طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ایده های روشنایی حمام یک عنصر طراحی جدایی ناپذیر است که باید در ابتدای پروژه برنامه ریزی شود. وقتی صحبت از ایده های دکوراسیون حمام می شود ، خواه مدرن ، سنتی و یا سبکی مابین این دو را دوست داشته باشید، یراق آلات درون بافت اتاق ساخته شده اند و نه تنها نور کلی و عمومی ، بلکه نور محیط را نیز فراهم می کنند. که ممکن است شامل چندین برنامه باشد. در اینجا ، ما بر روی بهترین ایده های روشنایی حمام تمرکز می کنیم و توصیه های تخصصی را در مورد چگونگی به دست آوردن تعادل زیبایی و عملگرایی دکوراسیون به درستی ارائه می دهیم.

ایده های روشنایی حمام

 

 

ااز روشنایی فوقانی حمام ها با ظاهر لوکس گرفته تا نور پردازی عملی و ایده هایی برای روشنایی تزئینی بیشتر حمام ، این لیست توصیه هایی است که به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ها را برای دکوراسیون حمام خود پیدا کنید.

1. عملکرد تعادل با خلق و خو

 

 

مانند هر مشکل طراحی ، بهترین راه برای شروع تجزیه و تحلیل فضا، ویژگی های آن و نحوه استفاده از آن است. اکثر حمام ها را می توان به راحتی به مناطقی تقسیم کرد: فضایی برای میز آرایش ، حمام و دوش. نورپردازی عموماً در اطراف میز آرایش متمرکز است. در اینجا ، شما به نور زیادتری احتیاج دارید اما در مورد نصب LED در ردیف های عمودی در پایین آینه ها برخلاف تصویر بالا فکر کنید، تا با داشتن سایه های کمتر ، نور مطبوع تری ایجاد کنید. در مناطق کوچکتر، به کابینت های آینه ای با نور یکپارچه به عنوان یک راه حل ساده اما موثر نگاه کنید. این این فضا، جکوزی شما باشد یا یک حمام معمولی با حسی تازه و واضح ، ایده های خوب برای روشنایی حمام می تواند حمام کوچک را بزرگتر و حمام بزرگ را صمیمی تر نشان دهد. سالی استوری از جان کالن لایتینگ می گوید: لایه های نور ، روی فضاهای تیره ، به شما این امکان را می دهد که بین نور روشن مورد نیاز برای انجام کارهایی که به نور نیاز است و سطوح کم نور تر برای ریلکس کردن جابجا شوید.

2- استفاده از هالوژن ها

 

 

روشنایی حمام می تواند تأثیر زیادی داشته باشد و باید زود برنامه ریزی شود تا از روشن شدن صحیح تمام اتصالات کلید و پریزها اطمینان حاصل شود. در انجام دکوراسیون حمام به نورپردازی کافی در محل دوش و میز آرایش ، به علاوه روشنایی محیط اطراف حمام و در طاقچه ها بپردازید. چراغ عمومی حمام معمولاً توسط چراغهای رو به پایین تأمین می شود. سالی استوری توصیه می کند به جای قرار دادن آنها در سقف در یک شبکه مرکزی ، آنها را در بالای قسمت هایی که میخواهید در دکوراسیون فضای شما بیشتر به چشم آیند قرار دهید و در واقع بر اساس آن ها محل قرار گیری هالوژن ها را مکان یابی کنید. به عنوان مثال ، به جای روشن کردن وسط دوش ، بهتر است دیوار را روشن کنید تا نقش خود را در دکوراسیون برجسته کرده و فضای دوش را بزرگتر نشان دهد. " جدیدترین کنترل های روشنایی هوشمند امکان تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده را فراهم می کند. مراقب کنترل های روشنایی بی سیم باشید که بدون کابل نصب شده اند که می توانند بر ترموستات، امنیت و صدا نظارت داشته باشند.

3- ایجاد ظاهری لوکس

 

 

نورپردازی حالت لحظه ای دارد و چه برای انتخاب لوسترهای مدرن بزرگ و چه برای کریستالی ها، زرق و برق همه جانبه راهی است. این ایده نورپردازی سقف حمام از Spark & Bell دکوراسیون شما را از صفر به صد در یک لحظه می رساند

 

4- روشن کردن فضای روشویی

 

 

با نورپردازی مناسب ، فضای شما می تواند ظاهر متفاوتی در طول روز، شب و فصل داشته باشد. در فضاهای حمام ، به احتمال زیاد به چندین نوع نورپردازی احتیاج دارید ، زیرا یک منبع نور مرکزی نمیتواند همه ی نیاز های شما را برطرف کند. این کار به راحتی از طریق لایه بندی نور به دست می آید ، جایی که از انواع مختلف منابع نوری در هر قسمت برای نیازهای خود استفاده می کنید. از دیوارکوبها نیز غافل نشوید. این روشنایی ها مخصوصاً با مجموعه ای از سبک های مختلف بسیار محبوب شده اند که برای روشن کردن حمام شما یا برای افزودن زیبایی و جذابیت بیشتر به دکوراسیون به یک دیوار کانونی بسیار مناسب هستند. در دکوراسیون حمام ها مهم این است که آینه و صورت خود را با نورپردازی روشن کنید. سالی استوری می گوید ، یک منبع نوری در سمت چپ و راست آینه، مانند دو دیوارکوب تزیینی ، باعث ایجاد نور بدون سایه می شود که برای آرایش مفید است.

5. یکپارچه سازی روشنایی در سقف

 

 

روشنایی حمام باید در سطوح مختلف باشد. به نحوه استفاده از حمام در ساعات مختلف روز فکر کنید. شما می خواهید حمام شما صبح ها روشن و کاربردی باشد، به ویژه در اطراف آینه، اما همچنین می خواهید عصرها یک حمام آرامش بخش داشته باشید. چراغهای نسبتاً روشن که به همه جهات پرتو میفرستند، این مکان را به فضایی تبدیل کرده است که برای دوش گرفتن در آرامش و بدون حضور پرتوهای خیره کننده مناسب است. دیوارها و سقف ها برای پنهان کردن چراغ های روشن و LED بسیار مناسب هستند.

6 - استفاده از متریال ها برای یجاد شخصیت

 

 

جدیدترین نوآوری ها به این معنی است که برای ایجاد تغییر ، نیازی به بازسازی کامل دکوراسیون ندارید. به لطف چراغهای صنعتی ، سبک اصلی انگلیسی بدون از دست دادن جذابیت کلاسیک خود دوباره وارد عرصه مد شده است. "نورپردازی موثر می تواند خانه شما را متحول کند، فضا را مشخص کند، طرح های برجسته را نشان دهد و جذابیت ایجاد کند. مواد و عملکرد آنها را در نظر بگیرید. پیتر بولز می گوید: اجناس چینی درخشش ملایم و محیطی می دهد ، شیشه منشوری نور را تشدید می کند ، در حالی که آلومینیوم و سایر فلزات طعم صنعتی تر و تأثیر بصری بیشتری را در دکوراسیون یک فضا به ارمغان می آورند.

7- یک لوستر آویز بزرگ نصب کنید

 

 

آن روزهایی که نور فقط به عنوان وسیله ای برای دیدن در تاریکی تلقی می شد، گذشته است. امروزه مانند بهترین هنر یا مبلمان در دکوراسیون خانه، می تواند فضا را کاملاً متحول کند و نقطه شروع خوبی برای یک طرح طراحی دکوراسیون داخلی است. از بزرگ شدن نترسید کمی شجاعت می خواهد، اما می توانید از چراغ های بزرگتر از آنچه در ابتدا منطقی به نظر می رسید استفاده کنید. لوسترهای بزرگ ، آویزها و چراغ های زمینی غول پیکر همگی برای کسانی که دوست دارند نورپردازی آنها به دکوراسیون فضایشان شخصیت ببخشد بسیار مد شده است. .

8. فضایی شبیه جکوزی را برانگیزید

 

 

نورپردازی استراتژیک راز ایجاد یک حمام آرامش بخش است که به اندازه جکوزی مورد علاقه شما دلپذیر است. اگر فردی هستید که زیاد از حمام استفاده میکنید، روی نور حمام تمرکز کنید تا محیطی مناسبی ایجاد کنید. لوازم جانبی نور ضد آب را می توان داخل حمام و دوش اضافه کرد و جلوه یک جکوزی مجلل را هنگام درخشش در آب ایجاد کرد. از جلوه های نور در سطوح مختلف برای معرفی لایه های روشنایی استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر وان جلوی پنجره است ، می توانید پنجره ها را با دو نورگیر مینیاتوری با یک چراغ باریک بر روی وان روشن کنید.

9. نورپردازی حمام را مخفی نگه دارید

 

 

سعی کنید بیشتر در کابینت و طاقچه ها نورپردازی کنید تا به این ترتیب منبع نور مخفی ایجاد کنید. این چراغها باید برای استفاده در حمام با توجه به مجاورت با آب طراحی شوند. طراح نورپردازی و برقکار شما می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. ایده های روشنایی در دکوراسیون حمام با نور های LED ، که 50-90 درصد از هالوژن کارآمدتر هستند، بهترین هستند و در چندین مدل، از جمله چراغ های زمینی و طناب های LED در دسترس هستند.

10- یک بیانیه را در نظر بگیرید

 

 

آویزهای بزرگ قدیمی و لوسترهای کم ارتفاع که قبلاً از نظر ایمنی و بهداشتی استفاده می شدند ، اکنون با طرح های مناسبتری برای دکوراسیون حمام عرضه می شوند. انتخاب طرح های ساخته شده از مواد مقاوم در برابر رطوبت مانند کروم ، برنج لاکی و نیکل عاقلانه است. پارچه کوبی در این فضاها مستعد ایجاد کپک هستند. مقررات ایجاب می کند چراغ های حمام دارای سطوح مختلف حفاظت از ورود آب باشند که نشان دهنده مقاومت در برابر آب است، بسته به میزان نزدیکی آنها به مناطق مرطوب تعریف شده است.

11- ایجاد فضایی دراماتیک

 

 

در حالی که چراغ های سقفی فقط گاه گاهی استفاده می شوند، اکثر طراحان دکوراسیون داخلی آنها را ضروری می دانند. دبورا باس ،طراح دکوراسیون داخلی و بنیانگذار Base Interior می گوید: "من از آنها برای پر کردن فاصله بین کف و سقف بلند استفاده می کنم." لی بروم، طراح دکوراسیون داخلی، میگوید که از آنها برای منطقه بندی مختلف استفاده می کند ، همچنین می افزاید: "از آنجا که سقف ها یک بوم خالی هستند ، برخلاف کف، آویزها به بهم پیوند دادن کل فضا کمک می کنند." Siobhan Kelly ، مدیر عامل استودیو دیوید کالینز استدلال می کند که اگرچه به عنوان بیشترین منبع نور جوی دیده نمی شوند ، اما می توانند فضا را دنج تر جلوه دهند. "سقف اتاق را مسطح می کند."

12. اتصالات به سبک قدیم

 

 

ایده های روشنایی حمام نیز باید تزئینی باشد و راهی فوق العاده برای جلوه دادن به حمام شما است. لوازمی را انتخاب کنید که با سایر لوازم جانبی داخل اتاق مطابقت داشته باشد ، اما رنگ لامپ را که مکمل آنهاست انتخاب کنید. به عنوان مثال ، برخی از LED های مدرن ، نور سفید بسیار تندی می دهند که بسیار کاربردی است ، اما می تواند باعث سرد شدن حمام شود. تن های گرم تر مورد استقبال بیشتری در دکوراسیون قرار گرفته اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی