طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-کابینت آشپزخانه-مینیمال-مدرن

دکوراسیون داخلی-کابینت آشپزخانه-مینیمال-مدرن

وقتی به دنبال ساختن یک آشپزخانه مدرن هستید، می خواهید فضایی ایجاد کنید که مینیمالیسم را با یک اشپزخانه چند کاره کاربردی متعادل کند.
آشغال و درهم و برهمی در کابینت های آشپزخانه با کیفیت حذف شده و وجود نحواهد داشت تا به این ترتیب بتوانید به دستیابی به اثار طراحی مینیمالیستی دست بیابید.
انواع موتد برای کابینت مدرن مینیمابیستی به کار میروند، از جمله سنگ، چوب ،Corian و استیل ضد زنگ. شما در آشپزخانه کابینت های مدرنی را می خواهید که به نظر تند و تیز بیایند، اما نه بی روح خشن. هنگامی که شما یک آشپزخانه را تزئین می کنید ، فراموش کردن هدف و عملکرد آن فضا بسیار ساده است.
بسیاری از آشپزخانه های مدرن ، با لوازم و مواد مدرن و همچنین تمرکز آنها بر روی نوآوری های سلامتی ، از آشپزخانه های حرفه ای گرفته شده اند که زیبایی شناسی را در اصول طراحی خود ارزیابی نمی کنند.
آشپزخانه منزل هنگامی که شخصی از وسایل جانبی و مبلمانی مطابق سلیقه خود استفاده می کند، بسیار شخصی تر می شود که ان را گرم تر و دلپذیرتراز یک اشپزخانه مدرنیستی می کند

قبل از جدا کردن وسایل، اتصالات و یا سایر مواد، باید طرح آشپزخانه را نهایی کنید. اگر بودجه ی کافی برای آن دارید، می توانید دیوارها را برداشته و طرح طبقه باز را ایجاد کنید، حال به هر عنوان که می خواهد نامیده شود، آشپزخانه – نهار خوری و یا فضای بازی برای نشیمن.
شاید نتوانید این کار را انجام دهید و در نتیجه باید به فکر ایجاد یک آشپزخانه گالی مدرن در یک فضای باریک باشید. در نظر بگیرید که شاید مجبور باشید دودکش را جدا کنید تا فضای بیشتری برای کار داشته باشید.

بسیاری از طرح های آشپزخانه های مدرن با طرح پیچیده ی کلاسیک اطراف که در ادامه ی پیرامون اتاق هستند. این روزها که اغلب شکل L یا U می گیرد.
معمولاً یک جزیره نیز در بخش مرکزی وجود دارد. با این وجود یک آشپزخانه گالی معمولاً با دو پیشخوان موازی و فضای نگاه داری در مناطق باریک و با شکل خاص بسیار بهتر کار می کند.

جایی که برای قرار دادن وسایل اصلی آشپزخانه استفاده می کنید – گاز، فر، یخچال و سینک – در نحوه ی عملکرد اشپزخانه بسیار موثر است. باید یک جریان منطقی وجود داشته باشد. ایده این است که استفاده از آشپزخانه را برای پخت و پز آسان کنید.
شما می خواهید یک "مثلث کاربردی " بین فضای نگاه داری مواد (یخچال)، محل اماده سازی مواد (کانتر و یا یخچال) و محل پخت و پز (فر و یا گاز) ایجاد کنید. شما می خواهید فاصله بین این مناطق را به حداقل برسانید تا بتوانید بهره وری را افزایش دهید. احتمالاً می خواهید سطل زباله خود را نیز در این مثلث قرار دهید.
جزیره ها گزینه های خوبی برای سرگرمی در آشپزخانه شما هستند. می توانید هنگام صحبت کردن با مهمانان و اعضای خانواده، همزمان وعده غذایی را نیز تهیه کنید. از جمله کانتر صبحانه، زیرا می توانند نه تنها برای کار بلکه برای قرار دادن وسایل نیز استفاده شوند.
مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که طراحی آشپزخانه شما حول سبک زندگی شما است. برنامه ریزی و کمی فکر کردن می تواند فضایی به شما بدهد که هم کاربردی و هم زیبا باشد.

برخی از عناصر اصلی برای یادآوری ایده های کابینت آشپزخانه مدرن در ذهن شما وجود دارد. طراحی مدرن پیرامون جنگ جهانی اول آغاز شد. این سبک از طراحی دارای حداقل تزئینات، سطوح مسطح و اشکال هندسی است.
به روز ترین شکل آن، تمایل به مبلمان های midcentury با زاویه ها و منحنی های برجسته است. این عناصر طراحی با کابینت آشپزخانه به سبک مدرن بسیار خوب کار می کنند. این نوع از طراحی مدرن کابینت ها همچنین می تواند در جزیره ها بسیار مناسب باشند هم به عنوان وسیله ای برای ایجاد و هم عملکرد کاربردی دارد.
گزینه های زیادی در انتخاب مواد برای طراحی مدرن کابینت ها وجود دارد. پلاستیک، فلز ،بتن و شیشه همگی برای ساخت و طراحی کابینت مدرن مناسب هستند. مدل شیشه های یخ زده یا نیمه مات می تواند بسیار مناسب به نظر برسد و یک روش خوب برای ایجاد کابینت آشپزخانه مدرن و مقرون به صرفه ارائه دهد.
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که قسمت جلویی و روکش های کابینت های موجود خود را جایگزین کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید، حتماً ابعاد کابینت آشپزخانه را صحیح محاسبه کنید. همچنین می توانید کابینت های خود را با روکش چوب یا ورقه پلاستیکی برای ظاهری مدرن به روز کنید.
شما همچنین می توانید مواد و متریال را ترکیب کنید، این یک عنصر طراحی است که به طور فزاینده ای است که در آشپزخانه های مدرن دیده می شود. این اختلاط و تطابق می تواند به آشپزخانه جلوه بی نظیری ببخشد.

گزینه های رنگی زیادی در آشپزخانه مدرن قابل استفاده است.
اگر به ترندهای مدرن طراحی آشپزخانه توجه کنید، رنگ‌های طبیعی روکش چوبی را مشاهده خواهید کرد، اما همچنین می توانید کابینت‌های آشپزخانه مدرن را با رنگ‌های غیر متعارف و جسورانه نیز بیابید. ممکن است با دیدن رنگ هایی مانند زرد فلورسنت، پرتقالی و سبز در آشپزخانه های مدرن و همچنین قرمز و آبی پر رنگ و غنی سورپرایز شوید. شما مجبور نیستید با یک پالت رنگی کسل کننده بهترین کابینت های یک آشپزخانه مدرن را طراحی کنید. شکل و فرم باعث می شود ظاهر مدرن کابینت های آشپزخانه خوب و یا خراب به نظر برسند. درب کابینت آشپزخانه با کیفیت مدرن یک تخته مسطح و بدون تزئینات بیش از حد و جزئیات است. در این کابینت‌ها منبت کاری های تزئینی، تابلوهای برجسته یا قالب های تاج پیدا نخواهید کرد. طرح ها عمداً براق و صاف هستند. این نوع سادگی به ایجاد یک آشپزخانه فراخ و جادار کمک می کند.

چندان فرقی ندارد که آشپزخانه دارای پنجره های زیادی باشد یا پنجره های کمی داشته باشد و یا اصلاً پنجره نداشته باشد.
هرکسی که سعی در طراحی مجدد فضای کوچک و زاویه ای داشته باشد، ظاهر مدرن گزینه ای مناسب خواهد بود زیرا فضای زیادی را ایجاد می کند.
هنگام خرید کابینت، از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. شما قبلاً می توانستید با چک کردن اتصالات کشوها در مورد این اظهار نظر کنید. اما امروزه تولید کنندگان از ویژگی های خاص برتری استفاده می کنند حتی در کابینتهای با کیفیت پایین. مصرف کننده آزمایشاتی را روی کابینت انجام می دهد و آنها ثابت شده است که حتی کابینت هایی با تمام این ویژگی ها هنوز هم می توانند ساخت ضعیفی داشته باشند.

بودجه ی خود را در نظر بگیرید

هنگام خرید کابینت آشپزخانه، متوجه خواهید شد که سه نوع از آن وجود دارد: استوک، نیمه سفارشی و سفارشی. کابینت های اسوک شده تمایل به فروش از پیش مونتاژ شده دارند، اگرچه کابینت هایی که از فروشگاه هایی مانند Ikea تهیه می کنید لازم است که در منزل مونتاژ شوند.
آنها در تعداد محدودی از سبک ها و رنگ ها وجود دارند. کابینت های نیمه سفارشی دارای تنظیمات و گزینه های بیشتری هستند و برای اشپزخانه بهتر هستند.
کابینت های سفارشی با مشخصات دقیقی که شما ارائه می دهید ساخته می شوند، از جمله اندازه کابینت آشپزخانه، سبک و ویژگی های آن، گرچه ممکن است گرانتر تمام شوند.

بهترین سبک مورد نظر خود را برگزینید

می توانید بین کابینت های آشپزخانه با قاب و یا بدون قاب آنها را انتخاب کنید. کابینت های قاب دار از یک جعبه و قاب جلویی تشکیل شده اند که کشوها و درها به آن وصل می شوند. کابینت های بدون قاب - که به عنوان کابینت های اروپایی نیز شناخته می شوند - قاب جلویی ندارند.
کشوها و درها را به جعبه اصلی کابینت وصل کنید. این سبک های کابینت مدرن تر به نظر می رسند و دسترسی به فضای داخلی راحت تری دارند. با این حال، به دلیل اینکه فاقد قاب جلویی هستند، می توانند مشکلاتی مربوط به استحکام و دوام داشته باشند.
بعنوان مثال برخی از تولید کنندگان این کار را با استفاده از یک جعبه ضخیم تر انجام می دهند، به جای تخته چوب خرد 2/1 اینچی از یک تخته سه لای 4/3 اینچی استفاده می کنند. اگر هنوز هم ظاهر اروپایی را روی قاب کابینت ترجیح می دهید، از درب تمام پوشش دار استفاده کنید که بیشتر یا تمام قاب را پوشانده است.

کیفیت ساخت را بررسی کنید

شما به دنبال کشو های چوبی مستحکم با اتصالات دریچه ای، کشوهای تعمیم یافته و درب های چوبی مستحکم با پانل های قوی هستید.
کابینت های با کیفیت پایین دارای تخته خرده چوب های اصلی، کشوهایی به ریل های یکپارچه، و روکش‌هایی از تخته خرده چوب یا صفحه های فیبری با چگالی متوسط خواهند بود.

به یاد داشته باشید که بر روی جزییات و ویژگی ها تمرکز داشته باشید

برخی از ویژگی‌های مفیدی که ممکن است بخواهید در آن بکار ببرید یک ایستگاه شارژ داخلی برای سایر دستگاهها، بیرون بر سلطل زباله و یا کابینت بالا بر خواهد بود. اینها می توانند ویژگیهای فوق العاده مفیدی باشند که قبلاً در آشپزخانه شما نصب شده اند، اگرچه کابینت های موجود در کنار اینها می تواند هزینه را بیش از بیست درصد افزایش دهند.

به بازسازی کابینت های قدیمی خود بیاندیشید

یکی از روش‌های صرفه جویی در هزینه می تواند بازسازی کابینت های فعلی شما باشد. اگر هنوز کاملاً کاربردی هستند، و در حال حاضر از مد افتاده و قدیمی می باشند، به راحتی می توانید آنها را بازسازی کنید.
درها و کشوهای آن را بردارید. سپس آنها را با ماده چربی زدا و کاغذ تمیز کننده پاک سازی کنید. بعد از آن مقداری مواد پوشش دهنده و تثبیت کننده استفاده کنید. همچنین می توانید برای انجام همان کارها به یک حرفه ای حدود 50 دلار بپردازید تا این امور را برای شما انجام دهد.
تعویض درهای کابینت نیز گزینه مناسبی است که برای واحدهای قاب دار خوب کار می کند. در آخر می توانید درب ها را جایگزین کنید و روکش های جدیدی را در قسمت انتهایی و قاب های جلویی بکار ببرید.
در مورد اضافه کردن عناصر کاربردی جدیدی مانند lazy Susans و قفسه بندی کردن فکر کنید. حتی برای اضافه کردن ویژگی های واقعاً مدرن، حتی چراغ های LED کم مصرف را نیز اضافه کنید.

ملاحظات

همانطور که به خرید وسایل کابینت آشپزخانه جدید فکر می کنید، جنبه هایی وجود دارد که باید قبل از تصمیم نهایی خود به آنها توجه کنید.

پوشش برای کابینت های قاب دار

پوشش های استاندارد بخشی از قاب را در معرض دید قرار می دهند. اگر به خوبی انجام شود، این نوع پوشش های کابینت می توانند پر زرق و برق یا سنتی به نظر برسند. هرچند اغلب پر قدمت به نظر می رسند.

وصله ها

درهای وصلی کابینت به جای پوشاندن آن درون جعبه کابینت متصل می شوند. این همان چیزی است که در مبلمان می بینید. اینها اغلب ظاهر سنتی تری دارند و ممکن است با یک آشپزخانه مدرن تر مطابقت نداشته باشند.

پوشش کامل

هنگام نگاه کردن به کابینت های مدرن، درب های روکش کامل نوعی است که بیشتر اوقات مشاهده خواهید کرد. آنها قاب جلویی را با هم همپوشانی می کنند به گونه ای که به نظر می رسد درب کابینت ها با هم مطابقت دارند. این ظاهری زیبا و براق، با جلا و مدرن است. سطوح یک دست به نظر می رسند.
همچنین می توانید این نوع درب ها را با ظاهری سنتی تر پیدا کنید، اما آنها یکی از پایه های طرح های مدرن آشپزخانه هستند.

درهای جلویی

جلوهای تخت

درهای جلویی تخت ساده ترین روش برای مدرن تر بودن کابینت های شما است. آنها ظاهری بسیار براق دارند، با جزییاتی ساده بدون اینکه هیچ گونه زینت و تزیین اضافه ای داشته باشند.
این ویژگی ها (یا کمبود ویژگی ها) توجهات را به خطوط خشک کابینت های آشپزخانه جلب می کند.

جلوهای لرزان و متحرک

یک در جلویی اصلی متحرک همچنین می تواند برای آشپزخانه مدرن مناسب باشد. فقط مطمئن شوید که آن را تمیز و ساده نگه دارید. شما موارد تزئینی زیادی لازم نخواهید داشت. جزئیات را به حداقل برسانید. از عناصر و کنتراست های زیاد خودداری کنید زیرا احساس سنتی تر بودن را به حداقل می رساند. شما درهای کابینت تیز و براق می خواهید.

مواد و متریال

لمینت

براقیت و شفافیت لمینت، آن را به گزینه خوبی برای آشپزخانه مدرن تبدیل کرده است. به عنوان یک ماده کمتر سنتی - مانند چوب - می تواند به شما کمک کند کل نمای آشپزخانه خود را از سنتی به مدرن نزدیک کنید.

چوب

چوب هنوز هم گزینه ای برای کابینت آشپزخانه مدرن است. با این وجود باید اطمینان داشته باشید که متناسب با آن است. شما ویژگی ها و جزییاتی نسبتا ساده می خواهید.
چوب های احیا شده هنوز هم می تواند در یک آشپزخانه مدرن خوب به نظر برسند، اما باید برای طراحی مناسب باشند. هرچه ساده تر باشند عملکرد بهتری خواهند داشت.
مطمئن شوید که از هر چیزی که نامناسب به نظر می رسد، خودداری می کنید.

شیشه و فلز

شیشه و فلز می توانند در یک آشپزخانه مدرن عالی به نظر برسند. آنها می توانند به آن سن و سال، جلوه و احساس ببخشند.

رنگ ها

رنگ های غلیظ و غنی به همراه چوب

کابینت های نقاشی شده ترند رو به رشدی در طراحی آشپزخانه های مدرن است که در آشپزخانه های تمام رنگ سفید گذشته قبلاً وجود داشت.
این روزها کابینت هایی را می بینید که به هر رنگ فروخته می شوند. یک کار با دو تن رنگ متفاوت بسیار رایج است. چوب با رنگهای پررنگ بسیار متفاوت به نظر می رسند. رنگ‌های زرد و قرمز روی چوب بسیار سنتی به نظر می رسند. برای ظاهری مدرن تر، رنگ های طبیعی چوب یا رنگ های قهوه ای گرم را انتخاب کنید.

اندازه استاندارد کابینت آشپزخانه

این می تواند ایده خوبی باشد که قبل از حرکت به جلو در مورد اندازه های استاندارد کابینت آشپزخانه اطلاعاتی کسب کنید.
مهم نیست که طراحی کابینت آشپزخانه در آشپزخانه مدرن شما تا چه حد زیبا به نظر برسد، اگر مناسب آشپزخانه شما نباشد، نمی توانید از آن استفاده کنید.
هر چند وقت یک بار نیاز به دسترسی به آن خواهید داشت؟ آیا چنین ویژگی هایی مانند Lazy Susan یا یک قفسه مخصوص برای یک دستگاه خواهند داشت؟ اینها فقط برخی از عناصری است که باید در هنگام اندازه گیری اندازه کابینت های آشپزخانه خود به آنها فکر کنید.
در زیر یک راهنمای مفید برای اندازه پایه، دیوار و اندازه کابینت ارائه شده است.

سایز کابینت های زمینی (پایه)

کابینت های پایه، همانطور که ممکن است حدس بزنید، کابینت هایی هستند که به عنوان پایه ای برای پیشخوان ها، جزایر و سایر سطوح عمل می کنند. آنها روی زمین قرار می گیرند و به طور معمول دارای یک کشو با مجموعه ای از قفسه ها هستند، یا می توانند تعدادی کشو در بالای خود داشته باشند.
همه اینها به ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد. این کابینت ها عمل بالا نگاه داششتن چیزهای سنگین را در آشپزخانه شما انجام می دهند، زیرا روی زمین قرار دارند و از سینک ها و پیشخوان های نصب شده در بالای آنها پشتیبانی می کنند.
آنها همچنین به ماشین ظرفشویی و سایر وسایل آشپزخانه بزرگ دیگر شما متصل شده اند. شما نمی توانید از کابینت های زمینی صرف نظر کنید، زیرا آنها پایه و اساس کل آشپزخانه هستند. آنها بلوک های ساختمانی هستند که همه چیز بر روی آن قرار می گیرد، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی ساخته شده اند و از مواد با کیفیت ساخته شده اند.
ارتفاع کابینت های زمینی استاندارد از کف تا بالای کانتر به اندازه ی 34.5 ″ H و 36 ″ H می باشد. قسمت ضربه انگشت پا از کابینت 4.5 ″ H. میباشد. ارتفاع استاندارد درب 24 ″ H. است. ارتفاع کشوهای بالا 6 ″ H (34.5 ″ H در کل) است. کابینتهای زمینی دارای سه سه کشو بالای 6 ″ H هستند. سبک های دارای کشو در پایین / میانه 12 ″ H با ضربه انگشت پا 4/5 4.5 H هستند. کابینت های زمینی تمام قد معمولاً درهای تقریباً 30 ″ H دارند. عمق استاندارد برای کابینت های پایه D 24 ″ است.
در مورد فضاهایی که موانع دیواری به شما امکان استفاده کامل ازعمق کابینت را نمی دهد، در صورت نیاز کابینت های زمینی اغلب در فواصل 3 به 12 ″ D کاهش می یابد. عرض استاندارد برای کابینت های زمینی از 9 ″ W با فواصل 3 up تا 36 ″ W شروع می شود.

سایز کابینت های دیواری

کابینت های دیواری برای ذخیره مواد غذایی و همچنین وسایل آشپزخانه استفاده می شود. این کابینت ها اندازه های متنوع تری دارند. هنگام انتخاب ارتفاع کابینت آشپزخانه ، اندازه مناسب واقعاً به ارتفاع سقف آشپزخانه شما و آنچه برای آشپزخانه خود می خواهید بستگی دارد.
کابینت های دیواری در ارتفاع 30 ، 36 ″ و 42 در دسترس هستند. کابینت های 30 ″ قد بلند در ارتفاع 84 top خواهد بود. کابینت های 36 ″ ارتفاع در 90 ″ H. و 42 h بالاترین سطح خواهند بود. کابینت های 54 اینچی را از کف تا انتهای دیوار برای نصب مناسب برنامه ریزی و نصب کنید. با کم کردن 36 اینچ از کابینت زمینی(از جمله صفحه اصلی) ، از این ارتفاع 18 اینچ باقی می ماند.
از اندازه گیری صحیح ارتفاع اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که هنگام اندازه گیری های خود قالب را در نظر بگیرید.
از کابینت های 30 ″ H معمولاً در صورتی استفاده می شود که آشپزخانه دارای یک سقف 8 فوت با ارتفاع 12 اینچی باقی مانده در زیر سقف، و یا در آشپزخانه هایی با سقف 8 فوتی که که ترجیح می دهند کابینت ها به سقف نرسند.
در صورت داشتن سقف 8 فوتی از کابینت 36 ″ H استفاده می شود و دوست خواهید داشت تا از تاج استفاده کنید که تا به سقف برسد. به یاد داشته باشید که کابینت ها از 36 ″ H در بالای 90 ″ H قرار گرفته اند.
غالباً از یک توده قالب ریزی شده برای تشکیل 6 اینچ اضافی استفاده می شود. همچنین گزینه های قالب گیری سنتی و غیر معمول دیگری نیز وجود دارد که می توان برای همین منظور استفاده کرد.
کابینت های 42 ″ H اغلب در صورتی که آشپزخانه دارای سقف 9 فوت باشد استفاده می شود. به یاد داشته باشید هنگام استفاده از کابینت های 42 ″ H با سقف 8 فوت ، دیگر جایی برای قالب سازی تاج باقی نخواهد ماند. اما با این حال شما هنوز هم قادر به استفاده از قالب ساده خواهید بود.
می توانید از قالب تاج با ارتفاع کوچک استفاده کنید و برای دیده شدن قالب تاج از کابینت های 1.5-2 ″ H کم کنید. اگر این کار را انجام دهید ، ارتفاع بک گراند را قربانی خواهید کرد.
عمق کابینت استاندارد 12 اینچ است. کابینت های عمیق 24 اینچ اغلب برای یخچال و فریزر و برای دسترسی آسانتر استفاده می شوند. و همچنین آنها را اینچ3 عمیق تر در 15 ″ D قرار دهید.
اگر به دنبال کابینت های با ارتفاع بلند خیره کننده هستید، پس لازم است کابینت ها بلندتر به نظر برسند ، آنها را از 3 اینچ عمیق تر در 15 ″ D قرار دهید.
این باعث می شود تا فضای لازم برای تاج ها در کابینت های کوتاه تر ایجاد شود و به زیبایی در کناری به پایان رسیده در حالی که مانع از باز شدن درب کابینت های بلندتر نمی شود.
برای استفاده در محدوده ای بالاتر ، مطمئن شوید که ارتفاع کابینت های دیواری دیگر را در اندازه گیری های خود در نظر دارید.
عرض استاندارد برای کابینت های دیواری همانند کابینت های پایه است، از 9 ″ W با فواصل 3 تا 36 ″ W شروع می شود. کابینت های دیواری همچنین می توانند به عنوان کابینت پایه 12 اینچی در D استفاده شوند ، معمولاً برای نصب در جزایر مناسب می باشند.
اگر می خواهید از یک کابینت دیواری به عنوان کابینت پایه استفاده کنید باید یک سکوی 5/4 ″ H بسازید و یک toe kick را برای تکمیل درست دریافت کنید
برای ایجاد یک جزیره دو لایه ، از یک کابینت دیواری 36 ″ H برای سطح ارتفاع بار استفاده کنید. کابینت دیواری 36 ″ H با toe kick به ارتفاع 5/4 خواهد یود و میز کانتر مجموعا 42 اینچ ارتفاع خواهد داشت.

سایز بندی کابینت های بلند

کابینت های بلند معمولاً برای کابینت های ابدارخانه مورد استفاده قرار می گیرند ، و گزینه های دیگر آن برای کابینت های انبار و اجاق گاز وجود دارد.
کابینت های بلند به طور معمول 84 ″ H ، 90 ″ H ، و 96 ″ H. هستند. از کابینت ابدارخانه ″ 84 ″ H ، همراه با کابینت دیواری 30 ″ H ، کابینت ابدارخانه 90 ″ H همراه با کابینت دیواری 36، H، و کابینت ابدارخانه ی 96 H را با کابینت دیواری 42 ″ H مورد استفاده قرار دهیدد تا فضای مناسب برای فضای آشپزخانه خود فراهم کنید.
کابینت های ابدارخانه اغلب دارای عمق 24 اینچ هستند. اگرچه ممکن است گزینه های با عمق 12 را که برای فضاهای تنگ تر طراحی می شون نیز بیابید.
عرض کابینت های بلند آبدارخانه معمولا به و یا 18 و یا 24 اینچ محدود می شود. سازندگان کابینت های نیمه ساخته کابینت های بلند ابدارخانه را از 9 ″ W در فواصل 3 ″ W تا عرض 36 اینچ کار می کنند. کابینت اجاق های بلند معمولاً از 30 ″ تا 36 ″ WW است تا با بیشترین اندازه های استاندارد فر در بازار مطابقت داشته باشد.
اجاق گاز دوگانه یا اجاق گاز / مایکروویو از شما می خواهد که هنگام خرید کابینت اجاق دیواری ، ابعاد بریده شده را به دقت بررسی کنید. اغلب لازم است دو عدد کشو از پایین کابینت مخصوص فر بلند بریده شود تا ارتفاع لازم برای تعبیه صحیح دستگاه در داخل آن ایجاد شود.

پایانی در مورد کابینت های آشپزخانه مینیمالیستی

همانطور که مشاهده می کنید ، هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه های مدرن ، عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید. . وقت خود را برای انتخاب موارد مناسب اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که آنها نه تنها با ظاهر آشپزخانه شما مطابقت دارند بلکه برای نیازهای شما کاملاً کاربردی هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی