طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برخی روندهای طراحی آشپزخانه که در سال 2021 بسیار ترند خواهد بود.

ما با ارائه گزارشی درباره روند اصلی آشپزخانه برای سال 2021 از قلب خانه های خود شروع می کنیم. آشپزخانه دیگر فقط یک نقطه خدماتی در خانه نیست. بلکه یک فضای زندگی شده است که در آن می توانیم در کنار تهیه و مصرف غذا به تعامل به اعضای خانواده بپردازیم نقش اصلی آشپزخانه برای تکمیل چشم انداز دکوراسیون داخلی است. دیگر زمان مخفی کردن آشپزخانه ها گذشته است و و در اکثر منازل ، آشپزخانه ها کاملاً در معرض دید و در اتاق های نشیمن ما هستند. بنابراین ، برای داشتن یک آشپزخانه مجهز، بسیار کاربردی ، آراسته و در عین حال شیک، گزینه های طراحی دکوراسیون داخلی در حال پیشرفت هستند. طراحان دکوراسیون آشپزخانه گزینه های زیادی در رابطه با رنگ ها ، مواد ، ظروف و لوازم پیشرفته در اختیار ما قرار می دهند. ما در این مقاله به بررسی روندهایی در طراحی آشپزخانه پرداخته ایم.

رنگ در آشپزخانه

 

 

طبق آخرین تحقیقات ،دیگر آشپزخانه های کاملاً سفید مد نیستند. اگرچه هنوز هم بسیار محبوب هستند ، به نظر می رسد طراحان دکوراسیون داخلی از رنگ سفید خسته شده اند و به سمت رنگ های قوی تر حرکت می کنند. رنگ های اصلی پررنگ ، مانند آبی ، زرد ، قرمز و نارنجی ، رنگ های اصلی و در عین حال بی انتها هستند که برای وسایل آشپزخانه انتخاب می شوند. همراه با آنها ، برخی از رنگ های محبوب دیگر برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، سبز تیره و آبی خواهد بود. سبز جنگلی ، سبز کله غازی تیره ، آبی ناوی ، آبی مایل به بنفش و برخی از رنگ های تیره جالب توجه، همراه با رنگ های روشن تر مانند، سبز مریم گلی ، نعناعی و آبی روشن.

آشپزخانه باز

 

 

همانطور که در نمایشگاه "Das Haus" در نمایشگاه 2019 نشان داده شد ، آشپزخانه ای در معرض دید سالن اصلی بود. خانه ای که در اولین نمایشگاه طراحی دکوراسیون داخلی امسال به نمایش درآمد، در واقع در اطراف اتاق های باز طراحی شده است تاانعطاف پذیر و سازگار با سبک زندگی همیشه در حال تغییر را فراهم کند. در آشپزخانه یک جزیره بزرگ در وسط فضای نشیمن بود ، به رنگ زرد و استیل ، یک عنصر طراحی زیبا و بسیار کاربردی نیز بود. روند طراحی باز نوآوری های جالبی را به ارمغان می آورد که مطمئناً طی چند سال آینده محبوب خواهد شد.

 

ماده فلز

 

 

مبلمان براق ، کاغذ دیواری ها ، پارچه ها ، الهام گرفته از دهه بیست سبک گریت گتسبی ، اخیراً واقعاً مد روز شده اند. آنها دکوراسیون داخلی را با جلوه های پر جنب و جوش جدید غنی می کنند و فضاها را با ارزش تر می کنند. از فلز فقط به عنوان یک لمس بر روی عناصری مانند لامپ ها و دستگیره ها استفاده نخواهد شد ، بلکه از فلز برای لوازم خانگی و عناصر مبلمان مانند کاشی و سایر ظروف مورد استفاده قرار می گیرند. یک نقطه دنج و جزیره در فصل جدید پروژه های طراحی دکوراسیون آشپزخانه حضور دارند.

آشپزخانه های تمام مشکی

 

 

همراه با آشپزخانه های رنگارنگ ، آشپزخانه های کاملا مشکی روند جدیدی است که در چند سال آینده بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. می توان گفت یک آشپزخانه تمام مشکی مانند یم آشپزخانه تمام سفید است. رنگ مشکی کاملاً بی انتها و در عین حال فوق العاده شیک است. نکته مهم این است که طراحی دکوراسیون آشپزخانه ساده باشد و جزییات بسیار کمی انجام شود و و تلفیق درست بین سطوح مات و براق انجام شود.

شیشه

 

 

یکی دیگر از متریال هایی که امروزه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار ترند شده شیشه است. از شیشه های شفاف گرفته تا شیشه های مات. این روند از روند بزرگتری در طراحی دکوراسیون داخلی پیروی می کند که شاهد بازگشت بزرگ انواع شیشه ها هستیم. به عنوان مثال ، در آخرین هفته طراحی میلان ، بسیاری از مارک ها و طراحان، مبلمان و وسایل خانه ساخته شده از شیشه های رنگی ، شیشه های مات ، حتی شیشه های ذوب شده را نشان دادند.

ترکیب دو رنگ

 

 

ترکیب رنگ ها خصوصا استفاده از دو رنگ در دکوراسیون آشپزخانه امروزه یک ترند شده است. برای مثال یک رنگ برای کابینت های هوایی ، دیگری برای کابینت های زمینی و یا، یک رنگ برای کابینت های زمینی، و یک رنگ دیگر برای سقف. به عنوان مثال می توانید با جفت کردن دو متریال مانند چوب یا سیمان ، با یک سطح مات رنگی کار کنید. همچنین ، می توانید دو رنگ مختلف مثل سیاه با رنگ خنثی گرم ، یا سفید گرم با خاکستری سردتر استفاده کنید. .

آشپزخانه هوشمند

 

 

به لطف آخرین نوآوری ها ، ما به سمت یک زندگی پایدارتر و یک آشپزخانه سازگار با محیط زیست حرکت می کنیم. وسایل آشپزخانه هوشمند به شما در صرفه جویی در انرژی و تأثیرات زیست محیطی کمتری در زندگی روزمره کمک می کنند. به عنوان مثال ماکرفر های توکار Bertazzoni مجهز به یک فن آوری ویژه هستند که امکان توزیع بهینه گرما و زمان گرم شدن سریعتر را فراهم می کند. تمام فرها دارای یک درب با شیشه های سه جداره ضدحرارت گانه هستند، تا ایمنی بیشتر و صرفه جویی در انرژی را تضمین کنند.

فضاهای کوچک

 

 

در دهه آینده، گرایش به فضای زندگی کوچک در شهرهای بزرگ حتی بیشتر از اکنون خواهد شد، و منجر به بسیاری از نوآوری های خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی می شود. این روند با وجود راه حل های جدید برای لوازم چند منظوره که به بهینه سازی فضا کمک می کند ، مطمئناً بر دکوراسیون آشپزخانه نیز تأثیر می گذارد. یک نمونه آسان از این روند، گازهای چند منظوره هستند. به این ترتیب دیگر نیازی به به یک گاز کلاسیک و یک ماکروفر جدا نخواهید داشت و به اندازه کافی بزرگ هستند و به شما امکان می دهد برای همه خانواده آشپزی کنید.

سطوح قابل لمس

 

 

اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام و در عین حال خنثی و گرم هستید ، این رنگ طوسی مایل به سبز بسیار خیره کننده و زیبا خواهد بود.

سبز یشمی شروین ویلیامز

 

 

رنگ سبز برای سال 2021 در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب شده است ، بنابراین چه راهی بهتر از مدرن سازی فضای خود از ایجاد دیوار برجسته با رنگ غنی مانند سبز یشمی؟ اگر می خواهید طبیعت را به دکوراسیون اتاق نشیمن خود بیاورید و فضایی الهام گرفته از محیط زیست را ایجاد کنید این رنگ بهترین گزینه است. این رنگ در ترکیب با رنگ های سفید و یا طوسی ملایم بنجامین مور بسیار زیبا می شود. آبی ناوی شروین ویلیامز اگر به دنبال رنگی باشکوه برای دیوار هستید، آبی ناوی شروین ویلیامز یکی دیگر از گزینه های شگفت انگیز است. این رنگ دریایی انواع و اقسام حرکات دریایی را می دهد و با اکسسوری های سفید فوق العاده زیبا عمل می کند. این می تواند به عنوان بخشی از اتاق نشیمن شما به عنوان یک نقطه اصلی عالی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی