طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

سفید-مینیمال-دکوراسیون مینیمال- مینیمالیست

سفید-مینیمال-دکوراسیون مینیمال- مینیمالیست

مینیمالیسم! این برای شما به چه معنایی است؟ آیا یادآور دیوارهای سفید، کف چوبی و پنجره های فرانسوی باز است؟ ایا تداعی کننده کاناپه، معماری مستحکم، رنگ های ملایم و الگو برداری است؟ مینیمالیسم به معنای انتخاب مبلمان و لوازم جانبی ساده، کسل کننده یا ارزان نیست. صرفاً به معنای “less is more" است، مینیمالیسم می تواند اتاق شما را مطابق با روحیه یا تم دلخواه تان طراحی کند. آن را با یک ردیف نیمکت صورتی که روی یک کف سفید قرار گرفته است زیبا کنید. با استفاده از خطوط بژ و سفید برجسته و قابل توجه، اتاق خود را به دو بخش تقسیم کنید. با 40 ظاهر عالی و آراسته‌ی پیشنهادی ما برای اتاق‌های نشیمن و فضای داخلی مینیمالیستی سادگی را متجلی کنید.

لازم است که رنگ سفید، به رنگ پوست تخم مرغ و چوب خسته کننده نباشند. برای بالکن و قفسه ها چارچوبی ایجاد کنید، چوب موجب ورود نور از بیرون می شود و در داخل لامپ های LED اینکار را خواهند کرد. صندلی های مکعبی شکل محوطه ی نهار خوری خطوط را با پایه های خود هماهنگ می کنند در حالیکه کاناپه های ساده فوتون محلی را برای استراحت فراهم می آورند.

به دنبال تضاد بیشتری هستید؟ این کاناپه های فوتون به رنگ بژ، عثمانی ها و صندلی ها در کنار گرامافون، سبد و نیمکت سیاه و سفید در سایه های تاریک ، گرمای بیشتری به فضا می بخشند . استفاده از آتش الکتریکی باعث روشن تر شدن فضا می شود.

بگذارید خطوط نور LED خود را ارائه بدهند و جلوه گر شوند. محیطی زغالی رنگ، دیوارهای خاص، کاناپه های مدرن و فرش های گسترده که در مرکز و در زیر خطوط نوری تلویزیون قرار دارند. الگوی هندسی طرح فرش با ظاهر کل مجموعه گره می خورد و ادغام می شود.

فضای داخلی خود را به دو نیم تقسیم کنید. این طرح سکو مانند از یک سو کاملا سفید بوده و در طرف دیگر مانند یک اتاق در قارچ است. مبلمان ساده و کوسن های کوما شکل رنگ امیزی را بسیار موثر می کند.
استفاده از بافت ظریف می تواند به سالن شما روح و جان ببخشد. تناوب دانه های چوبی در کابینت و کف در کنار یک میز قهوه مدرن فلزی و کاناپه هایی از جنس مخمل خواب دار ، فضایی را ایجاد می کند که تا حدودی متفاوت است. وجود تدادی کتاب در نهایت به لمس فزا می افزاید.

اتاق نشیمن خود را یک سطح بالاتر ببرید. خطوط معماری این فضای داخلی سیاه، سفید و خاکستری باعث پریشانی چشم می شوند در حالی که رنگ ها ساده است. دیوارهای آجری، یک کاناپه نخی و پنبه ای و کفپوش چوبی موجب ایجاد تفاوت با بافت می گردد.
مطمئن نیستید و نمی دانید که چگونه آشپزخانه و سالن خود را طراحی کنید؟ از این فضای مشترک سرنخ و راهنمایی بگیرید. از کفپوش خاکستری روشن برای اتصال این دو فضا استفاده کنید. سالن سفید، روشن و مستطیلی شکل باقی می ماند. آشپزخانه غرق در رنگ خاکستری بتونی خواهد بود. ال ای دی های زیر کابینت تنفس سبک آشپزخانه را حفظ می کند، در حالی که یک میز ناهار خوری مشکی با گلدان های گلدار سفید رنگ به سالن زیبایی می بخشد.

می خواهید رنگ‌های بیشتری را معرفی کنید؟ این فضای مینیمالیستی رنگ سفید، سیاه، خاکستری و خاکستری مایل به قهواه ای را برای داشتن ظاهری فوق مدرن به هم پیوند می دهد. یک بالکنی که با نور تزئین شده باعث ایجاد روشنایی در خانه می شود، در حالی که خطوط چراغ‌های سقفی و یک سر گوزن به کار رفته در فضا به آن شخصیت می بخشد.
با شکل و فرم ها بازی کنید. خطوط مستطیل این کاناپه، فرش و کابینت این سالن سه وجه قلمرو تو در توی میز قهوه خوری و چراغ های فانوس چینی با یکدیگر تلاقی پیدا کرده و پیوند خورده اند. اشکال اشک مانند از میان حباب لامپ های برافروخته می درخشند.

آپارتمانی را طراحی می کنید؟ رنگ‌های مینیمالیستی می توانند به فضا وهم و خیال بیشتری ببخشد. رنگ های خاکستری ملایم، سفید و چوبی با خطوط بین کابینت های دیواری، کانتورهای سقفی و روکش کف چوبی قاب بندی شده اند. رنگ مشکی در یک تلویزیون صفحه تخت و قاب درهای کشویی به مجموعه می پیوندد. همانطور که یک ماکت Eames Bird ساعت را نگه می دارد.
با تخلیه مبلمان فضای بیشتری ایجاد کنید. این اتاق نشیمن مینیمالیستی با داشتن مبل و کابینت به سطح بالاتری امده، لوستر سفید و یک آینه در مقابل که نمای آن را منعکس می کند، این کار را به خوبی انجام داده، استفاده از رنگ های ملایم فضای مناسبی را برای نگه داری گل های سبز گلدانی ایجاد می کند.

اتاق نشیمن خود را دراماتیک کنید. این دکور با نورهای قابل توجه دوربینی سیاه، یک تلویزیون و آویزهای نور با کیفیت و یک مبل چرمی از rock-star ایجاد شده است.
فضایی را می خواهید که کاملاً تک رنگ باشد؟دیوار مشکی یکدست، کاناپه ال شکل از جنس چرم مخمل نما، و میز قهوه استنسیل شده در کنار تابلوهای بزرگ سفید رنگ بهتر و خوش روتر به نظر خواهد رسید. دو لامپ کفی که نور را از پایین می تاباند، در کنار اثر هنری به آن ارتفاع خواهد بخشید.

نگران این هستید که اتاق نشیمن سیاه و سفید رنگ شما خیلی افراطی به نظر برسد؟ رنگ مشکی را در کنار رنگ ابی ملوانی سقف، فرش و پرده قرار دهید. آن را با نورهای مشکی آویزان، نازک کاری و اثار هنری ترکیب کنید، پانل های تاریک اتاق در کنار دیوارهای به رنگ سفید و انفجاری از رنگ سبز سرخسی روشن تر خواهند شد.
مناظر و چشم انداز‌ها را به یک بخش مهم داخلی تبدیل کنید. پنجره های گسترده باز و پرده هایی از جنس پارچه ابریشمی متعلق به این فضای مونوکرومیک، فضا و دیواری پر از گیاهان پیچنده و حصاری تزیین شده را به ارمغان می آورد. استفاده از فلزات در آویزهای دایره ای و یک کاناپه، خصیصه ی خاصی برای فضا فراهم می کند. در حالی که یک کف کاشی کاری شده با سنگ مرمر آن را لوکس خواهد کرد.

به بلوک های ساختمان خود توجه داشته باشید. بر اساس یک کف بتونی، تنها ویژگی این اتاق نشیمن مینیمالیستی یک تلویزیون مشکی رنگ است.
استفاده از عکسهای سیاه و سفید می توانند انسان مینیمالیستی را بوجود بیاورند. در روی یک دیوار سفید و کف پوش رنگی سه قاب عکس از حالت های مختلف صورت، یک کف پوش و فرش نا مرتب و موج دار در وسط و صندلی هایی با پشتی های خمیده و یک میز قهوه منحصر به فرد .

از آیتم های اسکاندیناوی بیشتری استفاده کنید. یک کف چوبی سبک و میز و صندلی ساده موجب ایجاد فضای بصری برای چاپ های مونوکرومیک تازه و جدید و کوسن های زرد رنگ می گردد.
به دنبال ویژگی های بیشتری هستید؟ این سالن جالب توجه نمونه عالی از مینیمالیسم پاپ ارت است. احاطه شده توسط دیوارهای سفید و کف‌های چوبی ساده، کارتون Retro، صندلی هایی با پشت های خمیده به رنگ فیروزه ای روشن محرک های بصری را ارائه می دهد.

به خطوط ظریف تر فکر کنید. تعداد بی شماری از حفره های مکعبی کوچک توسط یک لوستر استنسیل و آثار هنری که قاب نازکی دارند پر می شوند و الگویی های را ایجاد می کنند که با هم در آمیخته اند نه اینکه با هم تصادم داشته باشند. یک فرش کرکی سفید و درختی با برگ های زیبا آرامی و استحکام بیشتری را فراهم می کنند.
آیا برای اقایان طراحی می کنید؟ بیشتر به بافت ها فکر کنید تا به رنگ ها. تلویزیون دیواری و ویژگی هایش، کف پوش و سقف صنعتی آن، استفاده از تخته سه لا و بتون در طراحی این اتاق حال و هوایی مینیمالیستی برای مبلمان خاکستری و سیاه بخشیده است.

اتاق های سیاه و سفید همیشه ترند هستند. با داشتن یک فرش و قرار دادن کوسنها در یک خط قابل توجه تک رنگ ، این سالن صندلی های یکپارچه سبک اسکاندیناوی را با چاپ های انتزاعی و لوسترهای عنکبوتی نقره ادغام می کند.
آیا تاکنون از مینیمالیسم شوروی چیزی شنیده اید؟ این اپارتمان دارای ظاهری است با یک دیوارهایی با ویژگی های زبر و تصاویر نقاشی شده. یک صندلی قهوه ای و بطری شراب دعوت صمیمانه را القا می کند.

عاشق ظاهر بلوک های بزرگ هستید؟ آنها را در اتاق نشیمن خود در میان تخته های چوبی بزرگ قرار دهید، مانند این فضای مینیمالیستی که خطوط چراغ دوربینی آزاد است. مبلمان ساتن نقره به کنتراست فضا می افزاید.
بهشت امن خود را خلق کنید. با این آجر های پلاستیکی و سفید هماهنگ شوید، این فضای کوچک برای نشستن و کف پوشی از الوار و چوب یک فضای مینیمالیستی و دنجی را ایجاد می کند. استفاده از یک نردبان پرماجرا و قفسه های دیواری یک تخته ای دکوراسیون خاصی بوجود می آورد.

مینیمالیسم می تواند همیشه یک طرح درجه یک را ایجاد کند. در مقابل پس زمینه ای از جنس چوب و به رنگ سفید، پرده های داخلی و بلوک های مخصوص نشستن در کنار آتش به فضا گرما خواهند بخشید.
سقف را به سلیقه خود طراحی کنید. الوارهای چوبی شیب دار این فضای سفید به فانوس دریایی چینی، پنجره ی باز، و کاناپه های خاکستری نگاه می کند. چند پنجره ی کوچک مربعی توجه ببینده را به خود جلب می کند.

صورتی کثیف هنوز هم در مینیمالیسم اعتبار دارد. راه پله های برجسته با کف پوش های سنگی و پنجره های بزرگ ژاپنی در این آپارتمان مدرن خودنمایی می کنند، که در یک گوشه توسط مجموعه ای از مبل های سرخ رنگ ادامه پیدا کرده است.
یک دوز سبز را ترجیح می دهید؟ رنگ سبز نخودی نظرها در این اتاق به خود جلب می کند. ترکیب مینیمالیستی رنگ خاکستری قفسه ها، تخته های چوبی، و چراغ های خزنده و متحرک و نقطه ای صورتی که بیانگر یک میز کوچک است.

یک سالن مینیمالیستی هنوز هم می تواند لوازم جانبی را در خود جای دهد. یک بوم سفید و چوبی فضایی را برای گلدان های سبز، آثار هنری مرمر و کوسن ها و تشک های رنگی مختلف فراهم می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی