طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-دیزاینر-دکوراسیون آشپزخانه-کابینت

دکوراسیون داخلی-دیزاینر-دکوراسیون آشپزخانه-کابینت

این یک دهه جدید است و با یک شروع تازه، و ما می خواهیم 2020 را با آنچه که ثابت شده جز محبوب ترین هاست، آغاز کنیم. همه شما واقعاً آشپزخانه ها و چیزهای خوب را دوست دارید، زیرا ما هم همینطور هستیم. یک فانتزی خاص در مورد اشپزخانه ها وجود دارد که باعث می شود ما بخواهیم دوبار به سراغ آنها برویم، اما در عین حال برای طراحی سخت و استرس آور هستند، بنابراین می خواهیم یکی را داشته باشیم که بی نظیر و خلاق به نظر برسد و محدود به زملن خاصی نباشد. این جایی است که ما برای پخت و پز، غذا خوردن، خندیدن، انجام آزمایشات علوم مدرسه ای که احتمالاً منفجر می شوند و غیره دور هم جمع می شویم، بنابراین، خواب رفتن و دیدن رویای این که آشپزخانه آینده شما چگونه باشد بسیار مسموم است.
در حال حاضر، به طور خاص امسال پر از ترندها / ایده های طراحی داخلی بسیار غیر منتظره، و بسیار جالب است که حتی من در تعجبم که چقدر واقعاً آنها را دوست دارم. مانند هر کار دیگری که انجام می دهیم، این ترند به سادگی در اینجا ایجاد می شود تا خلاقیت شما را محک بزند و به شما اجازه دهد تا کمی با رویاهایتان در این رابطه رو به رو شوید. این در مورد ایده های جدید است اما به این معنی نیست که آشپزخانه های کلاسیک را دوست نداریم. پس بیایید در مورد طراحی دکوراسیون داخلی در سال 2020 رویاپردازی کنیم. آیا آماده اید؟ بدانید که سال 2020 است و آسمان نیز محدود است.

 

 

1. اشکال غیر منتظره

ترند های طراحی داخلی و دکوراسیون همواره در مورد چیزهای غیر منتظره و متفاوت است، چیزی که تقریباً همه طراحان سعی می کنند در طراحی های خود پیاده سازی کنند و در سال 2020 پیش بینی می کنیم که این استفاده از عناصر غیر منتظره با روشی گستره تر از همیشه به آشپزخانه ها وارد شود. به عنوان مثال، منحنی های ساده اما تأثیرگذار در کابینت ها و جزیره سبز رنگ خیره کننده در آشپزخانه بالا را ببینید.

ما می فهمیم که استفاده از جهش به سوی "سرزمین عناصر غیر منتظره" می تواند هراس آور باشد زیرا آشپزخانه فضایی گران قیمت برای بازسازی است، بنابراین خطر کردن می تواند ایده چندان خوبی به نظر نیاید. اما به آن به عنوان فرصتی برای نشان دادن شخصیت خود نگاه کنید. برش و شکاف دیوار را به شکل قرص Bri Ussery انجام دهید. این یک شکل "غیر منتظره" ساده است که به آشپزخانه جذابیت می بخشد (مثل اینکه با دیدن این عکس با صدای بلند گفتم "WOW".).

 

 

شما حتی می توانید کابینت خانه خود را با کابینت خانه بسیار مدرن Dries Otten و Emma Thyssen جایگزین کنید. در حالی که استفاده از این اشکال روشی نیست که به راحتی بتواند با خانه هر کسی تطبیق پیدا کند، اما گاهی داشتن تصوری متفاوت هنگام صحبت از کابینت بسیار جالب است.

 

 

راه دیگر برای شروع بازی با عنصر غیر منتظره، بازی با شکل بک گراند شما است. اگر شما قبلاً یک برش سفارشی سنگی برای آشپزخانه خود داشتید، این بک گراند سوراخ دار سنگ مرمر متعلق Beata Heuman بسیار مناسب و به شکل بالقوه نسبتاً شدنی است. چرا که نه، درست است؟

 

 

درنهایت، می خواهم شما را با این جزیره گرد متعلق به And And And Studio ترک بگویم. به حدی خوب است که کلمات نمی توانند علاقه ما به آن را توصیف کنند. بعلاوه، بچه های دوست داشتنی و دست و پا چلفتی هستند زیرا هیچ حاشیه سختی وجود ندارد. بنابراین، اگر آشپزخانه خود را نوسازی می کنید، لطفاً جزیره ای گرد را در نظر بگیرید زیرا جالب تر است و همه دوستان شما نیز به این فکر خواهند کرد.

 

 

2. هودهای استوانه ای

سال گذشته ما آن را ترند "هود statement " را نامیدیم و امسال، در حالیه که موارد statement بسیاری داریم اما هود ها خاص تر خواهند بود. من در مورد هودهای استوانه ای صحبت می کنم. آنها در دنیای طراحی آشپزخانه کاملاً جدید نیستند (قبلا در اروپا و استرالیا حضور داشته اند) اما آنها بسیار بیشتر ازهر زمان دیگری سر و صدا ایجاد می کنند. منظورم این است که آنها واقعاً عالی هستند، بنابراین من از این موضوع تعجب نمی کنم. اما، آنچه من نیز در مورد این هود مدرن و ساده اما بزرگ دوست دارم این است که تنها یک راه برای نصب آن وجود ندارد. با سهولت و راحتی می توانید این هود را از دیوار و یا بالای یک جزیره آشپزخانه بردارید و به معنای واقعی کلمه جنبه بدی ندارد.

گزینه دیگری غیر از این زیبایی وجود دارد. د وگزینه نصب کردن نه نتها خوب و مفید است بلکه اگر مقیاس مناسب نباشد می توان آن را تغییر داد. من همچنین می خواهم به شما نشان دهم که در حالی که این ها یک انتخاب بسیار مدرن از هود هستند، اما هنوز هم می توانند در خانه و در آشپزخانه ای چوبی روستایی نیز مناسب به نظر برسند. این هود خاص در تصویر با توجه به اینکه عنصر تاثیر گذاری است از لحاظ بصری کاملاً ساکت است. اگر از ما بپرسید از نظر ما بسیار جالب است.

 

 

3. کاشی کاری و سنگ کاری صحیح

کاشی هایی که دارای لبه های فرسوده هستند، شکل و فرم بدی پیدا می کنند زیرا در دهه 80 و 90 میلادی در مک مانیانسون "فرانسه مدیترانه" بیش از حد مورد استفاده قرار گرفتند، و بسیار جعلی و خنده دار به نظر می رسیدند. اما موارد خوبی ساخته می شوند و وقتی درست طراحی شوند، ما آنها را دوست خواهیم داشت. در نظر بگیرید که این یک کف سنگی است و مقیاس بسیار بزرگتری است، اما لبه ها پوشیده شده و دارای تاثیر گذاری ضعیف تری هستند. امیلی به طور جدی می خواست از آنها در کف حمام خانه ی کوهی مورد استفاده قرار دهد، اما در عوض با استفاده از تخته سنگ این کار را کرد به دلیل اینکه او نمی داند کجا آن را پیدا کند.

 

 

در حالی که امیلی نمی توانست کاشی سنگی مناسب برای کف حمام اصلی پیدا کند، اما از کاشی های کوچکتر متعلق به Bedrosians برای پشت پرده محل قهوه خوری در خانه کوهی استفاده کرد. این فقط به آن بافت غیر منتظره (جایزه) می دهد که همه ما دوست داریم.

 

 

همانطور که می بینید موقعی که به درستی انجام می شود و با کابینت ساده اما مدرن ست شود، این زیبایی است. اما شاید برای پاهای برهنه عالی نباشد.

 

 

4. کابینت چوبی و گچ

از آنجا که ما فقط در مورد راهی برای افزودن بافت طبیعی صحبت می کردیم، بگذارید اوقات خوبی را با تشریح ترند طراحی داخلی بعدی ادامه دهیم ... کابینت های چوبی و گچ. این ترند در حالی که برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه تازگی ندارد، همواره به نظر می رسد که منحصر به مکان های دوردست سحرآمیز مانند مایورکا یا سواحل مکزیک باشد. خب، دیگر اینطور نیست زیرا در همه خانه ها می توان آن را دید.

 

 

نگاهی به ناتالی ساندرز و لوئیس لیترنتا بیاندازید. آنها خانه رؤیایی خود را در درخت جوشوا با آن گچ های زیبا و کابینت های چوبی بنا کردند. این شیوه نهایی برای کسانی که عاشق آن شکوه روستایی در تصویربالا هستند و دیدن آن در فضایی مانند این باعث می شوند که یک بازسازی یا ساخت جدید این چنینی قابل اجرا باشد. همچنین اگر هنوز بازسازی خانه جسیکا و مایک کراوس را ندیده اید، اکنون بروید و نگاهی بیاندازید.

 

 

5. کابینت های سفید و چوبی به روز شده دهه ی 80

خوب، این ترند طراحی داخلی آشپزخانه کوچک برای من بسیار دیوانه وار بود زیرا من با تمام وجود از نسخه زمان دار این سبک کابینت اجتناب کردم. اما باید بگویم که بعد از این که این نوع آشپزخانه های مدرن بیشتر ترند شدند، فکر کردم "صبر کن، فکر می کنم باید در آنها کاوش بیشتری بکنم."

 

 

اکنون به شما می گویم چرا. چوب نسبت به خواهر و برادرهای بزرگتر خود کمتر گرد بوده کمتر لاک خورده است. این دیوانه کننده است که این سبک نیاز کمی به براقی دارد. مات اینجا برنده و پرکاربرد است. من واقعاً فکر می کنم این سبک در یک خانه نسبتا مدرن متوسط یا خانه ای به سبک مینیمالیستی نیز عالی به نظر می رسد. اما هی! قوانین را بشکنید و آنچه را می خواهید انجام دهید.

 

 

6. بک گراند سنگی

این ترند طراحی داخلی نیز ممکن است یک تمبر بزرگ تأیید EHD داشته باشد زیرا ما با استفاده از تاکیدات سنگی غریبه نیستیم. آیا شومینه خانه کوهی امیلی زنگی را در زهن شما به صدا در می آورد ؟؟ بنابراین، وقتی ما آشپزخانه ی سنگی Rock The Block متعلق به Leanne Ford را دیدیم، می دانستیم که در حال انفجار است.

 

 

مطمئناً ما این احتمال را که پس زمینه و بک گراند سنگی و این چنین به سختی تمیز خواهد شد را از قلم نخواهیم انداخت. اما باید نوعی درزگیر مات وجود داشته باشد که بتواند از آن استفاده کرد؟ امیدوارم که باشد، زیرا بسیار زیبا است و ما کاملاً مطمئن هستیم که در سال 2020 زیاد شاهد آن خواهیم بود.

 

 

7. آشپزخانه ای با تن رنگی گرم (نارنجی؟؟؟)

رنگ قرمز مایل به قهوه ای و یا با جرات بگوییم نارنجی در حال ظهور است و ما از این تغییر و استفاده از تن زنگی گرم لذت می بریم. نه تنها جذابیت دارد بلکه می توانید آن عمق گرم را که به این آشپزخانه می بخشد مشاهده کنید. نکته مهمی که باید در اینجا ذکر شود این است که به دلیل وجود لوازم مدرن، کابینت ساده و لوازم شیک، هنوز هم احساس مدرن بودن را حفظ می کند. در صورت تمایل شما، تلاش تیمی خواهد بود.

 

 

نگران نباشید ما هنوز آشپزخانه های سفید، آشپزخانه های سیاه، آشپزخانه های آبی، آشپزخانه های چوبی ملایم را دوست داریم، اما یک آشپزخانه از جنس چوب گیلاس به ما خواهد گفت که: "غذاهای خوشمزه و پر از عشق در اینجا تهیه شده است".ترفند این است که اطمینان حاصل کنید که اگر از چوب استفاده می کنید ملزومات آن زیادی لاک زده نشود. در عوض ، بگذارید برخی از آن بافتهای طبیعی و گره ها خود را نشان دهد.

 

 

اکنون "گرما" می تواند از هر چیزی که در آشپزخانه شما است ناشی شود (تا زمانی که این ویژگی بزرگ آن باشد). لازم نیست کاشی کاری یا کابینت های دیواری شما باشند، می تواند چیزی شبیه به سقف شما باشد همانطور که سارا شرمن ساموئل با استعداد آن را در خانه تازه بازسازی شده خود دارد. و بله، شگفت آور است. این آشپزخانه مدرن است و دارای نشانه ای از طراحی لعاب دار است اما کاملاً با چوب گرم و تقریباً نارنجی رنگ موجود در سقف در تعادل است.

 

 

8. قاب پنجره های رنگارنگ

این نوعی ترند دکوراسیون داخلی پنهانی است که کم کم در پینترست و اینستاگرام ما وارد می شود ... قاب پنجره های رنگارنگ. این یک راه نسبتاً آسان برای ایجاد رنگ و بویی تازه با استفاده از رنگ و بدون تعهد به انجام یک حرکت بزرگ دراماتیک است. مانند این است که به جای "هی به من نگاه کن" یک سلام جالب بدهید.

 

 

البته، مگر اینکه یک آشپزخانه ای داشته باشید که به بقیه فضاهای خانه بسیار نزدیک است، و به احتمال زیاد می خواهید تمام قاب های پنجره خود را نقاشی کنید، بنابراین کل فضا یکدست به نظر می رسد و طراحی آشپزخانه تصادفی نیست. به نظر شما جالب نیست؟

9. لامپ در آشپزخانه

اکنون به ترند نهایی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه در سال 2020 رسیده ایم (خوب فعلاً :) و این یکی برای همه است. بله، منظورم اجاره دهنده ها هستند، وعدم توانایی آنها در بازسازی ها، "من تازه آن را نوسازی کردم اما چیزهای دیگری را می خواهم." من در مورد چراغ آشپزخانه صحبت می کنم.
من این بچه های کوچک را قبلا هم در آشپزخانه ها دیده ام اما نه تا وقتی که عکاس فوق العاده قدیمی EHD ، تسا در مورد جوانب داشتن چراغ آشپزخانه صحبت کرد زیرا او در حال حاضر آشپزخانه خود را طراحی می کند و یکی را می خواهد. آن موقع مثل این بود که بگویم، "هی این کاملاً اتفاق می افتد و خیلی راحت و جالب است."
امیلی با این اصل باور دارد که سبک شناسان این کار را برای همیشه انجام داده اند زیرا با این کار جذابیت بصری را افزایش می دهند و زمانیکه به دنبال نور ملایم و کمی هستید، یک نور کم و ملایم و زیبا را اضافه می کند. اما اکنون عموم مردم بالاخره از این دیدگاه در مقیاس گسترده تر استقبال می کنند و ما آن را بسیار دوست داریم.
بله، برای امروز کافی است. سال 2020 فر رسیده است و ما نمی توانیم بیشتر از این برای دیدن این ترندهای دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی و سایر ترندهای عالی در طول سال هیجان داشته باشیم. اما اکنون در این لحظه ... شما کدام ترند را دوست دارید؟ آیا مواردی وجود دارد که نتوانید با آنها مقابله کنید و یا بخواهید در مقابل انها بجنگید؟ آیا هیچ یک از اینها ایده های جدیدی را برای نوسازی بالقوه در شما ایجاد کرده است؟ به ما اطلاع دهید و درمورد پیش بینی های ترند طراحی داخلی و دکوراسیون در سال 2020 بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی