طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در سال گذشته ، مردم وقت زیادی را در خانه گذرانده اند و خود را با انجام تغییراتی در دکوراسیون داخلی منزل خود سرگرم کردند. اکنون که بهار و تابستان میرسد، وقت آن است که دکوراسیون خارجی را به بازسازی کنید. برای این کار شما نیاز دارید بدانید چه روندهایی می توانند الهام بخش شما در مسیر تغییر دکوراسیون نمای خانه باشند. در این اینجا به بررسی این روندها میپردازیم.

 

 

نمایی با کنتراست بالا

روزگار زیادی از یک رنگ بودن نمای خانه شما میگذرد و حالا نوبت آن رسیده تا مالکان در دکوراسیون خارجی منزل خود کنتراست رنگی ایجاد کنند. مالکان با استفاده از رنگ های قوی و پوششهای دیواری مختلف، توانسته اند به جذابیت نمای خانه خود بیافزایند. استفاده از پالت های سیاه و سفید پیشتر محبوب بوده اند. اگرچه از رنگ سفید برای پوشش نما و از مشکی برای رنگ پنجره ها و درب استفاده میشد یا برعکس. اکنون ، ما شاهد تغییر این رنگ ها و موارد دیگر در دکوراسیون بیرونی خانه خواهیم بود. به کنتراست بالای دو رنگ فکر کنید. همانطور که از خانه های جدید پیداست، این ترند ایجاد کنتراست اشکال مختلفی دارد. از پوشش سیاه یا آبی تیره در کنار رنگ سفید و یا حتی یک خانه سفید با قسمتهایی که به رنگ سیاه رنگ شده اند. درواقع این جسارت در استفاده از رنگها و ایجاد کنتراست در نمای اصلی یک ساختمان به طور قطع در حال افزایش محبوبیت است.

سفید خامه ای جزو رنگهای گرم(سفید شیری)

سفید خالص به عنوان یک رنگ در دکوراسیون خارجی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که سفید گرم مانند کرم و سفیدهای خاکستری ملایم محبوبیت بیشتری دارند . به خصوص با رایج شدن سایه های تیره ، تنالیته رنگ سفید می تواند یک روش ظریف و خوب برای ایجاد یک کنتراست گرمتر در سختی با دیوار متضاد باشد. این را باور داشته باشید یا نه حتی کمترین درصد از رنگ آبی یا خاکستری که به رنگ سفید شما اضافه شده می تواند آن را بسیار بیشتر با نمای بیرونی آبی یا خاکستری شما مطابقت دهد. و برای کسانی که می خواهند نمای بیرونی خانه خود را به رنگ سبز تیره یا قرمز دربیاورند یک رنگ سفید گرم خیلی بهتر با آن رنگ تضاد دارد. در حقیقت ، این سفیدهای گرم می توانند با اکثر رنگهای بیرونی مطابقت داشته باشند و کنتراست نرم تری را در کنار رنگهای تیره ایجاد کنند.

 

 

استفاده از رنگ سبز

از آنجایی که ما شاهد تغییرات زیادی در روند طراحی دکوراسیون خارجی ساختمان به منظور آوردن گرما، آرامش و ویژگی های خاک به آن هستیم،این تعجب آور نیست که بگوییم رنگ سبز مسیری به سمت بیرون و فضای خارجی پیدا میکند. درواقع موضوع صحبت ما سبزهای عمیق و پر رنگ ، همان رنگهایی که در یک جنگل به چشم میخورد،هستند.

 

 

بازگشت رنگ بژ به دکوراسیون ساختمان

رنگ های بژ ، قهوه ای ، برنز اما با روش استفاده متفاوت تر به عرصه ی دکوراسیون ساختمان بازگشته اند. البته رنگ بژ با رنگ هایی که مایل به سفید هستند مثل کرمی و خاکستری ملایم و .. متفاوت است. رنگ های مایل به سفید روشن تر از بژ هستند . اسم این رنگها را میتوان سفید کثیف گذاشت در حالی که بژ بیشتر شبیه به رنگ سنگ است که درصد قهوه ای بیشتری به رنگ سفید اضافه شده است. در هر صورت، بژ در دسته رنگ های کلاسیک قرار دارد که میتواند در دکوراسیون خانه استفاده شود. زیرا می تواند تقریباً با هر رنگی تطابق پیدا کند و مهم تر از همه یک رنگ طبیعی است. رنگ بژ توسط معمار معروف،شروین ویلیام، برای استفاده در دکوراسیون داخلی یک ترند شد و اکنون شاهد استفاده از آن در دکوراسیون خارجی نیز هستیم. رنگ فیلی یکی دیگر از رنگ های بسیار زیبایی است که ما سالها از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کرده ایم. این رنگ چیزی مابین رنگ های خاکستری خیلی روشن و کرمی است.

 

 

چوب

چوب در حال تبدیل شدن به یک عنصر اصلی از دکوراسیون داخلی خانه است ، چه به عنوان یک تکه کوچک ، و یا به صورت کامل. نه تنها زیباست ، بلکه دارای ماندگاری بالایی است ، نصب آن بسیار ساده است و به هر طریقی که بخواهید می توانید آنرا رنگ آمیزی کنید. چند روش خوب برای استفاده از چوب در دکوراسیون خانه اگر نمی خواهید کل ساختمان را از نو بسازید، استفاده از آن در قسمتی از دیوارها، ایوان های جلویی یا فقط یک دیوار دور درب ورودی است. به جای رنگ آمیزی مجدد، می توانید به سادگی مقداری از نمای خانه خود را چوبهای رنگی نصب کنید. در عکس بالا همچنین می بینید که نصب عمودی چوب ها ارتفاع خانه را بلند تر نشان داده و فضای بازتری به آن می بخشد.

دیوارهای از جنس تخته سنگ

اگر نمی خواهید نمای بیرونی خود را به طور کامل با چوب بازسازی کنید ، استفاده از سنگ و تلفیق آن با چوب بسیار مناسب خواهد بود. این عناصر بیرونی، عالی عمل می کنند تا زیبایی منحصر به فردی را به نمای بیرونی خانه شما وارد کنند. آنها به شکستن یکنواختی یک دیوار کمک می کنند و می توانند دکوراسیون بیرونی خانه شما را تغییر شکل دهند. دلیل دیگری که می بینیم دیوارهایی که تلفیق سنگ و چوب هستند محبوبیت بیشتری دارند این است که صاحبان خانه به راحتی می توانند آنها را نصب کنند. و این همچنین راهی برای تغییر دکوراسیون خانه بدون صرف هزینه های زیاداست. کوچکترین تغییر در نمای بیرونی شما می تواند تأثیر زیادی در ظاهر آن بگذارد.

 

 

 


 

 

عملگرایی

موضوع عملگرا بودن فقط مربوط به رنگ و طرح نمای بیرونی نیست بلکه فرم آن نیز هست. پس از سال 2020 ، صاحبان خانه در خانه های خود سرمایه گذاری می کنند.آنها فضاهایی متناسب با نیازهای خانوادگی و سبک زندگی خود ایجاد می کنند. ما متریال هایی را انتخاب کردیم که نیاز به بودجه زیادی ندارد و از نظر اقتصادی به صرفه است، اما کاربردی تر و همچنین به اندازه کافی بادوام اند تا بتواند آزمون زمان را تحمل کند.

چه روندهای طراحی خارجی دیگری را می توان در سال 2021 مشاهده کرد؟

1-طرح ها و رنگ های منحصر به فرد و استفاده بیشتری از چوب.
در واقع در سال 2021 شاهد استفاده کمتری از رنگ سفید خالص خواهیم بود. و به جای سفید، شاهد استفاده از چوب ها به رنگ سیاه و نصب افقی آنها هستیم.
2-عناصر روشنایی بیرونی جذاب.
همه ما مدتی از وقت خود را صرف تهیه لوازم روشنایی وسایل داخل خانه می کنیم، اما در مورد فضای بیرون چه می توان گفت؟ درواقع نورپردازی فضای بیرونی امر بسیار مهمی در دکوراسیون خارج ساختمان دارد و همه ی آن به خرید یک وسیله روشنایی نیست. نوع نورپردازی را در سال 2021 مورد توجه خود قرار دهید و آن را بررسی کنید. انواع لوازم روشنایی شگفت انگیز را مشاهده کرده ایم که حتی جلوه بیشتری به نمای جدید ساختمان شما می بخشد. در سال 2021 ما شاهد روشنایی هوشمند خواهیم بود. یعنی لوازم روشنایی دارای تایمرها یا حتی سنسورها هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی