طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون گوتیک-طراح داخلی-معمار

دکوراسیون گوتیک-طراح داخلی-معمار

وقتی می خواهید خانه خود را تزئین کنید تا منعکس کننده سبکی باشد که مد نظرتان است لازن است تا خلاقیت به خرج دهید. به مار بردن ایده های مناسب گاهی اوقات به خصوص وقتی می خواهید یک اتاق خواب گوتیک داشته باشید، چالش برانگیز است.
یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن آن، استفاده از تصاویر پس زمینه خاص، و لوازم تزیینی است که می تواند فضا را تغییر دهد. هر نوع اتاق خواب گوتیک می تواند پیچیده و در عین حال مینیمالیستی باشد. بیشتر مواقع استفاده‌های کوچک از آن احساس اصالت ایجاد می کند. جزئیات بیشتر به عناصر اساسی که می خواهید در طراحی اتاق خواب خود داشته باشید، مربوط خواهد شد.

سبک اتاق خواب گوتیک چه چیزهایی دارد؟

اگر به خانه ای به سبک گوتیک می روید، انتظار دارید چه چیزی را در آنجا ببینید؟ احتمالاً بسیاری از شما در حال فکر کردن به زنجیرهایی لرزان در سقف هستید.
در واقعیت، وقتی صحبت از طراحی داخلی سبک گوتیک می شود، بارها با سبک هایی دیگر اشتباه گرفته می شود. سبک طراحی داخلی گوتیک بیشتر به دکوراسیون سبک و زینتی تمرکز دارد. بنابراین، می تواند جدی و تیره و تار باشد. مردم هنگامی که می خواهند از طرحی هیجان انگیز به ویژه شبیه به نقشه ساخته شده برای یک پادشاه صحبت کنند آن را به کار می برند.

بنابراین، در بسیاری از گزینه های اتاق خواب گوتیک، ایده های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. آنها معمولاً روی ویژگی های معماری فضا تمرکز می کنند. ایده اصلی در دکوراسیون اتاق گوتیک این است که ویژگی های عناصر طراحی مورد استفاده را مورد توجه قرار دهد. آنچه جزئیات باید انجام دهد ایجاد یک تجربه شبیه به تجربه فضایی شبیه به قلعه است. برخی از بهترین مواردی که می توانید استفاده کنید قوس های برجسته و طاق های شیار دار است.

در هر اتاق خواب گوتیک باید پنجره های صعودی اضافه شود زیرا آنها مانند قوس هستند. هنگامی که شما یک مفهوم از چگونگی ظاهر طرح را بدست آورید، برای شما آسان تر خواهد بود تا تصمیم بگیرید چه چیزی را خریداری کنید. این مهم است زیرا شما برای زنده نگه داشتن این سبک به مبلمان مناسب نیاز خواهید داشت.
بنابراین، وقتی در مورد دکور اتاق خواب گوتیک صحبت می کنیم، کشف خواهیم کرد که مهمترین ویژگی چیست. ما به طور قطع نگاهی به مواد و متریال خواهیم داشت زیرا آنها باید با دقت انتخاب شوند. برخی از محبوب ترین آنها چوب و سنگ است. همچنین بسته به هدف نهایی، می توانیم چوب را امتحان کنیم.
اضافه کردن رنگ ها نیز گزینه ای است و می توانید سقف را با رنگ های مختلفی رنگ کنید تا از زیبایی آن استفاده کنید. تختخوابی که انتخاب می شود باید بزرگ باشد و معمولاً رنگ های تیره بهترین هستند.

ویژگی های اتاق خواب گوتیک چیست؟

اگر بخواهیم بیشتر در مورد رنگ صحبت کنیم، باید بگوییم که سبک اتاق گوتیک فقط به معنای رنگ های تیره نیست. انتخاب های قرمز، آبی و ... گزینه ی خوبی است که می تواند به شما در طراحی اتاق خواب گوتیک مورد نظر شما کمک کند. فقط اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی سیاه و سفید و جزئیات را فراموش نکنید.
اگر می خواهید از گارچه های ضربدری و راه راه استفاده کنید، هیچ چیز مانع از انجام آن نخواهد شد. هنگامی که می خواهید حال و هوای مودی و اخمو را از بین ببرید، می توانید از رنگ صورتی استفاده کنید این به شما کمک زیادی می کند!
چند تکنیک وجود دارد که هر طراح هنگام ساخت اتاق خواب گوتیک از آن استفاده می کند. یکی از مهمترین موارد استفاده از موارد زینتی است. ساختارهای گوتیک همواره جزئیات بسیار زیادی را در بر داشته است که حکاکی ها و الگوهای موجود در سطح را نشان می دهد.

به همین دلیل، در واقع می توانید در بعضی مواقع قدرت پالایش در نزدیکی پنجره ها یا درهای یک اتاق خواب گوتیک را حس کنید. برای کمک به طراحان این سبک، معمولاً به سراغ مبلمان هایی بروید که دارای پاهای خمیده یا پشتی باشند. در این نوع فضا نباید انتظار هیچ نوع سادگی را داشت.
در هر اتاق خواب گوتیک، بیشترین سطح کف و دیوار خواهد بود. برای استفاده از این سبک باید همیشه یک سطح سخت برای کفها ایجاد کنید. همچنین وقتی می خواهید محیط اتاق گوتیک خود را ایجاد کنید، نور نیز مهم است. احتمالاً یکی از بهترین راهها برای اطمینان از تأثیرگذاری، داشتن لوستر است. معمولاً نور کم نور فضای داخلی گوتیک را تنظیم می کند.

گزینه های اتاق خواب گوتیک

بیایید نگاهی به این ایده های اتاق خواب گوتیک بیندازیم که می توانید خودتان امتحان کنید. خواهید دید که آنها انواع اتاق ها را از دیوارهای نقره ای کامل گرفته تا اتاق های فانتزی به نمایش می گذارند. موضوعی را که می خواهید انتخاب کنید. نگران retro نباشید، سبک گوتیک هنوز یک سبک مدرن است. علاوه بر این، شما می توانید قطعات مورد نظر خود را برای تکمیل طرح نهایی به کار ببرید.

گوتیگ کلاسیک

به این طرح اتاق خواب گوتیک نگاهی بیندازید. احتمالاً اولین چیزی که در چشمان شما ظاهر می شود لوستر و قلاب های دیواری مطابق آن است. آنها واقعاً خوب با هم ست شده اند و تا سقف امتداد دارد.
این یک افزودنی خوب است زیرا باعث می شود اتاق خواب بسیار بزرگتر از واقعیت به نظر برسد. قالیچه ای که اضافه شده نیز زیبا است زیرا سفیدی ساده کفپوش را کاور کرده است.

ایده اتاق خواب گوتیک معاصر

وقتی می خواهید فضای اتاق خواب گوتیک خوبی داشته باشید، ممکن است این موضوع را در نظر بگیرید. این تختخواب بزرگ در وسط اتاق به همراه نقاشی های گوتیک انتزاعی قرار گرفته است تا بتوانید حضور این سبک را حس کنید. پس از ورود به این اتاق خواب گوتیک، احساس می کنید در عصر ویکتوریا هستید.

تخت گوتیک با بالش های تزئینی

ظاهر مبلمان خود را با افزودن بعضی از بالشتک ها که باعث ایجاد یک ظاهر جدید شود تغییر دهید. آنها دارای آثار هنری گروتسک بیشتری هستند و از پارچه کتانی ساخته شده اند. این یک انتخاب خوب است وقتی قرار است تاریکی ابراز شود. فقط تصور کنید افرادی که قصد دیدن آنها را دارند چه خواهند گفت. علاوه بر قسمت طراحی، آنها همچنین قصد دارند تخت خواب شما را راحت تر و آرامش بخش تر کنند.
آنها گزینه واقعی هستند که باید در نظر بگیرید!

طرح های گوتیک مدرن

داشتن دیوارهای سیاه در این اتاق خواب گوتیک واقعاً عملکرد بسیار خوبی در نمایش طراحی آن دارد. اتاق دارای یک بافت زیبا با خطوط مستقیم در اطراف آن است. ما واقعاً از پنجره های بزرگ که نور زیادی را در درون خود قرار می داد، خوشمان می آید. نور دیوارهای چوبی سیاه را به رنگ ذغال تغییر می دهد.

طراحی اتاق خواب مدیترانه ای با شومینه

وقتی می خواهید یک دکوراسیون اتاق خواب گوتیک واقعی را ببینید نمونه ای که شومینه ای دارد احتمالاً بهترین است. این مثال در تضاد با ایده کلاسیک گوتیک است. تاریک نیست، پر از رنگ و نور است. این کار با استفاده از گل، گلدان ها و کابینت های چوبی تیره انجام می شود. این می تواند برای شما ایده خوبی باشد، نه؟

دکوراسیون برهنه اتاق خواب معاصر

در صورت نیاز به تزئین اتاق خواب گوتیک خود، نگاهی به این ایده بیندازید. استفاده آسان است و لازم نیست وقت زیادی را صرف آن کنید.

دکوراسیون ساعت دیواری الهام گرفته از Steampunk

ساعتهای دیواری فقط برای دیدن زمان نیستند بلکه جنبه تزیینی را نیز دارند. این عتیقه جلوه ای وحشتناک به وجود می آورد اما بسیار جالب به نظر می رسد. معمولاً در طراحی داخلی گوتیک از این نوع تزئینات استفاده می شود. وقتی می خواهید ظاهری مینیمالیستی نیز بدست آورید، احتمالاً به دنبال ساعت دیواری خواهید بود و این می تواند انتخاب خوبی باشد. برای تکمیل زیبایی شناسی گوتیک، حتماً برخی از تزئینات صنعتی را نیز اضافه کنید.

اتاق خواب سیاه Bachelor

به نظر می رسد این اتاق خواب گوتیک الهام گرفته از یک مارک لباس است. این نه تنها برای آقایان بلکه برای خانمها نیز کار می کند. به آن نگاهی بیندازید و ببینید آیا این می تواند برای شما مفید باشد یا خیر.

جلوه هنری دیواری

هنر دیواری به دلیل تزئینات داخلی نقش اساسی دارد. این می تواند اثر کلی یک طرح را تغییر دهد. به همین دلیل است که داشتن کارهای بزرگ هنری روی دیوارها می تواند یک سبک داخلی گوتیک زیبا را به ارمغان آورد.
آثر هنری آبرنگ جمجمه ای که می بینیم رنگهای تیره دیگر را به خوبی تعادل می بخشد. این بدان معناست که شما یک فضای پرشور و مرموز تر خواهید داشت. بچه ها نیز به طور یقین از آن لذت می برند زیرا بخشی از تاریکی اتاق را می گیرد.

اتاق خواب سنتی با لوستر

سبک گوتیک به دلیل لرزش های هنری مدتی است که مورد استفاده قرار می گیرد. این نه تنها ظاهر روستایی زیبا ایجاد می کند بلکه در هنگام ایجاد مود مورد نظر خود نیز استفاده از آن بسیار عالی است.

بنفش شیک قدیمی

هیچ کس نگفت که لوسترها نمی توانند در یک اتاق خواب گوتیک خوب پیش بروند! این یکی سایه مشکی پر زرق و برق دارد که فقط می خواهد احساسات بیشتری به جو اضافه کند.

اتاق خواب ویکتوریا با مبلمان چوبی

علاوه بر قاب بندی دیواری، این اتاق خواب گوتیک ظاهری بی نظیر و جذاب دارد. حال و هوای آن بسیار خوب است و هر کسی که می بیند ممکن است بخواهد از آن برای ایده های اتاق گوتیک خود استفاده کند.

پایانی برای در مورد طرح های اتاق خواب گوتیک

در پایان، یک اتاق خواب گوتیک می تواند یک گزینه خوب برای خانه شما باشد. بسته به نوع فضایی که می خواهید در داخل داشته باشید. همانطور که می بینید گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید با آنها بازی کنید. از آنها استفاده کنید و انتخاب نهایی خود را انجام دهید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی