طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

معماری داخلی-دکوراسیون داخلی-دکوری-دیزاین

معماری داخلی-دکوراسیون داخلی-دکوری-دیزاین

حتی لازم نیست که شما یک دکوراتور داخلی باشید تا بتوانید برای اتاق خوابتان پرده انتخاب کنید. بنابراین هنگام جستجوی ایده های پرده برای اتاق خواب، باید عاقلانه تصمیم بگیرید. وقتی ایده های پرده اتاق خواب مطرح می شود، ملاحظات و گزینه های زیادی وجود دارد. شما باید قفسه های ساخته شده، روکشها و طول آنها، پارچه و رنگ ها را در نظر بگیرید. پرده های اتاق خواب مستر و سایر اتاق های خانه شما نیاز به الهام گرفتن از پرده های مختلف دارد.
هر اتاق خواب در خانه شما سزاوار ایده های منحصر به فرد برای طراحی پرده است که متناسب با آن اتاق خاص است. به عنوان مثال ایده های پرده خواب با ایده های طراحی پرده برای اتاق کودک متفاوت خواهد بود. به همین دلیل است که هنگام انتخاب پارچه ها و سبک های پرده ای برای اتاق خواب، ممکن است با انتخاب خود خرابکاری کنید.
ایده پرده های اتاق خواب نسبت به حمام، اتاق ناهار خوری و اتاق های نشیمن با ایده های پرده های مختلف برای اتاق خواب متفاوت است. در حالی که بسیاری از افراد فکر می کنند ایده های پرده اتاق خواب باید قبل از هر چیز بر اساس انتخاب رنگ ها و طرح ها باشد، اما این طور نیست....
طرح های پرده ای برای اتاق خواب باید مبتنی بر این درک باشد که اینجا جایی است که قرار است شما در آن بخوابید. انتخاب شما به طور مستقیم در راحتی و خوابیدن و حتی در ساعات بیداری تأثیر می گذارد. از این گذشته ، می خواهید در عین داشتن دکوراسیون شیک و عالی ، نور را نیز مسدود کنید.

ملاحظات مربوط به پرده های اتاق خواب

قد و طول

اندازه پنجره، موقعیت آن، اندازه اتاق و انتخاب پارچه نقش مهمی در ایده های پنجره اتاق خواب با توجه به طول و ارتفاع دارد. شما بایستی در مورد ارتفاع بر اساس ابعاد و اندازه پنجره اتاق خواب خود تصمیم بگیرید و 20 سانتی متر اضافه تر در هر دو طرف پنجره برای ظاهری کامل تر در نظر بگیرید.

انتخاب پارچه برای پرده های اتاق خواب

ایده پرده های اتاق خواب باید با انتخاب پارچه شروع شود. اگر به دنبال الهام بخشیدن به پرده و ایده های دکوراسیون پرده هستید ، در مورد ترجیح خود و الگوهای خواب نیز فکر کنید. آیا در طول روز چرت می زنید ، آیا شیفتی کار می کنید و در ساعات وسط روز می خوابید. آیا تاریکی کامل را ترجیح می دهید؟ شما می بایستی پارچه های تیره و پرده های ضخیم را بر خلاف پارچه های توری و سبک ترجیح دهید. هنگامیکه تاریکی را دوست دارید بایستی پارچه مخملی غنی و پنبه های ضخیم را ترجیح دهید در حالی که پارچه های توری و نازک و براق انتخاب نادرستی هستند. پرده های شیک بسته به انتخاب شخصی می تواند هر رنگ پرده ای و پارچه ای باشد و شما می توانید وقتی به جای رنگ های غلیط یا پرده های گلدار زنانه ، به دنبال طرح های هندسی باشید ، و یک اتاق خواب که ترکیبی از زنانگی و مردانگی است انتخاب کنید.

آماده یا ساخته شده برای اندازه گیری

ایده های پرده اتاق خواب به وفور در اینترنت وجود دارد و شما اگر می خواهید می توانید سبک های پرده ای مخصوص و بدون قفسه را برای اتاق خواب انتخاب کنید. هزینه کمتری برای پرده های اتاق خواب پرداخت خواهید کرد و می توانید فوراً آنها را تهیه کنید. در عین حال، اگر می‌خواهید به آنچه دوست دارید برسید، به سلیقه شخصی و اندازه پنجره بستگی دارد. وقتی به سراغ پرده های سفارشی بروید، می توانید پارچه، سبک و طراحی خود را انتخاب کنید. طرح های اندازه گیری شده به شما امکان می دهد تا به تعداد زیادی عکس پرده در اتاق خواب آنلاین نگاه کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را ترجیح می دهید. سپس می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و پرده های اتاق خواب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بشویید یا تمیز کنید

بسته به ایده های پرده اتاق خواب خود، می توانید مواد تمیز کننده یا مواد شستشوی ماشینی را انتخاب کنید. سبک های پرده ای برای اتاق خواب و نوع مواد اساساً به موضوع ترجیح شخصی بستگی دارد. سپس باید به مکانی که در آن زندگی می کنید توجه کنید، آیا این منطقه پر از بادی و گرد و غبار است که شاید مجبور شوید اغلب پرده اتاق خواب را بشویید. والدین ممکن است پرده های قابل شستشوی در ماشین را برای اتاق خواب های کودک در نظر بگیرند.

عناوین پرده

چین و چروک دار

هنگامی که به ایده های پرده برای اتاق خواب می نگرید، می توانید طعمه های چسبان را در نظر بگیرید که برای بسیاری از سبک های دکوراسیون، از سنتی گرفته تا معاصر، عالی است. اگر بخواهید به طرح های پرده در اتاق خواب توجه کنید به خاطر داشته باشید که برای کامل بودن به بیش از دو برابر میزان در موارد معمولی نیاز دارید.

موج دار

پرده های شیک در اینجا برای اتاق خواب باید از موادی باشد که سبک هستند و اگر نوع موج دار انتخاب شماست مواد سنگین مناسب نیستند.

میله جمع آوری شده

میله جمع آوری شده نیز در هنگام انتخاب مواد سبک بسیار عالی است. اینها ایده‌های مناسبی برای پنجره‌های اتاق خواب کوچک هستند که به طور مرتب آنها را باز و بسته نمی کنید.

جام

هنگامی که به ایده‌های پارچه ای برای اتاق خواب نگاه می کنید، می توانید سبک جام را در نظر بگیرید، با این حال، این دوباره بستگی به دکوراسیون و ترجیح شخصی شما دارد. اگر دکوراسیون شما رسمی تر باشد، جزئیات حالت شیشه ی شراب پنجره را تکمیل می کند به خصوص اگر از پارچه های ضخیم استفاده کرده باشید و آنها را با خطوط یا شیارهایی ترکیب کنید.

حلقه سوراخ (پانچ)

حلقه های اطراف سوراخ ها باعث ایجاد یک پوسته بزرگ و بسیار مقرون به صرفه بر روی پارچه می شود. اگر سیستم های شیار دار را ترجیح می دهید ، مناسب نخواهد بود زیرا این سبک پرده های مدرن نیاز به ستون هایی دارند.

ایده پرده اتاق خواب

هیچ راهی بهتر از انتخاب پرده ی مناسب برای تأکید بر استایل و دکوراسیون اتاق خواب خود ندارید. شما می توانید از مخمل های مجلل گرفته تا پارچه های خالص و پرده های زیبا برای اتاق خواب با الگوها و موارد دیگر استفاده کنید.

رومانتیک

عاشقانه بودن در اتاق خواب با استفاده از پرده های توری برای اتاق خواب کاملاً تأکید می شود. در دکوراسیون اتاق خواب و تزئینات پرده خود از مروارید و گلدوزی دور کنید.

پرده های لایه ای

ایده های پرده اتاق خواب با لایه باز عالی هستند وقتی می خواهید بدون صرف بازو و پا ، جلوه ای لوکس به آن بخشید. هنگام انتخاب پرده های لایه باز، باید مواد مختلفی را انتخاب کنید که روی ستون های مختلف قرار دارند. پرده های نرم و شفاف در پشت در حالی که مواد سنگین می توانند در قسمت جلویی باشند. برای پرده های اتاق خواب خصوصی عالی است.

پرده های حریر

پرده های حریر می توانند ابعاد و احساس اندازه را بیافزایند بدون اینکه احساس بسته بودن را به شما بدهد.

پرده های اسطوخودوس

پرده پاستلی مانند اسطوخودوس ملایم بلافاصله باعث می شود اتاق خواب شما بزرگتر و سبک تر به نظر برسد. انتخاب خوبی برای تطابق آباژور با پرده های شما خواهد بود.

وینتج کلاسیک

اگر وینتج کلاسیم انتخاب طراحی شماست ، به تصاویر پرده های اتاق خواب نگاه کنید که می توانند طرح هایی با گل و قلب کوچک به شما نشان دهند. اگر ظاهر retro مد نظر شماست ایده های تزئین پرده اتاق خواب سفید گزینه خوبی است.

از کف تا سقف

وقتی فقط به عملکرد نگاه می کنید ، پرده شما باید پنجره شما را بپوشاند و دقیقاً تا زیر پنجره شما باشد. هنگامی که شما دنبال یک ظاهر زیبا و معاصر هستید ، ایده های پرده اتاق خواب تا سقف عالی هستند.

پارچه های کم رنگ

وقتی یک اتاق خواب کوچک دارید ، پارچه های کم رنگ بهترین گزینه هستند. همچنین فضایی از آرامش را ایجاد می کند که در نهایت همان چیزی است که شما می خواهید برای یک مکان در خانه خود که پناهگاه شخصی شما است داشته باشید.

پرده های پنجره تافته

هنگامی که به دنبال پرده های الهام بخش هستید که زنانگی شما را تأکید می کند تافته را انتخاب کنید. اگر می خواهید حس زنانه روحانی را داشته باشید، آبی ملایم مناسب خواهد بود.

مزاحم نشوید

پرده های اتاق خواب حریم خصوصی که اتاق خواب شما را به طور همزمان تاریک و خنک نگه می دارند، به خصوص در شرایط آب و هوایی گرمسیری، باید دارای آستر تیره باشند. در ضمن از ورود نور، گرما و سرما نیز جلوگیری می کند و به طور خودکار در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی می کنید.

الگوی پرده ها

ایده های پرده اتاق خواب شما می تواند از الگوهای مختلفی استفاده کند. رنگ ها، و الگوهایی را انتخاب کنید که هم با دکوراسیون شما در هم می آمیزد و هم سر زنده است.

تجهیزات جانبی

پرده های اتاق خواب مستر و سایر پرده های اتاق خواب می توانند در عین حال که دارای لوازم جانبی هوشمند هستند کاربردی باشند. از پشتی و تارهای فلزی استفاده کنید که با قلاب و میله های پرده شما مطابقت دارد یا از بقیه طرح رنگی خود تعریف کنید.

خنثی

اگر می خواهید در دکوراسیون اتاق خواب خود جلوه ای آرام بخش ایجاد کنید، هیچ کاری در طراحی پرده های اتاق خواب مستر بهتر از نوتروال ها نخواهد بود. پاستلی های ملایم، صورتی های سفید و ملایم و آبی و حتی ایده های پرده اتاق خواب سفید را می توان در نظر گرفت.

جزیره بهشت

آیا شما مثل این هستید که یک جزیره را در خانه و اتاق خواب خود قرار دهید؟ از تور استفاده کنید، پرده هایی که نسیم که می ورزد به راحتی از آن عبور می کند. هنگامی که می خواهید نور روز یا مهتاب را در شب مسدود کنید، از سایه های کشویی استفاده کنید که چیزی از تصویر زیبا و جو و نور و نسیم را از بین نخواهد برد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی