طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ترند-برتر-دکوراسیون داخلی-اتاق خواب

ترند-برتر-دکوراسیون داخلی-اتاق خواب

زمان سریعا می گذرد و هنگامی که ماه فوریه فرا می رسد، از هر زمان دیگری در سال واقعی تر به نظر می رسد! نیمه اول ماه با برنامه ریزی های زیادی سپری خواهید کرد و مشتاقانه منتظر روز ولنتاین هستید و قبل از آنکه بدانید، بقیه ماه نیز خواهد گذشت. البته با فرا رسیدن ماه مارس مزایای فراوان اوایل بهار شروع می شود. آماده شدن برای لذت بردن از بسیاری از مناظر، صداها و آب و هوای مطبوعی که در انتظار شما است به معنای چیزی بیش از تغییر جزیی تنها در کمد است. بهتر است کمد را به هم بریزید و لباس ها و کت های زمستانی خود را برداشته و آن را با لباس ها جذاب و با پارچه های رنگی جایگزین کنید. رو امروز ما آن را با اتاق خواب آغاز می کنیم.
بهترین ترندهای تزیینی و طراحی دکوراسیون داخلی بهار 2019 در مورد اتاق خواب احساس بسیار ارگانیک، مقرون به صرفه بودن و استفاده راحت از آن می باشد. حتی اگر شما از آن دسته افراد نیستید که مدام به دنبال تغییر سبک ها و جذابیت کلی اتاق خواب خود باشید، می توانید جزئیات کوچکتر و ظریف تر را به راحتی تغییر دهید تا جذابیت ظاهری مرسوم، تازه و شاد داشته باشید. از الگوی چشم نواز گرفته تا طبیعت، بهار سال 2019 میلادی شادی را به ارمغان می آورد و هوشمندانه ترین ایده های تزئین اتاق خواب برای این فصل را مجسم می کند.

روستایی شیک است که باید حتما آن را امتحان کنید!

دور شدن از تجملات و ملزومات جلا داده شده و مدرن و رفتن به سوی قطعات دکوراسیون پراکنده تر و فضای داخلی با هویت تر و منحصر به فرد بودن در چند سال گذشته رو به افزایش بوده است. 2019 ادامه ترندهای اتاق های خواب به سبک شیک و روستایی را در صدر جدول که محبوب ترین سبک است قرار دهید. ترکیب ارگونومی مدرن و پس زمینه با قطعاتی که به دقت مورد استفاده قرار می گیرند و منعکس کننده جذابیت روستایی است. ارگونومی مدرن و پس زمینه را با قطعاتی که به دقت مورد استفاده قرار می گیرند و منعکس کننده جذابیت روستایی هستند ترکیب کنید. این اتاق خوابها در عین حال احساس شهری، و دنجی می دهند و همیشه متداول می باشند. قطعات مبلمان را از جنس چوب انتخاب کنید، الگوهای الهام گرفته از طبیعت و کارهای هنری اضافه کنید تا ترکیب کاملی ایجاد شود.

تصاویر پس زمینه گل گلی، ملافه و چاپ

در برندهای کاغذ دیواری، سال2018 ما شاهد تغییراتی هستیم که کاغذ دیواری با دست رنگ می شود که باعث ایجاد احساس بسیار غنی تر و پیشرفته تر می شود. مهم نیست که از چه روشی استفاده می کنید، وقتی نوبت به الگویی در اتاق خواب می رسد، چاپ های گل گلی بهترین راه برای پیشروی هستند. این حتی در هنگام ماه بهار و تابستان نیز همینطور است. اگر کاغذ دیواری برای این امر زیادی به نظر می رسد، به رختخواب و بالشت ها بپردازید، بالش یا ملافه هایی با الگوی گل گلی را برای یک اتاق خواب مدرن روشن و رنگارنگ انتخاب کنید.

فرشهای طرح دار فراتر از فضاهای نشیمن می روند

یکی دیگر از راه های مقرون به صرفه و آسان برای آوردن رنگ های بهاری و تازه به اتاق خواب، استفاده از فرش های طرح دار است که در چند فصل گذشته با سهولت زیادی فراتر از فضای نشیمن پیش رفته اند. یک فرش مدرن و عالی و زیبا در اتاق خواب هر بار همچون نورافکنی جذاب عمل می کند. اگر از نوارهای ساده و نقوش ساده خسته شده اید، برای زیبایی بیشتر اتاق خواب، از فرش های تزئین شده ایرانی یا آنهایی که دارای نفوش شرقی هستند، استفاده کنید. تکرار رنگ فرش در اتاق یکی از راه هایی است که می توانید بدون تلاش زیاد آن را به راحتی با بقیه اتاق ست کنید.

 

 

زنانه ، اما با تعادل!

ایده یک اتاق خواب زنانه با همه ذائقه ها هم خوانی ندارد. به خصوص در مورد اتاق خواب زوج هایی که آقایان تمایل دارند تا فضایی را در اتاق خواب داشته باشند که منعکس کننده ویژگی‌های فردی آن‌ها نیز باشد. ( اشاره نمی کنیم که تا چه حد انتظار دارند تا تعداد بالشت‌ها همیشه حداقل و کمترین باشد). این بهار به اتاق خواب شما یک تزئینات زنانه لطیف با استفاده از رنگ پاستلی یا چند الگوی گلدار همراه با یک یا دو گلدان در گوشه آن می دهد. چیز زیادی نیست و ما هم نمی خواهیم چنین باشد. روش مرسوم، مد روز این است که یک اتاق خواب مدرن، زیبا و کاملاً زنانه داشته باشید - اتاق که دقیقاً به همان اندازه می تواند یک فضای مردانه تر را در دل خود داشته باشد!

 

 

سحر و جادوی تختخواب های چهار نفره

یکی دیگر از موارد کلاسیک که از همان نگاه اول راحتی را برای ما به ارمغان می آورد ، تختخواب چهار نفره است که نشانه لوکس بودن، آرامش و حتی کمی جذابیت‌های عجیب و غریب است و این ویژگی ای است که شاید شما بخواهید در سال 2019 مرتباً از آن استفاده کنید. تختخواب چهار نفره را به عنوان یک چیز عجیب و غریب نگاه نکنید، بلکه در اتاق خواب خود از آن استقبال کنید. بله، شما باید طراحی و دکوراسیون داخلی را تغییر دهید زیرا این یک تختخواب نیست که با هر اتاقی ست شود. اما این یک چیز خوب است و در نهایت اتاق خواب شما چهره ای زیبا را که شایسته اش است، به دست می آورد.

 

 

رنگ سفید و ترکیب های رنگی چشم گیر

این ممکن است به نظر ایده ای بسیار آسان و واضح برای طراحی اتاق خواب باشد، اما چیزی است که باعث محبوبیت آن می شود! فقط کافی است اتاق خواب خود را تا حد امکان سفید نگه دارید و چند پاپ رنگ پر جنب و جوش و هیجان انگیز به آن اضافه کنید که بهترین مناظر و رنگهای بهاری را به شما القا کند. ترفند در اینجا این است که بیش از حد و اغراق شده از این رنگ ها استفاده نکنید بلکه مقادیر کمی از این ترکیبات رنگی پر انرژی را استفاده کنید و موجب ایجاد فضایی آرام و معاصر گردید.

 

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

طراحی داخلی-تزیین-اتاق خواب-دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی-تزیین-اتاق خواب-دکوراسیون داخلی

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما می شود، بهترین ترند همیشه انجام مواردی است که باعث می شود شما احساس راحتی کنید و آن چیزی است که دوست دارید. از سبک های کلی طراحی گرفته تا عناصر فردی، مطمئناً برای بروزرسانی بعدی خود الهاماتی خواهید یافت. همه آنها بسیار دوست داشتنی هستند، و هیچ چیز خیلی افراطی و احمقانه نیست، و چیزهایی وجود دارد که با سبک هر کسی مطابقت داشته باشد.

1. مزرعه مدرن

این سبک نه چهره جالب شهری دهه 1990 را دارد و نه مزرعه و خانه ای که مادر بزرگ شما در آن بزرگ شده باشد. این سبک عناصر سنتی کلاسیک، از جمله تخت های فلزی، چوب قدیمی و دیوارهای چوبی پوشیده از چوب را نشان می دهد. این همچنین شامل سبک های معاصر است: فقدان درهم و برهمی، یک رنگ بندی ملایم و لوازم جانبی مدرن و صنعتی، مانند این اتاق خواب متعلق به هندریکس چرچیل است.

2. روستایی

تعریف روستایی کار ساده ای نیست زیرا زیاد شبیه یک سبک نیست. در اصل، استفاده از مواد در وضعیتی است که هنوز پردازش نشده اند و یا موادی که با افزایش سن و گذر زمان در استفاده به حالت طبیعی خود بر می گردند. این یک سبک کلی گاه به گاه است. عناصر اصلی شامل چوب قدیمی، یک پالت از رنگ های طبیعی و خنثی، خز یا سنگ، پارچه های بافت دار و لوازم اولیه است.
روستایی به معنای ناراحت کننده و یا عاری از لمس های معاصر نیست. احساس راحتی کنید و تختخواب خود را با روتختی ضخیم بپوشانید و از نورپردازی معاصر استفاده کنید.

3. مدرن قرون وسطایی

مدرن قرون وسطایی از دهه 1950 تا 1970 در اوج خود بود. این سبک طراحی داخلی حالا باز در اتاق‌های نشیمن و ناهار خوری دیده می شود و برای اتاق خواب عالی است.
مبلمان های کشیده با پایه های نازک کوتاه، خطوط تمیز و ظاهری ساده از ویژگی های بارز این سبک هستند. این عناصر همچنین شامل عناصر "مدرن" مانند پلاستیک، کروم، و رنگهای روشن و الگوهای هندسی می باشد.
نمای کلی بدون پرده است، اما قطعات بزرگی از آثار هنری رنگارنگ روی دیوارها یک ضرورت است. مانند این اتاق دنج که در Decoist از Brad Ford ID نمایش داده شده است می توانید ملزومات را به رنگ نارنجی، قرمز، زرد یا آبی اضافه کنید. یک صندلی پروانه ای گرد یا پا تختی (میز کنار تخت ) که روی پایه های کرومی قرار دارد نیز گزینه های خوبی هستند.

4. اسکاندیناوی

سبک تزئینات اسکاندیناوی سطح زمین زیادی را در بر می گیرد. آنچه در آن مشترک است ویژگی های ساده و تر و تمیز همراه با ملزوماتی سفید رنگ است. دکوراسیون اتاق خواب اسکاندیناوی دارای این خصوصیات است. اگر در Ikea خرید می کنید، با این سبک ظاهر آشنا هستید. کاربردی است، منظم و مرتب است و از بافت زیادی برای اضافه کردن حس گرما استفاده می کند. همچنین بدون تزئین بیش از حد، زینت یا خطوط خمیده است. با این حال سرد و استریل نیست؛ بلکه بسیار خوشایند، دنج و حتی کمی رمانتیک است.

5. صنعتی

اینکه شما در یک فضای انبار شکل زندگی می کنید یا فقط می خواهید وانمود کنید که اینکار را می کنید، سبک تزئینات صنعتی برای شما مناسب است. این سبک طراحی داخلی نگاهی است که از انرژی خام، هیجان جوانی و فردیت "من قوانین خودم را می سازم" تجلیل می کند. این انرژی را در یک اتاق خواب به سبک صنعتی ادامه دهید.
یکی از عناصر اصلی این سبک عناصر ساختمانی مانند لوله های آب، دریچه های گرمایش، کف بتونی و دیوارهای آجری است. در حالی که پالت صنعتی معمولی به سمت رنگهای خاکستری، سیاه و رنگهای دیگر تیره است، فضای کافی برای اضافه کردن رنگ از طریق کارهای هنری یا لوازم جانبی وجود دارد.

6. نماینده هالیوود

هالیوود ریجنسی مناسب افراد محجوب و کم حرف و خجالتی نیست و در مورد زرق و برق است. پر از زرق و برق، شکوفایی و شکوه و حساسیت های گران قیمت دوره است.
پارچه های مجلل زیادی از جمله مخمل، ابریشم، ساتن به همراه خز، توری و جیر را خواهید یافت. مبلمان لوکس و آینه بخش اساسی از ظاهر است. تاج های بیش از حد بزرگ در تخت، لامپ های متصل به تخت، لوسترها و بخش هایی که با فرشهای ضخیم و راحت پوشانیده شده اند، احساس لوکس بودن را دور می زند.

7. وینتج

وینتج یعنی هر چیزی که بیش از 20 تا 100 سال پیش ساخته شده باشد. با این حال، در دنیای تزئینات، به طور کلی به سبک های رایج در طول دهه 40 و 1950 اشاره می شود.
این هنوز بخش وسیعی را در بر می گیرد، اما بیشتر افراد در تزئین یک اتاق خواب به سبک طراحی داخلی وینتج، به ظاهر زنانه و عاشقانه توجه می کنند. تخت های چوبی فرفورژه، ملافه های وینتج، مبلمان سبز نعنایی یا سفید، خطوط خمیده و تزئینات زینتی همه از نظر ظاهری متداول هستند. اغلب اوقات، قطعات وینتج به سبک های دیگر، مانند اتاق های شیک قدیمی یا اتاق خواب های اکلکتیک نیز اضافه می شود.

8. مینیمالیزم

موضوعات طراحی داخلی مربوط به بخش (قسمت)، و فلسفه آن، و اتاق خواب مینیمالیستی سالهاست که گرم و ترند است. و هیچ روند رو به کاهشی نشان نمی دهد.
اگر استفاده از ملزومات را در اتاق خود به حداقل برسانید به این معنا نیست که در یک فضا خالی زندگی می کنید. درعوض، به معنی خلاص شدن از درهم و برهمی و به هم ریختگی است در حالی که خود را با صلح و سادگی احاطه می کنید. یک رنگ بندی محدود، مبلمان با خطوطی ساده، و یک تخت بدون تاج از نمونه های اتاق خواب مینیمالیستی است.

9. زن

اگرچه از نظر فنی سبک تزیینی و طراحی داخلی به حساب نمی آید، یک ظاهر تاثیر گرفته از هنر آسیایی است که بسیار ساده، تمیز و آرام است. و این یک مکان عالی برای استراحت و گذراندن یک شب خواب آرام است.
در کنار طرح های آشکار آسیایی در مبلمان و اثاثیه، شما بر فضای خنک و هوای آزاد تأکید خواهید کرد. این شامل تعداد کمی (در صورت وجود) اشیاء کلکسیونی یا اندکی در هم برهمی و یک پالت ملایم برگرفته از طبیعت است. پارچه ها و مواد طبیعی، حداقل پوشش برای پنجره، و گیاهان خانگی ضروری هستند.

10. چوب های دیوار کوب

از گرمای روستایی یک کابین log استفاده کنید و با استفاده از مبلمان معاصر آن را به اتاق خواب اضافه کنید. نتیجه آن یک سبک اتاق خواب گرم و صلح آمیز است اما بیش از حد احساساتی یا کج کننده نیست. اگر این مورد برای شما جذاب باشد، استفاده از تخته های چوبی کهنه و قدیمی در اتاقی با مبلمان معاصر مناسب است.
این پوشش یک فضای تاریک زیرزمین در دهه 1970 نیست. اینها تخته های چوبی قدیمی و گسترده ای هستند که به نظر می رسد مستقیم از یک انبار قدیمی به دست آمده اند. برای یک دیوار اصلی در یک اتاق روستایی مناسب است. و اگر این چوب بسیار ابتدایی است، به جای آن از این دیوار چوب شیک Better Homes and Garden استفاده کنید.

11. رنگ های پر رنگ بر روی دیوار

رنگ های پر رنگ و غنی مدت طولانی است که ترند داغی در طراحی داخلی دارند و مدت زمان بیشتری طولانی تر نیز باقی خواهند ماند. برای دیوارهای اتاق خواب، رنگ‌های آبی پر رنگ یا ابی نیلی، خاکستری تیره و قهوه ای پر رنگ از گزینه های محبوب هستند. اینها همه رنگهای تسکین دهنده ای هستند که یک ویترین آرامش بخش ایجاد می کنند که در اتاق خواب بسیار مهم هستند.
دیوارهای پر رنگی مانند آنچه در این اتاق از خانه پنجم ما وجود دارد، اظهارات محکمی را نشان می دهد، بنابراین مهم است که انتخاب شما خشن، بیش از حد شدید یا روشن نباشد. اگر نمی خواهید همه ی دیوارهای را رنگ بزنید از لکه هایی از رنگ های تیره در بخش هایی از دیوار اتاق به عنوان تاکیدی استفاده کنید.

12. فلز های گرم

برای چندین سال، تنها رنگ های خنکی مانند نقره ای، کروم و در تزیینات و دکوراسیون داخلی مورد استفاده و پیشگام بودند. آونگ در جهت مخالف چرخانده شد و حالا فلزات گرم جای خود را در کانون توجه قرار می دهند.
طلا و مس بسیار گرم هستند، اما شما نمی خواهید بیش از حد از ترند فلزات استفاده کنید و اندکی از درخشش مدت ها در اتاق باقی خواهد ماند و به طول خواهد انجامید. لوازم و لامپ های سقفی، میله های پرده ها یا قاب عکس، مبلمان های ساده و یا کلکسیونی از اشیا.

13. تخت خواب های چهار نفره

تختخواب چهار نفره یک سبک کلاسیک است و شما با استفاده از آن ها در مورد زیبایی های اتاق خواب خود اشتباه نمی‌کنید. تختخواب چهار نفره معاصر، تر و تمیز، ساده و اغلب بدون سایبان است. احساسی که به شما می دهد کاملاً متفاوت با زینت های توسکانی یا سبک های کانتری است که در گذشته محبوب بودند.
در مورد تختخواب چهار نفره، چیزی شبیه احساس دنج بودن وجود دارد. به نظر می رسد که شما در یک پیله یا دنیای کوچک خود هستید. به همین دلیل است که یکی از بهترین گزینه های شما هنگام تنظیم حال و هوای اتاق خواب عاشقانه است.

14. لوازم روشنایی

اگر سقف شما یک لامپ کم نور دارد که در وسط توسط یک حباب شیشه ای پوشانده شده است، دیگر جذاب نیست، زمان آن فرا رسیده است که آن را به روز کنید. سبک های دکوراسیون داخلی و دکوراسیون معاصر خواستار حضور لوازم روشنایی جدید هستند. این یک اقدام قوی است که به اندازه کافی برای زندگی بخشیدن به یک اتاق خواب و در عین حال حفظ آرامش در آن است.
انتخاب سبک مورد نظر به شما بستگی دارد - لوستر، چراغی بزرگ آویزان، لوازم مجسمه ای منحصر به فرد یا چیزهای عجیب و جالب. تنها شرط لازم این است که وسایل موجود به اندازه کافی بزرگ و جسورانه باشند که هنگام ورود کسی به اتاق، چشم را به خود جلب کنند.

15. کاغذ دیواری

کاغذ دیواری برگشته و بهتر از همیشه است. طرح های امروز بزرگتر و روشن تر از الگوهای کوچک و احمقانه هستند، که ممکن است از چند دهه قبل به یاد داشته باشید، که ممکن است از چند دهه قبل به یاد داشته باشید.
خواه یک دیوار یا هر چهار دیوار را بپوشانید، به دنبال رنگی قوی، نقوش هندسی، کاغذ دیواری بافت دار یا با گل‌های بزرگ باشید. همچنین می توانید یک تصویر زمینه را انتخاب کنید که به راحتی قابل جابجایی باشد تا هر وقتی که از آن خسته شدید، الگوی خود را تغییر دهید.

  • محمد کاظم پور
  • ۰
  • ۰

 

ترند-طراحی داخلی-دکوراسیون داخلی-2020

ترند-طراحی داخلی-دکوراسیون داخلی-۲۰۲۰

آیا به دنبال الهام گرفتن برای تزئین خانه خود هستید و نمی‌توانید سبکی را پیدا کنید که متناسب با سلیقه شما باشد؟
خوب دیگر نگران نباشید، زیرا من 7 سبک از طراحی داخلی را که بیشتر در خانه‌های مدرن برای سال 2020 مورد استفاده قرار گرفته اند برای شما گردآوری کرده ام. در واقع، این سبک‌ها با ترکیب عناصر مختلف سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی بدست می آیند. اما لازم است جنبه های اساسی هر یک را بدانید ، تا بتوانید خانه خود را برای خود تزیین کنید.
علاوه بر این مواردی که امروز به شما نشان می دهم، روش های بیشتری برای تزئین فضای داخلی وجود دارد، اما در این مورد، من می خواهم روی سبک‌های اصلی که ترند هستند تمرکز کنم. امیدوارم که این لیست باعث شود شما از عناصری که با سلیقه شما مطابقت ندارند، صرف نظر کنید. بنابراین شما به سبک و سیاق متناسب با آنچه نیاز دارید، می پردازید.
آیا می خواهید بدانید که 7 سبک محبوب در دکوراسیون داخلی چیست؟

1. مدرن قرون وسطایی

مدرنیسم یک جنبش آوانگارد بین المللی بود که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ظهور کرد و تقریباً در تمام هنرها از جمله معماری و طراحی گسترش یافت این ترند هنری که در دوره ای از توسعه صنعتی ساخته شده است، قصد دارد در زیبایی شناسی، به طور رسمی و بدون غفلت از سود واقعی اشیاء، نوآوری کند.
فرآیند تولید با پیشرفت صنعت متحد شد، به این ترتیب ظرافت عناصر با کارکرد آنها حفظ می شد. این کارجواب داد و منجر به انقلابی در ساختارها شد. نتایج باور نکردنی با بازی با شیشه، فلز، آهن فرفورژه یا انواع مختلف چوب، موادی که در آنها کیفیت همیشه غالب بود، بدست آمد.
عصر طلایی این جنبش که در اواسط قرن بیستم بوده است و از این رو نام آن را گرفته است: Mid Century Modern. تمام موارد بسیار ساده و بدون جزئیات زیاد اما با کارایی بالا بود. از این رو، همیشه ویژگی های فرم و عملکرد را رعایت کنید. این سبک در کشورهای اسکاندیناوی رونق بسیار خوبی داشت، در اینجا شرط بندی برای یک طراحی تکنولوژیکی، کاربردی و مقرون به صرفه بود (سبک نوردیک).
این یک سبک بصری و خلاقانه برای زمان خود بود که امروزه هنوز هم به ویژه در مبلمان معتبر است، در آنجا قطعاتی پیدا کردیم که به نماد طراحی تبدیل شدند.

ویژگی های مدرن قرون وسطایی:

 

• اشکال ساده، خطی و تمیز از ظرافت.
• از بین بردن جزئیات غیر ضروری.
• اشکال و ساختارها نشان داده می شوند، پنهان نمی شوند.
• عناصر تولید صنعتی در طرح گنجانده شده است.
• طبیعت غالب است، ویژگی های سکونتی را با آن تطبیق می دهد و از عناصر طبیعی مانند چوب استفاده می کند.
• تسلط و افق بین فضاهای مختلف خانه.
علاوه بر این، می‌توان به روشهای خلاقانه برای استفاده از مواد جدید مانند پلاستیک قالب، تخته سه لا و آلومینیوم در طراحی صنعتی اشار کرد این قطعات بدست آمده بسیار متنوع هستند و می توانند انواع سبک های طراحی را تکمیل کنند.

 

 

2. صنعتی

سبک صنعتی، همچنین به سبک شیروانی معروف است. این یک سبک تزئینی است که منشأ آن در معماری معمول صنعت، کشتی های قدیمی نیویورک از سال 50 است. بعدها برای هنرمندان و مهاجرانی که نتوانستند اجاره یک آپارتمان در شهر را بپردازند، به مسکن تبدیل شدند.
معماری بی نظیر و جذابیت تصویری که مربوط به ساختار آجری در معرض آن و مصالح آن است. تاکید بر استفاده آزادانه از فولاد در معرض با عناصر چوبی است. یک نوع مدرن تر بودن است، شامل تاکیداتی در استفاده از رنگ مسی است. خشن، روستایی، سرد و تا حدودی زمخت.

نکاتی در مورد سبک صنعتی:

 

• پنجره های بزرگ
• موادی که دیده می شوند و فرسوده هستند، مانند: آجر، سیمان و مقدار زیادی فولاد.
• ستونها و تیغه های در معرض دید
• خطوط لوله و امکانات مربوط به آن که در چشم هستند.
• فضاهای دیافانی، گسترده، بدون پارتیشن، با سقف های بسیار بلند
سبک صنعتی بسته به سلیقه شما، می تواند با عناصر Retro، و وینتج ترکیب شود - به دلیل استفاده از عناصر عتیقه مانند مبلمان زنگ زده یا فرسوده به دلیل گذر زمان : نوردیک، روستایی یا شیک. اتاق های خود را با سبک خاص خود تزئین کنید.

 

 

3. دریایی یا ملوانی

دکوراسیون دریایی یا ملوانی برای دوستداران دریا ایده آل است، زیرا قول می دهد آن حس دریایی را در خانه منتقل کند و علاوه بر آن، آن را با آرامش وقف می دهد. اما اگر خانه شما در مناطقی از هوای سرد قرار دارد، توجه ویژه ای داشته باشید زیرا این سبک تزئینی با انتقال طراوت به محیط مشخص می شود.
و اگر در مورد شما صدق می کند، توصیه می کنم که در گرما و راحتی خود بمانید یا اگر مورد علاقه شماست، فقط این دکوراسیون را در یک اتاق بکارید.

ویژگی های سبک ملوانی یا دریایی :

 

• استفاده از چاپ راه راه آبی و سفید (نوع ژاکت ماهیگیران انگلیسی در آغاز قرن 19) ، در اثاثه یا لوازم داخلی، پارچه، کاغذ دیواری.
• عناصر و لوازم جانبی از قبیل : تولید مثل قایق‌های بادبانی، صدف ها، ستاره های دریایی، گلگیرها، بلوط‌ها، فانوسها، شناورها، طناب ها و غیره.
• پله ها و ریل های قایق، برای تاکید بیشتر بر سبک، البته اگر مورد علاقه شماست.
• ریختن و پاشیدن چوب، برای مبلمان، لوازم جانبی، پوشش دیوار (مانند دامن دوختن) ، مانند عرشه های قایق.
من می خواهم خانه خود را با سبک محبوب خودم تزیین کنم!
می توانید از این عناصر به مقدار کم یا زیاد استفاده کنید. همه چیز به میزانی که دوست دارید فضای شما دریایی و ملوانی باشد بستگی دارد. با این حال، توصیه می کنم از این ایده ها برای تزیین محیط استفاده کنید بدون اینکه چندان ریخته و پاشیده و به هم ریخته به نظر برسد.
نمی خواهد همه عناصر را یکجا قرار دهید. به یاد داشته باشید که less is more!

 

 

4. اسکاندیناوی (hygge)

شاخه ای از جنبش مدرن اواسط قرن بیستم. طراحی اسکاندیناوی جنبه عملکردی و مینیمالیستی را در معماری داخلی تا به این روزهای برای ما وجود آورد. اگرچه بیشتر افراد با IKEA ارتباط برقرار می کنند، در همان طراحی اسکاندیناوی، یک سبک یا زیر مجموعه سبک وجود دارد.
سبک زیبایی hygge بر اساس بهزیستی افراد از طریق ایجاد یک محیط ساده که صلح و آرامش را منتقل می کند، پایه ریزی شده است. جستجوی خوشبختی هدف اصلی این دکوراسیون است که از طریق جزئیات کوچک سعی در ایجاد محیطی می کند که ضمن لذت بردن از چیزهای کوچک زندگی، آرامش را حفظ کند.
و چه راهی بهتر از این برای راحت بودن در خانه خودتان!

ویژگی های سبک اسکاندیناوی

• سادگی، یک دستی رنگ ها
• خطوط نازک
• تعادل مواد آلی و صنعتی
• مبلمان با اشکال ساده ، معاصر و کاربردی
• عناصرابتدایی که گرما و راحتی را به محیط می بخشد
• رنگهای روشن، سفید، بژ یا خاکستری
و آن این است hygge (به دلیل منشاء دانمارکی) ، و زیبایی ساده و طبیعی، تقریباً روستایی دارد.

 

 

5. Bohemian یا Boho Chic

سبک بوهمیایی که به نام های هیپی شیک، بووه شیک یا کولی نیز شناخته می شود، یک ترند بدیهی شده است. دکوراسیون Bohemia روح آزاد و پرماجرا از سبک زندگی آوانگارد را به تصویر می کشد. شیک هیپی نمایانگر سبک زندگی افرادی است که از چیزهای ساده و در تماس با طبیعت لذت می برند.
ارزش دادن به چیزهای قدیمی، به تاریخ، برای لذت بردن از زندگی به روش بی خیالی.

ویژگی های سبک بوهیمیایی:

• سبک بی قاعده و اتفاقی
• جایی که استفاده از رنگ به طرز جسورانه ای برجسته است.
• از مواد طبیعی، چوب، پوست حیوانات (در اینجا ترجیح می دهم که مصنوعی باشد) بر خلاف جزئیات فلزی استفاده کنید.
• عناصر قومی و عشایری، مانند لوازم جانبی مراکش یا طرح های قبیله ای
• استفاده از چاپهای غنی و خلاقانه از رنگهای پر جنب و جوش، در رنگ‌های بنفش یا قرمز (در منسوجات، اثاثه یا فرش)
من می خواهم خانه خود را در فضایی که همیشه رویای آن را داشتم انتقال دهم!
نکته اصلی این سبک ارائه جنبه ای از فضای کاملاً "کثیف یا به هم ریخته" است، از جوی کاملاً گرم.

 

 

6. مزرعه ای و مزرعه شیک

این نوع دکوراسیون خانه های کانتری یک رویکرد مدرن در دکوراسیون داخلی روستایی یا مزرعه است که با الهام از یک کلبه انگلیسی در حومه شهر ساخته شده است. بیشتر ویژگی های Shabby Chic ، در ترکیب با برخی از عناصر سنتی ، ویژگی های زیبا شناختی سبک مزرعه ای، شما را به سمت استان های فرانسه سوق می دهد.

کلیدهای اصلی برای ایجاد این سبک:

• استفاده از رنگ در آن شبیه به دکوراسیون دریایی است و رنگهای پایه آن عمدتا سفید و بژ است.
• مبلمان این سبک با استفاده از چوب کهنه و تزیین پارچه های طرح دار مشخص می شود.
• رایج ترین رنگ ها بنفش، فیروزه ای یا زرد کم رنگ است.
• از گلدان های گلدار و گلدان هایی با گل‌های خوب و یا حتی گل‌های خشک استفاده کنید.
• استفاده از مش henhouse برای درهای کمد یا کابینت.
• لوازم جانبی از متعلق به سبک وینتج
من راهنمای دکوراسیون داخلی سفارشی خود را می خواهم!
جنبه کلی دکوراسیون شما، همانند سبک دریایی اتفاق می افتد. با عناصر و لوازم جانبی مورد استفاده در دکوراسیون اتاق ها مشخص می شود.

 

 

7. کلاسیک نوسازی شده یا کلاسیک مدرن

نسخه جدیدی از قدیمی ترها، کلاسیک. جدیدترین و اصلی ترین آن نیست، زیرا تعداد کمی از کسانی هستند که خانه یا محل زندگی خود را با خالص ترین نسخه آن بازسازی می کنند. سبک کلاسیک به سمت محیط های معاصر که پشت سر گذاشته شده اند می‌رود، و در مورد پارچه های سنگین و چوب‌های اصیل است.
استفاده از ملزومات تیره و "واکیو وحشت" که باعث شارژ مجدد کل فضای آن شد، بسیار شفاف بود.

برای ایجاد فضای طراحی داخلی سبک کلاسیک نوسازی شده می بایستی:

• تضاد بین وضوح دیوارهای سفید و مبلمان عموماً تیره است، اگرچه همچنین می توانید فضاهای کاملاً شفاف را نیز مشاهده کنید. (هم فضا و هم مبلمان)
• اشکال سنتی از قبیل قالب ریزی بر روی دیوارها، سقفها و درها، تخته های دامنی که با ارتفاع قابل توجهی حفظ می شوند.
• مبلمان با خطوط نازک تر و از ماهیتی قدیمی، ، با پارچه های با کیفیت بالا ترکیب می شوند.
• قطعات مدرن تر را از طریق طرح و یا ملزومات آن ست کنید. مانند کنتراست مبل در میزهای شیشه ای طرح دار و فلز براق.
هدف دستیابی به تعادلی است که از طریق استفاده از قطعات و عناصر مدرن تر، آرامش بیشتری به محیط می بخشد.
این دیدگاه خاص من در مورد سبک های دکوراسیون داخلی است که امسال ترند خاصی دارند. اگرچه برخی از آنها بیش از سه قرن و برخی دیگر چندین دهه معتبر هستند.

 

 

* توجه: تصاویر همه از pinterest و google است، توسط من اصلاح و ارائه شده است.
امیدوارم این راهنما به شما کمک کند تا در مورد سبکی که متناسب با سلیقه و نیازهای شما باشد تصمیم بگیرید. اگر مشکل پیدا کردید، زیرا همه آنها را دوست خواهید داشت، و نمی دانید کدام یک را باید انتخاب کنید، برای کمک روی من حساب کنید.

  • محمد کاظم پور