طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

طراحی آشپزخانه-طراحی کابینت-دکوراسیون داخلی

طراحی آشپزخانه-طراحی کابینت-دکوراسیون داخلی

اگر شما می خواهید طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه فعلی خود را تغییر داده و تغییراتی ایجاد کنید و یا از رنگ کابینت آشپزخانه خود خسته شده اید، باید بدانید که هر آشپزخانه جذاب و تاثیر گذار عناصر بسیاری را شامل می شود - چیدمان، کابینت، میز کار، لوازم، کاشی کاری و غیره. اما چه چیزی در دنیای طراحی داخلی آشپزخانه داغ و پر طرفداراست؟
سال 2020 سال "آشپزخانه نشیمن" است که در آن عملکرد، زیبایی شناسی و فناوری با هم ترکیب می شوند تا زندگی روزمره را کمی ساده تر کرده و بقیه اعضا خانه را کنار هم جمع کند.
صرف نظر از گرایش ها، وقتی صحبت از طراحی داخلی آشپزخانه می شود، مردم هنوز هم با همان اهداف پیش می روند: آنها می خواهند یک فضای کاری کارآمد و راحت داشته باشند که به نظر خوب برسد و برای آشپزخانه نیز زیبا باشد. چارلی Smallbone ، بنیانگذار استودیوی Ledbury ، می گوید: آنچه به طرز چشمگیری تغییر کرده است - و همچنان به این روند ادامه خواهد داد - میزان تکنولوژی است که اکنون در اختیار خود داریم. "این نه تنها عملکرد مواد را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه بر آنچه که می توان با طراحی نهایی به دست آوردیم نیز تأثیر می گذارد."
البته امسال چندین موضوع مهم کلیدی وجود دارد. قسمت اعظم فضای آشپزخانه مخصوصاً برای آشپزخانه های کوچک تر، فضای ذخیره سازی و نگهداری است که همچنان ادامه خواهد داشت. ما به دنبال راه هایی برای پنهان کردن فضای ذخیره سازی، به حداکثر رساندن فضا و بهبود راحتی کاربر هستیم و بیشتر از گذشته از واحدهای گوشه ای استفاده خواهیم کرد.
همچنین بر پایداری و نیاز به مبلمان با کیفیت که سازگار با محیط زیست باشد توجه بیشتری شده است، بنابراین به عنوان مصرف کننده درمورد کالاهایی که برای خانه خود خریداری می کنیم بیشتر آگاه می شویم.
و با بهره گیری از ایده "ضد آشپزخانه" (همانطور که کارشناسان Cosentino در سال 2019 از آن یاد کردند) ، آشپزخانه هنوز فضایی برای ایجاد عشق و دلگرمی است اما تعداد زیادی از صاحبان خانه می خواهند قسمت هایی از آشپزخانه را از دید پنهان کنند، چیزی که اسکاوولینی "آشپزخانه بدون سر و صدا" نامیده است.
دانیل بروتو، بنیانگذار موسسه Onestà ، توضیح می دهد: "روزهای داشتن آشپزخانه نمایشی گذشته است، مشتری ها اکنون می خواهند که آشپزخانه کاملاً کاربردی، بادوام و آسان برای نگهداری و کار در آن باشد، در عین حال به روز و همگام با ترند های طراحی داخلی است. ظهور فناوری در آشپزخانه نیز تغییر کارکرد و زیبایی شناسی را عنوان کرده است.
بنابراین در این جا، ما بزرگترین ترند طراحی داخلی در حال ظهور آشپزخانه را برای سال 2020 به دست آورده ایم تا تمام الهامات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهد. برنامه ریزی آشپزخانه رویایی شما از اینجا شروع می شود ...

1. آشپزخانه های تک رنگ و سیاه

آشپزخانه های در رنگ سیاه، سفید، ذغالی و حتی تیره هنوز ثابت می کنند که تغییرات در گذر زمان را تاب می آورند. طرح های رنگی آشپزخانه تک رنگ یک طراحی براق و زیبا را ارائه می دهند که یک آپارتمان مدرن را تکمیل می کند یا می توان آن را در یک آشپزخانه سنتی برای تکمیل یک فضای خانوادگی گنجانید.
Houzz خاطرنشان می کند که فضای داخلی مشکی محبوبیت بیشتری پیدا می کند. جستجو برای دکوراسیون داخلی "تاریک" و "سیاه" برای اولین بار در لیست محبوب ترین ها آن ظاهر می شود، جستجو برای "آشپزخانه سیاه" نسبت به سال گذشته 46٪ افزایش یافته است.

2. آشپزخانه نقاشی شده

'آشپزخانه نقاشی شده' یک انتخاب عملی است و ظاهری مدرن و زیبا تر به نمایش می گذارد. این برای تأکید بر هر دو مبلمان و جزئیات معماری بسیار عالی است، و رنگ خاکستری همه کاره و همچنان خنثی خواهد بود، رنگ های قهوه‌ای مایل به خاکستری و خاکستری های کم رنگ تا زغالی و خاکستری تخته سنگی، اثبات کرده اند که محبوب ترین در سال 2020 خواهند بود.
تیم طراحی برندت توضیح می دهد که با به جریان انداختن حیاطی تازه در کابینت آشپزخانه، مبلمان رنگ شده وقتی با مواد اولیه معتبر مانند سنگ مرمر و بتن ترکیب می شوند، یک محیط آشپزخانه با دوام و کلاسیک و در عین حال امروزی مدرن ایجاد می کنند.

3. 'Flextension' و خانواده - طرح بندی اولیه

زندگی چند نسلی و پذیرایی از مهمان طراحی آشپزخانه ای را ارائه می دهد که سایز معین و یکسانی داشته اما برای همگی مناسب است و طراحی آینده نگرایانه ای را ارائه می دهد که جمعیت رو به رشد که مدت طولانی تری زندگی میکنند، و بعد ها ازدواج خواهند کرد و انتظارات بیشتری از یک طراحی داخلی با ارزش خواهند داشت را مد نظر قرار می دهد.
امسال تمرکز بر روی مبلمان آشپزخانه سفارشی است که قادر است انواع مختلف کاربر و برنامه را در خود جای دهد. مطابق با نام تجاری Brandt Design ، این موضوع چندان در مورد پسوند نیست، بلکه به معنی " Flextension " است.
"Flextension" نهایتا شرایط انعظاف پذیری را در آشپزخانه برای شما و خانواده تان ایجاد خواهد کرد. در اینجا تمرکز بر روی قسمت هایی است که دارای صندلی یکپارچه هستند، راه حل ها و قسمت هایی در سطوح پایین و ارتفاع بالا برای ذخیره سازی و نگهداری، و کانتر مخصوص سرو صبحانه یا جزیرها که به یک محل کار همه جانبه تبدیل شده اند، که با قسمت مخصوص آماده سازی غذا و فضای کار برای آشپزی، ناهار خوری و کارهای اداری که در منزل انجام میدهیم کامل می شوند.

4. آشپزخانه های رنگی

علاقه زیادی به رنگ های پر رنگ و جسورانه که در عین حال بیانگر خوش سلیقه گی می باشند در آشپزخانه وجود دارد، از رنگ سبز زنده تا بنفش پر رنگ. پل جنکینسون، بنیانگذار و مدیر عامل آشپزخانه های LochAnna می گوید: "ما پیش بینی می کنیم که ترکیب رنگ‌های پر جنب و جوش با چوب طبیعی و سنگ، انتخابی بسیار محبوب برای سال 2020 خواهد بود."
دانیل بروتو در اونستا، سبز را به عنوان یک رنگ اصلی برای آشپزخانه می بیند: "نه تنها سبزیجات پررنگ جنگلی از سایه ها و تن رنگی کلاسیک آشپزخانه است، بلکه سبز کم رنگ و سبز خاکی نیز برای یک سبک معاصر محبوب هستند، رنگ سال توسط Dulux ، رنگ آرام سپیده دم برجسته تر گردیده است. ما اخیراً از سایه های سبز کمرنگ با رنگ های طبیعی را بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می دهیم تا به طرح های معاصر خود گرما و بافت بیشتری بدهیم.
پالت های رنگ های ملایم و آرام صورتی تیره، خاکستری کم رنگ و سبز مریم گلی مرجع کلیدی و با طراوتی را به وجود می آورد.
تحقیقات انجام شده توسط Houzz نشان می دهد که جستجوی ‘آشپزخانه های سبز’ در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 50% درصد افزایش یافته است. و یکی از جدیدترین اصطلاحات جستجوی Houzz 'آشپزخانه زرد' است که ثابت می کند صاحبان خانه ها آماده هستند تا با انتخاب رنگ جسورانه تر عمل کنند.
براساس B&Q ، آشپزخانه های الهام گرفته از شراب از طرفی دیگر، یک انتخاب گرم و جسورانه برای سال 2020 هستند. نمایه های مشهور شامل ست کردن کابینتهای آشپزخانه ذغال سنگی با رنگهای پر رنگ، و تن های کم رنگ و ایجاد فضای دارماتیک در اشپزخانه با جدید کردن کابینت های رنگی می باشند.

5. فضای نگهداری مخفی و پنهان

ما در آشپزخانه چیزهای زیادی برای ذخیره و نگهداری داریم اما لزوماً نمی خواهیم آن را به نمایش بگذاریم، بنابراین جای تعجب ندارد که راه حل های نگهداری و ذخیره سازی یا به اصطلاح مخفی کردن و از دید پنهان کردن، یک ضرورت در آشپزخانه است - خواه یک کابینت ساده، یخچال یا ماشین ظرفشویی یا طرحی برای نگهداری از لوازم کوچک باشد.
این امر از طریق عناصر ذخیره سازی مانند جزیره چند منظوره با صندلی های سفارشی، لوازم اشپزخانه توکار، و محل های نگهداری نعبیه در مبلمان های ساخته شده از درهای کشویی، نگهدارنده ها، قفسه های بازشو، محل نگهداری نوشیدنی و شراب یکپارچه و کشو حاصل می شود.
بن Burbidge از سازندگان آشپزخانه می گوید، یک ایستگاه پنهان، که کتری و توستر را جدا و از درهم ریختن محل کار و جلوگیری از ایجاد فضای اختصاصی برای نشستن و لذت بردن از صبحانه کمک می کند ، در سال 2020 رایج خواهد بود.

6. پایداری و آشپزخانه های سازگار با محیط زیست

با ورود به سال 2020، تحقیقات نشان می دهد که اعتبارهای زیست محیطی به دنبال آگاهی جدید پیرامون سیاره ما و اینکه چگونه می توانیم در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم، مورد توجه صاحبان خانه های مدرن است.
مصرف گرایی اخلاقی در حالی رشد می کند که ارزش خانه های خود را با کاهش مصرف کربن و افزایش تلاش برای جستجوی راه حل های داخلی سازگار با محیط زیست برای کمک به ایجاد خانه های آینده رشد می دهیم.
حرکت به سمت زندگی پایدار تر می تواند شامل اضافه کردن سطل های بازیافت اختصاصی در آشپزخانه، نصب شیر آب 3 در 1 یا انتخاب هاب های القایی برای کاهش میزان مصرف انرژی و هدر رفتن باشد.
همچنین تمرکز بر اعتبارات زیست محیطی تولید کنندگان آشپزخانه خواهد بود. مت فیلیپس، رئیس عملیات بریتانیا در Rotpunkt می گوید: "ما بسیار افتخار می کنیم که Rotpunkt قادر است در سال 2020 با تولید آشپزخانه 100% عاری از کربن از اول ژانویه، ردپای کربن را به صفر برساند." تعهد ما برای تولید پایدار مبلمان آشپزخانه در سال 2020 تنها این است که به شما" احساس خوب "در خانه بودن را ارائه بدهیم، و کربن را حداقل برسانیم و تضمین کنیم که کند خیابان بالا انگلیس می تواند این تقاضای رو به رشد را پاسخگو باشد."

7. لوازم آشپزخانه تو- کار

با توجه به راحتی و کاربردی بودن، جستجوهای لوازم آشپزخانه تو- کار افزایش 160 درصدی (Google Trend Data 2018 – 2019) را نشان می دهد، که نشان از نیاز به وسایلی دارد که متناسب با سبک زندگی ما باشند، به راحتی حفظ می شوند و نیاز به حداقل نگهداری دارند.
مردم اغلب لوازم خانگی تو- کار را با نسل قدیمی تر مرتبط می دانند و آنها را قدیمی می دانند، با این حال، آنها یک راه اندازی مجدد را تجربه می کنند. لوازم آشپزخانه توکار می توانند بسیار مدرن باشند زیرا از دید پنهان شده اند و یک پیچ و تاب منحصر به فرد و مدرنی را فراهم می کنند ، به خصوص اگر در یک محیط کروم محصور شده باشند.

8. زندگی broken-plan

به گفته یک تیم سازنده در استاندارد بریتانیا توسط Plain English ، زندگی broken-plan "دهه آینده" را مشخص و تعریف خواهد کرد. یک روند نوظهور در چند سال گذشته، که آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری همه در یک فضای باز با هم ادغام شده اند. با تبدیل خانه به یک فضای متصل به هم، ناحیه بندی جای خانه های با طرح باز را به پدیده ای جدید با عنوان broken-plan میگیرد.
این تیم توضیح می دهد: "با حفظ طرح فضای باز، از ترند دکوراسیون داخلی با استفاده از صفحه نمایشگر، مبلمان پراکنده، کابینت و گیاهان خانگی برای ایجاد مناطق مجزا و گوشه هایی مانند لانه برای پخت و پز، آرامش و سرگرمی استفاده می شود."
Sinead Trainer ، مدیر گروه آشپزخانه برای آشپزخانه های LochAnna ، پیشنهاد می کند از مکانهای یک دست مبله یا حتی مراکز رسانه ای در فضاهای متصل استفاده کنید: این امر می تواند آشپزخانه را بزرگتر جلوه دهد و راهی عالی برای ایجاد انسجام در طراحی کلی است. '

9. آشپزخانه های دو تنی

در اشپزخانه های دو تنی، ملزومات متضاد در آشپزخانه تبدیل به یک زیبایی شناسی مطلوب می شوند.
بن Burbidge از سازندگان آشپزخانه می گوید: "انتخاب گزینه ای برای ایجاد کابینت های دیواری یا کفی و انتخاب یک جزیره به رنگ چشم نواز، ترکیب کردن رنگ ها و استفاده از ملزومات روش مناسبی برای ایجاد یک طراحی داخلی برای آشپزخانه است." این ویژگی طراحی همچنین در قسمت هایی از آشپزخانه که به اندازه قسمت های بیرونی قابل مشاهده نیست، مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند کشوها و فضای داخلی کمد که اکنون به اندازه همان ملزومات و قسمت های بیرونی مورد توجه است. "
اندی بریگز، طراح داخلی مقیم Optiplan ، می افزاید: "روند ترکیب دو رنگ در کابینت آشپزخانه در سال 2020 زیاد خواهد شد. این یک روش عالی برای اضافه کردن پیچ و تاب جالب به زیبایی شماست و می تواند احساس کلی اتاق را تغییر دهد . برای افزودن عمق و شخصیت به فضا، از واحدهای عمیق، تاریک و تضاد با سایه های روشن تر در جای دیگر استفاده کنید. '
اما به یاد داشته باشید، این می تواند فراتر از نقاشی باشد. اندی می گوید: "همچنین می توانید با بافت های غنی مانند دانه های چوبی، ملزومات مات یا ورقه های براق بازی کنید."

10. آشپزخانه پنهان

Fabiana Scavolini ، مدیر عامل شرکت Scavolini می گوید: "آشپزخانه محبوب یکی دیگر از تحرکات در سال 2020 است. این امر که تحت تأثیر اشپزخانه طرح باز قرار دارد، تمایل به پنهان کردن عناصر آشپزخانه از مناطق نشیمن و ناهار خوری دارد که باعث پیشرفت این ترند طراحی داخلی اشپزخانه می شود." "مانند کوچک کردن و جمع و جورتر کردن فضای نشیمن، آشپزخانه بی محبوب چیز جدیدی نیست. با این حال، در حال تحول است و این نیاز به راه حل های به روز شده دارد.
"درهای بلند که در پشت آن چیزهایی پنهان شده اند و نگهداری می شوند، ادامه پیدا کرده و همه عناصر آشپزخانه را شامل می شود."

11. بازگشت پلکان ها

پلکان ها در حال احیای مجدد هستند، علاوه بر این بر جالبی و عملکرد آشپزخانه های سبک سنتی می افزایند.
جیمی بلیک، بنیانگذار بلیک لندن، توضیح می دهد: "پلکان ها ها در جاهایی که در آن اتاق هایی که به طور سنتی به عنوان آشپزخانه استفاده نمی شدند، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند، و محبوبیت پیدا می کنند، و اجازه می دهند تا از فضای بلند تا سقف استفاده شود.'

12. تکنولوژی هوشمند

این فناوری همزمان با سیر تحول سبک زندگی مدرن، در عین حفظ زیبایی برای طراحی آشپزخانه مهم خواهد بود.
فناوری در آشپزخانه طی 10 سال گذشته با استفاده از اجاق های بخار، جاروبرقی و یخچال هایی که ساخته شده است تا مواد غذایی را تازه نگه دارند محبوبیت بیشتری یافته است. این فناوری برای ابزارهای جدید مانند وسایل دارای قابلیت wi-fi که به راحتی از طریق تلفن کنترل می شوند، و نقاط USB و پریزها ضروری تر هستند.
نمونه ای عالی از فضاهای آشپزخانه چند – تجربه ای را می توان در سیستم های روشنایی خودکار Rotpunkt مشاهده کرد. روشنایی تو- کار را می توان از طریق دستیاران دیجیتالی مجازی مانند الکسا یا سیری کنترل کرد، بنابراین می توانید از طریق صدا یا کنترل از راه دور، روشنایی آشپزخانه خود را کنترل کنید.

13. شیرهای آب گرم

شیر آب گرم یک راه حل کارآمد برای دسترسی به آب جوش فوری، بدون نیاز به روشن کردن دیگ یا جوشاندن قابلمه فراهم می کند. به طور معمول کتری ها بیش از حد پر می شوند، بنابراین شما آب بیشتری از آنچه نیاز دارید در حال جوشاندن دارید، اما در این شیرهای آب گرم شما با یک فشار سریع آن، می توانید فقط از مقدار مورد نظر استفاده کنید، به این معنی که هیچ انرژی یا آبی هدر نمی رود.
شیپور خاموشی های آب گرم در حال حاضر به عنوان یکی از اجزای اصلی آشپزخانه تبدیل شده اند و روند داده های گزارش خرید خرید آشپزخانه Trend-Monitor ، نشان می دهد که نصب آنها نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.
GROHE پیش بینی کرده است که تعداد بیشتری از خانه ها کتری های خود را برای این جایگزینی ساده کنار می گذارند، طرز فکر ما و انجام کارهای روزمره مانند تهیه غذا، پخت و پز و میزبانی از میهمانان تغییر می دهند.

14. میز ناهار خوری جزیره آشپزخانه

چیز جدیدی در مورد جزیره آشپزخانه وجود ندارد، اما دارن واتز، مدیر نمایشگاه و طراحی ویترین آشپزخانه Wren می گوید: اقتباس جدیدی وجود دارد آن هم " امواجی جدید در صنعت است که جزیره ای است که میز غذا خوری نیز می باشد".
تیم مگنت نیز این ترند را طراحی داخلی لمس کرده. آنها توضیح می دهند که جزایر ناهار خوری، قطعه ای فرعی هستند که به جزیره سنتی اضافه می شوند، و فضایی جداگانه را فقط برای معاشرت، غذاخوری و کار ایجاد می کند.
جزایر ناهار خوری تضمین می کنند که خانواده شما می توانند در یک اتاق، شام بخورند و اوقات خود را در کنار هم بگذرانند. اگر اغلب برای سرگرمی از آشپزخانه خود نیز استفاده می کنید گزینه مناسبی است.

15. ملزومات طبیعی

در سال 2020 شاهد بازگشت مجدد ملزومات طبیعی خواهیم بود، جایی که قطعات چوب مجددا در معرض دید قرار میگیرند و به فضا جزئیات، تعریف و شخصیت می بخشند.
بن Burbidge از سازندگان آشپزخانه می گوید: جعبه های کشویی از بلوط، میز کار گرانیت و قطعات خنثی و تسکین دهنده گزینه های مطلوبی هستند.

16. قطعات شیر

شیر یک راه مطمئن برای اضافه کردن فاکتورهای جذابیت به آشپزخانه شماست. دارن واتس از آشپزخانه های Wren می گوید: "محبوبیت شیپور خاموشی ها همچنان رو به رشد است." دارن واتس از آشپزخانه های Wren می گوید: "محبوبیت این شیرها همچنان رو به رشد است" . شیرهای از جنس برنج و صنعتی با دسته های غیرمعمول و ویژگی های جالب روشی عالی برای جلب توجه و تکمیل فضا هستند، برای اینکه هماهنگ و مظابق با سبک باشد آنها را مانند دستگیره ی کمد ها و قفسه ها و دیگر لزومات انتخاب کنید.

17. بار دیگر استفاده از گنجه

یکی از ویژگی های مورد نظر در آشپزخانه، گنجه آشپزخانه مدرن برای سال 2020 است که مورد توجه قرار گرفته. بن بربیج از سازندگان آشپزخانه توضیح می دهد: 'بازگشت به زمانهایی که یخچال در دسترس نبود، در سالهای اخیر دوباره برای ذخیره کالاهای خشک شده فراهم شده است. در واقع مکان مناسب تر از یخچال برای نگهداری تخم مرغ، سبزیجات خاص و البته گیاهان و ادویه مکان های تاریک است.
آشپزخانه های مدرن می توانند بخش هایی را با فضای باز ادغام کنند، بنابراین قطعات تزئینی محبوب می توانند به زیبایی نمایش داده شوند و یا به موارد ضروری که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، بدون دردسر دسترسی پیدا کنید.
ترکیب کردن یک فضای نگهدارنده تمام قد، که از ظرفیت نگهداری زیادی برخوردار است، با قفسه بندی و قسمت های باز، به ایجاد تعادل بین قطعات و ملزومات کاربردی و تزئینی کمک خواهد کرد.

18. میزهای تزئینی

با توجه به سهولت و دوام، سطح رو میزی از جنس پورسلین قرار است در سال 2020 بازار را فرا بگیر. دانیل بروتو در انستا توضیح می دهد که این ترند در سال آینده رشد خواهد کرد. دانیل بروتو در اینستا توضیح می دهد: "سطوح پرسلن بسیار سبک و دارای ضخامت های مختلف هستند، این بدان معنی است که می توان از آنها برای روکش دیوار و سطوح تزئینی استفاده کرد که امکان ادغام فضاها در خانه ها را فراهم می کند. ترندی که در سال آینده رشد خواهد کرد".
میزهای Terrazzo همچنین در سال 2019 محبوبیت زیادی داشتند و ما شاهد هستیم که این روند در سال 2020 به صورت واضح در حال پیشرفت است. تن های رنگ قهوه ای terrazzo که باعث ایجاد تجملات بیشتری در آشپزخانه می شوند، نیز افزایش چشم گیری داشته اند.
آشپزخانه LochAnna پیش بینی می کند که میزهای سنگین و سنگ مرمر انتخابی محبوب خواهد بود.Sinead Trainor می گوید: "میزهای سطح اکریلیک و جامد در حال شروع به تقلید بیشتر و بیشتر از ظاهر سنگهای اصیل و سطوح طبیعی هستند."ما پیش بینی می کنیم که این ترند در طراحی داخلی آشپزخانه به ویژه با معرفی سطحی که نشانگر الگوهای رگه ای سنگ مرمر جسورانه است، به رشد خود ادامه می دهد و به ایجاد یک ظاهر مقرون به صرفه و در عین حال لوکس در آشپزخانه کمک می کند."

19. مکان هایی باز برای نگهداری در فضاهای کم

اگرچه فضای مخفی پنهان بزرگ خواهد بود، هنوز هم از قفسه های باز استفاده می شود، زیرا به آشپزخانه جذابیت می بخشد و به باز کردن فضا کمک می کند، به خصوص اگر یک آشپزخانه کوچک داشته باشید. دانیل بروتو در اینستا می گوید: با افزایش تعداد خانه ها به طور فزاینده ای، روند ذخیره سازی فضای کم در دهه جدید افزایش می یابد. با استفاده از سیستم های هوشمندانه مان Record Cucine’s Magneto Lab glassمواردی را که معمولاً در روی میز قرار می گیرد حذف می کند و آنها را با نگهدارنده های مغناطیسی نگاه می دارند. "این طراحی خاص دارای نگهدارنده رول آشپزخانه، تخته ها، و قفسه بندی بطری های شراب است تا اطمینان حاصل شود که همه وسایل روزانه می توانند مرتب و دور از دسترس نگهداری شوند، در حالی که به راحتی قابل دستیابی هستند." جستجوی کاربران Pinterest برای "قفسه بندی " نیز در حال افزایش است (30%). از قفسه های باز تا درب های لعاب دار با نورپردازی یکپارچه، آزمایش با کاسه ها و بشقاب های انباشته ، و همچنین چیدمان های تزئینی ملزومات و کتابها برای اندازه گیری مناسب ، B&Q را پیشنهاد می کنند. در یک آشپزخانه مینیمالیستی، می توانید از قفسه های باز استفاده کنید تا بهترین خریدهای خود را بدون ایجاد هیچ گونه درهم و برهمی نشان دهید و می توان آن را با هر چیزی از گیاهان گرفته تا ظروف تزئین کرد.

20. بتن همچنان حکومت می کند

بتن قرار است در سال 2020 انتخاب نهایی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه باشد و این مواد صنعتی دارای مزایای طراحی هستند. به عنوان یک ماده پوشاننده و محکم و سخت برای میزهای کار، و همچنین به عنوان لمینت که با ملزومات و قطعات درتظبیق دارد نیز موجود است. اندی بریگز در آشپزخانه های Optiplan توضیح می دهد که هر دو فضای درامی را به آشپزخانه های خسته کننده اضافه می کنند.
"احساس نمایشی را به فضا اضافه کنید و یک جزیره آشپزخانه را با یک میز کار بتونی که کنار آن آبشار دارد برای ایجاد یک اثر برجسته وارد کنید."
اتصالات بتونی به خوبی با ترند طراحی داخلی در آشپزخانه هم خوانی دارند، که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و امسال به شدت در خانه ها دیده خواهند شد، البته با تمرکز بر مواد اولیه غنی و مملو از تن و بافت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی