طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

جدیدترین روندها و ایده های طراحی آشپزخانه

طراحی داخلی_دکوراسیون داخلی

آیا می خواهید آشپزخانه خود را به روز کنید؟ شاید شما یک جزیره آشپزخانه شیک ، یک اجاق گاز بزرگتر ، دکوراسیون بی نظیر یا طرح رنگ کاملاً جدید را دوست داشته باشید. در این مقاله برخی ترندهای دکوراسیون داخلی ذکر شده که با مطالعه آن میتوانید به چیزی که میخواهید برسید. در این مقاله از فروشندگان لوازم دکوراسیون خانه که مطرح هم هستند خواسته ایم که افکار و دیدگاه های خود را در مورد بزرگترین روند آشپزخانه که قرار است در سال 2021 سلطه داشته باشد ، به اشتراک بگذارند. همچنین ، ما چند ترند کاملا به روز خود را ارائه داده ایم. شاید در گذشته به اندازه ی امروز به دکوراسیون آشپزخانه توجه نمی شد، زیرا ما بیش از هر زمان دیگری در خانه می گذرانیم و از فضا برای سازگار شدن با روش جدید زندگی استفاده می کنیم.امروزه آشپزخانه ها به فضایی چند منظوره تبدیل شده اند. انتخاب بهترین لوازم و عناصر دکوراسیون داخلی در آشپزخانه می تواند بسیار ارزشمند باشد، هم برای خانه شما بلکه برای ارزش افزوده برای فروش خانه. با نگاهی به جدیدترین روندهای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، برای انتخاب سبک مناسب برای خانه خود الهام بگیرید.

1_ طراحی جمع و جور و هوشمندانه آشپزخانه

درخانه های کوچک ، با پلان مربع یا شکسته، فضاهایی که جمع و جور تر هستند ، به کمک شما می آیند. به نظر می رسد هرچه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه از حداقل بی نظمی برخوردار باشد، از حداکثر بازده بهره مند می شود. Ben Burbidge ، مدیر عامل شرکت Kitchen Makers ، می گوید: "هنگامی که فضای کمتری ارائه می شود ، لازم است که چیدمان با دقت در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که از هر قسمت آشپزخانه استفاده بهینه می شود." در تصویر بالا یک بانک کابینت در امتداد یک دیوار یک روش عالی برای ساده سازی و باز کردن فضا است. واحدهای کابینت دیواری بلند به ویژه برای آشپزخانه های باریک مناسب هستند زیرا استفاده از این نوع کابینتها احساس تنگ شدن فضا و به هم ریختگی نسبت به کابینت های هوایی و زمینی را به مقدار قابل توجهی کمتر میکند. او در ادامه توصیه می کند ، "از قرار دادن یک جزیره یا بار صبحانه نترسید ، اما سعی کنید ابعاد آن خیلی بزرگ نباشد. زیرا ممکن است حرکت در اطراف آشپزخانه را محدود کند. انتخاب یک جزیره باز یا شناور ، همه مناطق را در دسترس قرار داده و یا حتی فضایی برای چیدن صندلی در اطراف آن و نشستن دور آن را فراهم میکند. قسمت زیر میز کار این جزیره می تواند فضای کافی برای ذخیره سازی لوازم آشپزخانه را فراهم کند.

2- آب گرم

 

 

همه ی انسان ها به طور ذاتی به سرعت نسبت به هر چیزی عادت می کنند. همانطور که با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر از چای ساز به جای کتری برای جوش آمدن سریع تر آب استفاده میکنیم. مارک استاوژنی((Mark Staweczny، طراح دکوراسیون داخلی، درمورد دکوراسیون آشپزخانه پیشنهاد می کند که شیرهای آب گرم یکی از نکات اصلی در آشپزخانه های 2021 خواهد بود پس آن ها را فراموش نکنید. او می گوید فروش شیرهای آب گرم طی یک ماه ، از ژوئیه تا آگوست سال جاری ، 13 درصد افزایش یافته است. همچنین جستجوهای Google در مورد شیرهای آب گرم در سال 2020 25 درصد افزایش یافته است ، که نشان می دهد این قطعاً روندی است که باید در دکوراسیون آشپزخانه در سال 2021 مورد توجه قرار گیرد.

3- رنگ قرمز

 

 

رنگ قرمز تا حدودی شگفت آور برای آشپزخانه ها در سال 2021 است. "هایلی سیمونز ، رئیس تجارت در مگنت می گوید:" آشپزخانه های رنگارنگ برای سال 2021 یک روند عظیم است. " ‘همانطور که ما امروزه زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم و به دنبال رنگ هستیم تا روحیه خود را تقویت کنیم، 2021 همه چیز در مورد ایجاد یک احساس جدید و کاملا متفاوت است. صاحبان خانه ها به دنبال آزمایش و معرفی رنگ های جسورانه جدیدی هستند که دکوراسیون آشپزخانه آنها را زنده می کند.

 

4- سطوح تیره

 

 

آشپزخانه های ما برای بردن سطوح به سمت تاریک از مد پیروی می کنند. Simon Boocock ، مدیر عامل در CRL Stone ، توضیح می دهد: "روند ایجاد سطوح تیره در نتیجه تغییر جهت به سمت آشپزخانه های دو رنگ ظاهر شده است." t میز کار و میزهای تیره را می توان با مبلمان روشن تر و pop رنگ آمیزی ’روشن جبران کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها در هر اتاق اندازه ای کار می کنند و هوایی لوکس و ظریف ایجاد می کنند.

5-کاشی های جذاب

 

 

وقتی صحبت از کاشی به میان می آید ، نحوه ی چیدمان آنها بزرگترین موضوع است. در حالی که اشکال کلاسیک ، کاشی های مستطیلی و تایلی ، هنوز محبوب هستند ، تفاوت آنها در نحوه قرار دادن آنها است. سخنگوی CTD Tiles می گوید: "از چیدمان آجری پلکانی ، تا پله ای یا آرایش های ساده خطی". با الگوهای Herringbone که بیشترین درخواست را دارند.

6- ساختار ساده

 

 

آشپزخانه های ساده قرار است به محبوبیت جدیدی برسد. این رویکرد مینیمالیستی در دکوراسیون آشپزخانه ها، فضایی آرام با خطوط تمیز ایجاد می کند. همچنین این ظاهر ساده به آسانی قابل دستیابی و کاربردی است. همه چیز در مورد انتخاب مواد و اقلام با کیفیت بالا است که خطوط قوی و عملکرد را در سرلوحه کار قرار می دهند." "داشتن لوازم یکپارچه و فضای ذخیره سازی مخفی برای اطمینان از عدم ایجاد اختلال در ظاهر ضروری است.

7-بیانیه سنگ های پشت کابینتی و صفحه کابینت

 

 

آزمایش بر روی عناصر بدون تغییر در رنگ آشپزخانه برای ثابت ماندن در روند کار نکته کلیدی خواهد بود. الیور وب ، مدیر فروش و بازاریابی در Cullifords ، توضیح می دهد: "امروزه طراحان دکوراسیون داخلی و صاحبان خانه بسیار برای استفاده از سنگ برای صفحه کابینت بسیار مشتاق هستند.از جزایر آشپزخانه تا میز کار تا پشت کابینتها. بنابراین در حالی که آشپزخانه های خاکستری (چه روشن و چه تیره) و سفید ممکن است محبوب باقی بمانند ، با استفاده از این بیانیه زیباتر و جدید تر خواهند شد." .

8- آشپزخانه های دو رنگ

 

 

آزمایش بر روی عناصر بدون تغییر در رنگ آشپزخانه برای ثابت ماندن در روند کار نکته کلیدی خواهد بود. الیور وب ، مدیر فروش و بازاریابی در Cullifords ، توضیح می دهد: "امروزه طراحان دکوراسیون داخلی و صاحبان خانه بسیار برای استفاده از سنگ برای صفحه کابینت بسیار مشتاق هستند.از جزایر آشپزخانه تا میز کار تا پشت کابینتها. بنابراین در حالی که آشپزخانه های خاکستری (چه روشن و چه تیره) و سفید ممکن است محبوب باقی بمانند ، با استفاده از این بیانیه زیباتر و جدید تر خواهند شد."

8- آشپزخانه های دو رنگ

 

 

ست کردن را فراموش کنید ، آشپزخانه ها با ورود به دهه ای جدید در حال ترکیب شدن هستند. اندی بریگز ، طراح دکوراسیون داخلی آشپزخانه Optiplan می گوید: "روند ترکیب دو رنگ در کابینت آشپزخانه در 2020/21 افزایش می یابد." این یک روش عالی برای افزودن یک جلوه جالب به زیبایی دکوراسیون منزل شما است و می تواند احساس کلی اتاق را تغییر دهد. برای افزودن عمق و شخصیت به فضا ، واحدهای عمیق و تاریک را انتخاب کنید و با سایه های روشن تر در نقاط دیگر کنتراست ایجاد کنید. " این روند فراتر از یک رنگ متضاد رنگ روی دیوارها است. از کابینت گرفته تا میز کار ، این آزادی را به شما می دهد تا عناصر مختلف طراحی را جستجو کنید. اندی در ادامه می گوید: "می توانید با بافتهای غنی مانند چوب، روکش مات یا لمینت براق استفاده کنید". استفاده از آنها در کنار هم باعث ایجاد جذابیت خاصی می شود.

8- کابینت های هوشمند

 

 

اگر به دنبال رفاه خود هستید، ذخیره سازی درست نکته کلیدی است. به خصوص در آشپزخانه هایی که به چیزهای زیادی نیاز داریم ، از مواد اولیه گرفته تا وسایل آشپزی که در آنها غذا درست می کنیم. محل نگهداری خوب و مخفی ، طعم زیبایی برای آشپزخانه ما است.

- کابینت سبز و لوازم جانبی

 

 

در سال های اخیر رنگ ناوی بسیار ترند شده است، اما انتظار می رود در آینده آشپزخانه ها کمی به سمت رنگ سبز پیش روند. در این روند کابینت ها در رنگهای زمردی ، سبز جنگلی و مریم گلی ظاهر می شود. هایلی سیمونز ، سرپرست Merchandising for Magnet ، می گوید: "روند رنگهای تیره و تند در سراسر سال 2020 برجسته بود و با رفتن به سال 2021 ، کابینت آشپزخانه سبز یک سبک جدید و کلیدی است." وقتی رنگ سبز در آشپزخانه استفاده می شود ، می تواند به همان اندازه چشمگیر و لوکس باشد. مگنت دو محصول اولیه Magnet Create را در رنگ های مختلف رنگ معاصر راه اندازی کرده است: سبز زیتونی و جنگلی. ' سبزه های عمیق جنگل را می توان با سایه های لاته، شیشه های دودی و فلزات نرم متعادل کرد تا تجمل را در دکوراسیون آشپزخانه به ارمغان آورد. افزودن سنگ مرمر سفید و برنج از جنبه های طراحی دکوراسیون داخلی مانند نورپردازی و میز کار یا حتی لوازم جانبی ، به بازتاب نور و جبران رنگهای سنگین کمک می کند. "

10- آبی سرمه ای

 

 

در حالی که رنگ سبز ترند است ، سایه های آبی سرمه ای همچنان یک روند بزرگ برای انتخاب کابینت آشپزخانه است. ایین مک کالگان ، مدیر نمایشگاههای B&Q توضیح می دهد: "در انتخاب رنگ پیچیده تر و چشمگیرتر در مورد دکوراسیون آشپزخانه ها، آبی نیمه شب اخیراً روندی نوظهور بوده است. ب اساس آمار این رنگ زیبا طی سال گذشته در جستجوهای Pinterest 45درصد افزایش یافته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی