طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

طراحی های رنگی برای اتاق خواب ها

طراحی های رنگی برای اتاق خواب ها

با یک طرح رنگی سرزنده برای اتاق خواب و فضای خصوصیتان ، کمی طراوت و چالاکی را به زندگی خود اضافه کنید. 

آیا می خواهید که اتاق خواب خسته کننده خود را با طرح های رنگی سرزنده و جسورانه زنده کنید؟

بگذارید در این مقاله الهام بخش شما باشیم تا بتوانید با ایده های رنگارنگ اتاق خواب ما ، رنگ ها و طرح های جذابی را به فضای خود اضافه کنید. انتخاب یک طرح رنگی برای اتاق خواب امری بسیار مهم است وقتی که تصمیم می گیرید که خلوتگاه شخصی شما چه احساسی را به شما منتقل می کند. این مقاله نیز می تواند کمکی برای انتخاب بهترین بازتاب رنگ ، رنگ های روشن ، توناژ های رنگی و رنگ های سفید و خنثی در خلوتگاه شما باشد.

1- دکوراسیون داخلی همراه با رنگ سبز خاص

اگر چشم شما به طور طبیعی به سمت پالت های رنگی خنثی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کشیده می شود، دکوراسیون داخلی اتاق خود را کمی با یک رنگ سبز خاص و با شکوه ترکیب کنید. از یک سایه زیبا و غنی از سبز- خاکستری بر روی دیوارهای اتاق خواب خود استفاده کنید تا بلافاصله فضای خود را گرم کنید و احساس یک فضای دنج را برای خود به وجود آورید.

 

دکوراسیون داخلی همراه با رنگ سبز خاص

 

2 - طلا و فلز در طراحی اتاق خواب

یک طرح فلزی زنگ زده با یک میز آرایش الهام گرفته از سبک آرت دکو که به زیبایی با یک آینه ای با سبک مشابه خود ترکیب شده است. یک کنتراست زیبا از ترکیب قرمز روشن و صورتی به وجود آورید همانطور که در اکسسوری ها و مبلمان می بینید.

 

طلا و فلز در طراحی اتاق خواب

 

3 - جرات داشته باشید و از پالت رنگ های تیره برای متفاوت بودن استفاده کنید

با استفاده از یک پالت رنگی آرام و زیبای آبی و سفید در فضای دکوراسیون اتاق خواب خود یک حس تازه و بی انتها را تجربه کنید. چه کسی به شما گفته است که برای اتاق خواب خود نمی توانید از رنگ های جسورانه تر استفاده کنید؟ اگر شما یکی از طرفداران واقعی رنگ آبی باشید حتما عاشق این اتاق خواب متمایز و زیبا می شوید. در حالتیکه از نارنجی و آبی تیره خنثی استفاده کنید می توانید آنها را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید. بدون شک اکسسوری های جسورانه و الگو های شجاعانه را به طرح خود اضافه کنید.

اگر میخواهید احساس آرامش را از طریق الگوهای رنگی به اتاق خواب خود بیاورید، از سایه های خنثی آبی و سفید استفاده کنید که به زیبایی همدیگر را کامل می کنند. برای یک اتاق خواب ساحلی از کاغذ دیواری های راه راه به همراه یک تخت خواب سفید و روتختی پشمی آبی استفاده کنید. بالش های سفید حجیم که روی آنها با کوسن هایی به رنگ آبی (نیروی دریایی) تزیین شده اند و تضاد رنگی خوبی با بالش ها ایجاد می کنند و پیرو سبک طراحی ساحلی هم هستند.

 

از پالت رنگ های تیره برای متفاوت بودن

 

4 - تکنیک های تبدیل یک اتاق خواب به یک جزیره دنج گرمسیری

هنگام برنامه ریزی و پیش بینی طرح خود به ترند های طراحی توجه کنید. رنگ ساده ترین و موثرترین راه برای خلق یک حال و هوا برای هر اتاق در خانه شماست. از این روش استفاده کنید و یک برنده باشید. یک طرح خوب به شما کمک می کند تا از ابتدا تا انتهای طراحی فضای خود را ببینید. اتاق خود را به یک مخفیگاه گرمسیری تبدیل کنید تا احساس کنید در یک جزیره دنج در تمام طول سال زندگی می کنید. چندین تن گرمسیری را برای افزایش احساس خنکی با هم ترکیب کنید و از تخت خواب های آویز و معلق در گوشه ای از اتاق خواب خود استفاده کنید. عکس پرنده، گیاهان دارویی ، پوسترهای اقیانوس آبی همگی در این سبک مشارکت دارند اما یک تخت آویز بیشترین تاثیر را در این طرح شگفت آور را دارد. هم چنین استفاده از گیاهان داخلی احساس یک جنگل را برای شما به ارمغان می آورد. چه فضایی می تواند بهتر از اینجا برای خلوت کردن باشد؟

 

تبدیل یک اتاق خواب به یک جزیره دنج گرمسیری

 

5 - استفاده از تناژ رنگی خاکستری در طراحی اتاق خواب

ترند خاکستری روی خاکستری هیچگاه کنار گذاشته نمی شود. برای خلق یک طرح رنگی جذاب عمق های بسیاری از این پالت رنگی را بوسیله لایه بندی تن ها جستجو کنید. از رنگ خاکستری در هر دو قسمت از درخشان ترین و عمیق ترین تجسم های خود استفاده کنید تا یک شکل غنی و متضاد ایجاد کنید که هماهنگ باشد. برای ایجاد حس خوش آمدگویی از رنگ صورتی روشن و تخت خواب سفید استفاده کنید.

 

تناژ رنگی خاکستری در طراحی اتاق خواب

 

6 - به طور کلی از قرمز استفاده کنید

از یک رنگ استفاده کنید و از کار کردن با آن رنگ نترسید. از قرمز چشمگیر، هیجان انگیز با طبیعت گرم خود برای اتاق خواب با نمای شمالی استفاده کنید. رنگ قرمز را با رنگ سفید ترکیب کنید تا از شدت تونالیته آن کمتر شود و مدرن به نظر برسد به جای اینکه طرحی زننده باشد. با استفاده از نقاشی های پر طرفدار و منسوجات سرسبز به فضای خود حس شگفتی بدهید.

 

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

 

7 - در دکوراسیون اتاق خواب خود از رنگ های مکمل استفاده کنید

از ترکیب رنگ های آبی و نارنجی برای داشتن یک اتاق خواب پر انرژی استفاده کنید. این یک گزینه محبوب مدرن است. با الهام از غروب خیره کننده ، استفاده از این رنگ های مکمل یک راه مطمئن برای روشن کردن روز خود است. لوازم جانبی و مبلمان را در یک پالت مشابه قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که طرح به جای هرج و مرج یکپارچه است. چشم انداز دکوراسیون داخلی اتاق خود را با چند رنگ تیره تر به پایان برسانید تا یک کادر مدرن را به فضا بدهد.

 

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های مکمل

 

8 - با ترکیب رنگ ها بازی کنید

کمی از رنگ های جسورانه تر در دکوراسیون منزل اتاق خواب خود استفاده کنید تا کمی بیشتر این فضا را آراسته کنید. منظور فقط استفاده از چند رنگ در دکوراسیون اتاق خواب نیست بلکه چگونگی استفاده از این رنگ ها است. از این اتاق به عنوان الهام بخش خود استفاده کنید و از یک ترکیب قابل توجه اما غیر منتظره و خلاقانه از زرد و صورتی استفاده کنید تا یک طرح مهیج ایجاد کنید که عاری از هرگونه حس خسته کننده است. آن را در برابر یک پس زمینه سفید قرار دهید تا این پالت جادویی را به سمت یک طرح بی طرفانه هدایت کند.

 

با ترکیب رنگ ها بازی کنید

 

9 - در مورد رنگ صورتی تجدید نظر کنید

با استفاده از سایه های رنگ صورتی برای دکوراسیون منزل خود یک خلوتگاه زیبا بسازید. صورتی کم رنگ یک رنگ ظریف و برازنده برای یک احساس رومانتیک و عاشقانه است. تونالیته بژ رنگ پایه ای آن بویژه مانع از آن می شود که این رنگ بیش از حد دخترانه به نظر بیاید. با ترکیب کردن این رنگ با رنگ سفیدی که در مبلمان ها و دیوارها استفاده شده باشد یک ترکیب رنگی مدرن بسازید. راه راه های پهن روی دیوار، تاثیر بصری را افزایش می دهد و همچنین به حفظ تعادل رنگ کمک می کند تا تقریبا نیمی از سفید و نیمی صورتی در سراسر اتاق باشد. رنگ های تیره را کنار بگذارید اما در عوض از یک بافت ظریف برای روی تخت و یک تاج تخت بزرگتر برای ایجاد یک حس مجلل استفاده کنید. همانطور که در تصویرلامپ 3 پایه را می بینید، مس بهترین تکمیل کننده برای بهتر دیده شدن رنگ صورتی است. یک لوستر روشن را به فضای خود اضافه کنید بدون اینکه هارمونی رنگ را برهم زند.

 

رنگ صورتی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

 

10 - از تونالیته رنگ های گرم و چوب استفاده کنید

چوب فقط برای دکوراسیون داخلی سبک روستیک استفاده نمی شود. این اتاق خواب شیک ترکیبی از چوب گردو جلا داده شده ، بلوط و چوب درخت توس همراه با پارچه های کتان طبیعی ، بافت های پشمالو، دیوارهای به رنگ طوسی و کف موکت شده برای ایجاد یک حس مدرن و امروزی است. یک تاج تخت بزرگ ساخته شده از روکش چوب گردو نقطه قوت طرح می باشد. در پشت پانل جلویی، قفسه های پنهانی هوشمندانه برای مخفی کردن به هم ریختگی ها وجود دارد. پوشش های چوبی مانند بلوط و طوس برای مبلمان اتاق خواب و لوازم جانبی به خوبی در کنار هم ترکیب شده اند.

 

تونالیته رنگ های گرم و چوب

 

11 - به سبک ساحلی ادامه دهید

با استفاده از سایه های رنگ آبی ساحلی و رنگ سفید به محیط اتاق خواب خود آرامش را هدیه دهید. از یک کاغذ دیواری طرح راه راه ظریفبرای دیوار پشت تخت شروع کنید تا به نقطه کانونی اتاق خواب شما تبدیل شود. از شلف های ظریف برای دکور پشت تخت به منظور نگهداری وسایل ضروری و جانبی استفاده کنید. برای پشت شلف ها از یک کاغذ دیواری با طرح ریزتر با تونالیته سایه های رنگ آبی استفاده کنید. کار خود را با یک روتختی سفید کتانی همراه با کوسن های به رنگ آبی به پایان برسانید.

 

سبک ساحلی در دکوراسیون اتاق خواب

 

12 - رنگ سفید در دکوراسیون اتاق شما

ساده اما خیره کننده، یک طرح اتاق خواب کاملا سفید مثل این فقط زرق و برق است.برای شروع از یک کاغذ دیواری با الگوی بزرگتر استفاده کنید. یک تاج تخت فوق العاده ساخته شده از ام دی اف که با یک رنگ سفید براق برای درخشندگی بیشتر پوشانده شده است را به طراحی خود اضافه کنید. قفسه های شناور را به عنوان میز کنار تخت اضافه کنید و از چراغ های آویز با ارتفاع آویز کم برای به حداقل رساندن به هم ریختگی استفاده کنید. ملحفه ی سفید برای این نگاه ضروری است ، فقط روی آن را با روبالشی، بالشتک و کوسن با جزئیات توری یا قلاب دوزی تزیین کنید. بافت های مختلف کلید ساخت طرح سه بعدی به جای تخت هستند.

 

رنگ سفید در دکوراسیون اتاق شما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی