طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تکنیک منسوخ شده در دکوراسیون داخلی

تکنیک منسوخ شده در دکوراسیون داخلی

1 - وسایل تزیینی دریایی در دکوراسیون داخلی منزل

لنگر ، طناب ملوان و صدف های دریایی به ساحل واقعی تعلق دارند نه در دکوراسیون منزل شما. حتی اگر شما خانه ای در کنار دریا دارید. این ها را کنار بگذارید ، شما می توانید حال و هوای دریا و ساحل را به دکوراسیون منزل خود بیاورید اما نه به این آشکاری. یک پالت رنگی با الهام از زیبایی های اطراف خود را انتخاب کنید، یا وسایل دکوری نامحسوس و ظریف مثل مرجان و چوب های رانده شده توسط دریا می تواند گزینه ی خوبی برای دکوراسیون منزل شما باشد.

 

وسایل تزیینی دریایی در دکوراسیون داخلی

 

2 - بلوک های شیشه ای در نمای بیرونی ساختمان

در سال های گذشته، بلوک های شیشه ای مورد استفاده قرار گرفتند تا نور خورشید را به یک فضا برسانند بدون اینکه حریم خصوصی آن فضا را تحت تاثیر قرار دهند. اما در حال حاضر استفاده از این بلوک های شیشه ای کاملا از مد افتاده و منسوخ شده است. امروزه میل به استفاده از شیشه های خلاقانه و یا پنجره های شیشه ای برای فضاهای خصوصی در دکوراسیون داخلی بیشتر است.

 

بلوک های شیشه ای در نمای بیرونی ساختمان

 

3 – دلیل منسوخ شدن میوه های مصنوعی در طراحی دکوراسیون داخلی

هرچند که در دهه 90 استفاده از انگورهای پلاستیکی در دکوراسیون داخلی رضایت بخش بود اما گرد و خاکی که بر روی آنها جمع میشد اصلا جالب نبود.

 

میوه های مصنوعی در طراحی دکوراسیون داخلی

 

4 – استفاده از همه چیز گلدار در دکوراسیون منزل شما

در دهه 90 مردم عاشق طرح های گلدار بودند به این معنا که از الگوهای گلدار در همه جای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کردند.

 

همه چیز گلدار در دکوراسیون منزل

 

5 – منسوخ شدن رومیزی های توری در دکوراسیون منزل

اغلب این رومیزی های سنتی بر روی وسایل دکوراسیون منزل شما به منظور محافظت از آنها استفاده می شوند. در حالی که در ابعاد کوچک ممکن است این رومیزی های سنتی هنوز هم در یک اتاق استفاده شوند ، در بیشتر موارد ، این رو میزی ها در مقایسه با رومیزی های رنگارنگ و مدرن امروزی از مد افتاده و منسوخ می باشند.

 

رومیزی های توری در دکوراسیون منزل

 

6 – منسوخ شدن رو میزی قلاب بافی شده در دکوراسیون منزل

در حالیکه ما در مورد موضوع رومیزی های توری در دکوراسیون داخلی صحبت می کنیم، رومیزی های قلاب بافی هم شامل این موضوع می شود. مخصوصا زمانی که همراه با یک رومیزی طرح گلدار استفاده می شود که به راحتی می توان آن را طرحی "شلوغ و منسوخ شده" نامید.

 

رو میزی قلاب بافی شده در دکوراسیون منزل

 

7 – منسوخ شدن پرده های کرکره ای در دکوراسیون داخلی منزل

پرده های کرکره ای نه تنها خوب نیستند، بلکه برای باز کردن و بستن نیز مزاحم هستند و همچنین قدیمی هستند . برای پرده های زیبا در دکوراسیون داخلی منزل خود به عنوان یک عنصر چشم نواز سرمایه گذاری کنید.

 

پرده های کرکره ای در دکوراسیون داخلی منزل

 

8 – استفاده از گیاه سرخس در دکوراسیون داخلی

این یک گیاه زیبا است، اما شما در هر اتاق نیازی به آن ندارید. در دهه 90 و 2000 این گیاهان خانه ها را در بر گرفت، اما نیازی نیست که اتاق نشیمن شما مانند یک گلخانه باشد.

 

گیاه سرخس در دکوراسیون داخلی

 

9 – منسوخ شدن صفحه کابینت گرانیتی در طراحی آشپزخانه

در اوایل دهه 2000، ما شاهد یک متریال بر روی صفحه بودیم، که اغلب در کاربرد جرم گرانیت تیره در آشپزخانه ظاهر می شد. امروزه مد ها مؤثرتر هستند و زیبایی شناسی مدرن مینیمالیستی با مواد سبک تر اغلب ترجیح داده می شود.

 

صفحه کابینت گرانیتی در طراحی آشپزخانه

 

10 – استفاده از مبلمان حصیری در دکوراسیون منزل

این مبلمان برای همیشه متعلق به فضای کنار استخر شماست. اما پرکردن فضای دکوراسیون داخلی منزلتان با این مبلمان های حصیری بعد از دهه 80 و 90 دیگر لازم نیست. به جای این مبلمان های حصیری به فکر مبلمان های راحتی با رنگ های متنوع باشید.

 

مبلمان حصیری در دکوراسیون داخلی

 

11 – هماهنگی والان های پرده با خود پرده

وقتی والان های پرده با خود پرده هماهنگ می شوند و هردوی این ها با مبلمان نیز هماهنگ هستند ، دکوراسیون داخلی منزل شما به یک دهه قبل بازگشته است.

 

هماهنگی والان های پرده با خود پرده

 

12 - صندلی های بادی در دکوراسیون داخلی منزلتان

اگر چه این ممکن است صندلی راحتی برای خوردن یک تکه پیتزا در بین دوره های کالج بوده باشد، هرگز نباید اتاق خوابگاه را ترک کند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید راحتی را قربانی کنید، به جای این، یکی از این صندلی های خوابیده ای را با خود ببرید.

 

صندلی های بادی در دکوراسیون داخلی

 

13 – منسوخ شدن آینه های هالیوودی در دکوراسیون منزل

بله، شما یک ستاره هستید اما این بدان معنا نیست که شما باید هر روز صبح به وسیله این مد دهه 90 کور شوید. روشنایی حمام های امروزه در دکوراسیون داخلی از این لامپ های خشن، نرم تر و ظریف تر است.

 

آینه های هالیوودی در دکوراسیون خانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی