طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

مینیمال-دکوراسیون داخلی-دکوراتور-طراح داخلی

مینیمال-دکوراسیون داخلی-دکوراتور-طراح داخلی

همه ما دوست داریم هنگامیکه به خانه باز می گردیم احساس آرامش و راحتی کنیم،با این حال ، گاهی اوقات به اتاقی پر از گپه هایی از چیز های شستنی، کاغذ های پراکنده مربوط به تکالیف و کارهایمان در اطراف و گوشه و کنارهایی که پر از گرد و غبار شده اند قدم میگذاریم که فقط موجب احساس تنش و اضطراب بیشتری برای ما می گردد.
تحقیقات اخیر نشان داده است که داشتن خانه ای درهم ریخته می تواند استرس زیادی ایجاد کند و حتی شما را بیمار کند. براساس مطالعات انجام شده توسط مجله روابط اجتماعی و شخصی ، بازگشت به خانه بی نظم پس از یک روز کاری نیز می تواند حتی در روابط شما اختلال ایجاد کند.
قرار است یک خانه پناهگاهی باشد که بتوانید به دور از دنیای بیرون به راحتی و آرامش خود را در آن رها کنید، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که خانه شما واقعاً می تواند شما را افسرده کند؟
نورپردازی ، فضا و طراحی اتاق در یک خانه می تواند تأثیر زیادی در نحوه احساس شما داشته باشد. مطالعات اخیر به شکل گیری معماری - عصبی منجر گردیده یک شکل مدرن از معماری که ترکیبی از علوم اعصاب و معماری است.

روش های به کار رفته در ایجاد ساختمان هایی طراحی شده با هدف مؤثر بودن ، عملکردی بودن و بهتر شدن سلامتی شما است.
طرح های اتاقهایی که می توانند تأثیر منفی بر خلق و خوی شما داشته باشند شامل موارد زیر است:
• درهم و برهمی می تواند باعث اضطراب شما شود.
• تاریکی می تواند موجب ایجاد احساس کمبود و افسردگی کند.
• یک محیط بیش از حد روشن می تواند باعث شود شما تحت فشار قرار گیرید.
• یک اتاق بسیار کوچک یا پر از وسایل می تواند شما را در دام گرفتگی قرار دهد.
• قرار دادن وسایل بدون هماهنگی می تواند پیدا کردن آنها را سخت کند.
از اینکه اتاق نشیمن مینیمالیستی شما کاربردی است مطمئن شوید. و داشتن یک اتاق مناسب و منظم ایده خوبی است زیرا بیشتر اوقات فراغت شما در اینجا سپری می شود و همان فضایی است که بیشتر مردم آن را می بینند.

آن را به سبک مینیمالیستی تزئین کنید، باعث می شود که بسیار روشن تر ، شاداب تر به نظر برسد و جلوه ای کاملاً ظریف به آن ببخشد. ایجاد یک محیط آرامش بخش بدون درهم و برهمی یک راه عالی برای تضمین این است که بتوانید در پایان روز ، با یک دکور خانه مینیمالیستی احاطه گردیده و آرام شوید.
در نظر گرفتن ایده های مینیمالیستی در طراحی داخلی می تواند به شما کمک کند محیط خانه خود را از یک کلبه ی بی قلب و روح به کاخ بکر و سلطنتی تغییر دهید. انتخاب یک زندگی مینیمالیستی اولین قدم بزرگ در جهت ایجاد یک محیط آرامش بخش است.

تعریف طراحی داخلی مینیمالیستی

طراحی داخلی مینیمالیستی چیست؟ یک راه ساده برای تعریف مینیمالیسم با هدف ایجاد تمهیدات مکانی ساده ، صلح آمیز و منظم است، از طریق کاهش درهم و برهمی و ساده کردن فضای داخلی تا حدی که فراتر از ایده کیفیت اساسی باشد ، اتاق مینیمالیستی از حس وضوح و غنای سادگی برخوردار است.

رنگ در طراحی داخلی مینیمالیستی

رنگ سفید به همراه کرم و سایه های طبیعی دیگر انتخاب بسیار مناسبی است.
اضافه کردن یک رنگ روشن به اتاق مینیمالیستی می تواند یک لمس بسیار مؤثر باشد ، اما سعی کنید اجازه ندهید که بیش از حد تحمل شود. سعی کنید یک دیوار با ویژگی های خاص را به دکوراسیون مینیمالیستی اضافه کنید یا رنگ را در مناطق کوچکتر مانند کاشی ها اضافه کنید.
اگر نگران انتخاب رنگ خود در دکوراسیون مینیمالیستی هستید ، می توانید به جای رنگ های سفید ، زرد و قهوه ای کم رنگ را انتخاب کنید.

تزئین دیوارها در طراحی داخلی مینیمالیستی

اطمینان حاصل کنید که دیوارهای شما از کاغذهای پارچه ای و گچ کاری عاری است تا صاف باشند. استفاده از امولسیون مات انتخاب خوبی است ، زیرا کمتر براق است.
به جای وسایل کوچکتر، از تابلوها یا آینه های بزرگ برای آویزان کردن از دیوار استفاده کنید تا از بهم ریختگی دیوارها جلوگیری کنید.
اگر می خواهید آثار هنری شما در خانه مینیمالیستی خود بیشتر به چشم بیایند ، از یک چاپ بزرگ و بدون قاب استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید نگاهی تأمل آورتر داشته باشید، به جای آن یک تصویر قاب بندی شده را هدف قرار بدهید.

دکور مینیمالیستی

در خانه های مینیمالیستی، سرمایه گذاری در مبلمان فقط درصورتی انجام می شود که مناسب اتاق شما باشد.
اگر وسایل زیادی دارید، یک قطعه بزرگ را بخرید که بتوانید همه چیز را در داخل و خارج از آن قرار دهید.
برای طراحی هندسی شسته و رفته که عملکردی کاربردی داشته باشد، سعی کنید از ازدحام و پر کردن اتاق خود جلوگیری کنید.

روشنایی در طراحی داخلی مینیمالیستی

از اینکه اتاق شما به خوبی روشن است اطمینان حاصل کنید، اما نه خیلی بیش از حد به خصوص اگر ما در مورد اتاق خواب مینیمالیستی صحبت میکنیم. چنین ایده مینیمالیستی می تواند به اتاق شما کمک کند تا هوای مطبوع و فضای آرامش بخشی داشته باشد. در فضای داخلی مینیمالیستی، استفاده هوشمندانه از لامپ های کف، چراغ های آویز، چراغ های نوار LED یا نورپردازی پنهان می تواند یک لمس واقعاً خوب را به یک طراحی مینیمالیستی اضافه کند، به عنوان یک تکنیک تزئینی و همچنین منبع نور.

نکاتی برای کمک به شما در ایجاد خانه ای با طراحی مینیمالیستی

1. فضای تمیز و مرتب ایجاد کنید

درهم و برهمی در اطراف شما نه تنها ایجاد آرامش را دشوار می کند بلکه همچنین پیدا کردن چیزها را به هنگام نیاز به آنها دشوار می کند. زندگی شما پر از استرس است. به علاوه در زیور آلات بسیاری غوطه ور هستید، شما همچنین در معرض گرد و غبار زیادی قرار دارید.
با ایجاد یک سبک طراحی مینیمالیستی تمیز و مرتب نگاه داشتن خانه تان راحت تر می شود و وسایل شما به خوبی ساماندهی می شوند. شروع به زندگی در سبکی مینیمالیستی کنید و از شر هر چیز غیرضروری خلاص شوید ، سعی کنید وسایل دیگر را در مکانهای کاربردی قرار دهید.
مینیمالیسم از سبدها ، سینی ها و سایر ظروف برای مرتب نگه داشتن وسایل و یافتن آسان آنها استفاده می کند. خرید مبلمان برای موارد خاص را در نظر بگیرید تا بتوانید همه چیز را از پنهان کند.

2. از الگوهای رنگ خود پیروی کنید

استفاده از انواع رنگ و یا الگوهای مختلف می تواند یک اتاق را شلوغ و کلاستروفوبیک جلوه دهد ، یا یک فضای پر از هرج و مرج ایجاد کند.
با چسبیدن به چند رنگ اصلی ، برای دیوارها ، پرده ها ، مبلمان و کفپوش ممکن است اتاق مینیمالیستی یکنواخت تر به نظر برسد و فضایی آرامش بخش تر ایجاد کند.
استفاده از سایه های مختلف ، بافت ها و مواد برای کنتراست مانع ایجاد خستگی در ظاهر می گردد و عمق بیشتری به طراحی می بخشد.

3. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما از توازن برخوردار است

با چیدمان کوسن ها، لامپ ها و کارهای هنری به صورت جفت جفت یا نامتقارن از یک طرف، می توانید یک طراحی منزل مینیمالیستی مرتب و مؤثر را در اتاق خود ایجاد کنید.
با توجه به تعادل درون یک اتاق، از فضا و نور موجود بیشترین استفاده را خواهید کرد و به ایجاد جلوه هایی از مناطق به خوبی تعریف شده در اتاق کمک خواهید کرد.

4. یک نقطه کانونی اصلی ایجاد کنید.

این که آیا این یک آینه زینتی ، یک فرش فانتزی یا یک مبل زیبا است فرقی ندارد ، برای ایجاد یک کانون اصلی اتاق در فضای داخلی خانه مینیمالیستی از یک مورد استفاده کنید. با قرار دادن یک مورد در مرکز توجه ، واقعاً بقیه طراحی شما تکمیل خواهد شد و به اتمام اتاق کمک می کند.
با مشاهده اتاق به عنوان شبکه ساخته شده در اطراف یک نقطه مرکزی ، و تجسم مبلمان و سایر وسایل که در امتداد خطوط افقی و عمودی قرار می گیرند ، می تواند به ایجاد ظاهری مؤثر و الگوی مینیمالیستی مدرن کمک کند.

5. موارد مشابه را در کنار هم قرار دهید.

قرار دادن وسایلی که به همان سبک و رنگ یکسان هستند و یا کاربردهای مشابهی دارند می توانند واقعاً به ایجاد طرحهای مرتب و مینیمالیستی کمک کنند. قرار دادن گروهی از تصاویر یا تزئینات مشابه در یک منطقه در واقع می تواند به یک بیان جسورانه اما ظریف از مینیمالیسم زندگی کمک کند.

6. کمتر می تواند بهتر باشد

استفاده هر چه بهتر و بیشتر از فضای اصلی برای ایجاد یک محیط مینیمالیستی موفقیت آمیز مهم است. اجازه عبور نور از یک پنجره بزرگ به راحتی می تواند یک اتاق را راحت تر و بزرگ تر جلوه دهد و استفاده از گیاهانی با گلدان های بزرگ که فقط باعث می شود اتاق به هم ریخته باشد ان را خاموش تر خواهید کرد.
برخورداری از فضای بیشتر بر روی دیوارها ، به برجسته سازی سایر ویژگی های داخل اتاق کمک می کند و به فضای شما برای آزادتر شدن کمک می کند.
آیا با دیدن مزایای داشتن خانه مینیمالیستی ، ابرای ایجاد تغییرات الهام می گیرید؟ درهم و برهمی را برطرف کنید و از همه آشغالهای خود خلاص شوید و شروع به ایجاد خانه ی آرامش بخشی کنید که دوست دارید. تعریف مینیمالیسم به معنای استریل ، خالی یا سرد نیست بلکه فقط یک رویکرد متعادل تر و مرتب تر برای طراحی خانه است.

اگر درهم و برهمی شما را آشفته میکند، چرا برخی از طرح های مینیمالیستی را بررسی نمی کنید تا امروز الهام بخش خانه خود شوید؟ اگر این مقاله راجع به طراحی داخلی مینیمالیستی را دوست داشتید، باید این موارد را نیز بررسی کنید:
• کابینت آشپزخانه مدرن و مینیمالیستی و کاربردی
• ایده های آپارتمانهای مینیمالیستی
• مینیمالیسم در طراحی داخلی: 25 نمونه less is more
• 5 نکته در مورد سبک مینیمالیستی برای خانه مدرن از امیلی هندرسون
• 25+ اتاق های نشیمن مینیمالیستی زیبا که ماری کوندو تأیید می کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی