طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

ترند-برتر-دکوراسیون داخلی-اتاق خواب

ترند-برتر-دکوراسیون داخلی-اتاق خواب

زمان سریعا می گذرد و هنگامی که ماه فوریه فرا می رسد، از هر زمان دیگری در سال واقعی تر به نظر می رسد! نیمه اول ماه با برنامه ریزی های زیادی سپری خواهید کرد و مشتاقانه منتظر روز ولنتاین هستید و قبل از آنکه بدانید، بقیه ماه نیز خواهد گذشت. البته با فرا رسیدن ماه مارس مزایای فراوان اوایل بهار شروع می شود. آماده شدن برای لذت بردن از بسیاری از مناظر، صداها و آب و هوای مطبوعی که در انتظار شما است به معنای چیزی بیش از تغییر جزیی تنها در کمد است. بهتر است کمد را به هم بریزید و لباس ها و کت های زمستانی خود را برداشته و آن را با لباس ها جذاب و با پارچه های رنگی جایگزین کنید. رو امروز ما آن را با اتاق خواب آغاز می کنیم.
بهترین ترندهای تزیینی و طراحی دکوراسیون داخلی بهار 2019 در مورد اتاق خواب احساس بسیار ارگانیک، مقرون به صرفه بودن و استفاده راحت از آن می باشد. حتی اگر شما از آن دسته افراد نیستید که مدام به دنبال تغییر سبک ها و جذابیت کلی اتاق خواب خود باشید، می توانید جزئیات کوچکتر و ظریف تر را به راحتی تغییر دهید تا جذابیت ظاهری مرسوم، تازه و شاد داشته باشید. از الگوی چشم نواز گرفته تا طبیعت، بهار سال 2019 میلادی شادی را به ارمغان می آورد و هوشمندانه ترین ایده های تزئین اتاق خواب برای این فصل را مجسم می کند.

روستایی شیک است که باید حتما آن را امتحان کنید!

دور شدن از تجملات و ملزومات جلا داده شده و مدرن و رفتن به سوی قطعات دکوراسیون پراکنده تر و فضای داخلی با هویت تر و منحصر به فرد بودن در چند سال گذشته رو به افزایش بوده است. 2019 ادامه ترندهای اتاق های خواب به سبک شیک و روستایی را در صدر جدول که محبوب ترین سبک است قرار دهید. ترکیب ارگونومی مدرن و پس زمینه با قطعاتی که به دقت مورد استفاده قرار می گیرند و منعکس کننده جذابیت روستایی است. ارگونومی مدرن و پس زمینه را با قطعاتی که به دقت مورد استفاده قرار می گیرند و منعکس کننده جذابیت روستایی هستند ترکیب کنید. این اتاق خوابها در عین حال احساس شهری، و دنجی می دهند و همیشه متداول می باشند. قطعات مبلمان را از جنس چوب انتخاب کنید، الگوهای الهام گرفته از طبیعت و کارهای هنری اضافه کنید تا ترکیب کاملی ایجاد شود.

تصاویر پس زمینه گل گلی، ملافه و چاپ

در برندهای کاغذ دیواری، سال2018 ما شاهد تغییراتی هستیم که کاغذ دیواری با دست رنگ می شود که باعث ایجاد احساس بسیار غنی تر و پیشرفته تر می شود. مهم نیست که از چه روشی استفاده می کنید، وقتی نوبت به الگویی در اتاق خواب می رسد، چاپ های گل گلی بهترین راه برای پیشروی هستند. این حتی در هنگام ماه بهار و تابستان نیز همینطور است. اگر کاغذ دیواری برای این امر زیادی به نظر می رسد، به رختخواب و بالشت ها بپردازید، بالش یا ملافه هایی با الگوی گل گلی را برای یک اتاق خواب مدرن روشن و رنگارنگ انتخاب کنید.

فرشهای طرح دار فراتر از فضاهای نشیمن می روند

یکی دیگر از راه های مقرون به صرفه و آسان برای آوردن رنگ های بهاری و تازه به اتاق خواب، استفاده از فرش های طرح دار است که در چند فصل گذشته با سهولت زیادی فراتر از فضای نشیمن پیش رفته اند. یک فرش مدرن و عالی و زیبا در اتاق خواب هر بار همچون نورافکنی جذاب عمل می کند. اگر از نوارهای ساده و نقوش ساده خسته شده اید، برای زیبایی بیشتر اتاق خواب، از فرش های تزئین شده ایرانی یا آنهایی که دارای نفوش شرقی هستند، استفاده کنید. تکرار رنگ فرش در اتاق یکی از راه هایی است که می توانید بدون تلاش زیاد آن را به راحتی با بقیه اتاق ست کنید.

 

 

زنانه ، اما با تعادل!

ایده یک اتاق خواب زنانه با همه ذائقه ها هم خوانی ندارد. به خصوص در مورد اتاق خواب زوج هایی که آقایان تمایل دارند تا فضایی را در اتاق خواب داشته باشند که منعکس کننده ویژگی‌های فردی آن‌ها نیز باشد. ( اشاره نمی کنیم که تا چه حد انتظار دارند تا تعداد بالشت‌ها همیشه حداقل و کمترین باشد). این بهار به اتاق خواب شما یک تزئینات زنانه لطیف با استفاده از رنگ پاستلی یا چند الگوی گلدار همراه با یک یا دو گلدان در گوشه آن می دهد. چیز زیادی نیست و ما هم نمی خواهیم چنین باشد. روش مرسوم، مد روز این است که یک اتاق خواب مدرن، زیبا و کاملاً زنانه داشته باشید - اتاق که دقیقاً به همان اندازه می تواند یک فضای مردانه تر را در دل خود داشته باشد!

 

 

سحر و جادوی تختخواب های چهار نفره

یکی دیگر از موارد کلاسیک که از همان نگاه اول راحتی را برای ما به ارمغان می آورد ، تختخواب چهار نفره است که نشانه لوکس بودن، آرامش و حتی کمی جذابیت‌های عجیب و غریب است و این ویژگی ای است که شاید شما بخواهید در سال 2019 مرتباً از آن استفاده کنید. تختخواب چهار نفره را به عنوان یک چیز عجیب و غریب نگاه نکنید، بلکه در اتاق خواب خود از آن استقبال کنید. بله، شما باید طراحی و دکوراسیون داخلی را تغییر دهید زیرا این یک تختخواب نیست که با هر اتاقی ست شود. اما این یک چیز خوب است و در نهایت اتاق خواب شما چهره ای زیبا را که شایسته اش است، به دست می آورد.

 

 

رنگ سفید و ترکیب های رنگی چشم گیر

این ممکن است به نظر ایده ای بسیار آسان و واضح برای طراحی اتاق خواب باشد، اما چیزی است که باعث محبوبیت آن می شود! فقط کافی است اتاق خواب خود را تا حد امکان سفید نگه دارید و چند پاپ رنگ پر جنب و جوش و هیجان انگیز به آن اضافه کنید که بهترین مناظر و رنگهای بهاری را به شما القا کند. ترفند در اینجا این است که بیش از حد و اغراق شده از این رنگ ها استفاده نکنید بلکه مقادیر کمی از این ترکیبات رنگی پر انرژی را استفاده کنید و موجب ایجاد فضایی آرام و معاصر گردید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی