طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ دکوراسیون منزل_دکوراسیون کلاسیک_دکوراسیون مدرن_دکوراسیون داخلی_بازسازی منزل_دکوراسیون اداری

این ایده های دکوراسیون حمام به شما کمک می کند این رنگ محبوب و آرام را به فضای حمام خود خود وارد کنید. رنگ آبی می تواند دریای آبی عمیق را نشان دهد و خاطرات یک تعطیلات بسیار دوست داشتنی یا رنگ آسمان را که می توانید از پنجره خانه خود مشاهده کنید، زنده کند. این رنگ، محرک و آرامش بخش است و با بسیاری از رنگ های دیگر نیز به خوبی ترکیب می شود. در زیر ، ما ایده های دکوراسیون حمام را در آرامش بخش ترین رنگ ها ذکر کرده ایم. تن های گرم و سرد متناسب با هر سلیقه.

ایده های حمام آبی

 

 

از آبی سرمه ای تا فیروزه ای ، ما ایده های دکوراسیون حمام آبی را برای الهام دادن به شما تهیه کرده ایم.

1. تنوع رنگ آبی را بپذیرید

 

 

جیمز لنتاین ، مدیر خلاق دراموندز می گوید: "ما عمیقا تحت تأثیر رنگهای اطرافمان هستیم و آبی ، رنگ دریا و آسمان ، یکی از قوی ترین سایه ها است که باعث ایجاد حس واقعی سلامتی و رفاه می شود." این پالت آسان برای کار است و برای حمام مناسب است. از سایه های روشن ساحلی دریایی تا آبی ملایم همگی می توانند واقعاً با هم ترکیب شوند، اما از آبی های سرد و مایل به سبز دور شده و به سمت سایه های بنفش بروید ، که جلوه ای گرمتر و مجلل تر می بخشد. " چیزی زیبا و پیچیده در ترکیب سفید سرمه ای وجود دارد. این نشان از پیچیدگی و لوکس بودن است و با سنگ مرمر بسیار زیبا به نظر می رسد ، که البته دارای رگه های آبی و خاکستری زیبا است.

2. یک سایه آبی آسمانی را اضافه کنید

 

 

هیچ چیز مانند نگاه کردن به آسمان و دیدن سایه شگفت انگیز آبی که هنگام بیرون آمدن خورشید در آسمان دیده می شود، خوب نیست. شما می توانید با انتخاب سایه ای مشابه آن لحظه خوب را در حمام خود وارد کنید. این حمام آبی آسمانی که توسط پنی موریسون ، بنیانگذار استودیو طراحی دکوراسیون داخلی لندن ، طراحی شده است ، نشان می دهد که وقتی با سایه های صورتی و دیگر رنگهای تیره، رنگ آبی ترکیب می شود ، سایه چقدر زیبا به نظر می رسد. اگر به دنبال ایده هایی برای هماهنگی آسان برای رنگ حمام هستید، عالی است.

3. برای افزودن رنگ از کاشی های کف طرح دار استفاده کنید

 

 

برای مثال می توانید حمام آبی را با تغییر کف به چیزی شبیه به این ایده جالب کاشی کف حمام جالب تر کنید. ما از طراح دکوراسیون داخلی مندی اوکانر ، مستقر در فیلادلفیا ، افکار خود را در مورد افزودن الگوی حمام آبی خواسته ایم: کاشی یکی از ساده ترین ، زیبا ترین و ماندگارترین روش ها برای افزودن الگو و رنگ به یک فضا است. کاشی تزئینی کف مانند این حمام، پالت رنگ اتاق را تنظیم می کند ، انرژی مفرحی به فضا می بخشد و به تصاویر سفر و تاریخ متصل می شود. همه اینها در حالی است که که سطحی کاربردی برای کف حمام فراهم می کند. انتخاب یک الگوی کاشی جسورانه به سایر گزینه ها در اتاق اجازه می دهد تا ساده باقی بمانند ، مانند پشت و روی میز مرمر و آینه ها و شمشیرهای مشکی ساده در اینجا.

 

4- از رنگ آبی همه جا استفاده نکنید

 

 

هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید باید تمام دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید، گرچه این سبکی است که بیشتر اوقات مشاهده می کنید! ما از Joa Studholme ، متصدی رنگ در Farrow & Ball پرسیدیم که چرا رنگ آبی انتخاب خوبی است ، به خصوص اگر به دنبال سایه تکمیلی برای ایده های حمام خاکستری خود هستید: "آبی پرکلاغی پیچیده ترین آبی تیره است ، ترکیبی جادویی از خاکستری، سبز و آبی است که در شرایط مختلف نور شما را بی نهایت مجذوب خود می کند.

5- کاشی های آبی یک انتخاب عالی برای کابین دوش هستند

 

 

"هرینگبون یک الگوی کلاسیک است که به جواهرات مصری و سیستم سنگ فرش رومی برمی گردد. میندی اوکانر طراح دکوراسیون داخلی می گوید: "در حالی که همیشه طرفدار کف چوبی هستم، من دوست دارم از الگوهای تیغ ماهی روی دیوارهای حمام استفاده کنم." او می گوید: "من عاشق این هستم که کاشی های تیغ ماهی و رنگ آبی به گونه ای ترکیب می شوند که پیچیده، بی زمان و در عین حال بسیار مدرن و کمی رویایی است. این کاشی همچنین از محتویات بازیافت شده ساخته شده است و آن را به همان اندازه وظیفه شناسی و زیبا به نظر می آورد. "

6. کاشی های آبی چند گوشه

 

 

استفاده از رنگ برای تقسیم بندی فضاها عالی است. این ایده کاشی حمام شش ضلعی برای ایجاد همین موضوع استفاده شده است. در شکل بالا کاشی ها در فضای رختکن قرار گرفته اند، در حالی که قسمت حمام خیس به رنگ خاکستری ملایم است. کاشی های آبی ویژگی غالب هستند که دسترسی به آنها را آسان می کند. حوله های آبی رنگ تیره تری به طرح می افزایند. استفاده از رنگ آبی در این روش باعث می شود حمام خیلی "آبی" به نظر نرسد اما هنوز هم رنگ آن بیشتر از هر رنگ دیگری است.

7-رنگ آمیزی به روش آمبره

 

 

اگر از قلم مو برای رنگ آمیزی استفاده میکنید پس ی طرح رنگ آمیزی زیبا بیافرینید. روش رنگ آمیزی آمبره یک روش عالی برای رنگ آمیزی جذاب است ، به خصوص اگر نمی توانید در مورد یک رنگ خاص تصمیم بگیرید. به جای آن از دو یا سه رنگ استفاده کنید. Annie Sloan ، یک کارشناس رنگ ، توضیح می دهد که چرا آبی برای دکوراسیون حمام یک رنگ عالی است: او می گوید: "من متوجه می شوم افرادی که بیشتر به حمام می روند، بیشتر وقت خود را در حمام خود می گذرانند و به جای فضاهای سفید، ما می خواهیم آنها اتاقهای فراری از استرس های زندگی روزمره باشند. "رنگهای غنی مانند آبی یک احساس زیبا و دنج را برای دکوراسیون حمام با شمع ایجاد می کند." .

8. اگر رنگ آمیزی دیوارها را نمی پسندید به جای آن یک کاغذ دیواری استایل شده انتخاب کنید

 

 

در گذشته کاغذ دیواری به دلیل بودن در حمام مورد انتقاد قرار می گرفت، اما اکنون به یک روند بزرگ حمام تبدیل شده است. می توانید سایه پس زمینه طرح کاغذ دیواری را با یک رنگ تطبیق دهید تا ظاهری منسجم ایجاد کنید ، درست مانند دکوراسیون حمام که در بالا نشان داده شده است.

9- رنگ آمیزی بسیار جالب

 

 

آبی بسیار کم رنگ در صورتی که حمام شما کوچک و عموما تیره باشد، با آن روشن تر می شود. این سایه زیبا در دکوراسیون حمام های خاکستری و سفید به خوبی کار می کند، زیرا ترکیب سایه ها طراوت را به شما می دهد. همچنین توجه داشته باشید که سقف به همان رنگ دیوارها رنگ آمیزی شده است. این روندی است که از بین نمی رود. در واقع ، یکی از مواردی است که ما پیش بینی می کنیم اجرایی شود. در این تصویر روکش به رنگ سفید رنگ آمیزی شده است تا کنتراست بین دو بخش رنگ آمیزی شده آبی ایجاد شود که باعث ایجاد شکاف بصری می شود.

10. با آبی براق فضایی جذاب ایجا کنید

 

 

 

 

شاید آبی به دلیل منابع دریایی محبوب ترین رنگ برای حمام باشد، به این معنی که سایه ای عالی برای انتخاب است. اما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد: لاجوردی، نیلی و آبی فرانسوی. شما می توانید از سایه های مختلف برای گرم کردن یا خنک کردن یک فضا نیز استفاده کنید ، به عنوان مثال ، آبی گرم به حمام رو به شمال کمک می کند، در حالی که سایه خنک تر مانند آبی دریایی در اتاقی که آفتاب زیادی دارد خوب کار می کند.

چه رنگ هایی با آبی بهتر ترکیب می شود؟

رنگ های بسیاری وجود دارد و در حمام های سبز و همچنین در سایه های دیگر آبی، سفید ، صورتی و همچنین رنگ های خنثی مانند زیتونی ، عاجی و کرمی مناسب است. یا می توانید سایه های دیگر رنگ آبی را با هم مخلوط کرده و هماهنگ کنید. ترکیب های فوق العاده ای که ما دوست داریم آبی کم رنگ و مرجانی ، سرمه ای و سفید و آبی آسمانی و سنگی است. اگر می خواهید چند رنگ روشن اضافه کنید ، صورتی گرم ، زرد روشن یا سبز زمردی را در نظر بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی