طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

رنگ های آشپزخانه- مبلمان آشپزخانه- دکور

رنگ های آشپزخانه- مبلمان آشپزخانه- دکور

هنگامی که یکسال رو به اتمام است، سال بعد آماده و منتظر برای شروع است. اما این 12 ماه آینده چه گرایش هایی در طراحی داخلی خواهد داشت؟ بخصوص آنکه چه چیزهایی برای آشپزخانه انتظار می رود؟ خوشبختانه همکاران و دوستان ما در طراحی داخلی رنگ های مخصوصآشپزخانه در سال 2019 را برای ما انتخاب کرده اند که این رنگ ها نه تنها برای زمین و دیوار بلکه برای وسایل، میز و مبلمان آشپزخانه، دکور و تزئینات آن نیز مورد استفاده است.

1-برای آشپزخانه در سال 2019: رنگ زرد

یکی دیگر از رنگ های شادی که به لیست رنگ های سال 2019 اضافه می شود: زرد است. اما لطفا توجه داشته باشید که این زرد یک نوع زرد به رنگ میوه انبه و یا زرد طلایی است به جای آنکه زرد لیمویی، یا به رنگ گل نرگس باشد. ما پیشنهاد می کنیم زرد انبه ای خود را همراه با خاکستری یا مشکی مخلوط کنید تا یک ظاهر فراموش نشدنی ایجاد شود. 

2-برای آشپزخانه در سال 2019: رنگ قرمز

چه کسی شگفت زده خواهد شد اگر بداند پرطراوت ترین رنگ در رنگین کمان هم در لیست ما وجود دارد؟ قرمز. در تمام انواع مختلف آن (از قرمز مربایی پررنگ و قرمز انگوری تا آبنباتی و کم رنگ). برای ساختن یک ظاهر بدیع سعی کنید آن را با مشکی و سفید ترکیب کنید

Untitled-2.jpg

3-برای آشپزخانه در سال 2019: سبز کم رنگ

سومین گرایش رنگ در سال 2019 برای آشپزخانه یکی از رنگ های کم رنگ یعنی سبزی است که تناژ زرد در خود دارد مثل سیب، لیمو یا حتی به رنگ پسته. این نوع رنگ ها را بهتر است در تضاد همراه با رنگ های سبز تیره استفاده کنیم که آشپزخانه را جا دار تر نشان دهد.

 

h.jpg

 

4-برای کف آشپزخانه در سال 2019: رنگ خاکی

به نظر می رسد گرایش رنگ آشپزخانه در سال 2019 به سمت رنگ خاکی رفته است. بنابراین در دکوراسیون داخلی رنگ زمین، مصالحی که استفاده می شود اگر به رنگ قهوه ای و یا شنی باشند ایده آل خواهد شد و این بدان معنی است که چوب و لمینت هم در کار خواهند بود. از آن جایی که این رنگ خاکی کاملا با رنگ های سبز، زرد و قرمز که همگی در سال 2019 پیشنهاد می شوند به خوبی ترکیب می شود، طراحان نیز استفاده آن ها با یکدیگر را پیشنهاد می کنند.

n.jpg

5-برای کف آشپزخانه در سال 2019: رنگ سفید

اگر نگران این بودید که رنگ قهوه ای باعث می شود آشپزخانه تان کوچک به نظر برسد یک گزینه دیگر برای آشپزخانه شما وجود دارد: سفید! سفید لکه و کثیفی را زودتر نشان می دهد اما ترکیبی از رنگ سفید و کرم یک رنگ جدید خوبی بدست می دهد. صرف نظر از اینکه شما آن را برای سرامیک های کف زمین استفاده می کنید یا کف پوش های چوبی هر دو می تواند مناسب باشد.

kjh.jpg

6-برای آشپزخانه در سال 2019: رنگ آبی

خبر خوب برای آن هایی که در دکوراسیون منزل خود یک رنگ ملوانی یا ظاهری به رنگ دریا می خواهند به آشپزخانه خود اضافه کنند این است که رنگ آن ها در لیست سال 2019 موجود است: آبی ، در تمام انواع مختلف آن ( آبی لباس نیروی دریایی، آبی سرد قطبی، آبی طاووسی و ... ). با این وجود رنگ آبی کم رنگ برای میز و مبلمان آشپزخانه و دیوار ها توصیه می شود در حالیکه تناژهای تیره تر آن برای کابینت ها مناسب است.

 

ghg.jpg

 

7- برای آشپزخانه در سال 2019: رنگ خاکستری

عاشق رنگ های خنثی در پالت رنگ هستید؟ چه قدر خوب زیرا رنگ خاکستری نیز در سال 2019 در لیست وجود دارد. شخصا توصیه می کنیم که دکوراسیون منزل خود یک خاکستری مایل به آبی انتخاب کنید تا یک رنگ سرزنده به آشپزخانه بدهد مخصوصا زمانی که با سطوحی از رنگ های سفید، طلایی و مشکی مخلوط می شود. با این وجود هزاران نوع خاکستری وجود دارد و شما موظف به انتخاب آن هستید.

mnfg.jpg

8-برای آشپزخانه در سال 2019: خاکستری و مشکی

نگه داشتن یک ظاهر مونوکروم (سیاه و سفید) بی انتها می تواند ترکیب خاکستری و مشکی باشد. یک رنگ دیگر که سال 2019 به آن گرایش دارد و در لیست رنگ های آشپزخانه نیز وجود دارد. برای آنکه این ظاهر به خوبی کار کند باید از وسایل استیل به همراه رنگ های خاکستری تیره برای دیوار ها یا صفحات روی کابینت استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از نور پردازی کافی استفاده می کنید زیرا تمام این رنگ های خاکستری محیط را کوچک تر و محدود تر نشان می دهد. که برای این کار می توانید از نور طبیعی یا لامپ ها بهره گیری کنید.

hgmn.jpg

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی