طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

همه ی مردم دوست دارند به روز باشند، در بسیاری از موارد ، با مد پیش رفتن نه تنها می تواند جذابیت بصری خانه شما را افزایش دهد بلکه به طور قابل توجهی ارزش آن را بالا می برد.

1- پنجره های بزرگ و زیاد

 

 

 

 

مطمئنا چشم ها پنجره هایی برای روح ما هستند اما پنجره ها راهی برای برجسته کردن خانه شما هستند. پنجره های بزرگ ظاهری زیبا ، معاصر و به روز ارائه می دهند. همچنین دارای نور طبیعی بسیار بیشتری هستند که ممکن است در هزینه های برق شما صرفه جویی کند. شب ها ، خانه هایی که پنجره های زیادی دارند با چراغ های داخلی مانند یک فانوس دریایی می درخشند.

 

 

 

یک قانون خوب در زمینه نوسازی ، بازسازی و به روزرسانی املاک این است که پیشرفتهای مدبرانه ارزش خانه شما را افزایش می دهد. افزودن پنجره ها می تواند یک کار بزرگ ساختمانی باشد واگر تصمیم به فروش در آینده داشته باشید می تواند باعث افزایش قیمت آن شود. و اگر خانه ی همیشگی شماست، استفاده از پنجره های زیاد می تواند راهی برای لذت بردن از خانه خودتان باشد. اگر برداشتن قسمتهای بزرگی از دیوارهایتان مورد پسند شما نیست ، می توانید از ترند ایجاد تضاد رنگی در داخل دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. مثل استفاده از یک رنگ متضاد برای شومینه، پرده و یا هر وسیله ی دیگری در خانه.

2- استفاده از رنگ سیاه

قبلاً برای دیدن خانه ای با رنگ سیاه باید به شهرهایی مانند سانفرانسیسکو و پورتلند می رفتید. اما امروزه استفاده از رنگ مشکی برای دکوراسیون خارجی ساختمان با بسیاری از رنگ های تنالیته خود و ظاهر فوق العاده شیک و مدرن در حال افزایش است.

 

 

 

ترکیب و مطابقت رنگ مشکی با رنگ های تیره بی انتهاست . خانه ای که در بالا مشاهده می کنید با قسمتهای سفید در میان طبیعت اطراف آن برجسته تر می شود. درواقع این یک حرکت فوق العاده برای داشتن یک نمای زیبا و جذاب است. بنابراین اگر با تمام مشکی بودن نمای ساختمان خود موافق نیستید می توانید به ترکیب و کنار هم قرار دادن آن با رنگ های دیگر فکر کنید. در نظر داشته باشید که قبل از شروع هر کاری تمام رنگ ها و بافت های مختلف موجود را بررسی کنید.

 

 

 

3- ایجاد یک چشم اندار زیبا با استفاده از گیاهان بومی

استفاده از گیاهان بومی برای برجسته سازی حیاط جلویی یا پشتی، آن فضا را متعلق به خانه شما به نظر می رساند.آنجایی که هنوز بیشتر افراد به دنبال استفاده از چمن برای محوطه خانه خود هستند، شما می توانید با استفاده از گیاهان بومی خانه تان را بی نظیر کنید.

 

 

 

اگر می خواهید در مورد باغات و منظره گیاهان بومی بیشتر بیاموزید ، از انجمن باغبانی یا باغ درختان محلی خود برای الهام گرفتن دیدن کنید. آنها ممکن است بتوانند در مورد انتخاب ، جایگذاری و مراقبت گیاهان مطالبی را ارائه دهند.

 

 

4- اضافه کردن ایوان یا آلاچیق

 

 

 

 

شاید حیاط پشتی یا جلویی خیلی خوبی داشته باشید اما آنطور که باید از آن لذت نمی برید. افزودن سایه به روش منحصر به فرد باعث می شود در تابستان در حیاط خانه خود بسیار راحت تر باشید. صدها گزینه برای آلاچیق از سنتی تا مدرن وجود دارد. هرچه متناسب با سبک دکوراسیون خانه شما باشد آن را تکمیل تر می کند، انتخاب کنید. ایوان ها و آلاچیق ها می توانند کاری بزرگ باشند بنابراین بهتر است از یک طراح دکوراسیون و کسی که در این زمینه مهارت بالایی دارد کمک بگیرید تا بتوانید بهترین را داشته باشید. اگربه دنبال گزینه ای ارزان قیمت هستید ویا می خواهید خودتان دست به کار شوید، سایبان های آماده برای نصب را امتحان کنید.

 

طرح سنتی

 

 

 

طرح معاصر

 

5- نرده کشی

 

 

 

 

با افزودن حصار یا یک ورودی منحصر به فرد ، حوزه ی خود را تعریف کنید. این اغلب اولین چیزی است که مردم در مورد یک خانه متوجه می شوند. خواه برای حفظ حریم خصوصی و امنیت باشد و یا برای نمایش حصار حیاط شما، می تواند به خانه شما ارزش زیادی بدهد. قبل از استخدام پیمانکار ، حتما خطوط املاک خود را با شهرداری بررسی کنید تا به طور تصادفی به ملک همسایگان خود تعدی نکنید.

 

 

در نتیجه

در دنیای شگفت انگیز دکوراسیون خانه ، نمای بیرونی احتمالاً مهمترین چیز است. از این گذشته ، نمای خانه شما درواقع اولین چیزی است که از خانه شما به چشم می خورد و اولین برداشت از فضای داخلی خانه تان توسط بیننده صورت می گیرد. نوآوری در طراحی دکوراسیون دائماً در حال تغییر است اما پس از بررسی نکات مهم و جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی به سبک شخصی خود اعتماد کنید و هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه بهبود، دکوراسیون خارجی خانه خود را به خوبی بشناسید. مثل همیشه، مطمئن شوید که یک پیمانکار با سابقه عالی دارید که می تواند خواسته شما را با رعایت قوانین شهرداری و اصول معماری برآورده کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی