طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ طراحی منزل

چیزی بسیار زیبا در دکوراسیون تابستانی وجود دارد. پارچه های شاداب ، پالت های رنگ ملایم، الیاف طبیعی و تأثیرات سبک بوهو مربوط به فصل باعث می شود احساس کنید که نور خورشید را به داخل خانه می آورید. و اگرچه ممکن است به نظر برسد که این سبک کاملا فصلی است ، اما چند راه وجود دارد که می توانید سبک دکوراسیون تابستانی را در دکوراسیون خود در طول سال ترکیب کنید. جدیدترین روندهای طراحی دکوراسیون داخلی را که به شما کمک می کند تا اواخر سال آن فضای تابستانی را در خانه خود حفظ کنید، بررسی کنید.

1-رنگ آبی را خانه خود بیاورید

 

 

رنگ آسمان آبی یک روز تابستانی و سواحل شنی، قطعا از زیباترین رنگ های این سبک دکوراسیون می باشند. جای تعجب نیست که طراحان دکوراسیون داخلی این رنگ را به عنوان یکی از برترین ترندهای طراحی دکوراسیون داخلی تابستانی برای سال 2021 انتخاب کرده اند. در این زمینه توصیه ما این است که از رنگ های آبی غنی تر به عنوان یک دیوار برجسته در اتاق نشیمن خود استفاده کنید یا از ملحفه های آبی روشن تر و تزیینات با زمینه سفید استفاده کنید تا فضای دلپذیر یونانی را به فضای شما ببخشد. اگر بیشتر طرفدار دکوراسیون مینیمال هستید ، رنگ های آبی روشن می تواند کمی جنب و جوش به اتاق شما ببخشد.

2- روش دکوراسیون مینیمال

 

 

این اولین بار نیست که دکوراسیون مینیمالیسم به عنوان یک روند طراحی دکوراسیون داخلی مطرح می شود و مطمئناً آخرین بار نخواهد بود! هنگامی که مینیمالیسم برای اولین بار محبوب شد، همه چی در آن در مورد خطوط تمیز ، ساختارهای بدون درز و یک طراحی ساده و شیک بود. با این حال ، طراحان دکوراسیون داخلی بر اساس سبک مینیمالیسم، مرفه تر کار کرده اند تا از طراحی معنی دار تر و تمیز و در عین حال کاربردی تری استفاده کنند. مینیمالیسم چیزی فراتر از فضاهای باز و خالی نیست. بازی با نور خورشید ، سبزی طبیعت، رنگ های طبیعی و غیره به طور مداوم در حال پیشرفت است. یک طراحی مینیمالیسم این اطمینان را می دهد که حتی در زمستان، نور درخشان می شود و نیم نگاهی به تابستان آینده خواهد داشت.

 

3- از رنگ های خنثی استفاده کنید

 

 

سفید، عاجی ، خاکستری کم رنگ و بژ همه رنگ هایی هستند که معمولاً با خانه های ساحلی تابستانی مرتبط هستند. اما ، رنگهای خنثی در تمام طول سال زیبا هستند ، به همین دلیل یکی از بزرگترین روندهای طراحی دکوراسیون داخلی برای سال 2021 هستند. نکته ای که در مورد رنگ های خنثی وجود دارد این است که آنها به شما زمینه ای عالی برای هر رنگ بندی می دهند.در عین حال رنگ خود را نیز به راحتی حفظ می کنید. کاناپه های سفید و پرده های نازک و لطیف هرگز از مد نمی افتند و سایه های طوسی و بژ به طرز خارق العاده ای برای دکوراسیون اتاق خواب مناسب است. اگر می خواهید در هر نقطه کمی رنگ به دکوراسیون خود اضافه کنید ، کاری نسبتاً ساده می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با سلیقه خود، لهجه هایی مانند استفاده از کوسن ها، پتو ، فرش و گلدان را کنار بگذارید. مبلمان خنثی زیبایی را در زمینه ایجاد آن رنگ ها انجام می دهد.

4. ایجاد بیانیه با رنگ

 

 

این روند طراحی دکوراسیون داخلی در تابستان 2021 در حال بازگشت بزرگی است. با توجه به انتخاب بیشتر افراد برای چیدمان فضای باز و طراحی مینیمالیستی، محبوبیت قطعات جسورانه به طور پیوسته در حال افزایش است. این یک نقطه کانونی عالی است در حالی که سلیقه عجیب و غریب شما را نیز به نمایش می گذارد. مطمئناً مهمانان شما بعد از بازدید از خانه احساس می کنند که شما را بهتر می شناسند و این همان زیبایی طراحی داخلی است. برای خود یک قطعه برجسته تهیه کنید و بگذارید شروع کننده گفتگو با خانواده و دوستان باشد.

5. افزودن عناصر طبیعی بیشتر

 

 

وقتی صحبت از روند طراحی دکوراسیون داخلی تابستانی می شود ، این آیتم بی انتها است! مردم در مورد مراقبت بسیار زیاد گیاهان بسیار راغب عستند. زیرا تجربه کمک به رشد یک گیاه بسیار غنی کننده است. خوشبختانه فضای سبز بخش مهمی از دکوراسیون بوهو است. گنجاندن گیاهان در دکوراسیون شما می تواند زندگی را تغییر دهد. توصیه می کنیم به دنبال گیاهان واقعی باشید، مگر اینکه بخواهید فصل ها و روندها را دنبال کنید، در این صورت ، گیاهان مصنوعی ممکن است با نیازهای شما مناسب تر باشند. به نظر شما درخت صنوبر برای زمستان مناسب تر از برگ انجیر است؟ شما به راحتی می توانید گیاهان خود را با توجه به فصل تعویض کنید، و با توجه به اینکه گیاهان مصنوعی روز به روز واقعی تر به نظر می رسند ، استفاده از آنها آنچنان هم بی تاثیر نیست.

6- استفاده از پارچه های خنک

 

 

پارچه های سبک معمولاً مربوط به فصلی است که می توانید پنجره ها را باز نگه دارید، اما به راحتی می توانید این بافت ها را در طول سال به نمایش بگذارید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که پرده ها را بپوشانید. پارچه هایی از جنس کتان را برای پوشش پرده ها استفاد کنید تا گرمای مورد نیاز شما را در حالی که تامین کند. برای پرده ها ، به دنبال پارچه هایی مانند پنبه ، پارچه کتان ، ابریشم شفاف یا موارد مشابه باشید تا بدون توجه به زمان سال، احساس شادی را در خانه خود ایجاد کنید. آنها هوای مطبوعی را به اتاق می آورند و به نوعی جادارتر و عاری از شلوغی به نظر می رسند. .

7- استفاده از چوب طبیعی

 

 

چوب حصیری، عصایی، و چوب های دیگر با رنگ های مشابه می تواند هر فضایی را بوهمی و تابستانی کند. دکوراسیون بوهو بیشتر با فصل تابستان ارتباط دارد ، اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که در تمام طول سال میتوانید از این سبک استفاده کنید. رنگ روشن این عناصر طبیعی ظرافت را بدون سنگینی که معمولاً با چوب های عمیق تر و غنی تر مرتبط است به ارمغان می آورد. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید با استفاده از عناصر چوبی سبک تر مانند چوب دستی یا عصا ، یک طرح مینیمالیستی را در خانه خود بگنجانید و همچنان احساس جادار بودن را حفظ کنید.

8-اجازه دهید نور آفتاب وارد شود

 

 

یکی از بهترین قسمت های تابستان نور طبیعی است که به فضای شما وارد می شود. مهمترین روند طراحی دکوراسیون داخلی برای سال آینده خانه هایی با نور طبیعی زیاد است ، بنابراین طراحان داخلی در سراسر جهان آن را توصیه می کنند. در صورتی که در فضایی که در آن زندگی می کنید دستیابی به این هدف دشوار باشد ، همیشه می توانید با باز نگه داشتن پنجره ها یا استفاده از پرده های روشن استفاده از نور خورشید را به حداکثر برسانید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی