طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰


رنگ آمیزی تیره برای دیوار ها در دکوراسیون داخلی منزل

 

رنگ آمیزی منزل شاید به عنوان یکی از راحت ترین راه ها (و همچنین ارزان ترین راه) برای دگرگون ساختن دکوراسیون داخلی منزل محسوب شود، اما هر کسی که ساعاتی را با یک قلمو رنگ آمیزی بگذراند خواهد دانست که این دگرگونی برای مدت کوتاهی پا برجا نخواهد ماند و بسیار تاثیر گذار خواهد بود . بنابراین اولین ایده هایی که به ذهن می رسد این است که آیا باید در رنگ آمیزی دکوراسیون منزل از رنگ های روشن، سفید بطور متداول و رایج استفاده کنیم یا باید دست به ریسک بزنیم و از رنگ های تیره و سایه دار نیز در رنگ های بکار رفته در رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنیم ؟ 

برای کمک به شما برای یافتن بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب در زمینه رنگ آمیزی دکوراسیون منزل توضیحاتی هر چند مختصر اما مرتبط با دکوراسیون داخلی منزل را برای تان شرح می دهیم .

 

رنگ بندی ورودی دکوراسیون داخلی منزل

 

اولین گام ها در انتخاب رنگ آمیزی دکوراسیون منزل

برای شروع تصمیم گیری نیاز نیست که بسیار وسیع فکر کنیم . ابتدا قدمی کوچک بر می داریم . به عنوان مثال ورودی منزل نقطه خوبی برای شروع در زمینه انتخاب رنگ بندی دکوراسیون منزل می باشد. این ناحیه مکان مناسبی برای افزودن فلسفه رنگ ها به خانه شما می باشد و همچنین می دانید که در این ناحیه از منزل مدت بسیار کوتاهی را صرف خواهید کرد در طول روز، بنابراین هنگامی که وارد این ناحیه می شوید باید حس راحتی و آرامشی را که منزل برای هر کسی پس از ورود به خانه خود دارد را ایجاد کند بنابراین در انتخاب رنگ ها در این ناحیه از رنگ هایی که حس سبک بودن را ایجاد می کنند و روشن تر هستند استفاده می کنیم .

 

رنگ آمیزی اتاق های با نور طبیعی کم

 


حواستان به نور طبیعی در کمک به رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی منزلتان باشد !

در هنگام انتخاب رنگ ها در فضای منزل همیشه حواستان به نور طبیعی محیط باشد. در یک ناحیه با نور کم و تاریک در منزلتان یک دیوار با رنگ روشن نمی تواند باعث روشن تر کردن محیط داخلی مورد نظر شود . در حقیقت نتیجه عکس خواهد داد. هنگامی که در محیطی کهبشدت کمبود نور طبیعی درآن حس می شود بهتر است بجای استفاده از رنگ های روشن از رنگ هایی پر رنگ و عمیق در طیف نوری استفاده کنید که سبب ایجاد عمق به محل مورد نظر در منزلتان می شود. سپس دکوراسیون داخلی آن محیط را با اسباب و اثاثیه ای با رنگ روشن مزین کنید که حالتی آرام بخش را در دکور داخلی اتاق ایجاد خواهد کرد.

 

رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

 

گوشه های دنج منزلتان

در مقالات قبلی ما به ایجاد اتاق خواب هایی با زمینه رنگی تیره بسیار تاکید کردیم . این امر سبب ایجاد ترسی در هر فردی می شود که نمی خواهد این محل ها تبدیل به یک غار تاریک در خانه خود شود . حال راه حل چیست ؟ توصیه های ما این است که برای اینکه دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان دلپذیر و آرام بخش باشد بهتر است از رنگ های سرد در آن استفاده نکنید زیرا این نوع رنگ آمیزی در دکوراسیون اتاق خواب سبب ایجاد حس نا آرامی و اضطراب در فرد می شود بنابراین شما بدنبال رنگ آمیزی هستید که در آن احساس آرامش و امنیت را برای تان به ارمغان بیاورد. حال قبل از انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان بهتر است این سوال را بپرسید که موقعی که از خواب بیدار می شوید آیا دوست دارید ناگهان از خواب بپرید یا با حسی همراه با آرامش خودتان را در اتاق حس کنید ؟رنگی که انتخاب می کنید بسیار در این موضوع موثر واقع خواهد شد. برای رسیدن به این مقصود دردکوراسیون منزل رنگ های کم رنگ یا متمایل به رنگ آسمان می تواند یک حس سبک را به شما انتقال دهد که در آن گرمی را نیز حس خواهید کرد.

 

رنگ آمیزی تکمیلی با رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی منزل

 

هنوز تصمیم تان را نگرفته اید ؟

اگر شما می خواهید که رنگ تیره در رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی منزلتان حضور داشته باشد ولی به نسبت دیوار های سفید در منزلتان قطعا سهم کمتری از رنگ آمیزی را در بر خواهد گرفت. بخاطر همین موضوع باید شما در سطح های وسیع منزلتان از رنگ های روشن استفاده کنید و گوشه های منزل و همچنین زمینه و کف پوش ها را تیره انتخاب نمایید که ایجاد یک سایه بسیار ملایم را در فضای داخلی خانه ایجاد می کند. پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ های تیره، رنگ های تیره به زمینه آبی بسیار پر رنگ و تیره متمایل به سیاه، قهوه ای بسیار عمیق و تیره در حاشیه ها و زمینه ها می باشد که سبب برقراری تعادل در محیط خواهد شد.

دکوراسیون داخلی نماسبز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی