طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

همه ی مردم امروزه بیشتر از هر زمان دیگری را در خانه میگذرانند. بنابراین جای تعجب نیست که ترندهای طراحی دکوراسیون داخلی خانه در سال 2021 بر راحتی و چند منظوره بودن فضاها تأکید دارد. این که آیا شما در فکر ساخت یک خانه سفارشی ، بازسازی خانه خود، یا به راحتی طراحی دکوراسیون داخلی برخی از اتاق ها هستید، این مقاله را مطالعه و مطالب آن را به خاطر بسپارید!

گرایش های طراحی دکوراسیون داخلی

بیماری همه گیر کووید 19 در سال 2020 تغییرات جالب توجهی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرد.اگرچه برخی از ایده های طراحی دکوراسیون داخلی سال 2021 با از بین رفتن این بیماری، کم رنگ می شوند ، اما ما معتقدیم که بیشتر اینها برای مدتی باقی می ماند.

 

ایده های راحت را انتخاب کنید

 

 

با توجه به اینکه از هر پنج نفر چهار نفر بیشتر از هر زمان دیگری در خانه وقت می گذرانند ، روند فعلی دکوراسیون داخلی خانه فضای آرام را ترجیح می دهد. مردم اولویت را به راحتی شخصی خود می دهند تا اینکه مهمانان را با تزئینات ظریف دکوراسیون خانه تحت تأثیر قرار دهند. به دنبال استفاده از مبل های مخملی باشید که می توانید ساعت های طولانی در آن راحت باشید ، همچنین فرشهای کرکی ، صندلی های راحتی بزرگ و سایر مبلمان که باعث می شود خانه شما تا حد ممکن راحت و دنج باشد.

 

حداکثرگرایی

 

 

لزوما کمتر بیشتر نیست. مخصوصاً در هنگام شیوع بیماری کرونا. در حالی که طراحی دکوراسیون مینیمالیستی هنوز برای برخی از افراد جذاب است، افزایش تعداد فعالیت هایی که اکنون در خانه انجام می شود، و آیتم هایی که در خانه قرارداده می شود، زندگی را راحت تر میکند. روندهای فعلی طراحی دکوراسیون خانه با افزایش حداکثر گرایی، گزینه های بیشتری برای نشستن ، فضای ذخیره سازی، آثار هنری پر جنب و جوش و رنگ های جسورانه تر نشان می دهند.

 

برای آوردن گرما از رنگ استفاده کنید

 

 

عدم قطعیت های ارائه شده تا سال 2020 میلادی آمریکایی ها را مشتاق خوش بینی و اطمینان می کند ، که به شدت بر انتخاب پنتون برای سالانه رنگ سال خود تأثیر می گذارد. "Illuminating" زرد روشن و شادابی است که با گرما و مثبت در سراسر خانه تابیده می شود ، در حالی که "Ultimate Grey" نمادی از یک پایه جامد است. در کنار این رنگ ها ، روند تزئینات داخلی به سمت پالت های طبیعی و خاکی متمایل به احساس راحتی و استقبال و همچنین رنگ های واضح و چشمگیر است که به عمق و هیجان می افزایند.

 

فنگ شویی را در نظر بگیرید

 

 

فنگ شویی در سال 2021 دوباره باز می گردد. درواقع فنگ شویی بر ایجاد تعادل و هماهنگی در دکوراسیون خانه برای دعوت از انرژی خوب متمرکز است. برای کسانی که در حال حاضر دچار مشکلات زندگی هستند، فنگ شویی می تواند تفاوت زیادی در روح و روان آنها ایجاد کند. با استفاده از پنج عنصر آب ، آتش ، خاک ، فلز و چوب می توانید انرژی را در خانه خود وارد کنید ، همچنین می توانید از رنگ ها و مواد و متریال های خاص استفاده کنید.

 

پلان های مسطح

 

 

پس از افزایش محبوبیت گسترده در سالهای اخیر ، نقشه های مسطح یکی از روندهای طراحی خانه است که احتمالاً در سال 2021 کم رنگ خواهد شد. با توجه به اینکه بیشتر زمان ما در در خانه سپری می شود ، تمایل به ایجاد فضاهای مشخص برای فعالیت های مختلف بیشتر شده است. دیوارها نه تنها تعریفی برای هر فضا ایجاد می کنند ، بلکه به آنها حریم خصوصی داده و صداهارا کنترل میکند.

 

ایجاد فضاهای چند منظوره

 

 

از آنجا که این روزها بیشتر زمان خود را در خانه می گذرانیم، ممکن است فضاها برای بیش از یک منظور مورد استفاده قرار بگیرند. جالب توجه است که Etsy در سال 2020 با جستجوی مبلمان قابل حمل، میزهای تاشو و جداکننده های فضا، جهش های گسترده ای را پیدا کرد ، که نشان می دهد بسیاری از ساکنان در طول روز از مکان های زندگی خود به روش های مختلف استفاده می کنند. هنگام طراحی و دکوراسیون خانه ، به دنبال راه هایی برای ایجاد اتاق های چند منظوره مانند اتاق مهمان و فضایی برای نواختن موسیقی باشید.

 

فضایی تحت عنوان اتاق کار

 

 

کار در خانه برای بسیاری از افراد ها یک ضرورت شده است. اتاق کار خانه یک ترند مهم طراحی دکوراسیون داخلی خانه خواهد بود. اگر قرار است از راه دور به طور دائم یا مستمر کار کنید ، بهتر است فضایی برای شغل خود اختصاص دهید تا بدون حواس پرتی به آن بپردازید.

 

آشپزخانه را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید

 

 

با ورود بیماری کووید 19 و بسته شدن رستورانها، استفاده ی خانواده ها از آشپزخانه و تمایل آنها به پختن غذاهای خانگی بیشتر شد. اگر در نظر دارید تا آشپزخانه تان به فضایی دنج برای جمع شدن اعضای خانواده برای صرف غذا و طبخ آن بگنجانید، به تعبیه یک پیشخوان جذاب فکر کنید. از پیشخوان هم به عنوان یک میز برای صرف غذا و هم به عنوان میز کار برای انجام کارهای آشپزی استفاده کنید.

 

از مواد بادوام استفاده کنید

 

 

آیا خانه شما آماده انجام کلیه فعالیتهای اضافی است که قرار است در سال 2021 با آن روبرو شود؟ یکی از مهمترین و کاربردی ترین روند طراحی خانه در سال 2021 استفاده از مواد با دوام طولانی است که به راحتی تمیز می شوند و می توانند در برابر سایش زندگی روزمره مقاومت بیشتری داشته باشند. این به معنی سطوح شیشه ای و فلزی بیشتر ، مبلمان با پارچه مقاوم در برابر لکه ، و کف های چوب سخت (در مقابل فرش) است.

 

سبک Japandi را بکار بگیرید

 

 

اگرچه که دکوراسیون مینیمالیسم جایی برای تزئینات داخلی ندارد، طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال به این زودی ها از بین نمی رود. اگر هنوز تمایل به ایجاد دکوراسیون تمیز و مینیمالیستی در خانه خود دارید اما سخت گیری زیاد مینیمالیسم کامل را نمی خواهید ، سبک دکوراسیون داخلی منزل ژاپندی ممکن است بهترین گزینه باشد. این سبک ترکیبی از طراحی اسکاندیناوی و طراحی ژاپنی است که جذابیت زیادی در فرم و عملکرد را ایجاد می کند. دکوراسیون Japandi دارای مبلمان کاربردی با خطوط صاف ، مواد طبیعی ، بافت های نرم و رنگ های ملایم است.

 

ایجاد ظاهری روستایی

 

 

دکوراسیون روستایی با الهام از زندگی ایده آل روستایی ، از یک سبک زندگی ساده تر و پایدارتر استقبال می کند. این سبک طراحی دکوراسیسون داخلی دارای پالت های رنگی خنثی و گرم ، عناصر طبیعی مانند گیاهان خانگی و گل های خشک و بسیاری از مواد طرح دار است. دیگر عناصر محبوب شامل شومینه ها، مبلمان قدیمی و بازسازی شده و سفره های توری است.



 

ترند های دکوراسیون خارجی ساختمان

از آنجا که بسیاری از مردم در سال 2020 وقت بیشتری را در خانه گذرانده اند ، به نظر می رسد در سال 2021 تمرکز دوباره بر نمای بیرونی خانه وجود دارد. پروژه های بازسازی منازل، همچنین پروژه های محوطه سازی مانند ایجاد آتشکده و افزودن آبنما محبوب بودند. اگر امسال تصمیم به بازسازی نمای خانه خود و یا محوطه آن دارید و یا در حال ساختن خانه ای جدید هستید، در اینجا به بررسی چند نکته ی مهم میپردازیم.

 

با استفاده از رنگ های مشکی نمای قابل توجهی ایجاد کنید

 

 

رنگ های تیره مانند سیاه و سفید و سرمه ای چشمگیر و چشم نواز هستند ، که می تواند به بهبود جذابیت دکوراسیون خارجی ساختمان شما کمک کند. البته ، لازم نیست همه چیز را تیره کنید. رنگ آمیزی درب ورودی یا درب گاراژ به رنگ خاکستری یا سیاه می تواند همان کنتراست خیره کننده را ایجاد کند بدون اینکه پررنگ باشد.

 

دکوراسیون خارجی خانه های مزارع با ظاهری مدرن

 

 

خانه های روستایی مدرن از عناصر طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و دکوراسیون خانه های مزارع برای ترکیب دکواسیون سنتی و دکوراسیون مدرن تشکیل شده اند. خانه های مزارع مدرن معمولاً دارای نمای بیرونی سفید رنگی هستند که با سقف و تزئینات تیره برجسته شده اند. هرچند برخی از صاحبان خانه و طراحان نیز از رنگ های جسورانه با این سبک بیرونی استفاده می کنند. اگر در حال ساخت خانه ای سفارشی هستید و می خواهید جلوه مدرن خانه مزارعه را در آن بگنجانید ، اطمینان حاصل کنید که در آن از بافت ها و مواد طبیعی مانند چوب یا فولاد گالوانیزه استفاده شده است.

 

ایوان ها

 

 

از آنجا که مردم نتوانستند در سال 2020 با دوستان و خانواده خود جمع شوند و به فضاهای عمومی بروند،ایوان های جلویی خانه ها بهترین فضا برای تفریح شدند. ایوان های جلویی راهی برای بیرون رفتن از خانه ، تجربه برخی اتفاقات عمومی و تعامل ایمن با بازدیدکنندگان، همسایگان و رهگذران با فاصله اجتماعی به صاحبان خانه داده اند. با انتظاری که از سال 2021 و آنچه که در روندهای بیرونی بزرگ خواهد بود ، ایوان های جلویی قطعاً در ساخت و سازهای جدید و بازسازی خانه ها باز خواهند گشت.

 

واحه بیرونی خود را ایجاد کنید

 

 

اتاق های نشیمن در فضای باز یک روند محبوب در طراحی دکوراسیون خانه قبل از همه گیری بیماری کرونا بود ، اما با ورود آن، تقاضا برای این مکان های تجمع افزایش پیدا کرد. فضاهای تجمع در هوای آزاد گزینه های ایمن تری را برای جمع شدن با دوستان ، خانواده و همسایگان فراهم می کند. این را میتوانید با یک سقف یا پاسیو ایجاد کنید و یا دکوراسیون ایوان خود را تغییر شکل دهید ، می توانید یک فضای تجمع جذاب و دنج را طراحی کنید.

 

فضاهای مبتنی بر صنایع دستی

 

 

با محدود شدن دسترسی ها به مکان هایی مانند سالن های ورزشی ، رستوران ها ، تئاترها و مکان های دیگر که در سال 2020 به دلیل ویروس کرونا ، بسیاری از افراد ترجیح دادند برخی از کارهای خود را در خانه انجام دهند. صاحبان خانه با ساختن آتشکده ، نصب آشپزخانه در فضای باز ، قرار دادن یک پیشخوان بزرگ و یک تلویزیون، زمین های بسکتبال و ... حیاط خانه خود را به مراکز تفریحی تبدیل کردند.

 

ایجاد ارتباط بین فضای داخلی و خارجی

 

 

شما می توانید با ترکیب عناصر هر دو فضای داخلی و فضای بیرونی به خانه خود احساس هماهنگی دهید. با درهای بزرگ شیشه ای و پنجره های فراوان ،این امکان را به خانه های خود بدهید. برای ایجاد یک پاسیو ، سقف خود را گسترش دهید یا از چراغ های رشته ای یا چراغ های آویز برای ایجاد سقف استفاده کنید.

 

نورپردازی نمای ساختمان را نادیده نگیرید

 

 

نورپردازی نمای ساختمان به شما امکان می دهد در شب ضمن برجسته کردن بهترین ویژگی های طراحی نمای ساختمان ، خانه خود را مورد توجه بیشتری قرار دهید. از جمله محبوب ترین روندهای دکوراسیون خارجی سال 2021 ، سیستم های کنترل منظره مبتنی بر سیستم ابری و استفاده از چراغ های LED در فضای باز است. چراغ های رنگی و چراغ های خطی برای روشن شدن مسیرهای راه پله نیز محبوب هستند. اگر شما قصد دارید خانه خود را در سال 2021 بفروشید ، طراحی نورپردازی نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا جذابیت خانه شما را افزایش می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی