجسته است. این عناصر طراحی با کابینت آشپزخانه به سبک مدرن بسیار خوب کار می کنند. این نوع از طراحی مدرن کابینت ها همچنین می تواند در جزیره ها بسیار مناسب باشند هم به عنوان وسیله ای برای ایجاد و هم عملکرد کاربردی دارد.
گزینه های زیادی در انتخاب مواد برای طراحی مدرن کابینت ها وجود دارد. پلاستیک، فلز ،بتن و شیشه همگی برای ساخت و طراحی کابینت مدرن مناسب هستند. مدل شیشه های یخ زده یا نیمه مات می تواند بسیار مناسب به نظر برسد و یک روش خوب برای ایجاد کابینت آشپزخانه مدرن و مقرون به صرفه ارائه دهد.
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که قسمت جلویی و روکش های کابینت های موجود خود را جایگزین کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید، حتماً ابعاد کابینت آشپزخانه را صحیح محاسبه کنید. همچنین می توانید کابینت های خود را با روکش چوب یا ورقه پلاستیکی برای ظاهری مدرن به روز کنید.
شما همچنین می توانید مواد و متریال را ترکیب کنید، این یک عنصر طراحی است که به طور فزاینده ای است که در آشپزخانه های مدرن دیده می شود. این اختلاط و تطابق می تواند به آشپزخانه جلوه بی نظیری ببخشد.

گزینه های رنگی زیادی در آشپزخانه مدرن قابل استفاده است.
اگر به ترندهای مدرن طراحی آشپزخانه توجه کنید، رنگ‌های طبیعی روکش چوبی را مشاهده خواهید کرد، اما همچنین می توانید کابینت‌های آشپزخانه مدرن را با رنگ‌های غیر متعارف و جسورانه نیز بیابید. ممکن است با دیدن رنگ هایی مانند زرد فلورسنت، پرتقالی و سبز در آشپزخانه های مدرن و همچنین قرمز و آبی پر رنگ و غنی سورپرایز شوید. شما مجبور نیستید با یک پالت رنگی کسل کننده بهترین کابینت های یک آشپزخانه مدرن را طراحی کنید. شکل و فرم باعث می شود ظاهر مدرن کابینت های آشپزخانه خوب و یا خراب به نظر برسند. درب کابینت آشپزخانه با کیفیت مدرن یک تخته مسطح و بدون تزئینات بیش از حد و جزئیات است. در این کابینت‌ها منبت کاری های تزئینی، تابلوهای برجسته یا قالب های تاج پیدا نخواهید کرد. طرح ها عمداً براق و صاف هستند. این نوع سادگی به ایجاد یک آشپزخانه فراخ و جادار کمک می کند.

چندان فرقی ندارد که آشپزخانه دارای پنجره های زیادی باشد یا پنجره های کمی داشته باشد و یا اصلاً پنجره نداشته باشد.
هرکسی که سعی در طراحی مجدد فضای کوچک و زاویه ای داشته باشد، ظاهر مدرن گزینه ای مناسب خواهد بود زیرا فضای زیادی را ایجاد می کند.
هنگام خرید کابینت، از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. شما قبلاً می توانستید با چک کردن اتصالات کشوها در مورد این اظهار نظر کنید. اما امروزه تولید کنندگان از ویژگی های خاص برتری استفاده می کنند حتی در کابینتهای با کیفیت پایین. مصرف کننده آزمایشاتی را روی کابینت انجام می دهد و آنها ثابت شده است که حتی کابینت هایی با تمام این ویژگی ها هنوز هم می توانند ساخت ضعیفی داشته باشند.

بودجه ی خود را در نظر بگیرید

هنگام خرید کابینت آشپزخانه، متوجه خواهید شد که سه نوع از آن وجود دارد: استوک، نیمه سفارشی و سفارشی. کابینت های اسوک شده تمایل به فروش از پیش مونتاژ شده دارند، اگرچه کابینت هایی که از فروشگاه هایی مانند Ikea تهیه می کنید لازم است که در منزل مونتاژ شوند.
آنها در تعداد محدودی از سبک ها و رنگ ها وجود دارند. کابینت های نیمه سفارشی دارای تنظیمات و گزینه های بیشتری هستند و برای اشپزخانه بهتر هستند.
کابینت های سفارشی با مشخصات دقیقی که شما ارائه می دهید ساخته می شوند، از جمله اندازه کابینت آشپزخانه، سبک و ویژگی های آن، گرچه ممکن است گرانتر تمام شوند.

بهترین سبک مورد نظر خود را برگزینید

می توانید بین کابینت های آشپزخانه با قاب و یا بدون قاب آنها را انتخاب کنید. کابینت های قاب دار از یک جعبه و قاب جلویی تشکیل شده اند که کشوها و درها به آن وصل می شوند. کابینت های بدون قاب - که به عنوان کابینت های اروپایی نیز شناخته می شوند - قاب جلویی ندارند.
کشوها و درها را به جعبه اصلی کابینت وصل کنید. این سبک های کابینت مدرن تر به نظر می رسند و دسترسی به فضای داخلی راحت تری دارند. با این حال، به دلیل اینکه فاقد قاب جلویی هستند، می توانند مشکلاتی مربوط به استحکام و دوام داشته باشند.
بعنوان مثال برخی از تولید کنندگان این کار را با استفاده از یک جعبه ضخیم تر انجام می دهند، به جای تخته چوب خرد 2/1 اینچی از یک تخته سه لای 4/3 اینچی استفاده می کنند. اگر هنوز هم ظاهر اروپایی را روی قاب کابینت ترجیح می دهید، از درب تمام پوشش دار استفاده کنید که بیشتر یا تمام قاب را پوشانده است.

کیفیت ساخت را بررسی کنید

شما به دنبال کشو های چوبی مستحکم با اتصالات دریچه ای، کشوهای تعمیم یافته و درب های چوبی مستحکم با پانل های قوی هستید.
کابینت های با کیفیت پایین دارای تخته خرده چوب های اصلی، کشوهایی به ریل های یکپارچه، و روکش‌هایی از تخته خرده چوب یا صفحه های فیبری با چگالی متوسط خواهند بود.

به یاد داشته باشید که بر روی جزییات و ویژگی ها تمرکز داشته باشید

برخی از ویژگی‌های مفیدی که ممکن است بخواهید در آن بکار ببرید یک ایستگاه شارژ داخلی برای سایر دستگاهها، بیرون بر سلطل زباله و یا کابینت بالا بر خواهد بود. اینها می توانند ویژگیهای فوق العاده مفیدی باشند که قبلاً در آشپزخانه شما نصب شده اند، اگرچه کابینت های موجود در کنار اینها می تواند هزینه را بیش از بیست درصد افزایش دهند.

به بازسازی کابینت های قدیمی خود بیاندیشید

یکی از روش‌های صرفه جویی در هزینه می تواند بازسازی کابینت های فعلی شما باشد. اگر هنوز کاملاً کاربردی هستند، و در حال حاضر از مد افتاده و قدیمی می باشند، به راحتی می توانید آنها را بازسازی کنید.
درها و کشوهای آن را بردارید. سپس آنها را با ماده چربی زدا و کاغذ تمیز کننده پاک سازی کنید. بعد از آن مقداری مواد پوشش دهنده و تثبیت کننده استفاده کنید. همچنین می توانید برای انجام همان کارها به یک حرفه ای حدود 50 دلار بپردازید تا این امور را برای شما انجام دهد.
تعویض درهای کابینت نیز گزینه مناسبی است که برای واحدهای قاب دار خوب کار می کند. در آخر می توانید درب ها را جایگزین کنید و روکش های جدیدی را در قسمت انتهایی و قاب های جلویی بکار ببرید.
در مورد اضافه کردن عناصر کاربردی جدیدی مانند lazy Susans و قفسه بندی کردن فکر کنید. حتی برای اضافه کردن ویژگی های واقعاً مدرن، حتی چراغ های LED کم مصرف را نیز اضافه کنید.

ملاحظات

همانطور که به خرید وسایل کابینت آشپزخانه جدید فکر می کنید، جنبه هایی وجود دارد که باید قبل از تصمیم نهایی خود به آنها توجه کنید.

پوشش برای کابینت های قاب دار

پوشش های استاندارد بخشی از قاب را در معرض دید قرار می دهند. اگر به خوبی انجام شود، این نوع پوشش های کابینت می توانند پر زرق و برق یا سنتی به نظر برسند. هرچند اغلب پر قدمت به نظر می رسند.

وصله ها

درهای وصلی کابینت به جای پوشاندن آن درون جعبه کابینت متصل می شوند. این همان چیزی است که در مبلمان می بینید. اینها اغلب ظاهر سنتی تری دارند و ممکن است با یک آشپزخانه مدرن تر مطابقت نداشته باشند.

پوشش کامل

هنگام نگاه کردن به کابینت های مدرن، درب های روکش کامل نوعی است که بیشتر اوقات مشاهده خواهید کرد. آنها قاب جلویی را با هم همپوشانی می کنند به گونه ای که به نظر می رسد درب کابینت ها با هم مطابقت دارند. این ظاهری زیبا و براق، با جلا و مدرن است. سطوح یک دست به نظر می رسند.
همچنین می توانید این نوع درب ها را با ظاهری سنتی تر پیدا کنید، اما آنها یکی از پایه های طرح های مدرن آشپزخانه هستند.

درهای جلویی

جلوهای تخت

درهای جلویی تخت ساده ترین روش برای مدرن تر بودن کابینت های شما است. آنها ظاهری بسیار براق دارند، با جزییاتی ساده بدون اینکه هیچ گونه زینت و تزیین اضافه ای داشته باشند.
این ویژگی ها (یا کمبود ویژگی ها) توجهات را به خطوط خشک کابینت های آشپزخانه جلب می کند.

جلوهای لرزان و متحرک

یک در جلویی اصلی متحرک همچنین می تواند برای آشپزخانه مدرن مناسب باشد. فقط مطمئن شوید که آن را تمیز و ساده نگه دارید. شما موارد تزئینی زیادی لازم نخواهید داشت. جزئیات را به حداقل برسانید. از عناصر و کنتراست های زیاد خودداری کنید زیرا احساس سنتی تر بودن را به حداقل می رساند. شما درهای کابینت تیز و براق می خواهید.

مواد و متریال

لمینت

براقیت و شفافیت لمینت، آن را به گزینه خوبی برای آشپزخانه مدرن تبدیل کرده است. به عنوان یک ماده کمتر سنتی - مانند چوب - می تواند به شما کمک کند کل نمای آشپزخانه خود را از سنتی به مدرن نزدیک کنید.

چوب

چوب هنوز هم گزینه ای برای کابینت آشپزخانه مدرن است. با این وجود باید اطمینان داشته باشید که متناسب با آن است. شما ویژگی ها و جزییاتی نسبتا ساده می خواهید.
چوب های احیا شده هنوز هم می تواند در یک آشپزخانه مدرن خوب به نظر برسند، اما باید برای طراحی مناسب باشند. هرچه ساده تر باشند عملکرد بهتری خواهند داشت.
مطمئن شوید که از هر چیزی که نامناسب به نظر می رسد، خودداری می کنید.

شیشه و فلز

شیشه و فلز می توانند در یک آشپزخانه مدرن عالی به نظر برسند. آنها می توانند به آن سن و سال، جلوه و احساس ببخشند.

رنگ ها

رنگ های غلیظ و غنی به همراه چوب

کابینت های نقاشی شده ترند رو به رشدی در طراحی آشپزخانه های مدرن است که در آشپزخانه های تمام رنگ سفید گذشته قبلاً وجود داشت.
این روزها کابینت هایی را می بینید که به هر رنگ فروخته می شوند. یک کار با دو تن رنگ متفاوت بسیار رایج است. چوب با رنگهای پررنگ بسیار متفاوت به نظر می رسند. رنگ‌های زرد و قرمز روی چوب بسیار سنتی به نظر می رسند. برای ظاهری مدرن تر، رنگ های طبیعی چوب یا رنگ های قهوه ای گرم را انتخاب کنید.

اندازه استاندارد کابینت آشپزخانه

این می تواند ایده خوبی باشد که قبل از حرکت به جلو در مورد اندازه های استاندارد کابینت آشپزخانه اطلاعاتی کسب کنید.
مهم نیست که طراحی کابینت آشپزخانه در آشپزخانه مدرن شما تا چه حد زیبا به نظر برسد، اگر مناسب آشپزخانه شما نباشد، نمی توانید از آن استفاده کنید.
هر چند وقت یک بار نیاز به دسترسی به آن خواهید داشت؟ آیا چنین ویژگی هایی مانند Lazy Susan یا یک قفسه مخصوص برای یک دستگاه خواهند داشت؟ اینها فقط برخی از عناصری است که باید در هنگام اندازه گیری اندازه کابینت های آشپزخانه خود به آنها فکر کنید.
در زیر یک راهنمای مفید برای اندازه پایه، دیوار و اندازه کابینت ارائه شده است.

سایز کابینت های زمینی (پایه)

کابینت های پایه، همانطور که ممکن است حدس بزنید، کابینت هایی هستند که به عنوان پایه ای برای پیشخوان ها، جزایر و سایر سطوح عمل می کنند. آنها روی زمین قرار می گیرند و به طور معمول دارای یک کشو با مجموعه ای از قفسه ها هستند، یا می توانند تعدادی کشو در بالای خود داشته باشند.
همه اینها به ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد. این کابینت ها عمل بالا نگاه داششتن چیزهای سنگین را در آشپزخانه شما انجام می دهند، زیرا روی زمین قرار دارند و از سینک ها و پیشخوان های نصب شده در بالای آنها پشتیبانی می کنند.
آنها همچنین به ماشین ظرفشویی و سایر وسایل آشپزخانه بزرگ دیگر شما متصل شده اند. شما نمی توانید از کابینت های زمینی صرف نظر کنید، زیرا آنها پایه و اساس کل آشپزخانه هستند. آنها بلوک های ساختمانی هستند که همه چیز بر روی آن قرار می گیرد، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی ساخته شده اند و از مواد با کیفیت ساخته شده اند.
ارتفاع کابینت های زمینی استاندارد از کف تا بالای کانتر به اندازه ی 34.5 ″ H و 36 ″ H می باشد. قسمت ضربه انگشت پا از کابینت 4.5 ″ H. میباشد. ارتفاع استاندارد درب 24 ″ H. است. ارتفاع کشوهای بالا 6 ″ H (34.5 ″ H در کل) است. کابینتهای زمینی دارای سه سه کشو بالای 6 ″ H هستند. سبک های دارای کشو در پایین / میانه 12 ″ H با ضربه انگشت پا 4/5 4.5 H هستند. کابینت های زمینی تمام قد معمولاً درهای تقریباً 30 ″ H دارند. عمق استاندارد برای کابینت های پایه D 24 ″ است.
در مورد فضاهایی که موانع دیواری به شما امکان استفاده کامل ازعمق کابینت را نمی دهد، در صورت نیاز کابینت های زمینی اغلب در فواصل 3 به 12 ″ D کاهش می یابد. عرض استاندارد برای کابینت های زمینی از 9 ″ W با فواصل 3 up تا 36 ″ W شروع می شود.

سایز کابینت های دیواری

کابینت های دیواری برای ذخیره مواد غذایی و همچنین وسایل آشپزخانه استفاده می شود. این کابینت ها اندازه های متنوع تری دارند. هنگام انتخاب ارتفاع کابینت آشپزخانه ، اندازه مناسب واقعاً به ارتفاع سقف آشپزخانه شما و آنچه برای آشپزخانه خود می خواهید بستگی دارد.
کابینت های دیواری در ارتفاع 30 ، 36 ″ و 42 در دسترس هستند. کابینت های 30 ″ قد بلند در ارتفاع 84 top خواهد بود. کابینت های 36 ″ ارتفاع در 90 ″ H. و 42 h بالاترین سطح خواهند بود. کابینت های 54 اینچی را از کف تا انتهای دیوار برای نصب مناسب برنامه ریزی و نصب کنید. با کم کردن 36 اینچ از کابینت زمینی(از جمله صفحه اصلی) ، از این ارتفاع 18 اینچ باقی می ماند.
از اندازه گیری صحیح ارتفاع اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که هنگام اندازه گیری های خود قالب را در نظر بگیرید.
از کابینت های 30 ″ H معمولاً در صورتی استفاده می شود که آشپزخانه دارای یک سقف 8 فوت با ارتفاع 12 اینچی باقی مانده در زیر سقف، و یا در آشپزخانه هایی با سقف 8 فوتی که که ترجیح می دهند کابینت ها به سقف نرسند.
در صورت داشتن سقف 8 فوتی از کابینت 36 ″ H استفاده می شود و دوست خواهید داشت تا از تاج استفاده کنید که تا به سقف برسد. به یاد داشته باشید که کابینت ها از 36 ″ H در بالای 90 ″ H قرار گرفته اند.
غالباً از یک توده قالب ریزی شده برای تشکیل 6 اینچ اضافی استفاده می شود. همچنین گزینه های قالب گیری سنتی و غیر معمول دیگری نیز وجود دارد که می توان برای همین منظور استفاده کرد.
کابینت های 42 ″ H اغلب در صورتی که آشپزخانه دارای سقف 9 فوت باشد استفاده می شود. به یاد داشته باشید هنگام استفاده از کابینت های 42 ″ H با سقف 8 فوت ، دیگر جایی برای قالب سازی تاج باقی نخواهد ماند. اما با این حال شما هنوز هم قادر به استفاده از قالب ساده خواهید بود.
می توانید از قالب تاج با ارتفاع کوچک استفاده کنید و برای دیده شدن قالب تاج از کابینت های 1.5-2 ″ H کم کنید. اگر این کار را انجام دهید ، ارتفاع بک گراند را قربانی خواهید کرد.
عمق کابینت استاندارد 12 اینچ است. کابینت های عمیق 24 اینچ اغلب برای یخچال و فریزر و برای دسترسی آسانتر استفاده می شوند. و همچنین آنها را اینچ3 عمیق تر در 15 ″ D قرار دهید.
اگر به دنبال کابینت های با ارتفاع بلند خیره کننده هستید، پس لازم است کابینت ها بلندتر به نظر برسند ، آنها را از 3 اینچ عمیق تر در 15 ″ D قرار دهید.
این باعث می شود تا فضای لازم برای تاج ها در کابینت های کوتاه تر ایجاد شود و به زیبایی در کناری به پایان رسیده در حالی که مانع از باز شدن درب کابینت های بلندتر نمی شود.
برای استفاده در محدوده ای بالاتر ، مطمئن شوید که ارتفاع کابینت های دیواری دیگر را در اندازه گیری های خود در نظر دارید.
عرض استاندارد برای کابینت های دیواری همانند کابینت های پایه است، از 9 ″ W با فواصل 3 تا 36 ″ W شروع می شود. کابینت های دیواری همچنین می توانند به عنوان کابینت پایه 12 اینچی در D استفاده شوند ، معمولاً برای نصب در جزایر مناسب می باشند.
اگر می خواهید از یک کابینت دیواری به عنوان کابینت پایه استفاده کنید باید یک سکوی 5/4 ″ H بسازید و یک toe kick را برای تکمیل درست دریافت کنید
برای ایجاد یک جزیره دو لایه ، از یک کابینت دیواری 36 ″ H برای سطح ارتفاع بار استفاده کنید. کابینت دیواری 36 ″ H با toe kick به ارتفاع 5/4 خواهد یود و میز کانتر مجموعا 42 اینچ ارتفاع خواهد داشت.

سایز بندی کابینت های بلند

کابینت های بلند معمولاً برای کابینت های ابدارخانه مورد استفاده قرار می گیرند ، و گزینه های دیگر آن برای کابینت های انبار و اجاق گاز وجود دارد.
کابینت های بلند به طور معمول 84 ″ H ، 90 ″ H ، و 96 ″ H. هستند. از کابینت ابدارخانه ″ 84 ″ H ، همراه با کابینت دیواری 30 ″ H ، کابینت ابدارخانه 90 ″ H همراه با کابینت دیواری 36، H، و کابینت ابدارخانه ی 96 H را با کابینت دیواری 42 ″ H مورد استفاده قرار دهیدد تا فضای مناسب برای فضای آشپزخانه خود فراهم کنید.
کابینت های ابدارخانه اغلب دارای عمق 24 اینچ هستند. اگرچه ممکن است گزینه های با عمق 12 را که برای فضاهای تنگ تر طراحی می شون نیز بیابید.
عرض کابینت های بلند آبدارخانه معمولا به و یا 18 و یا 24 اینچ محدود می شود. سازندگان کابینت های نیمه ساخته کابینت های بلند ابدارخانه را از 9 ″ W در فواصل 3 ″ W تا عرض 36 اینچ کار می کنند. کابینت اجاق های بلند معمولاً از 30 ″ تا 36 ″ WW است تا با بیشترین اندازه های استاندارد فر در بازار مطابقت داشته باشد.
اجاق گاز دوگانه یا اجاق گاز / مایکروویو از شما می خواهد که هنگام خرید کابینت اجاق دیواری ، ابعاد بریده شده را به دقت بررسی کنید. اغلب لازم است دو عدد کشو از پایین کابینت مخصوص فر بلند بریده شود تا ارتفاع لازم برای تعبیه صحیح دستگاه در داخل آن ایجاد شود.

پایانی در مورد کابینت های آشپزخانه مینیمالیستی

همانطور که مشاهده می کنید ، هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه های مدرن ، عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید. . وقت خود را برای انتخاب موارد مناسب اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که آنها نه تنها با ظاهر آشپزخانه شما مطابقت دارند بلکه برای نیازهای شما کاملاً کاربردی هستند.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

سفید-مینیمال-دکوراسیون مینیمال- مینیمالیست

سفید-مینیمال-دکوراسیون مینیمال- مینیمالیست

مینیمالیسم! این برای شما به چه معنایی است؟ آیا یادآور دیوارهای سفید، کف چوبی و پنجره های فرانسوی باز است؟ ایا تداعی کننده کاناپه، معماری مستحکم، رنگ های ملایم و الگو برداری است؟ مینیمالیسم به معنای انتخاب مبلمان و لوازم جانبی ساده، کسل کننده یا ارزان نیست. صرفاً به معنای “less is more" است، مینیمالیسم می تواند اتاق شما را مطابق با روحیه یا تم دلخواه تان طراحی کند. آن را با یک ردیف نیمکت صورتی که روی یک کف سفید قرار گرفته است زیبا کنید. با استفاده از خطوط بژ و سفید برجسته و قابل توجه، اتاق خود را به دو بخش تقسیم کنید. با 40 ظاهر عالی و آراسته‌ی پیشنهادی ما برای اتاق‌های نشیمن و فضای داخلی مینیمالیستی سادگی را متجلی کنید.

لازم است که رنگ سفید، به رنگ پوست تخم مرغ و چوب خسته کننده نباشند. برای بالکن و قفسه ها چارچوبی ایجاد کنید، چوب موجب ورود نور از بیرون می شود و در داخل لامپ های LED اینکار را خواهند کرد. صندلی های مکعبی شکل محوطه ی نهار خوری خطوط را با پایه های خود هماهنگ می کنند در حالیکه کاناپه های ساده فوتون محلی را برای استراحت فراهم می آورند.

به دنبال تضاد بیشتری هستید؟ این کاناپه های فوتون به رنگ بژ، عثمانی ها و صندلی ها در کنار گرامافون، سبد و نیمکت سیاه و سفید در سایه های تاریک ، گرمای بیشتری به فضا می بخشند . استفاده از آتش الکتریکی باعث روشن تر شدن فضا می شود.

بگذارید خطوط نور LED خود را ارائه بدهند و جلوه گر شوند. محیطی زغالی رنگ، دیوارهای خاص، کاناپه های مدرن و فرش های گسترده که در مرکز و در زیر خطوط نوری تلویزیون قرار دارند. الگوی هندسی طرح فرش با ظاهر کل مجموعه گره می خورد و ادغام می شود.

فضای داخلی خود را به دو نیم تقسیم کنید. این طرح سکو مانند از یک سو کاملا سفید بوده و در طرف دیگر مانند یک اتاق در قارچ است. مبلمان ساده و کوسن های کوما شکل رنگ امیزی را بسیار موثر می کند.
استفاده از بافت ظریف می تواند به سالن شما روح و جان ببخشد. تناوب دانه های چوبی در کابینت و کف در کنار یک میز قهوه مدرن فلزی و کاناپه هایی از جنس مخمل خواب دار ، فضایی را ایجاد می کند که تا حدودی متفاوت است. وجود تدادی کتاب در نهایت به لمس فزا می افزاید.

اتاق نشیمن خود را یک سطح بالاتر ببرید. خطوط معماری این فضای داخلی سیاه، سفید و خاکستری باعث پریشانی چشم می شوند در حالی که رنگ ها ساده است. دیوارهای آجری، یک کاناپه نخی و پنبه ای و کفپوش چوبی موجب ایجاد تفاوت با بافت می گردد.
مطمئن نیستید و نمی دانید که چگونه آشپزخانه و سالن خود را طراحی کنید؟ از این فضای مشترک سرنخ و راهنمایی بگیرید. از کفپوش خاکستری روشن برای اتصال این دو فضا استفاده کنید. سالن سفید، روشن و مستطیلی شکل باقی می ماند. آشپزخانه غرق در رنگ خاکستری بتونی خواهد بود. ال ای دی های زیر کابینت تنفس سبک آشپزخانه را حفظ می کند، در حالی که یک میز ناهار خوری مشکی با گلدان های گلدار سفید رنگ به سالن زیبایی می بخشد.

می خواهید رنگ‌های بیشتری را معرفی کنید؟ این فضای مینیمالیستی رنگ سفید، سیاه، خاکستری و خاکستری مایل به قهواه ای را برای داشتن ظاهری فوق مدرن به هم پیوند می دهد. یک بالکنی که با نور تزئین شده باعث ایجاد روشنایی در خانه می شود، در حالی که خطوط چراغ‌های سقفی و یک سر گوزن به کار رفته در فضا به آن شخصیت می بخشد.
با شکل و فرم ها بازی کنید. خطوط مستطیل این کاناپه، فرش و کابینت این سالن سه وجه قلمرو تو در توی میز قهوه خوری و چراغ های فانوس چینی با یکدیگر تلاقی پیدا کرده و پیوند خورده اند. اشکال اشک مانند از میان حباب لامپ های برافروخته می درخشند.

آپارتمانی را طراحی می کنید؟ رنگ‌های مینیمالیستی می توانند به فضا وهم و خیال بیشتری ببخشد. رنگ های خاکستری ملایم، سفید و چوبی با خطوط بین کابینت های دیواری، کانتورهای سقفی و روکش کف چوبی قاب بندی شده اند. رنگ مشکی در یک تلویزیون صفحه تخت و قاب درهای کشویی به مجموعه می پیوندد. همانطور که یک ماکت Eames Bird ساعت را نگه می دارد.
با تخلیه مبلمان فضای بیشتری ایجاد کنید. این اتاق نشیمن مینیمالیستی با داشتن مبل و کابینت به سطح بالاتری امده، لوستر سفید و یک آینه در مقابل که نمای آن را منعکس می کند، این کار را به خوبی انجام داده، استفاده از رنگ های ملایم فضای مناسبی را برای نگه داری گل های سبز گلدانی ایجاد می کند.

اتاق نشیمن خود را دراماتیک کنید. این دکور با نورهای قابل توجه دوربینی سیاه، یک تلویزیون و آویزهای نور با کیفیت و یک مبل چرمی از rock-star ایجاد شده است.
فضایی را می خواهید که کاملاً تک رنگ باشد؟دیوار مشکی یکدست، کاناپه ال شکل از جنس چرم مخمل نما، و میز قهوه استنسیل شده در کنار تابلوهای بزرگ سفید رنگ بهتر و خوش روتر به نظر خواهد رسید. دو لامپ کفی که نور را از پایین می تاباند، در کنار اثر هنری به آن ارتفاع خواهد بخشید.

نگران این هستید که اتاق نشیمن سیاه و سفید رنگ شما خیلی افراطی به نظر برسد؟ رنگ مشکی را در کنار رنگ ابی ملوانی سقف، فرش و پرده قرار دهید. آن را با نورهای مشکی آویزان، نازک کاری و اثار هنری ترکیب کنید، پانل های تاریک اتاق در کنار دیوارهای به رنگ سفید و انفجاری از رنگ سبز سرخسی روشن تر خواهند شد.
مناظر و چشم انداز‌ها را به یک بخش مهم داخلی تبدیل کنید. پنجره های گسترده باز و پرده هایی از جنس پارچه ابریشمی متعلق به این فضای مونوکرومیک، فضا و دیواری پر از گیاهان پیچنده و حصاری تزیین شده را به ارمغان می آورد. استفاده از فلزات در آویزهای دایره ای و یک کاناپه، خصیصه ی خاصی برای فضا فراهم می کند. در حالی که یک کف کاشی کاری شده با سنگ مرمر آن را لوکس خواهد کرد.

به بلوک های ساختمان خود توجه داشته باشید. بر اساس یک کف بتونی، تنها ویژگی این اتاق نشیمن مینیمالیستی یک تلویزیون مشکی رنگ است.
استفاده از عکسهای سیاه و سفید می توانند انسان مینیمالیستی را بوجود بیاورند. در روی یک دیوار سفید و کف پوش رنگی سه قاب عکس از حالت های مختلف صورت، یک کف پوش و فرش نا مرتب و موج دار در وسط و صندلی هایی با پشتی های خمیده و یک میز قهوه منحصر به فرد .

از آیتم های اسکاندیناوی بیشتری استفاده کنید. یک کف چوبی سبک و میز و صندلی ساده موجب ایجاد فضای بصری برای چاپ های مونوکرومیک تازه و جدید و کوسن های زرد رنگ می گردد.
به دنبال ویژگی های بیشتری هستید؟ این سالن جالب توجه نمونه عالی از مینیمالیسم پاپ ارت است. احاطه شده توسط دیوارهای سفید و کف‌های چوبی ساده، کارتون Retro، صندلی هایی با پشت های خمیده به رنگ فیروزه ای روشن محرک های بصری را ارائه می دهد.

به خطوط ظریف تر فکر کنید. تعداد بی شماری از حفره های مکعبی کوچک توسط یک لوستر استنسیل و آثار هنری که قاب نازکی دارند پر می شوند و الگویی های را ایجاد می کنند که با هم در آمیخته اند نه اینکه با هم تصادم داشته باشند. یک فرش کرکی سفید و درختی با برگ های زیبا آرامی و استحکام بیشتری را فراهم می کنند.
آیا برای اقایان طراحی می کنید؟ بیشتر به بافت ها فکر کنید تا به رنگ ها. تلویزیون دیواری و ویژگی هایش، کف پوش و سقف صنعتی آن، استفاده از تخته سه لا و بتون در طراحی این اتاق حال و هوایی مینیمالیستی برای مبلمان خاکستری و سیاه بخشیده است.

اتاق های سیاه و سفید همیشه ترند هستند. با داشتن یک فرش و قرار دادن کوسنها در یک خط قابل توجه تک رنگ ، این سالن صندلی های یکپارچه سبک اسکاندیناوی را با چاپ های انتزاعی و لوسترهای عنکبوتی نقره ادغام می کند.
آیا تاکنون از مینیمالیسم شوروی چیزی شنیده اید؟ این اپارتمان دارای ظاهری است با یک دیوارهایی با ویژگی های زبر و تصاویر نقاشی شده. یک صندلی قهوه ای و بطری شراب دعوت صمیمانه را القا می کند.

عاشق ظاهر بلوک های بزرگ هستید؟ آنها را در اتاق نشیمن خود در میان تخته های چوبی بزرگ قرار دهید، مانند این فضای مینیمالیستی که خطوط چراغ دوربینی آزاد است. مبلمان ساتن نقره به کنتراست فضا می افزاید.
بهشت امن خود را خلق کنید. با این آجر های پلاستیکی و سفید هماهنگ شوید، این فضای کوچک برای نشستن و کف پوشی از الوار و چوب یک فضای مینیمالیستی و دنجی را ایجاد می کند. استفاده از یک نردبان پرماجرا و قفسه های دیواری یک تخته ای دکوراسیون خاصی بوجود می آورد.

مینیمالیسم می تواند همیشه یک طرح درجه یک را ایجاد کند. در مقابل پس زمینه ای از جنس چوب و به رنگ سفید، پرده های داخلی و بلوک های مخصوص نشستن در کنار آتش به فضا گرما خواهند بخشید.
سقف را به سلیقه خود طراحی کنید. الوارهای چوبی شیب دار این فضای سفید به فانوس دریایی چینی، پنجره ی باز، و کاناپه های خاکستری نگاه می کند. چند پنجره ی کوچک مربعی توجه ببینده را به خود جلب می کند.

صورتی کثیف هنوز هم در مینیمالیسم اعتبار دارد. راه پله های برجسته با کف پوش های سنگی و پنجره های بزرگ ژاپنی در این آپارتمان مدرن خودنمایی می کنند، که در یک گوشه توسط مجموعه ای از مبل های سرخ رنگ ادامه پیدا کرده است.
یک دوز سبز را ترجیح می دهید؟ رنگ سبز نخودی نظرها در این اتاق به خود جلب می کند. ترکیب مینیمالیستی رنگ خاکستری قفسه ها، تخته های چوبی، و چراغ های خزنده و متحرک و نقطه ای صورتی که بیانگر یک میز کوچک است.

یک سالن مینیمالیستی هنوز هم می تواند لوازم جانبی را در خود جای دهد. یک بوم سفید و چوبی فضایی را برای گلدان های سبز، آثار هنری مرمر و کوسن ها و تشک های رنگی مختلف فراهم می کند.

 

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

مینیمال-دکوراسیون داخلی-دکوراتور-طراح داخلی

مینیمال-دکوراسیون داخلی-دکوراتور-طراح داخلی

همه ما دوست داریم هنگامیکه به خانه باز می گردیم احساس آرامش و راحتی کنیم،با این حال ، گاهی اوقات به اتاقی پر از گپه هایی از چیز های شستنی، کاغذ های پراکنده مربوط به تکالیف و کارهایمان در اطراف و گوشه و کنارهایی که پر از گرد و غبار شده اند قدم میگذاریم که فقط موجب احساس تنش و اضطراب بیشتری برای ما می گردد.
تحقیقات اخیر نشان داده است که داشتن خانه ای درهم ریخته می تواند استرس زیادی ایجاد کند و حتی شما را بیمار کند. براساس مطالعات انجام شده توسط مجله روابط اجتماعی و شخصی ، بازگشت به خانه بی نظم پس از یک روز کاری نیز می تواند حتی در روابط شما اختلال ایجاد کند.
قرار است یک خانه پناهگاهی باشد که بتوانید به دور از دنیای بیرون به راحتی و آرامش خود را در آن رها کنید، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که خانه شما واقعاً می تواند شما را افسرده کند؟
نورپردازی ، فضا و طراحی اتاق در یک خانه می تواند تأثیر زیادی در نحوه احساس شما داشته باشد. مطالعات اخیر به شکل گیری معماری - عصبی منجر گردیده یک شکل مدرن از معماری که ترکیبی از علوم اعصاب و معماری است.

روش های به کار رفته در ایجاد ساختمان هایی طراحی شده با هدف مؤثر بودن ، عملکردی بودن و بهتر شدن سلامتی شما است.
طرح های اتاقهایی که می توانند تأثیر منفی بر خلق و خوی شما داشته باشند شامل موارد زیر است:
• درهم و برهمی می تواند باعث اضطراب شما شود.
• تاریکی می تواند موجب ایجاد احساس کمبود و افسردگی کند.
• یک محیط بیش از حد روشن می تواند باعث شود شما تحت فشار قرار گیرید.
• یک اتاق بسیار کوچک یا پر از وسایل می تواند شما را در دام گرفتگی قرار دهد.
• قرار دادن وسایل بدون هماهنگی می تواند پیدا کردن آنها را سخت کند.
از اینکه اتاق نشیمن مینیمالیستی شما کاربردی است مطمئن شوید. و داشتن یک اتاق مناسب و منظم ایده خوبی است زیرا بیشتر اوقات فراغت شما در اینجا سپری می شود و همان فضایی است که بیشتر مردم آن را می بینند.

آن را به سبک مینیمالیستی تزئین کنید، باعث می شود که بسیار روشن تر ، شاداب تر به نظر برسد و جلوه ای کاملاً ظریف به آن ببخشد. ایجاد یک محیط آرامش بخش بدون درهم و برهمی یک راه عالی برای تضمین این است که بتوانید در پایان روز ، با یک دکور خانه مینیمالیستی احاطه گردیده و آرام شوید.
در نظر گرفتن ایده های مینیمالیستی در طراحی داخلی می تواند به شما کمک کند محیط خانه خود را از یک کلبه ی بی قلب و روح به کاخ بکر و سلطنتی تغییر دهید. انتخاب یک زندگی مینیمالیستی اولین قدم بزرگ در جهت ایجاد یک محیط آرامش بخش است.

تعریف طراحی داخلی مینیمالیستی

طراحی داخلی مینیمالیستی چیست؟ یک راه ساده برای تعریف مینیمالیسم با هدف ایجاد تمهیدات مکانی ساده ، صلح آمیز و منظم است، از طریق کاهش درهم و برهمی و ساده کردن فضای داخلی تا حدی که فراتر از ایده کیفیت اساسی باشد ، اتاق مینیمالیستی از حس وضوح و غنای سادگی برخوردار است.

رنگ در طراحی داخلی مینیمالیستی

رنگ سفید به همراه کرم و سایه های طبیعی دیگر انتخاب بسیار مناسبی است.
اضافه کردن یک رنگ روشن به اتاق مینیمالیستی می تواند یک لمس بسیار مؤثر باشد ، اما سعی کنید اجازه ندهید که بیش از حد تحمل شود. سعی کنید یک دیوار با ویژگی های خاص را به دکوراسیون مینیمالیستی اضافه کنید یا رنگ را در مناطق کوچکتر مانند کاشی ها اضافه کنید.
اگر نگران انتخاب رنگ خود در دکوراسیون مینیمالیستی هستید ، می توانید به جای رنگ های سفید ، زرد و قهوه ای کم رنگ را انتخاب کنید.

تزئین دیوارها در طراحی داخلی مینیمالیستی

اطمینان حاصل کنید که دیوارهای شما از کاغذهای پارچه ای و گچ کاری عاری است تا صاف باشند. استفاده از امولسیون مات انتخاب خوبی است ، زیرا کمتر براق است.
به جای وسایل کوچکتر، از تابلوها یا آینه های بزرگ برای آویزان کردن از دیوار استفاده کنید تا از بهم ریختگی دیوارها جلوگیری کنید.
اگر می خواهید آثار هنری شما در خانه مینیمالیستی خود بیشتر به چشم بیایند ، از یک چاپ بزرگ و بدون قاب استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید نگاهی تأمل آورتر داشته باشید، به جای آن یک تصویر قاب بندی شده را هدف قرار بدهید.

دکور مینیمالیستی

در خانه های مینیمالیستی، سرمایه گذاری در مبلمان فقط درصورتی انجام می شود که مناسب اتاق شما باشد.
اگر وسایل زیادی دارید، یک قطعه بزرگ را بخرید که بتوانید همه چیز را در داخل و خارج از آن قرار دهید.
برای طراحی هندسی شسته و رفته که عملکردی کاربردی داشته باشد، سعی کنید از ازدحام و پر کردن اتاق خود جلوگیری کنید.

روشنایی در طراحی داخلی مینیمالیستی

از اینکه اتاق شما به خوبی روشن است اطمینان حاصل کنید، اما نه خیلی بیش از حد به خصوص اگر ما در مورد اتاق خواب مینیمالیستی صحبت میکنیم. چنین ایده مینیمالیستی می تواند به اتاق شما کمک کند تا هوای مطبوع و فضای آرامش بخشی داشته باشد. در فضای داخلی مینیمالیستی، استفاده هوشمندانه از لامپ های کف، چراغ های آویز، چراغ های نوار LED یا نورپردازی پنهان می تواند یک لمس واقعاً خوب را به یک طراحی مینیمالیستی اضافه کند، به عنوان یک تکنیک تزئینی و همچنین منبع نور.

نکاتی برای کمک به شما در ایجاد خانه ای با طراحی مینیمالیستی

1. فضای تمیز و مرتب ایجاد کنید

درهم و برهمی در اطراف شما نه تنها ایجاد آرامش را دشوار می کند بلکه همچنین پیدا کردن چیزها را به هنگام نیاز به آنها دشوار می کند. زندگی شما پر از استرس است. به علاوه در زیور آلات بسیاری غوطه ور هستید، شما همچنین در معرض گرد و غبار زیادی قرار دارید.
با ایجاد یک سبک طراحی مینیمالیستی تمیز و مرتب نگاه داشتن خانه تان راحت تر می شود و وسایل شما به خوبی ساماندهی می شوند. شروع به زندگی در سبکی مینیمالیستی کنید و از شر هر چیز غیرضروری خلاص شوید ، سعی کنید وسایل دیگر را در مکانهای کاربردی قرار دهید.
مینیمالیسم از سبدها ، سینی ها و سایر ظروف برای مرتب نگه داشتن وسایل و یافتن آسان آنها استفاده می کند. خرید مبلمان برای موارد خاص را در نظر بگیرید تا بتوانید همه چیز را از پنهان کند.

2. از الگوهای رنگ خود پیروی کنید

استفاده از انواع رنگ و یا الگوهای مختلف می تواند یک اتاق را شلوغ و کلاستروفوبیک جلوه دهد ، یا یک فضای پر از هرج و مرج ایجاد کند.
با چسبیدن به چند رنگ اصلی ، برای دیوارها ، پرده ها ، مبلمان و کفپوش ممکن است اتاق مینیمالیستی یکنواخت تر به نظر برسد و فضایی آرامش بخش تر ایجاد کند.
استفاده از سایه های مختلف ، بافت ها و مواد برای کنتراست مانع ایجاد خستگی در ظاهر می گردد و عمق بیشتری به طراحی می بخشد.

3. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما از توازن برخوردار است

با چیدمان کوسن ها، لامپ ها و کارهای هنری به صورت جفت جفت یا نامتقارن از یک طرف، می توانید یک طراحی منزل مینیمالیستی مرتب و مؤثر را در اتاق خود ایجاد کنید.
با توجه به تعادل درون یک اتاق، از فضا و نور موجود بیشترین استفاده را خواهید کرد و به ایجاد جلوه هایی از مناطق به خوبی تعریف شده در اتاق کمک خواهید کرد.

4. یک نقطه کانونی اصلی ایجاد کنید.

این که آیا این یک آینه زینتی ، یک فرش فانتزی یا یک مبل زیبا است فرقی ندارد ، برای ایجاد یک کانون اصلی اتاق در فضای داخلی خانه مینیمالیستی از یک مورد استفاده کنید. با قرار دادن یک مورد در مرکز توجه ، واقعاً بقیه طراحی شما تکمیل خواهد شد و به اتمام اتاق کمک می کند.
با مشاهده اتاق به عنوان شبکه ساخته شده در اطراف یک نقطه مرکزی ، و تجسم مبلمان و سایر وسایل که در امتداد خطوط افقی و عمودی قرار می گیرند ، می تواند به ایجاد ظاهری مؤثر و الگوی مینیمالیستی مدرن کمک کند.

5. موارد مشابه را در کنار هم قرار دهید.

قرار دادن وسایلی که به همان سبک و رنگ یکسان هستند و یا کاربردهای مشابهی دارند می توانند واقعاً به ایجاد طرحهای مرتب و مینیمالیستی کمک کنند. قرار دادن گروهی از تصاویر یا تزئینات مشابه در یک منطقه در واقع می تواند به یک بیان جسورانه اما ظریف از مینیمالیسم زندگی کمک کند.

6. کمتر می تواند بهتر باشد

استفاده هر چه بهتر و بیشتر از فضای اصلی برای ایجاد یک محیط مینیمالیستی موفقیت آمیز مهم است. اجازه عبور نور از یک پنجره بزرگ به راحتی می تواند یک اتاق را راحت تر و بزرگ تر جلوه دهد و استفاده از گیاهانی با گلدان های بزرگ که فقط باعث می شود اتاق به هم ریخته باشد ان را خاموش تر خواهید کرد.
برخورداری از فضای بیشتر بر روی دیوارها ، به برجسته سازی سایر ویژگی های داخل اتاق کمک می کند و به فضای شما برای آزادتر شدن کمک می کند.
آیا با دیدن مزایای داشتن خانه مینیمالیستی ، ابرای ایجاد تغییرات الهام می گیرید؟ درهم و برهمی را برطرف کنید و از همه آشغالهای خود خلاص شوید و شروع به ایجاد خانه ی آرامش بخشی کنید که دوست دارید. تعریف مینیمالیسم به معنای استریل ، خالی یا سرد نیست بلکه فقط یک رویکرد متعادل تر و مرتب تر برای طراحی خانه است.

اگر درهم و برهمی شما را آشفته میکند، چرا برخی از طرح های مینیمالیستی را بررسی نمی کنید تا امروز الهام بخش خانه خود شوید؟ اگر این مقاله راجع به طراحی داخلی مینیمالیستی را دوست داشتید، باید این موارد را نیز بررسی کنید:
• کابینت آشپزخانه مدرن و مینیمالیستی و کاربردی
• ایده های آپارتمانهای مینیمالیستی
• مینیمالیسم در طراحی داخلی: 25 نمونه less is more
• 5 نکته در مورد سبک مینیمالیستی برای خانه مدرن از امیلی هندرسون
• 25+ اتاق های نشیمن مینیمالیستی زیبا که ماری کوندو تأیید می کند

  • محمد کاظم پور