طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی_ طراحی داخلی

نکاتی که ذر زیر به آنها اشاره می کنیم بزرگترین ترندهای اتاق نشیمن هستند که باید قبل از طراحی دکوراسیون منزل خود آنها را در نظر بگیرید.از گلها گرفته تا پلان منزل. وقتی صحبت از جدیدترین روندهای طراحی دکوراسیون داخلی می شود ، ما علاقه ای به مدهای زودهنگام نداریم. در عوض ، ما بر ایده های بی انتها و ظریف اتاق نشیمن متمرکز شده ایم که تا سال آینده نیز پایدار بمانند. تا بتوانید با اطمینان از اتاق نشیمن الهام بگیرید و طراحی کنید. همانطور که تصاویر اتاق نشیمن زیر نشان می دهد، آخرین روندهای دکوراسیون اتاق نشیمن 2021 تحت تأثیر همه چیز قرار گرفته است ، از راهروها تا تمایل فزاینده ما به طراحی پایدار.

تمایلات اتاق نشیمن 2021

 

 

ناتاق های نشیمن اغلب یکی از سخت ترین قسمت های دکوراسیون داخلی در خانه شما هستند، بنابراین استفاده از روندهای طراحی یک اتاق نشیمن که زیبا و کاربردی است ، بسیار مهم است.

1. انتخاب رنگ ها

 

 

رنگ ها با الهام از الگوهای پر جنب و جوش ، در سال 2021 انرژی جدیدی به فضای داخلی می بخشد. این روند روشن اتاق نشیمن را می توان در ایده های جدید و روشن رنگ اتاق نشیمن و لوازم جانبی رنگارنگ یافت که احساس آرامش مورد نیاز را در این روزهای سخت فراهم می کند. ربکا لیوارز ، طراح دکوراسیون داخلی می گوید: "گاهی اوقات مشتریان در پیروی از روندهای رنگی مردد هستند و معتقدند که این کار یا بیانی بیش از حد ایجاد می کند یا خیلی زود قدیمی می شود." "یک واحداز یک رنگ پررنگ می تواند در بوجود آوردن یک طرح کمک کند." سعی کنید از استفاده از رنگ در پس زمینه خنثی یا ترکیبی از رنگ های یکسان استفاده کنید ، مانند دیوارهای آبی با پارچه هایی در سایه های مختلف آبی. این رنگها در کنار هم خیره کننده به نظر می رسند و عمق و لایه های مورد علاقه را به یک طرح اضافه می کنند. ربکا توضیح می دهد: "هنگام انتخاب طرح های رنگی اتاق نشیمن، بهترین توصیه من این است که به اطراف خود نگاه کنید." "اگر در شهر زندگی می کنید ، رنگ های قوی تر، مانند قرمز ، سبز و زرد ، می توانند در برابر خط افق خاکستری-آبی ما عالی به نظر برسند. اگر از فضای سبز لوکس برخوردار هستید ، ممکن است بخواهید ترکیبی از رنگ های خاکی را انتخاب کنید که به زیبایی با مناظر ترکیب شده است ، یا از رنگ های نارنجی و آتشین برای افزودن گرما به طرح استفاده کنید. "

2. بازی با الگو

 

 

الگوها یک روند عالی برای شخصیت بخشیدن به دکوراسیون یک اتاق است. بانی ترنر ، طراحدکوراسیون داخلی در Turner Pocock توصیه می کند: "می توان از آن برای تعریف فضا و تغییر لحن مناطق مختلف استفاده کرد." "به عنوان مثال ، ممکن است شما یک الگوی جسورانه تر برای فضای نشیمن رسمی ، با یک الگوی متضاد در یک فضای صمیمی تر بخواهید." نکته اصلی این است که با پارچه ای شروع کنید که دارای الگوی چشمگیری است و بیش از سه رنگ دارد. از بین آن پارچه، رنگهای مورد استفاده در طرح را انتخاب کنید، سپس ترکیبی از طرحها را در آن پالت انتخاب کنید او می گوید: "میزان الگوی نمایش داده شده را نیز در نظر بگیرید." "اگر یک مبل بزرگ طرحدار دارید، پرده ها را ساده انتخاب کنید."

 

3- زیبایی طبیعی را با چوب اضافه کنید

 

 

چوب مدتی از مد افتاده بود اما دوباره به عرصه مد بازگشته است. چوب حس گرما و شخصیت را به دکوراسیون داخلی وارد می کند و در خانه های مدرن و سنتی به همان اندازه خوب عمل می کند. شان کاکرین ، مدیر خلاق دیزاین کاکرین می گوید: "ما شاهد افزایش مجدد علاقه به کفپوش چوبی در سال جاری بودیم ، بنابراین در حال حاضر انواع سبک های پارکت ، تخته های بسیار گسترده و دیگر کفپوش های چوبی موجود است." چوب هایی با ظاهر روستیک در حال حاضر محبوب هستند ، با بافت و دانه های زبرتر در اتاق نشیمن دنج محبوب هستند زیرا آنها راهی عالی برای جلوه بخشیدن به اتاق شما هستند.

4- نازک کاری ها

 

 

یک اتاق بدون بافت می تواند کسل کننده و بی روح به نظر برسد ، بنابراین سطوح قابل لمسی را برای آوردن حس گرما و علاقه اضافه کنید. در این فصل ما بیشتر و بیشتر طراحانی را انتخاب می کنیم که کنتراست های بافتی را ایجاد می کنند که برای حواس جذاب است ، مانند زبر و صاف، براق و مات ، سخت و نرم. از طرف دیگر ، از بافت به عنوان لهجه در یک اتاق خنثی استفاده کنید. آزمایش رنگ های برجسته برای بافت های برجسته، یک میز تیز و براق در اتاقی پر از رنگ های نرم تر برجسته می شود. البته اعتدال را به خصوص در فضاهای کوچک رعایت کنید ، زیرا (درست مانند رنگ) بافتهای بسیار زیاد باعث می شود فضای کوچک بیش از حد شلوغ و نامتعادل به نظر برسد.

5- استفاده از گلها

 

 

در دکوراسیون کلاسیک ، هیچ چیز مانند یک گل ، شروع فصل جدید را نشان نمی دهد. طبیعت ظریف اما تأثیرگذار گلها می تواند به هر طرح ، سنتی یا معاصر ، بعد جدیدی ببخشد. در سالهای اخیر ، ما شاهد گلهای گرمسیری، گلهای چینی و شکوفه های بزرگ بوده ایم ، اما در سال 2021 ، گلها با ظاهر طبیعی ظاهر شده اند. چاپهای ظریف ، زیباترین روش برای افزودن الگو گل به دکوراسیون اتاق نشیمن است.

6- پلان های شکسته برای فضای نشیمن

 

 

تقسیم بندی فضاها که جدیدا مورد استقبال طراحان دکوراسیون داخلی قرار دارد، جایگزین پلان های طرح باز می شود که به آن "پللان شکسته" می گویند. "طرح یا پلان شکسته" یک مفهوم طراحی است که از فضاهای کاملاً باز فاصله می گیرد. با کمال تعجب ، با گذراندن زمان بیشتری در خانه، ما اکنون به دنبال استفاده از صفحه نمایش، دیوارهای جزئی ، مبلمان مستقل ، کابینت و گیاهان خانگی برای ایجاد مناطق متمایز و گوشه هایی برای گوشه گیری و خلوت با خود هستیم. .

7. به دنبال یک نگاه جهانی باشید

 

 

تأثیرات بین المللی در سال 2021 از بافت و هندسه آفریقایی گرفته تا نقوش نخل و طرح های پر جنب و جوش از قاره آمریکا و هند فراوان است. از آنجا که بسیاری از ما در خواب تعطیلات طولانی در سرزمین های خارجی هستیم ، تعجب آور نیست که بسیاری از ما امیدواریم یک طرح کوچ جهانی را در خانه های خود بازسازی کنیم. منتظر دیدن الگوهای پر جنب و جوش ، نقاشی های دیواری، ایده های اتاق نشیمن بوهمی و رنگهای غیرمنتظره در روندهای دکوراسیون اتاق نشیمن امسال از آن باشید ... در اتاق های نشیمن چه چیزی ترند است؟ در سال 2021 ما شاهد تجدید حیات رنگ ، الگو و روندهای تزئینی داخلی ماکسیمالیستی هستیم. نکته اصلی این است که رنگ های روشن را با مقدار زیادی مواد خنثی و طبیعی در تضاد قرار دهید تا از جلوه زیاد آن جلوگیری کنید. اتاقهای نشیمن مدرن اواسط قرن هنوز محبوب هستند و 2021 نیز سالی است که ما سرانجام فضای باز قدیمی را کنار گذاشتیم. تقسیم بندی جایگزین طرح باز شد، در پدیده ای که از آن با عنوان "طرح شکسته" یاد می شود. سرانجام، با شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی همیشه در حال تغییر و چالش برانگیز ، دیدن طبیعت در قلب خانه تعجب آور نیست.

تمایلات رنگی برای اتاق نشیمن در سال 2021 چیست؟

 

 

بازی با رنگ راهی عالی برای افزودن شخصیت به یک اتاق است. رنگ زرد می تواند به طرز شگفت انگیزی نشاط آور باشد، و احساس تازه و پر جنب و جوش به شما می بخشد. ترفند استفاده از آن به عنوان پس زمینه برای ترکیب کردن همه چیز به یکدیگر است. رنگ خاکستری که در سال های اخیر از بین رفته است ، رنگ دیگری است که در سال 2021 باز می گردد. این ترکیب رنگها در سال 2021 پیام قدرت و قابلیت اطمینان را به ارمغان می آورد ، همراه با شادی روزهای پر از آفتاب در آینده.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی