طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

زمانی قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه تان را دارید، جمع آوری ایده های آشپزخانه مورد علاقه شما در اولویت است و همیشه کمی سرگرم کننده است. این ایده ها چه مصالح و چه کابینت می تواند در چیدمان ایده آل شما ، کلید عملی برای دکوراسیون آشپزخانه شما مورد استفاده قرار بگیرند. به هر حال ، آشپزخانه می تواند فوق العاده به نظر برسد، اما اگر نتواند به عنوان یک محیط کار عمل کند، می تواند بسیار ناامید کننده باشد. این ایده های دکوراسیون آشپزخانه بسیار مورد علاقه ما هستند. شما می توانید تصاویر مورد علاقه خود را ذخیره کنید، سپس کار دکوراسیون خود را شروع کنید. اگر از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک میگیرید، آنها می توانند در مورد طرحی که خوب به نظر می رسد و کاملاً در فضای شما مناسب است، مشاوره دهند. اما این مقاله به شما کمک می کند که با ذهن باز و یک ذهنیت کلی درمورد دکوراسیون آشپزخانه خود به سراغ آنها بروید. هر یک از تصاویر آشپزخانه ما متفاوت است، اما بیشتر با یکی از پنج چیدمان اصلی مطابقت دارد.

دکوراسیون آشپزخانه

 

 

این ایده های آشپزخانه از کابینت ها و طرح های روشنایی گرفته تا کاشی های تزیینی پشت کابینتی و کفپوشها،پوشش می دهد. شما همچنین می توانید از آنها برای الهام بخشیدن به ایده های چیدمان آشپزخانه خود استفاده کنید.

1. یک طرح تمام سفید را با بافتهای طبیعی گرم کنیدو

 

 

هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه،استفاده از رنگ سفید یکی از راحت ترین رنگها است که شما هرگز با آن دچار خطا نخواهید شد. آشپزخانه های سفید علاوه بر روشن تر به نظر رسیدن، تمیز و شیک به نظر می رسند. اما شما باید آن را با رنگهای گرم مانند چوب طبیعی ترکیب کنید. ویل تامپسون ، مدیر بازاریابی در Valspar توصیه می کند: "هنگامی که شما یک طرح رنگی را انتخاب می کنید، ترکیب کاملی از تجربه مثبت ما و لذت بردن از اتاق است. اگر از طرفداران دکوراسیون کلاسیک هستید، آشپزخانه تمام سفید برای فضاهایی در هر اندازه بسیار زیبا عمل می کند. آشپزخانه های کوچک از طبیعت انعکاسی رنگ سفید استفاده می کنند که با تزئینات چوبی طبیعی مانند صفحات میز، کفپوش چوبی و دستگیره درها ترکیب می شود تا رنگ سفید را شکسته و احساس گرما و صمیمیت را افزایش دهد.

2- برای ایجاد یک طرح متعادل، الگوها را با رنگ های ساده و یکدست مخلوط کنید

 

 

به گفته ایرن گوتر، تأثیر گرافیکی و جسورانه ای که کاشی های تزیینی پشت کابینت ها بر این فضا می گذارد، شروع کننده واقعی مکالمه است"هنگام طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه همیشه باید یک ویژگی جذاب را داشته باشید. در این مورد ، کاشی ها قبل از هر چیز انتخاب شده اند و تزئینات فلزی و درب کابینت پس از آن ظاهر شده است، رنگ آبی به عنوان یک عنصر خنثی انتخاب شده است که در مورد این پروژه رنگارنگ کاملاً منطقی بود. با توجه به هزینه کاشی های مرمر لوکس، می دانستیم که باید از کاشی ها به میزان کم استفاده کنیم. به همین دلیل این پیکربندی آشپزخانه تک جداره کاملاً مناسب بود. " ما عاشق جزئیات این کاشیهای آشپزخانه و نحوه عملکرد آنها در برابر رنگ براق آبی هستیم. نتیجه یک طرح رنگی هیجان انگیز است که شامل الگوها و عناصر ساده است که هم جسورانه و هم معاصر هستند.

3. اگر طرفدار رنگ خاکستری هستید با تن های عمیق تأثیر بیشتری ایجاد کنید

 

 

تام هولی ، مدیر طراحی Tom Howley ، می گوید: "در هنگام انتخاب یک طرح جسورانه برای دکوراسیون آشپزخانه تان، آن طرح با کل خانه و با سلیقه شما سزگار باشد." "به جای متقاعد کردن مشتری برای کنار گذاشتن استقاده از رنگهای سنتی، به اظهارات آنها با توجه به اصول معماری بپردازید تا خانه ایده آل آنها باشد. "پالت های رنگی خنثی در آشپزخانه هرگز از بین نمی روند، اما برای کسانی که می خواهند حالت قوی تری از رنگ به آن بیفزایند، آشپزخانه های مشکی، سرمه ای و خاکستری همچنان محبوبیت زیادی دارند و می توان آنها را با سطوح رنگی روشن و کفپوش ترکیب کرد."

4. اضافه کردن شخصیت با دکوراسیون عجیب و غریب

 

 

برای دوستداران رنگ ، آشپزخانه مکانی عالی برای معرفی موضوعی با استفاده از سایه ها، چاپها و الگوهای مورد علاقه شما است. مخصوصاً هنگام طراحی ایده های تزئین دیوار آشپزخانه. ما از میشل نوس باومر، طراح دکوراسیون داخلی ، که به دلیل سبک خیره کننده جهانی اش مشهور است ، از وی مشاوره گرفتیم که چگونه این عناصر را در آشپزخانه خود قرار دهید: برای آشپزخانه رنگارنگ خوب، در سایه های روشن آبی، قرمز و صورتی در فضایی خنثی مهم است، اما هنگام ترکیب الگوهای مختلف مانند کفپوش باید رنگی یکدست باشد.

5. فضای آشپزخانه سبز را با شیرآلات و اتصالات طلائی گرم کنید

 

 

یک طرح نورپردازی عالی این قدرت را دارد که ایده های معمولی دکوراسیون آشپزخانه را به چیزی واقعاً دیدنی تبدیل کند. اکنون که آشپزخانه های ما کارایی چندمنظوره دارند، بنابراین ایده های روشنایی آشپزخانه ما باید برای غذا خوردن، استراحت، و فضایی برای انجام امور دفتری مان باشد. نورپردازی هوشمندانه می تواند بسیاری از ایرادات دکوراسیون داخلی را پنهان کند. ظاهر آشپزخانه کوچک را بزرگتر جلوه می دهد، معماری ناخوشایند را پنهان می کند یا نور طبیعی ضعیف را جبران می کند. برنامه ریزی برای روشنایی آشپزخانه ضروری است. تاثیر زیبایی و بیانیه لامپهای آویز شده را باقرار دادن یک جزیره در زیر آن بیشتر کنید. اعداد فرد همیشه بهترین کار را می کنند. بسته به منطقه و بودجه خود سه یا پنج مورد از این لامپ ها را امتحان کنید.

 

6 با یک طرح روشنایی خوب شروع کنید

 

 

یک طرح نورپردازی عالی این قدرت را دارد که ایده های معمولی دکوراسیون آشپزخانه را به چیزی واقعاً دیدنی تبدیل کند. اکنون که آشپزخانه های ما کارایی چندمنظوره دارند، بنابراین ایده های روشنایی آشپزخانه ما باید برای غذا خوردن، استراحت، و فضایی برای انجام امور دفتری مان باشد. نورپردازی هوشمندانه می تواند بسیاری از ایرادات دکوراسیون داخلی را پنهان کند. ظاهر آشپزخانه کوچک را بزرگتر جلوه می دهد، معماری ناخوشایند را پنهان می کند یا نور طبیعی ضعیف را جبران می کند. برنامه ریزی برای روشنایی آشپزخانه ضروری است. تاثیر زیبایی و بیانیه لامپهای آویز شده را باقرار دادن یک جزیره در زیر آن بیشتر کنید. اعداد فرد همیشه بهترین کار را می کنند. بسته به منطقه و بودجه خود سه یا پنج مورد از این لامپ ها را امتحان کنید.

7- از دیوارکوب استفاده کنید

 

 

جیمی بلیک ، مدیر خلاق بلیکس لندن می گوید ، با تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود، به فکر روشنایی باشید ، نه تنها برای داشتن دکوراسیون زیباتر، بلکه میتوانید کارهایی که تا به حال نمیتوانستید در آشپزخانه تان انجام دهید را، انجام دهید. به عنوان مثال ، من معمولاً از LED ها در زیر کمدهای دیواری برای روشن کردن میز کار استفاده می کنم. بدون آنها، راه حل روشنایی دیگری مورد نیاز است، بنابراین در عوض ممکن است چراغ های دیواری آشپزخانه را روی بازوهای تاب دار قرار دهم که می توانند زاویه مناسب داشته باشند. " .

8- آشپزخانه خود را رنگ آمیزی کنید

 

 

این آشپزخانه زیبا از نپتون دارای رنگ آمیزی است که ما از صمیم قلب آن را تأیید می کنیم و این آشپزخانه ای است که باید الهام بخش طراحی دکوراسیون آشپزخانه نقاشی شده شما باشد. یکی از جذاب ترین و متنوع ترین تزئینات برای کابینت آشپزخانه، رنگ آمیزی است که هم به ظاهر کلاسیک آشپزخانه سنتی و هم به طرح های خطی مدرن روح می بخشد. مزیت آن در انتخاب تقریباً نامحدود رنگ ها است ، به شما این امکان را می دهد تا آزادی خود را بیان کنید و در صورت تمایل به تغییر یا به روز رسانی در آینده، همیشه می توانید دوباره رنگ آمیزی کنید. هنگام انتخاب پالت رنگ خود ، با در نظر گرفتن اندازه اتاق، طراحی و انتخاب کفپوش شروع کنید. سایه های خنثی حتی در کوچکترین فضاها به راحتی قابل استفاده است، در حالی که رنگ خاکستری در روند معماری می تواند در یک اتاق مدرن معماری خنک به نظر برسد، یا در ترکیب با چوب ، گرم و جذاب باشد. اتاقهای بزرگ با نور طبیعی زیاد می توانند از انتخاب رنگ جسورانه تری پشتیبانی کنند. اسکات نیکلسون، دکترای دکوراسیون داخلی می گوید: "رنگ آمیزی یک عنصر، مثل یک واحد جزیره ای یا کمد بلند، را در نظر بگیرید و سپس آن را با چراغ های آویز، کوسن یا صندلی زیباتر کنید."

9- قفسه هارا زیبا و کاربری درست کنید

 

 

ایده های خوب دکوراسیون آشپزخانه همیشه کاربردی و زیبایی را ترکیب می کند. به این فکر کنید که چگونه می توانید یک قفسه دیواری را زیبا و کاربردی کنید، با چند کتاب آشپزی روی هم چیده شده، در رنگ هایی که شاید در تناژ پرده ها باشند و لوازم جانبی جذاب.

 

10. خود را از محدوده های یک آشپزخانه کاملاً مناسب آزاد کنید

 

 

برای کسانی که به دنبال رویکردی آرامتر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه هستند ، گزینه خرید قفسه های مستقل و نه کابینت به طور فزاینده ای جذاب است. قفسه های مستقل که اغلب با تمایل به محافظت از ویژگی های معماری اصلی ساخته می شوند، به یک انتخاب محبوب در ویژگی های دوره تبدیل می شوند. دبی باودن از بارنز آشبورتون می گوید: "همه آرزوی بانکه های براق و واحدهای مرتبط با آشپزخانه مجهز مدرن را ندارند." توانایی چیدمان های مختلف برای پیدا کردن آنچه واقعاً کار می کند، فشار را برای دکوراسیون آشپزخانه شما برای اولین بار کاهش می دهد. همچنین می توان اطمینان زیادی در دانستن این نکته داشت که آشپزخانه مستقل می تواند به طرق مختلف برای پاسخگویی به نیازهای متغیر خانواده شما پیکربندی شود.

11- استفاده از الگوها

 

 

این کاملا طبیعی است که شما دکوراسیون کلاسیک، رنگ و یراق آلاتی را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید که بعد از مدتی از مد خارج شوند. پس اگر میخواهید دکوراسیون آشپزخانه تان برای مدت طولانی پایدار بماند کابینت های شیکر یا درهای مسطح، آشپزخانه های سفید ، خاکستری یا آبی از محبوبیت پایداری برخوردار هستند. بنابراین ، چگونه می توان مهر خود را به این فضاها اضافه کرد؟ ساده ترین راه برای انجام این کار با الگو است . در کاشی های پشتی، پارچه های رویه و پرده. این عناصر را می توان با توجه فصل یا زمانی که می خواهید برای بازسازی آشپزخانه تغییر دهید.

12. اتصالات به سبک قدیم

 

 

ترکیبات مواد یا دکوراسیون آشپزخانه ای پر از شخصیت ایجاد می کند، اما آنچه در این اتاق واقعاً توجه ما را به خود جلب کرده استفاده هوشمندانه از فضای عمودی روی دیواری است که نیاز به کابینت باریک دارد. این یک ایده عای برای دکوراسیون آشپزخانه و چیدمان لوازم آن است. واحدهای جلویی می توانستند فضا را باریک تر کنند، اما قفسه های باز اثر معکوس دارد، زیرا عمق می افزاید و می توانید بهترین قطعات خود را بر روی آن ذخیره کنید.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

ایده های روشنایی حمام یک عنصر طراحی جدایی ناپذیر است که باید در ابتدای پروژه برنامه ریزی شود. وقتی صحبت از ایده های دکوراسیون حمام می شود ، خواه مدرن ، سنتی و یا سبکی مابین این دو را دوست داشته باشید، یراق آلات درون بافت اتاق ساخته شده اند و نه تنها نور کلی و عمومی ، بلکه نور محیط را نیز فراهم می کنند. که ممکن است شامل چندین برنامه باشد. در اینجا ، ما بر روی بهترین ایده های روشنایی حمام تمرکز می کنیم و توصیه های تخصصی را در مورد چگونگی به دست آوردن تعادل زیبایی و عملگرایی دکوراسیون به درستی ارائه می دهیم.

ایده های روشنایی حمام

 

 

ااز روشنایی فوقانی حمام ها با ظاهر لوکس گرفته تا نور پردازی عملی و ایده هایی برای روشنایی تزئینی بیشتر حمام ، این لیست توصیه هایی است که به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ها را برای دکوراسیون حمام خود پیدا کنید.

1. عملکرد تعادل با خلق و خو

 

 

مانند هر مشکل طراحی ، بهترین راه برای شروع تجزیه و تحلیل فضا، ویژگی های آن و نحوه استفاده از آن است. اکثر حمام ها را می توان به راحتی به مناطقی تقسیم کرد: فضایی برای میز آرایش ، حمام و دوش. نورپردازی عموماً در اطراف میز آرایش متمرکز است. در اینجا ، شما به نور زیادتری احتیاج دارید اما در مورد نصب LED در ردیف های عمودی در پایین آینه ها برخلاف تصویر بالا فکر کنید، تا با داشتن سایه های کمتر ، نور مطبوع تری ایجاد کنید. در مناطق کوچکتر، به کابینت های آینه ای با نور یکپارچه به عنوان یک راه حل ساده اما موثر نگاه کنید. این این فضا، جکوزی شما باشد یا یک حمام معمولی با حسی تازه و واضح ، ایده های خوب برای روشنایی حمام می تواند حمام کوچک را بزرگتر و حمام بزرگ را صمیمی تر نشان دهد. سالی استوری از جان کالن لایتینگ می گوید: لایه های نور ، روی فضاهای تیره ، به شما این امکان را می دهد که بین نور روشن مورد نیاز برای انجام کارهایی که به نور نیاز است و سطوح کم نور تر برای ریلکس کردن جابجا شوید.

2- استفاده از هالوژن ها

 

 

روشنایی حمام می تواند تأثیر زیادی داشته باشد و باید زود برنامه ریزی شود تا از روشن شدن صحیح تمام اتصالات کلید و پریزها اطمینان حاصل شود. در انجام دکوراسیون حمام به نورپردازی کافی در محل دوش و میز آرایش ، به علاوه روشنایی محیط اطراف حمام و در طاقچه ها بپردازید. چراغ عمومی حمام معمولاً توسط چراغهای رو به پایین تأمین می شود. سالی استوری توصیه می کند به جای قرار دادن آنها در سقف در یک شبکه مرکزی ، آنها را در بالای قسمت هایی که میخواهید در دکوراسیون فضای شما بیشتر به چشم آیند قرار دهید و در واقع بر اساس آن ها محل قرار گیری هالوژن ها را مکان یابی کنید. به عنوان مثال ، به جای روشن کردن وسط دوش ، بهتر است دیوار را روشن کنید تا نقش خود را در دکوراسیون برجسته کرده و فضای دوش را بزرگتر نشان دهد. " جدیدترین کنترل های روشنایی هوشمند امکان تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده را فراهم می کند. مراقب کنترل های روشنایی بی سیم باشید که بدون کابل نصب شده اند که می توانند بر ترموستات، امنیت و صدا نظارت داشته باشند.

3- ایجاد ظاهری لوکس

 

 

نورپردازی حالت لحظه ای دارد و چه برای انتخاب لوسترهای مدرن بزرگ و چه برای کریستالی ها، زرق و برق همه جانبه راهی است. این ایده نورپردازی سقف حمام از Spark & Bell دکوراسیون شما را از صفر به صد در یک لحظه می رساند

 

4- روشن کردن فضای روشویی

 

 

با نورپردازی مناسب ، فضای شما می تواند ظاهر متفاوتی در طول روز، شب و فصل داشته باشد. در فضاهای حمام ، به احتمال زیاد به چندین نوع نورپردازی احتیاج دارید ، زیرا یک منبع نور مرکزی نمیتواند همه ی نیاز های شما را برطرف کند. این کار به راحتی از طریق لایه بندی نور به دست می آید ، جایی که از انواع مختلف منابع نوری در هر قسمت برای نیازهای خود استفاده می کنید. از دیوارکوبها نیز غافل نشوید. این روشنایی ها مخصوصاً با مجموعه ای از سبک های مختلف بسیار محبوب شده اند که برای روشن کردن حمام شما یا برای افزودن زیبایی و جذابیت بیشتر به دکوراسیون به یک دیوار کانونی بسیار مناسب هستند. در دکوراسیون حمام ها مهم این است که آینه و صورت خود را با نورپردازی روشن کنید. سالی استوری می گوید ، یک منبع نوری در سمت چپ و راست آینه، مانند دو دیوارکوب تزیینی ، باعث ایجاد نور بدون سایه می شود که برای آرایش مفید است.

5. یکپارچه سازی روشنایی در سقف

 

 

روشنایی حمام باید در سطوح مختلف باشد. به نحوه استفاده از حمام در ساعات مختلف روز فکر کنید. شما می خواهید حمام شما صبح ها روشن و کاربردی باشد، به ویژه در اطراف آینه، اما همچنین می خواهید عصرها یک حمام آرامش بخش داشته باشید. چراغهای نسبتاً روشن که به همه جهات پرتو میفرستند، این مکان را به فضایی تبدیل کرده است که برای دوش گرفتن در آرامش و بدون حضور پرتوهای خیره کننده مناسب است. دیوارها و سقف ها برای پنهان کردن چراغ های روشن و LED بسیار مناسب هستند.

6 - استفاده از متریال ها برای یجاد شخصیت

 

 

جدیدترین نوآوری ها به این معنی است که برای ایجاد تغییر ، نیازی به بازسازی کامل دکوراسیون ندارید. به لطف چراغهای صنعتی ، سبک اصلی انگلیسی بدون از دست دادن جذابیت کلاسیک خود دوباره وارد عرصه مد شده است. "نورپردازی موثر می تواند خانه شما را متحول کند، فضا را مشخص کند، طرح های برجسته را نشان دهد و جذابیت ایجاد کند. مواد و عملکرد آنها را در نظر بگیرید. پیتر بولز می گوید: اجناس چینی درخشش ملایم و محیطی می دهد ، شیشه منشوری نور را تشدید می کند ، در حالی که آلومینیوم و سایر فلزات طعم صنعتی تر و تأثیر بصری بیشتری را در دکوراسیون یک فضا به ارمغان می آورند.

7- یک لوستر آویز بزرگ نصب کنید

 

 

آن روزهایی که نور فقط به عنوان وسیله ای برای دیدن در تاریکی تلقی می شد، گذشته است. امروزه مانند بهترین هنر یا مبلمان در دکوراسیون خانه، می تواند فضا را کاملاً متحول کند و نقطه شروع خوبی برای یک طرح طراحی دکوراسیون داخلی است. از بزرگ شدن نترسید کمی شجاعت می خواهد، اما می توانید از چراغ های بزرگتر از آنچه در ابتدا منطقی به نظر می رسید استفاده کنید. لوسترهای بزرگ ، آویزها و چراغ های زمینی غول پیکر همگی برای کسانی که دوست دارند نورپردازی آنها به دکوراسیون فضایشان شخصیت ببخشد بسیار مد شده است. .

8. فضایی شبیه جکوزی را برانگیزید

 

 

نورپردازی استراتژیک راز ایجاد یک حمام آرامش بخش است که به اندازه جکوزی مورد علاقه شما دلپذیر است. اگر فردی هستید که زیاد از حمام استفاده میکنید، روی نور حمام تمرکز کنید تا محیطی مناسبی ایجاد کنید. لوازم جانبی نور ضد آب را می توان داخل حمام و دوش اضافه کرد و جلوه یک جکوزی مجلل را هنگام درخشش در آب ایجاد کرد. از جلوه های نور در سطوح مختلف برای معرفی لایه های روشنایی استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر وان جلوی پنجره است ، می توانید پنجره ها را با دو نورگیر مینیاتوری با یک چراغ باریک بر روی وان روشن کنید.

9. نورپردازی حمام را مخفی نگه دارید

 

 

سعی کنید بیشتر در کابینت و طاقچه ها نورپردازی کنید تا به این ترتیب منبع نور مخفی ایجاد کنید. این چراغها باید برای استفاده در حمام با توجه به مجاورت با آب طراحی شوند. طراح نورپردازی و برقکار شما می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. ایده های روشنایی در دکوراسیون حمام با نور های LED ، که 50-90 درصد از هالوژن کارآمدتر هستند، بهترین هستند و در چندین مدل، از جمله چراغ های زمینی و طناب های LED در دسترس هستند.

10- یک بیانیه را در نظر بگیرید

 

 

آویزهای بزرگ قدیمی و لوسترهای کم ارتفاع که قبلاً از نظر ایمنی و بهداشتی استفاده می شدند ، اکنون با طرح های مناسبتری برای دکوراسیون حمام عرضه می شوند. انتخاب طرح های ساخته شده از مواد مقاوم در برابر رطوبت مانند کروم ، برنج لاکی و نیکل عاقلانه است. پارچه کوبی در این فضاها مستعد ایجاد کپک هستند. مقررات ایجاب می کند چراغ های حمام دارای سطوح مختلف حفاظت از ورود آب باشند که نشان دهنده مقاومت در برابر آب است، بسته به میزان نزدیکی آنها به مناطق مرطوب تعریف شده است.

11- ایجاد فضایی دراماتیک

 

 

در حالی که چراغ های سقفی فقط گاه گاهی استفاده می شوند، اکثر طراحان دکوراسیون داخلی آنها را ضروری می دانند. دبورا باس ،طراح دکوراسیون داخلی و بنیانگذار Base Interior می گوید: "من از آنها برای پر کردن فاصله بین کف و سقف بلند استفاده می کنم." لی بروم، طراح دکوراسیون داخلی، میگوید که از آنها برای منطقه بندی مختلف استفاده می کند ، همچنین می افزاید: "از آنجا که سقف ها یک بوم خالی هستند ، برخلاف کف، آویزها به بهم پیوند دادن کل فضا کمک می کنند." Siobhan Kelly ، مدیر عامل استودیو دیوید کالینز استدلال می کند که اگرچه به عنوان بیشترین منبع نور جوی دیده نمی شوند ، اما می توانند فضا را دنج تر جلوه دهند. "سقف اتاق را مسطح می کند."

12. اتصالات به سبک قدیم

 

 

ایده های روشنایی حمام نیز باید تزئینی باشد و راهی فوق العاده برای جلوه دادن به حمام شما است. لوازمی را انتخاب کنید که با سایر لوازم جانبی داخل اتاق مطابقت داشته باشد ، اما رنگ لامپ را که مکمل آنهاست انتخاب کنید. به عنوان مثال ، برخی از LED های مدرن ، نور سفید بسیار تندی می دهند که بسیار کاربردی است ، اما می تواند باعث سرد شدن حمام شود. تن های گرم تر مورد استقبال بیشتری در دکوراسیون قرار گرفته اند.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

ایده های نهایی حمام آبگرم در مورد استفاده از جزئیات کلیدی طراحی دکوراسیون داخلی است که ظاهر لوکس و انتخاب مواد "آبگرم" مانند چوب، سنگ، بامبو و سنگ مرمر را اضافه می کند. برخی از این نکات به استفاده از اکسسوری های مناسب باز میگردد. مثل استفاده از گیاهان، حوله سفید، دوش زیبا و ... ظهور حمام های آبگرم ناشی از ترکیبی از تمایل مردم به فضایی برای استراحت و آرامش از زندگی روزمره است ، و همچنین این واقعیت که مردم در زمان سفر در هتل هایی با حمام مجلل شخصی اقامت می کنند، که به نظر می رسد این راهی برای آرامش گرفتن آنهاست. لذا میتوان چنین حمام آب گرمی را به خانه آورد. دکوراسیون حمام آبگرم از قانون خاصی در معماری پیروی نمیکند و برای کسانی که عاشق دکوراسیون مینیمالیستی هستند مناسب است، بنابراین فضای ذخیره سازی باید مانند نورپردازی و پالت رنگ شما در نظر گرفته شود. پالت های روشن در حمامها که از سایه های رنگارنگ و الگوهای جسورانه استفاده می کنند، فضای آرامش بخشی را ایجاد نمی کند که همه ما از حمام آبگرم انتظار داریم، بنابراین سایه های ملایم و خاموش را انتخاب کنید.

ایده های دکورسیون حمام آب گرم

 

 

ادر زیر ، ما برخی از ایده های مورد علاقه خودمان در رابطه با دکوراسیون حمام آبگرم از سنگ مرمر و چوب ، وسایل و اتصالات طلایی و قفسه های چوبی زیبا لیست کرده ایم، بنابراین می توانید با بکار گیری آنها روحیه خود را تقویت کرده و آرامش را به خودتان برسانید.

1. امکان تبدیل یک اتاق به حمام آب گرم برای شما وجود ندارد؟ پس از خرپشته استفاده کنید.

 

 

خرپشته ها اصولا جایی هستند که اگر خوش شانس باشید، ممکن است کمتر مزاحمتی برای شما وجود داشته باشد، حمام اصلی شما مانند آبگرم می تواند به راحتی در لبه های جلو قرار گیرد. اگر نور طبیعی کافی وجود ندارد، رنگ حمام را خاموش نگه دارید و از رنگهای کم رنگ، اتصالات خاکستری و کرومی برای طبیعی جلوه دادن آن استفاده کنید. درهای شیشه ای نیز بهترین انتخاب هستند زیرا حمام کوچک را بزرگتر نشان می دهند. حمام آبگرم مواد با کیفیت را با تمرکز بر روی طبیعت، هم با بافت و هم با پالت رنگ متمرکز می کند. Barrie Cutchie ، مدیر طراحی در BC Designs توضیح می دهد که سنگ مرمر و سفید نرم، خاکستری و خنثی میتوانند ترکیبات خوبی در دکوراسیون حمام های آب گرم باشند.

2- سنگ های طبیعی را بکار بگیرید

 

 

سنگ طبیعی می تواند احساس آرامش ایده آلی را برای محیطی مانند حمام آبگرم ایجاد کند. الیور وب ، مدیر Cullifords ، توضیح می دهد که در برخی فرهنگ ها ، سنگ های خاص دارای خاصیت درمانی هستند و در نتیجه شما اغلب سنگ های طبیعی زیبا را در برخی از مجلل ترین حمام های آبگرم جهان خواهید یافت. او میگوید "آوردن این لمس طبیعت به حمام شما در خانه، احساس لوکس بودن را اضافه می کند." همچنین می توانید از آن برای افزودن رنگ استفاده کنید. ما اصولا رنگ های خنثی را برای سنگ طبیعی می پسندیم. با این حال ، می توانید اسلبهای خیره کننده ای که در رنگ قرمز ، رزگلد و خاکستری تیره وجود دارد، همانطور که در تصویر سرویس بهداشتی بالا نشان داده شده است ، برای دکوراسیون حمام خود تدارک ببینید.

3- استفاده از متریال طلایی

 

 

طلا نماد تجمل در یک اتاق مرطوب است که درخشان است و پر از انحطاط. البته ، می توانید از برنج به عنوان جایگزین استفاده کنید و به همان اندازه خوب به نظر می رسد. در این ایده دکوراسیون حمام خیره کننده که توسط استودیوی طراحی دکوراسیون داخلی مستقر در چلسی ، Kitesgrove طراحی شده است ، متریال طلایی فوق العاده ترین جلوه را ارائه می دهد و گرمی را به طرح تمام کاشی بدون درز اضافه می کند.

 

4- تعبیه دوش ایستاده را فراموش نکنید

 

 

برعکس اینکه همه چیز گاهی اوقات در کف پنهان شده است، اگر فضای لازم برای قرار دادن آن را ندارید، اتفاقا یک کار متفاوت باعث می شود فضای شما بسیار شیک به نظر رسد. همیشه چیدمان استاندارد حمام امکان پذیر نیست، می توانید آن را در مقابل دیواری که کاشی کاری شده است قرار دهید و قدمی برای ورود به آن داشته باشید.

5. برای قفسه بندی از روکش چوب گردو استفاده کنید

 

 

مواد کلیدی دیگر چوب گردو است. هیچ چیز مشابه آن با عمق رنگ و بافت آن وجود ندارد. این حمام را به عنوان مثال در نظر بگیرید. ایده دیوار حمام با قفسه های چوب گردو با سنگ مرمر عالی به نظر می رسد و ترکیب دو ماده لوکس واقعاً به دکوراسیون حمام آبگرم حس می دهد. قفسه های شیشه ای را اضافه کنید تا بتوانید فضایی زیبا برای استراحت ایجاد کنید.

6. شما می توانید برای یک نمای دراماتیک تر ، به سمت مونوکروماتیک بروید

 

 

همه حمام های آبگرم خنثی نیستند. این فضای چشمگیر طراحی شده توسط JL Designs دارای ظاهر بصری قوی است که هم حمام آبگرم است و هم جنبه نمایشی دارد ، همانطور که جسیکا دیویس ، مالک و مدیر JL Designs در نشویل توضیح می دهد: ما واقعاً می خواستیم بر تقارن فضا تمرکز کنیم و ضمن ایجاد یک احساس آبگرم با استفاده از رنگ بندی تک رنگ، که طبیعتاً بسیار آرامش بخش است ، توانستیم حمامی جالب و در عین حال آرامش بخش ایجاد کنیم. افزودن رنگ سبز در آثار هنری، فضا را بالا می برد و اجازه می دهد آنطور که انتظار می رود خاموش نشود. " می توانید با استفاده از آثار هنری ، مانند ایده هنری حمام که در بالا نشان داده شده است ، رنگ اضافه کنید. مدرن نگه داشتن تم ایده خوبی برای ایجاد یک ظاهر منسجم در دکوراسیون حمام مدرن است. توجه داشته باشید که قاب ها با چراغ آویز طلا مطابقت دارند. این جزئیات طراحی دکوراسیون داخلی است که فضا را متمایز می کند. ما سیاه و سفید ماندن لوازم جانبی را دوست داریم، زیرا این اثر هنری را بیشتر به یک نقطه کانونی تبدیل می کند.

7. وان خود را در کنار یک پنجره قرار دهید

 

 

لی فراست ، مدیر حمام های آب آشبورن می گوید: "ما شاهد افزایش چشمگیری در میل به ایجاد دکوراسیون داخلی حمام هستیم که باعث احیای مجدد می شود." "برای ایجاد این ظاهر آرامش بخش در خانه، مهم است که وان خود را در مکان مناسب قرار دهید تا به آن محیط آرام برسید. اگر با فضای بزرگتری کار می کنید، ضروری است که منطقه بیش از حد شلوغ نباشد. بنابراین ، قرار دادن وان در محلی که به طور طبیعی چشم را به خود جلب می کند بسیار توصیه می شود. "برای فضاهای کوچکتر ، مشتریان باید یک سبک بهتر برای نمایش، فضای پشت به دیوار یا گوشه را برای قرار دادن وان انتخاب کنند تا از حداکثر فضا استفاده شود." .

8. به یک طرح سفید بپردازید

 

 

آنچه می بینیم، این حمام آبگرم زیبا که توسط استودیو Maestri در تگزاس طراحی شده است دارای چهار ایده استفاده از کاشی در حمام در اشکال مختلف است. کاشی های دیوار و کف مرمر و دو طرح لوزی در سمت راست. این امر به حمام چنین جلوه ای خیره کننده می دهد زیرا بافت ها با نگاه به هر طرف فضا تغییر می کنند، با این حال همه آنها هماهنگ با هم کار می کنند. مقیاس متغیر یک جزئیات طراحی دکوراسیون عالی برای استفاده در تمام فضاهای داخلی است و می توانید ببینید که در این حمام سفید چقدر خوب کار می کند.

9. استفاده از چوب در حمام آب گرم

 

 

این حمام "چوبی" در واقع از دیوار تا کف با کاشی های چینی با جلوه چوبی از Stone & Ceramic Warehouse پوشانده شده است و کاملاً با سطح و بافت بافت کامل شده است. چوب در حمام جذاب است است ، اما البته در برخی موارد کاملاً کاربردی نیست. اینجاست که نسخه های چینی وارد می شوند. نتیجه آن یک حمام آبگرم شیک به سبک اسکاندی است که هم سرد و هم شیک است.

10- استفاده از کاغذ دیواری اما بصورت جزئی

 

 

هنگام طراحی دکوراسیون حمام آبگرم، لزوماً کاغذ دیواری اولین آیتم نیست. با این حال ، با انتخاب طیف وسیعی از ایده های کاغذ دیواری ، اگر طرح مناسب را در رنگ بندی مناسب انتخاب کنید ، واقعاً پیچیده به نظر می رسد. در این حمام آبگرم که توسط ایرن گونتر ، بنیانگذار استودیو طراحی دکوراسیون داخلی Gunter & Co در لندن طراحی شده است ، از کاغذ دیواری به طرز هوشمندانه ای در پانل ها استفاده می شود، بنابراین در عین حفظ بی طرفی حمام آبگرم ، الگو و دکوراسیون ظریفی به آن می بخشد.

11. از رنگهای تازه کننده استفاده کنید

 

 

حمام های تمام سفید خانه می توانند سرد باشند. برای ایجاد یک تجربه آبگرم معتبرتر در خانه ، میتوانید از رنگ های تازه تری استفاده کنید. روند فعلی دکوراسیون حمام به دنبال الهام از طبیعت است. رنگهای طبیعی مانند آبی ، قهوه ای ، خاکستری و سبز به حمام شما حس ارگانیک می بخشد که پس از یک روز پر استرس به شما آرامش می بخشد. اگر حمام کوچکی دارید ، به سراغ رنگ سبز و خاکستری کم رنگ بروید ، که باعث می شود اتاق احساس وسیع تری داشته باشد.

چگونه می توانم حمام خود را شبیه جکوزی کنم؟

 

کفپوش گرم حمام شما را از حالت عادی آن به سمت جکوزی می برد. هیچ چیز شبیه بیرون آمدن از وان روی کاشی های گرم نیست. از دیگر ویژگی های طراحی دکوراسیون حمام می توان به افزودن فضای سبز اشاره کرد. همیشه گیاهان زیادی در آبگرم وجود دارد و دلیل خوبی برای آن وجود دارد، زیرا ویژگی های تقویت اکسیژن آنها و آوردن طبیعت یک عنصر کلیدی است. رایحه ها را فراموش نکنید روغنهای اساسی باعث افزایش خلق و خو می شوند و می توانند شما را در حالت آرامش پس از یک روز کاری شلوغ قرار دهند. آبگرم ها و حمام ها تقریباً همیشه یک چهارپایه چوبی کوچک دارند. این تقریباً تنها اثاثیه ای است که می بینید. آنها برای نگهداری حوله و لوازم آرایشی هنگام استراحت در وان عالی هستند.

نوع دوش جکوزی چگونه است؟

 

دوش حمام آبگرم معمولاً دو برابر آنچه در خانه داریم و سر دوش به اندازه بشقاب غذاخوری است. شما هم می توانید این را داشته باشید. فقط بزرگترین سایزی را که می توانید انتخاب کنید ، گرد یا مربع انتخاب کنید. ایده این است که احساس سبک جنگل های بارانی را ایجاد کنید و این را نمی توان با یک سر دوش کوچک استاندارد انجام داد. دوش آبگرم بدون پرده دوش در نظر گرفته شده است. در عوض درهای شیشه ای نصب کنید و اگر بودجه و فضا دارید، یک کابین تعبیه کنید.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

این ایده های دکوراسیون حمام به شما کمک می کند این رنگ محبوب و آرام را به فضای حمام خود خود وارد کنید. رنگ آبی می تواند دریای آبی عمیق را نشان دهد و خاطرات یک تعطیلات بسیار دوست داشتنی یا رنگ آسمان را که می توانید از پنجره خانه خود مشاهده کنید، زنده کند. این رنگ، محرک و آرامش بخش است و با بسیاری از رنگ های دیگر نیز به خوبی ترکیب می شود. در زیر ، ما ایده های دکوراسیون حمام را در آرامش بخش ترین رنگ ها ذکر کرده ایم. تن های گرم و سرد متناسب با هر سلیقه.

ایده های حمام آبی

 

 

از آبی سرمه ای تا فیروزه ای ، ما ایده های دکوراسیون حمام آبی را برای الهام دادن به شما تهیه کرده ایم.

1. تنوع رنگ آبی را بپذیرید

 

 

جیمز لنتاین ، مدیر خلاق دراموندز می گوید: "ما عمیقا تحت تأثیر رنگهای اطرافمان هستیم و آبی ، رنگ دریا و آسمان ، یکی از قوی ترین سایه ها است که باعث ایجاد حس واقعی سلامتی و رفاه می شود." این پالت آسان برای کار است و برای حمام مناسب است. از سایه های روشن ساحلی دریایی تا آبی ملایم همگی می توانند واقعاً با هم ترکیب شوند، اما از آبی های سرد و مایل به سبز دور شده و به سمت سایه های بنفش بروید ، که جلوه ای گرمتر و مجلل تر می بخشد. " چیزی زیبا و پیچیده در ترکیب سفید سرمه ای وجود دارد. این نشان از پیچیدگی و لوکس بودن است و با سنگ مرمر بسیار زیبا به نظر می رسد ، که البته دارای رگه های آبی و خاکستری زیبا است.

2. یک سایه آبی آسمانی را اضافه کنید

 

 

هیچ چیز مانند نگاه کردن به آسمان و دیدن سایه شگفت انگیز آبی که هنگام بیرون آمدن خورشید در آسمان دیده می شود، خوب نیست. شما می توانید با انتخاب سایه ای مشابه آن لحظه خوب را در حمام خود وارد کنید. این حمام آبی آسمانی که توسط پنی موریسون ، بنیانگذار استودیو طراحی دکوراسیون داخلی لندن ، طراحی شده است ، نشان می دهد که وقتی با سایه های صورتی و دیگر رنگهای تیره، رنگ آبی ترکیب می شود ، سایه چقدر زیبا به نظر می رسد. اگر به دنبال ایده هایی برای هماهنگی آسان برای رنگ حمام هستید، عالی است.

3. برای افزودن رنگ از کاشی های کف طرح دار استفاده کنید

 

 

برای مثال می توانید حمام آبی را با تغییر کف به چیزی شبیه به این ایده جالب کاشی کف حمام جالب تر کنید. ما از طراح دکوراسیون داخلی مندی اوکانر ، مستقر در فیلادلفیا ، افکار خود را در مورد افزودن الگوی حمام آبی خواسته ایم: کاشی یکی از ساده ترین ، زیبا ترین و ماندگارترین روش ها برای افزودن الگو و رنگ به یک فضا است. کاشی تزئینی کف مانند این حمام، پالت رنگ اتاق را تنظیم می کند ، انرژی مفرحی به فضا می بخشد و به تصاویر سفر و تاریخ متصل می شود. همه اینها در حالی است که که سطحی کاربردی برای کف حمام فراهم می کند. انتخاب یک الگوی کاشی جسورانه به سایر گزینه ها در اتاق اجازه می دهد تا ساده باقی بمانند ، مانند پشت و روی میز مرمر و آینه ها و شمشیرهای مشکی ساده در اینجا.

 

4- از رنگ آبی همه جا استفاده نکنید

 

 

هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید باید تمام دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید، گرچه این سبکی است که بیشتر اوقات مشاهده می کنید! ما از Joa Studholme ، متصدی رنگ در Farrow & Ball پرسیدیم که چرا رنگ آبی انتخاب خوبی است ، به خصوص اگر به دنبال سایه تکمیلی برای ایده های حمام خاکستری خود هستید: "آبی پرکلاغی پیچیده ترین آبی تیره است ، ترکیبی جادویی از خاکستری، سبز و آبی است که در شرایط مختلف نور شما را بی نهایت مجذوب خود می کند.

5- کاشی های آبی یک انتخاب عالی برای کابین دوش هستند

 

 

"هرینگبون یک الگوی کلاسیک است که به جواهرات مصری و سیستم سنگ فرش رومی برمی گردد. میندی اوکانر طراح دکوراسیون داخلی می گوید: "در حالی که همیشه طرفدار کف چوبی هستم، من دوست دارم از الگوهای تیغ ماهی روی دیوارهای حمام استفاده کنم." او می گوید: "من عاشق این هستم که کاشی های تیغ ماهی و رنگ آبی به گونه ای ترکیب می شوند که پیچیده، بی زمان و در عین حال بسیار مدرن و کمی رویایی است. این کاشی همچنین از محتویات بازیافت شده ساخته شده است و آن را به همان اندازه وظیفه شناسی و زیبا به نظر می آورد. "

6. کاشی های آبی چند گوشه

 

 

استفاده از رنگ برای تقسیم بندی فضاها عالی است. این ایده کاشی حمام شش ضلعی برای ایجاد همین موضوع استفاده شده است. در شکل بالا کاشی ها در فضای رختکن قرار گرفته اند، در حالی که قسمت حمام خیس به رنگ خاکستری ملایم است. کاشی های آبی ویژگی غالب هستند که دسترسی به آنها را آسان می کند. حوله های آبی رنگ تیره تری به طرح می افزایند. استفاده از رنگ آبی در این روش باعث می شود حمام خیلی "آبی" به نظر نرسد اما هنوز هم رنگ آن بیشتر از هر رنگ دیگری است.

7-رنگ آمیزی به روش آمبره

 

 

اگر از قلم مو برای رنگ آمیزی استفاده میکنید پس ی طرح رنگ آمیزی زیبا بیافرینید. روش رنگ آمیزی آمبره یک روش عالی برای رنگ آمیزی جذاب است ، به خصوص اگر نمی توانید در مورد یک رنگ خاص تصمیم بگیرید. به جای آن از دو یا سه رنگ استفاده کنید. Annie Sloan ، یک کارشناس رنگ ، توضیح می دهد که چرا آبی برای دکوراسیون حمام یک رنگ عالی است: او می گوید: "من متوجه می شوم افرادی که بیشتر به حمام می روند، بیشتر وقت خود را در حمام خود می گذرانند و به جای فضاهای سفید، ما می خواهیم آنها اتاقهای فراری از استرس های زندگی روزمره باشند. "رنگهای غنی مانند آبی یک احساس زیبا و دنج را برای دکوراسیون حمام با شمع ایجاد می کند." .

8. اگر رنگ آمیزی دیوارها را نمی پسندید به جای آن یک کاغذ دیواری استایل شده انتخاب کنید

 

 

در گذشته کاغذ دیواری به دلیل بودن در حمام مورد انتقاد قرار می گرفت، اما اکنون به یک روند بزرگ حمام تبدیل شده است. می توانید سایه پس زمینه طرح کاغذ دیواری را با یک رنگ تطبیق دهید تا ظاهری منسجم ایجاد کنید ، درست مانند دکوراسیون حمام که در بالا نشان داده شده است.

9- رنگ آمیزی بسیار جالب

 

 

آبی بسیار کم رنگ در صورتی که حمام شما کوچک و عموما تیره باشد، با آن روشن تر می شود. این سایه زیبا در دکوراسیون حمام های خاکستری و سفید به خوبی کار می کند، زیرا ترکیب سایه ها طراوت را به شما می دهد. همچنین توجه داشته باشید که سقف به همان رنگ دیوارها رنگ آمیزی شده است. این روندی است که از بین نمی رود. در واقع ، یکی از مواردی است که ما پیش بینی می کنیم اجرایی شود. در این تصویر روکش به رنگ سفید رنگ آمیزی شده است تا کنتراست بین دو بخش رنگ آمیزی شده آبی ایجاد شود که باعث ایجاد شکاف بصری می شود.

10. با آبی براق فضایی جذاب ایجا کنید

 

 

 

 

شاید آبی به دلیل منابع دریایی محبوب ترین رنگ برای حمام باشد، به این معنی که سایه ای عالی برای انتخاب است. اما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد: لاجوردی، نیلی و آبی فرانسوی. شما می توانید از سایه های مختلف برای گرم کردن یا خنک کردن یک فضا نیز استفاده کنید ، به عنوان مثال ، آبی گرم به حمام رو به شمال کمک می کند، در حالی که سایه خنک تر مانند آبی دریایی در اتاقی که آفتاب زیادی دارد خوب کار می کند.

چه رنگ هایی با آبی بهتر ترکیب می شود؟

رنگ های بسیاری وجود دارد و در حمام های سبز و همچنین در سایه های دیگر آبی، سفید ، صورتی و همچنین رنگ های خنثی مانند زیتونی ، عاجی و کرمی مناسب است. یا می توانید سایه های دیگر رنگ آبی را با هم مخلوط کرده و هماهنگ کنید. ترکیب های فوق العاده ای که ما دوست داریم آبی کم رنگ و مرجانی ، سرمه ای و سفید و آبی آسمانی و سنگی است. اگر می خواهید چند رنگ روشن اضافه کنید ، صورتی گرم ، زرد روشن یا سبز زمردی را در نظر بگیرید.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ طراحی داخلی

نکاتی که ذر زیر به آنها اشاره می کنیم بزرگترین ترندهای اتاق نشیمن هستند که باید قبل از طراحی دکوراسیون منزل خود آنها را در نظر بگیرید.از گلها گرفته تا پلان منزل. وقتی صحبت از جدیدترین روندهای طراحی دکوراسیون داخلی می شود ، ما علاقه ای به مدهای زودهنگام نداریم. در عوض ، ما بر ایده های بی انتها و ظریف اتاق نشیمن متمرکز شده ایم که تا سال آینده نیز پایدار بمانند. تا بتوانید با اطمینان از اتاق نشیمن الهام بگیرید و طراحی کنید. همانطور که تصاویر اتاق نشیمن زیر نشان می دهد، آخرین روندهای دکوراسیون اتاق نشیمن 2021 تحت تأثیر همه چیز قرار گرفته است ، از راهروها تا تمایل فزاینده ما به طراحی پایدار.

تمایلات اتاق نشیمن 2021

 

 

ناتاق های نشیمن اغلب یکی از سخت ترین قسمت های دکوراسیون داخلی در خانه شما هستند، بنابراین استفاده از روندهای طراحی یک اتاق نشیمن که زیبا و کاربردی است ، بسیار مهم است.

1. انتخاب رنگ ها

 

 

رنگ ها با الهام از الگوهای پر جنب و جوش ، در سال 2021 انرژی جدیدی به فضای داخلی می بخشد. این روند روشن اتاق نشیمن را می توان در ایده های جدید و روشن رنگ اتاق نشیمن و لوازم جانبی رنگارنگ یافت که احساس آرامش مورد نیاز را در این روزهای سخت فراهم می کند. ربکا لیوارز ، طراح دکوراسیون داخلی می گوید: "گاهی اوقات مشتریان در پیروی از روندهای رنگی مردد هستند و معتقدند که این کار یا بیانی بیش از حد ایجاد می کند یا خیلی زود قدیمی می شود." "یک واحداز یک رنگ پررنگ می تواند در بوجود آوردن یک طرح کمک کند." سعی کنید از استفاده از رنگ در پس زمینه خنثی یا ترکیبی از رنگ های یکسان استفاده کنید ، مانند دیوارهای آبی با پارچه هایی در سایه های مختلف آبی. این رنگها در کنار هم خیره کننده به نظر می رسند و عمق و لایه های مورد علاقه را به یک طرح اضافه می کنند. ربکا توضیح می دهد: "هنگام انتخاب طرح های رنگی اتاق نشیمن، بهترین توصیه من این است که به اطراف خود نگاه کنید." "اگر در شهر زندگی می کنید ، رنگ های قوی تر، مانند قرمز ، سبز و زرد ، می توانند در برابر خط افق خاکستری-آبی ما عالی به نظر برسند. اگر از فضای سبز لوکس برخوردار هستید ، ممکن است بخواهید ترکیبی از رنگ های خاکی را انتخاب کنید که به زیبایی با مناظر ترکیب شده است ، یا از رنگ های نارنجی و آتشین برای افزودن گرما به طرح استفاده کنید. "

2. بازی با الگو

 

 

الگوها یک روند عالی برای شخصیت بخشیدن به دکوراسیون یک اتاق است. بانی ترنر ، طراحدکوراسیون داخلی در Turner Pocock توصیه می کند: "می توان از آن برای تعریف فضا و تغییر لحن مناطق مختلف استفاده کرد." "به عنوان مثال ، ممکن است شما یک الگوی جسورانه تر برای فضای نشیمن رسمی ، با یک الگوی متضاد در یک فضای صمیمی تر بخواهید." نکته اصلی این است که با پارچه ای شروع کنید که دارای الگوی چشمگیری است و بیش از سه رنگ دارد. از بین آن پارچه، رنگهای مورد استفاده در طرح را انتخاب کنید، سپس ترکیبی از طرحها را در آن پالت انتخاب کنید او می گوید: "میزان الگوی نمایش داده شده را نیز در نظر بگیرید." "اگر یک مبل بزرگ طرحدار دارید، پرده ها را ساده انتخاب کنید."

 

3- زیبایی طبیعی را با چوب اضافه کنید

 

 

چوب مدتی از مد افتاده بود اما دوباره به عرصه مد بازگشته است. چوب حس گرما و شخصیت را به دکوراسیون داخلی وارد می کند و در خانه های مدرن و سنتی به همان اندازه خوب عمل می کند. شان کاکرین ، مدیر خلاق دیزاین کاکرین می گوید: "ما شاهد افزایش مجدد علاقه به کفپوش چوبی در سال جاری بودیم ، بنابراین در حال حاضر انواع سبک های پارکت ، تخته های بسیار گسترده و دیگر کفپوش های چوبی موجود است." چوب هایی با ظاهر روستیک در حال حاضر محبوب هستند ، با بافت و دانه های زبرتر در اتاق نشیمن دنج محبوب هستند زیرا آنها راهی عالی برای جلوه بخشیدن به اتاق شما هستند.

4- نازک کاری ها

 

 

یک اتاق بدون بافت می تواند کسل کننده و بی روح به نظر برسد ، بنابراین سطوح قابل لمسی را برای آوردن حس گرما و علاقه اضافه کنید. در این فصل ما بیشتر و بیشتر طراحانی را انتخاب می کنیم که کنتراست های بافتی را ایجاد می کنند که برای حواس جذاب است ، مانند زبر و صاف، براق و مات ، سخت و نرم. از طرف دیگر ، از بافت به عنوان لهجه در یک اتاق خنثی استفاده کنید. آزمایش رنگ های برجسته برای بافت های برجسته، یک میز تیز و براق در اتاقی پر از رنگ های نرم تر برجسته می شود. البته اعتدال را به خصوص در فضاهای کوچک رعایت کنید ، زیرا (درست مانند رنگ) بافتهای بسیار زیاد باعث می شود فضای کوچک بیش از حد شلوغ و نامتعادل به نظر برسد.

5- استفاده از گلها

 

 

در دکوراسیون کلاسیک ، هیچ چیز مانند یک گل ، شروع فصل جدید را نشان نمی دهد. طبیعت ظریف اما تأثیرگذار گلها می تواند به هر طرح ، سنتی یا معاصر ، بعد جدیدی ببخشد. در سالهای اخیر ، ما شاهد گلهای گرمسیری، گلهای چینی و شکوفه های بزرگ بوده ایم ، اما در سال 2021 ، گلها با ظاهر طبیعی ظاهر شده اند. چاپهای ظریف ، زیباترین روش برای افزودن الگو گل به دکوراسیون اتاق نشیمن است.

6- پلان های شکسته برای فضای نشیمن

 

 

تقسیم بندی فضاها که جدیدا مورد استقبال طراحان دکوراسیون داخلی قرار دارد، جایگزین پلان های طرح باز می شود که به آن "پللان شکسته" می گویند. "طرح یا پلان شکسته" یک مفهوم طراحی است که از فضاهای کاملاً باز فاصله می گیرد. با کمال تعجب ، با گذراندن زمان بیشتری در خانه، ما اکنون به دنبال استفاده از صفحه نمایش، دیوارهای جزئی ، مبلمان مستقل ، کابینت و گیاهان خانگی برای ایجاد مناطق متمایز و گوشه هایی برای گوشه گیری و خلوت با خود هستیم. .

7. به دنبال یک نگاه جهانی باشید

 

 

تأثیرات بین المللی در سال 2021 از بافت و هندسه آفریقایی گرفته تا نقوش نخل و طرح های پر جنب و جوش از قاره آمریکا و هند فراوان است. از آنجا که بسیاری از ما در خواب تعطیلات طولانی در سرزمین های خارجی هستیم ، تعجب آور نیست که بسیاری از ما امیدواریم یک طرح کوچ جهانی را در خانه های خود بازسازی کنیم. منتظر دیدن الگوهای پر جنب و جوش ، نقاشی های دیواری، ایده های اتاق نشیمن بوهمی و رنگهای غیرمنتظره در روندهای دکوراسیون اتاق نشیمن امسال از آن باشید ... در اتاق های نشیمن چه چیزی ترند است؟ در سال 2021 ما شاهد تجدید حیات رنگ ، الگو و روندهای تزئینی داخلی ماکسیمالیستی هستیم. نکته اصلی این است که رنگ های روشن را با مقدار زیادی مواد خنثی و طبیعی در تضاد قرار دهید تا از جلوه زیاد آن جلوگیری کنید. اتاقهای نشیمن مدرن اواسط قرن هنوز محبوب هستند و 2021 نیز سالی است که ما سرانجام فضای باز قدیمی را کنار گذاشتیم. تقسیم بندی جایگزین طرح باز شد، در پدیده ای که از آن با عنوان "طرح شکسته" یاد می شود. سرانجام، با شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی همیشه در حال تغییر و چالش برانگیز ، دیدن طبیعت در قلب خانه تعجب آور نیست.

تمایلات رنگی برای اتاق نشیمن در سال 2021 چیست؟

 

 

بازی با رنگ راهی عالی برای افزودن شخصیت به یک اتاق است. رنگ زرد می تواند به طرز شگفت انگیزی نشاط آور باشد، و احساس تازه و پر جنب و جوش به شما می بخشد. ترفند استفاده از آن به عنوان پس زمینه برای ترکیب کردن همه چیز به یکدیگر است. رنگ خاکستری که در سال های اخیر از بین رفته است ، رنگ دیگری است که در سال 2021 باز می گردد. این ترکیب رنگها در سال 2021 پیام قدرت و قابلیت اطمینان را به ارمغان می آورد ، همراه با شادی روزهای پر از آفتاب در آینده.

 

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ طراحی منزل

چیزی بسیار زیبا در دکوراسیون تابستانی وجود دارد. پارچه های شاداب ، پالت های رنگ ملایم، الیاف طبیعی و تأثیرات سبک بوهو مربوط به فصل باعث می شود احساس کنید که نور خورشید را به داخل خانه می آورید. و اگرچه ممکن است به نظر برسد که این سبک کاملا فصلی است ، اما چند راه وجود دارد که می توانید سبک دکوراسیون تابستانی را در دکوراسیون خود در طول سال ترکیب کنید. جدیدترین روندهای طراحی دکوراسیون داخلی را که به شما کمک می کند تا اواخر سال آن فضای تابستانی را در خانه خود حفظ کنید، بررسی کنید.

1-رنگ آبی را خانه خود بیاورید

 

 

رنگ آسمان آبی یک روز تابستانی و سواحل شنی، قطعا از زیباترین رنگ های این سبک دکوراسیون می باشند. جای تعجب نیست که طراحان دکوراسیون داخلی این رنگ را به عنوان یکی از برترین ترندهای طراحی دکوراسیون داخلی تابستانی برای سال 2021 انتخاب کرده اند. در این زمینه توصیه ما این است که از رنگ های آبی غنی تر به عنوان یک دیوار برجسته در اتاق نشیمن خود استفاده کنید یا از ملحفه های آبی روشن تر و تزیینات با زمینه سفید استفاده کنید تا فضای دلپذیر یونانی را به فضای شما ببخشد. اگر بیشتر طرفدار دکوراسیون مینیمال هستید ، رنگ های آبی روشن می تواند کمی جنب و جوش به اتاق شما ببخشد.

2- روش دکوراسیون مینیمال

 

 

این اولین بار نیست که دکوراسیون مینیمالیسم به عنوان یک روند طراحی دکوراسیون داخلی مطرح می شود و مطمئناً آخرین بار نخواهد بود! هنگامی که مینیمالیسم برای اولین بار محبوب شد، همه چی در آن در مورد خطوط تمیز ، ساختارهای بدون درز و یک طراحی ساده و شیک بود. با این حال ، طراحان دکوراسیون داخلی بر اساس سبک مینیمالیسم، مرفه تر کار کرده اند تا از طراحی معنی دار تر و تمیز و در عین حال کاربردی تری استفاده کنند. مینیمالیسم چیزی فراتر از فضاهای باز و خالی نیست. بازی با نور خورشید ، سبزی طبیعت، رنگ های طبیعی و غیره به طور مداوم در حال پیشرفت است. یک طراحی مینیمالیسم این اطمینان را می دهد که حتی در زمستان، نور درخشان می شود و نیم نگاهی به تابستان آینده خواهد داشت.

 

3- از رنگ های خنثی استفاده کنید

 

 

سفید، عاجی ، خاکستری کم رنگ و بژ همه رنگ هایی هستند که معمولاً با خانه های ساحلی تابستانی مرتبط هستند. اما ، رنگهای خنثی در تمام طول سال زیبا هستند ، به همین دلیل یکی از بزرگترین روندهای طراحی دکوراسیون داخلی برای سال 2021 هستند. نکته ای که در مورد رنگ های خنثی وجود دارد این است که آنها به شما زمینه ای عالی برای هر رنگ بندی می دهند.در عین حال رنگ خود را نیز به راحتی حفظ می کنید. کاناپه های سفید و پرده های نازک و لطیف هرگز از مد نمی افتند و سایه های طوسی و بژ به طرز خارق العاده ای برای دکوراسیون اتاق خواب مناسب است. اگر می خواهید در هر نقطه کمی رنگ به دکوراسیون خود اضافه کنید ، کاری نسبتاً ساده می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با سلیقه خود، لهجه هایی مانند استفاده از کوسن ها، پتو ، فرش و گلدان را کنار بگذارید. مبلمان خنثی زیبایی را در زمینه ایجاد آن رنگ ها انجام می دهد.

4. ایجاد بیانیه با رنگ

 

 

این روند طراحی دکوراسیون داخلی در تابستان 2021 در حال بازگشت بزرگی است. با توجه به انتخاب بیشتر افراد برای چیدمان فضای باز و طراحی مینیمالیستی، محبوبیت قطعات جسورانه به طور پیوسته در حال افزایش است. این یک نقطه کانونی عالی است در حالی که سلیقه عجیب و غریب شما را نیز به نمایش می گذارد. مطمئناً مهمانان شما بعد از بازدید از خانه احساس می کنند که شما را بهتر می شناسند و این همان زیبایی طراحی داخلی است. برای خود یک قطعه برجسته تهیه کنید و بگذارید شروع کننده گفتگو با خانواده و دوستان باشد.

5. افزودن عناصر طبیعی بیشتر

 

 

وقتی صحبت از روند طراحی دکوراسیون داخلی تابستانی می شود ، این آیتم بی انتها است! مردم در مورد مراقبت بسیار زیاد گیاهان بسیار راغب عستند. زیرا تجربه کمک به رشد یک گیاه بسیار غنی کننده است. خوشبختانه فضای سبز بخش مهمی از دکوراسیون بوهو است. گنجاندن گیاهان در دکوراسیون شما می تواند زندگی را تغییر دهد. توصیه می کنیم به دنبال گیاهان واقعی باشید، مگر اینکه بخواهید فصل ها و روندها را دنبال کنید، در این صورت ، گیاهان مصنوعی ممکن است با نیازهای شما مناسب تر باشند. به نظر شما درخت صنوبر برای زمستان مناسب تر از برگ انجیر است؟ شما به راحتی می توانید گیاهان خود را با توجه به فصل تعویض کنید، و با توجه به اینکه گیاهان مصنوعی روز به روز واقعی تر به نظر می رسند ، استفاده از آنها آنچنان هم بی تاثیر نیست.

6- استفاده از پارچه های خنک

 

 

پارچه های سبک معمولاً مربوط به فصلی است که می توانید پنجره ها را باز نگه دارید، اما به راحتی می توانید این بافت ها را در طول سال به نمایش بگذارید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که پرده ها را بپوشانید. پارچه هایی از جنس کتان را برای پوشش پرده ها استفاد کنید تا گرمای مورد نیاز شما را در حالی که تامین کند. برای پرده ها ، به دنبال پارچه هایی مانند پنبه ، پارچه کتان ، ابریشم شفاف یا موارد مشابه باشید تا بدون توجه به زمان سال، احساس شادی را در خانه خود ایجاد کنید. آنها هوای مطبوعی را به اتاق می آورند و به نوعی جادارتر و عاری از شلوغی به نظر می رسند. .

7- استفاده از چوب طبیعی

 

 

چوب حصیری، عصایی، و چوب های دیگر با رنگ های مشابه می تواند هر فضایی را بوهمی و تابستانی کند. دکوراسیون بوهو بیشتر با فصل تابستان ارتباط دارد ، اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که در تمام طول سال میتوانید از این سبک استفاده کنید. رنگ روشن این عناصر طبیعی ظرافت را بدون سنگینی که معمولاً با چوب های عمیق تر و غنی تر مرتبط است به ارمغان می آورد. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید با استفاده از عناصر چوبی سبک تر مانند چوب دستی یا عصا ، یک طرح مینیمالیستی را در خانه خود بگنجانید و همچنان احساس جادار بودن را حفظ کنید.

8-اجازه دهید نور آفتاب وارد شود

 

 

یکی از بهترین قسمت های تابستان نور طبیعی است که به فضای شما وارد می شود. مهمترین روند طراحی دکوراسیون داخلی برای سال آینده خانه هایی با نور طبیعی زیاد است ، بنابراین طراحان داخلی در سراسر جهان آن را توصیه می کنند. در صورتی که در فضایی که در آن زندگی می کنید دستیابی به این هدف دشوار باشد ، همیشه می توانید با باز نگه داشتن پنجره ها یا استفاده از پرده های روشن استفاده از نور خورشید را به حداکثر برسانید.

 

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی_دکوراسیون داخلی

در این مقاله ما روند دکوراسیون خانه در سال 2021 را جمع بندی کرده ایم. امسال تمرکز زیادی بر راحتی (چه در دکوراسیون ، چه در تناژهای رنگی) وجود دارد ، تمایل به آشنایی با ،سبک خانه های مادربزرگهایمان، دکوراسیون مدرن، دکوراسیون قدیمی و همچنین طراحی پایدار و ارتباط با طبیعت همچنان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

یک خانه راحت

راحتی در حال حاضر مهمترین روند دکوراسیون خانه است ، احتمالاً چیزی است که همه ما مشتاق آن هستیم. امروزه بیش از هر زمان دیگری را در خانه میگذرانیم و پیش بینی می کنم در آینده به انجام کارهای اداری خود در خانه ادامه دهیم.این مبل راحتی بسیار زیبا است ، اما شاید آرامش بخش ترین چیز برای گذراندن یک شب در تماشای پرشور برنامه مورد علاقه شما نباشد. این موضوعی است که ما در این مقاله ترندهای داخلی بیشتر خواهیم دید ، اما امسال ما گرایش به تمرکز بیشتر بر روی راحتی خانه بیشتر از دکوراسیون را می بینم. مبل های راحتی بزرگ در پارچه های راحت (مخمل هنوز یک روند طراحی بزرگ است) چیزی است که در آینده بسیار خواهیم دید و این صندلی جدید اغلب در رنگهای روشن مانند صورتی ، زرد خردلی و سبز است.

رنگ های گرم

راحتی فقط در مورد مبلمان نیست بلکه در مورد رنگ نیز اهمیت دارد. امسال همه چیز در مورد رنگ های آرامش بخش است. روندهای رنگی باعث می شود که از در خانه ماندن خسته نشوید زیرا با رنگ های گرم خاکی ، صورتی ملایم و رنگ های طبیعی آبی احاطه شده اید. استایل خانه های مادربزرگی(اما به روشی زیباتر و بهتر) شاید اسم سبک مادربزرگ کمی لحن منفی در مورد آن دارد ، اما این چیزی نیست که ما می خواهیم وقتی این را می بینید احساس کنید. در سال 2021 ما مشتاق آن احساس آرامش بخش و آشنا از خانه پدربزرگ و مادربزرگ هستیم. اما بدیهی است که این سبک مادربزرگ کمی به روزتر شود تا برای زندگی در قرن 21 آماده شود. این روندی است که ما در خانه هایی که در حین کار با آن روبرو می شویم ، زیاد دیده ایم ، به الگوهای گلدار ، دکوراسیون عتیقه جات و رنگ های شاد ملایم فکر کنید.

طرح های گل گلی

 

در بسیاری از خانه های اسکاندیناوی اغلب با کاغذ دیواری های گل ویلیام موریس روبرو می شویم که عمدتاً در رنگ های طبیعی است و عنصری زیبا برای دیوار به ارمغان می آورد. اما همچنین الگوهای گل که کمی بیشتر در رنگهای روشن وجود دارد به چشم خواهد خورد. دکوراسیون آنتیک و لوازم قدیمی دکوراسیون خانه قدیمی دارای مزایای متعددی است از جمله پایداری، (گاهی اوقات) بسیار ارزان تر از هر چیز جدید و شما یک قطعه طراحی منحصر به فرد در خانه خود خواهید داشت. ما همیشه فکر می کنیم مردم اسکاندیناوی می دانند چگونه قطعات قدیمی را به خوبی در خانه خود قرار دهند. قطعات قدیمی با طراحی مینیمالیستیاسکاندیناوی و بسیاری از مواد طبیعی برای داشتن ظاهری آرام و طبیعی ترکیب شده اند.

رنگ های پاستلی

 

 

رنگ های پاستلی آرامش بخش هستند و رنگ را به خانه شما اضافه می کند بدون آنکه زیاد باشد. رنگهای پاستلی ملایم حال و هوایی عاشقانه به خانه شما می بخشد که شما به سادگی نمی خواهید آن را ترک کنید.

 

ترکیب کردن

 

 

این تقریباً همه گرایش های دکوراسیون خانه را که قبلاً ذکر کرده ایم با هم پیوند می دهد. ما دیگر نمی خواهیم "خانه ای با طراحی کامل" داشته باشیم. ما خانه ای می خواهیم که شخصی ، دنج و گرم باشد و اغلب بدان معناست که شما همه مواردی را که در این سالها جمع آوری کرده اید ترکیب کنید. آیا این همیشه کاملاً مطابقت دارد؟ احتمالاً نه ، اما این همان خانه ای است که با اشیائی که برای ما خاطراتی را تدائی میکند، یا صرفاً به این دلیل که فکر می کنید این خانه بسیار برای شما بیشتر شبیه یک خانه است تا یک خانه کاملا طراحی شده.

دکوراسیون ژاپنی

 

 

بر خلاف سبک دکوراسیون خانه های مادربزرگی شما سبک ژاپنی را هم دارید. ژاپنی ترکیبی از طراحی اسکاندیناوی و ژاپنی است. ژاپن و اسکاندیناوی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی نقاط مشترک زیادی دارند. هر دو سبک بر سادگی، با استفاده از مواد طبیعی و عملکرد بالا متمرکز شده اند. دکوراسیون داخلی ژاپنی دارای خطوط تمیز ،اتاقهای روشن (از نظر نور طبیعی و همچنین در رنگها) است و هیچ موضوع ناخوشایندی برای درهم ریختن فضا در آن وجود ندارد. خانه ای که به سبک ژاپنی طراحی شده است ، خالی یا بی روح نیست. وسایل موجود در طراحی با دقت انتخاب شده اند تا خانه ای کاربردی ، طبیعی و راحت ایجاد کنند. در مواردی که از مواد با کیفیت بالا استفاده می شود و پایداری عامل مهمی در طراحی خانه است.

نگاهی طبیعی به خانه

 

 

همه ما در سال گذشته ارتباط قوی تری با طبیعت پیدا کرده ایم. و این تعجب آور نیست زیرا طبیعت زندگی ما را تغذیه می کند. ما می خواهیم اطراف ما سرسبز باشد و همچنین مطمئن شویم که جهان ما در اینجا برای لذت بردن از نسل های آینده است. بنابراین نه تنها رنگ های سبز و مواد طبیعی را در دکوراسیون منزل مشاهده می کنیم بلکه تمرکز بیشتری بر پایداری داریم.

رنگ های سبز

 

 

دکوراسیون خانه سبز رنگ در همه جا در حال حاضر وجود دارد البته نه بدون دلیل. رنگ سبز بسیار آرامش بخش است و با استفاده از آن به طرز بسیار ظریفی به خانه خود رنگ می دهید.

گیاهان

 

 

البته تزئین با گیاهان یک روند جدید نیست ، اما امسال در طول همه گیری کرونا حرکت بزرگی به سمت المان های روستایی انجام شده است. البته همه ما آنقدر خوش شانس نیستیم که در محاصره طبیعت زندگی کنیم، اما خوشبختانه شما هنوز هم می توانید گیاهان به داخل خانه ببرید. خانه خود را با رنگ سبز تزئین کنید ، از آستانه های پنجره برای پرورش گیاهان استفاده کنید و جعبه های گل را اضافه کنید تا کمی طبیعت را به خانه خود اضافه کنید. مواد طبیعی اشتیاق برای تزئین خانه با گیاهان به پایان نمی رسد. همچنین مبلمان و دکوراسیون منزل می توانند با وسایل ساخته شده از مواد طبیعی مانند حصیر و چوب دستی به ظاهر طبیعی آن بیفزایند.

خانه ای پایدار

 

 

این آیتم بیشتر با تمرکز بر روی مواد طبیعی ساخته شده است. پایداری برای مردم و همچنین برای برندهای داخلی اهمیت بیشتری پیدا می کند. به عنوان مثال ، IKEA عمدتا از پنبه های ارگانیک استفاده می کند ، آنها اغلب با استفاده از مواد بازیافتی (پرده های ساخته شده از بطری های بازیافتی ، فرش های ساخته شده از کیسه های زباله) محصولاتی را تولید می کنند که به ما کمک می کند زندگی پایدار تری داشته باشیم.

کفپوش های سفالی

 

 

کفهای سرامیکی در فضای داخلی سرد به نظر می رسند اما می توانید کفپوش های سفالی را انتخاب کنید. رنگ های خاکی کاشی های سفالی گرما را به خانه شما می آورند. اگر پایداری در دستور کار طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما قرار دارد ، می توانید کفپوش های سفالی را انتخاب کنید ، نه تنها این انتخاب برای طبیت خوب است بلکه به فضای شما شخصیت بیشتری می بخشد.

قفسه های باز آشپزخانه

 

دیگر کابینتهای آشپزخانه بسته نیستند. شما میتوانید ظروف آشپزخانه خود را از قابلمه ها و ماهیتابه های مسی گرفته تا ظروف دست ساز و شیشه های رنگی به نمایش بگذارید. همه چیز را در قفسه های خود ترکیب کنید تا یک قفسه عالی ایجاد کنید.

طراحی دیوارها

برای داشتن دیوار منحصر به فرد ، عمق و بافت را به دیوار خود اضافه کنید. آموزش های زیادی در اینترنت وجود دارد که نحوه ایجاد چنین دیواری را به شما نشان میدهد. می توانید تخته های چوبی را به اشکال جالب هندسی اضافه کنید. برای یک دکوراسیون زیبا می توانید تخته های چوبی را مستقیم اضافه کنید

  • محمد کاظم پور