طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی_دکوراسیون داخلی

در این مقاله ما روند دکوراسیون خانه در سال 2021 را جمع بندی کرده ایم. امسال تمرکز زیادی بر راحتی (چه در دکوراسیون ، چه در تناژهای رنگی) وجود دارد ، تمایل به آشنایی با ،سبک خانه های مادربزرگهایمان، دکوراسیون مدرن، دکوراسیون قدیمی و همچنین طراحی پایدار و ارتباط با طبیعت همچنان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

یک خانه راحت

راحتی در حال حاضر مهمترین روند دکوراسیون خانه است ، احتمالاً چیزی است که همه ما مشتاق آن هستیم. امروزه بیش از هر زمان دیگری را در خانه میگذرانیم و پیش بینی می کنم در آینده به انجام کارهای اداری خود در خانه ادامه دهیم.این مبل راحتی بسیار زیبا است ، اما شاید آرامش بخش ترین چیز برای گذراندن یک شب در تماشای پرشور برنامه مورد علاقه شما نباشد. این موضوعی است که ما در این مقاله ترندهای داخلی بیشتر خواهیم دید ، اما امسال ما گرایش به تمرکز بیشتر بر روی راحتی خانه بیشتر از دکوراسیون را می بینم. مبل های راحتی بزرگ در پارچه های راحت (مخمل هنوز یک روند طراحی بزرگ است) چیزی است که در آینده بسیار خواهیم دید و این صندلی جدید اغلب در رنگهای روشن مانند صورتی ، زرد خردلی و سبز است.

رنگ های گرم

راحتی فقط در مورد مبلمان نیست بلکه در مورد رنگ نیز اهمیت دارد. امسال همه چیز در مورد رنگ های آرامش بخش است. روندهای رنگی باعث می شود که از در خانه ماندن خسته نشوید زیرا با رنگ های گرم خاکی ، صورتی ملایم و رنگ های طبیعی آبی احاطه شده اید. استایل خانه های مادربزرگی(اما به روشی زیباتر و بهتر) شاید اسم سبک مادربزرگ کمی لحن منفی در مورد آن دارد ، اما این چیزی نیست که ما می خواهیم وقتی این را می بینید احساس کنید. در سال 2021 ما مشتاق آن احساس آرامش بخش و آشنا از خانه پدربزرگ و مادربزرگ هستیم. اما بدیهی است که این سبک مادربزرگ کمی به روزتر شود تا برای زندگی در قرن 21 آماده شود. این روندی است که ما در خانه هایی که در حین کار با آن روبرو می شویم ، زیاد دیده ایم ، به الگوهای گلدار ، دکوراسیون عتیقه جات و رنگ های شاد ملایم فکر کنید.

طرح های گل گلی

 

در بسیاری از خانه های اسکاندیناوی اغلب با کاغذ دیواری های گل ویلیام موریس روبرو می شویم که عمدتاً در رنگ های طبیعی است و عنصری زیبا برای دیوار به ارمغان می آورد. اما همچنین الگوهای گل که کمی بیشتر در رنگهای روشن وجود دارد به چشم خواهد خورد. دکوراسیون آنتیک و لوازم قدیمی دکوراسیون خانه قدیمی دارای مزایای متعددی است از جمله پایداری، (گاهی اوقات) بسیار ارزان تر از هر چیز جدید و شما یک قطعه طراحی منحصر به فرد در خانه خود خواهید داشت. ما همیشه فکر می کنیم مردم اسکاندیناوی می دانند چگونه قطعات قدیمی را به خوبی در خانه خود قرار دهند. قطعات قدیمی با طراحی مینیمالیستیاسکاندیناوی و بسیاری از مواد طبیعی برای داشتن ظاهری آرام و طبیعی ترکیب شده اند.

رنگ های پاستلی

 

 

رنگ های پاستلی آرامش بخش هستند و رنگ را به خانه شما اضافه می کند بدون آنکه زیاد باشد. رنگهای پاستلی ملایم حال و هوایی عاشقانه به خانه شما می بخشد که شما به سادگی نمی خواهید آن را ترک کنید.

 

ترکیب کردن

 

 

این تقریباً همه گرایش های دکوراسیون خانه را که قبلاً ذکر کرده ایم با هم پیوند می دهد. ما دیگر نمی خواهیم "خانه ای با طراحی کامل" داشته باشیم. ما خانه ای می خواهیم که شخصی ، دنج و گرم باشد و اغلب بدان معناست که شما همه مواردی را که در این سالها جمع آوری کرده اید ترکیب کنید. آیا این همیشه کاملاً مطابقت دارد؟ احتمالاً نه ، اما این همان خانه ای است که با اشیائی که برای ما خاطراتی را تدائی میکند، یا صرفاً به این دلیل که فکر می کنید این خانه بسیار برای شما بیشتر شبیه یک خانه است تا یک خانه کاملا طراحی شده.

دکوراسیون ژاپنی

 

 

بر خلاف سبک دکوراسیون خانه های مادربزرگی شما سبک ژاپنی را هم دارید. ژاپنی ترکیبی از طراحی اسکاندیناوی و ژاپنی است. ژاپن و اسکاندیناوی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی نقاط مشترک زیادی دارند. هر دو سبک بر سادگی، با استفاده از مواد طبیعی و عملکرد بالا متمرکز شده اند. دکوراسیون داخلی ژاپنی دارای خطوط تمیز ،اتاقهای روشن (از نظر نور طبیعی و همچنین در رنگها) است و هیچ موضوع ناخوشایندی برای درهم ریختن فضا در آن وجود ندارد. خانه ای که به سبک ژاپنی طراحی شده است ، خالی یا بی روح نیست. وسایل موجود در طراحی با دقت انتخاب شده اند تا خانه ای کاربردی ، طبیعی و راحت ایجاد کنند. در مواردی که از مواد با کیفیت بالا استفاده می شود و پایداری عامل مهمی در طراحی خانه است.

نگاهی طبیعی به خانه

 

 

همه ما در سال گذشته ارتباط قوی تری با طبیعت پیدا کرده ایم. و این تعجب آور نیست زیرا طبیعت زندگی ما را تغذیه می کند. ما می خواهیم اطراف ما سرسبز باشد و همچنین مطمئن شویم که جهان ما در اینجا برای لذت بردن از نسل های آینده است. بنابراین نه تنها رنگ های سبز و مواد طبیعی را در دکوراسیون منزل مشاهده می کنیم بلکه تمرکز بیشتری بر پایداری داریم.

رنگ های سبز

 

 

دکوراسیون خانه سبز رنگ در همه جا در حال حاضر وجود دارد البته نه بدون دلیل. رنگ سبز بسیار آرامش بخش است و با استفاده از آن به طرز بسیار ظریفی به خانه خود رنگ می دهید.

گیاهان

 

 

البته تزئین با گیاهان یک روند جدید نیست ، اما امسال در طول همه گیری کرونا حرکت بزرگی به سمت المان های روستایی انجام شده است. البته همه ما آنقدر خوش شانس نیستیم که در محاصره طبیعت زندگی کنیم، اما خوشبختانه شما هنوز هم می توانید گیاهان به داخل خانه ببرید. خانه خود را با رنگ سبز تزئین کنید ، از آستانه های پنجره برای پرورش گیاهان استفاده کنید و جعبه های گل را اضافه کنید تا کمی طبیعت را به خانه خود اضافه کنید. مواد طبیعی اشتیاق برای تزئین خانه با گیاهان به پایان نمی رسد. همچنین مبلمان و دکوراسیون منزل می توانند با وسایل ساخته شده از مواد طبیعی مانند حصیر و چوب دستی به ظاهر طبیعی آن بیفزایند.

خانه ای پایدار

 

 

این آیتم بیشتر با تمرکز بر روی مواد طبیعی ساخته شده است. پایداری برای مردم و همچنین برای برندهای داخلی اهمیت بیشتری پیدا می کند. به عنوان مثال ، IKEA عمدتا از پنبه های ارگانیک استفاده می کند ، آنها اغلب با استفاده از مواد بازیافتی (پرده های ساخته شده از بطری های بازیافتی ، فرش های ساخته شده از کیسه های زباله) محصولاتی را تولید می کنند که به ما کمک می کند زندگی پایدار تری داشته باشیم.

کفپوش های سفالی

 

 

کفهای سرامیکی در فضای داخلی سرد به نظر می رسند اما می توانید کفپوش های سفالی را انتخاب کنید. رنگ های خاکی کاشی های سفالی گرما را به خانه شما می آورند. اگر پایداری در دستور کار طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما قرار دارد ، می توانید کفپوش های سفالی را انتخاب کنید ، نه تنها این انتخاب برای طبیت خوب است بلکه به فضای شما شخصیت بیشتری می بخشد.

قفسه های باز آشپزخانه

 

دیگر کابینتهای آشپزخانه بسته نیستند. شما میتوانید ظروف آشپزخانه خود را از قابلمه ها و ماهیتابه های مسی گرفته تا ظروف دست ساز و شیشه های رنگی به نمایش بگذارید. همه چیز را در قفسه های خود ترکیب کنید تا یک قفسه عالی ایجاد کنید.

طراحی دیوارها

برای داشتن دیوار منحصر به فرد ، عمق و بافت را به دیوار خود اضافه کنید. آموزش های زیادی در اینترنت وجود دارد که نحوه ایجاد چنین دیواری را به شما نشان میدهد. می توانید تخته های چوبی را به اشکال جالب هندسی اضافه کنید. برای یک دکوراسیون زیبا می توانید تخته های چوبی را مستقیم اضافه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی