طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر به آخرین مجلات طراحی برای دکوراسیون آشپزخانه نگاه می کنید اما زمان و یا بودجه کافی برای یک تغییر بزرگ برای آن را ندارید ما یکسری نکات ساده و سریع برای دکور آشپزخانه شما داریم که به زیبایی طرح های داخل مجله خواهد شد. بهترین قسمت آن این است که در یک آشپزخانه می توانید چند چیز را با هم ترکیب کنید یعنی یک یا دو مورد از نکات زیر را با هم در آن مورد استفاده قرار دهید. از آن جایی که همه چیز ابتدا در سطح اول به چشم می آید یکی از مواردی که می توانید تغییر دهید دیوار های آشپزخانه است. اما اکثر اوقات بیش تر دکور ها برای وسایل و روی میز کابینت ها انجام می گیرد و دیوارها رها می شوند. چه چیزی به شما نگاه می کند؟ یک دیوار تیره کسل کننده؟ یا بدتر، یک نقاشی قدیمی که روی آن طرح میوه و گل پیچک است؟ زمان آن رسیده است که تغییری ایجاد کنید. به روز کردن دیوار آشپزخانه شما همراه با تغییرات ساده اما با درکی کامل از قوانین طراحی می تواند یک تاثیر بزرگ در ظاهر آن بگذارد. در اینجا به 5 مورد از ایده های دکوراسیون آشپزخانه اشاره خواهیم کرد که دیوار آشپزخانه شما را از حالت کسل و خسته کننده به حالتی الهام بخش و زیبا تبدیل می کند.


1-راز طراحان برای انتخاب رنگ:

در دکوراسیون منزل رنگ یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه ها برای به روز کردن یک اتاق است. اما آشپزخانه های رنگارنگ عالی تصادفی پدید نمی آیند. راز در 3 پالت رنگ زیر وجود دارد:

• رنگ اول: رنگی در آشپزخانه که امکان تغییر آن وجود ندارد. این می تواند رنگ کابینت یا صفحات روی آن ها باشد. • رنگ دوم: از یک رنگ خنثی برای تکمیل رنگ اول استفاده کنید که در واقع رنگ پس زمینه آشپزخانه را تشکیل می دهد.

• رنگ سوم: رنگی که آشپزخانه شما را خاص می کند. این معمولا یک رنگ غیر منتظره و پر رنگ است که با پالت رنگ ما همخوانی دارد. از این رنگ برای موارد تزئینی در دکوراسیون داخلی مثل میله های بار، ظروف و گلدان و یا ظروف مخصوص پخت و پز استفاده کنید. بهترین راه برای اینکه ببینید کدام 3 رنگ برای شما مناسب است آن است که نمونه رنگ های مورد نظرتان را بگیرید و آن قدر آن ها را تغییر دهید تا پالت مورد نظرتان را بیابید. زمانی که رنگ های مورد نظر خود را یافتید یک ست از لوازم تزئینی نیز برای آن بخرید.


three-color-palette-idea.jpg

یک شومینه زینتی همراه با طراحی طلایی و سفید طریف، گوشه ای از اتاق را روشن کرده است.

منطقه ای وسیع از فرش باعث شده است تا کل سالن را یکجا گرد هم بیاورد و بگونه ای مانند یک جزیره دنج برای مبلمان، میز و صندلی ها شده است.


2 -بهترین ایده های تزئینات برای آشپزخانه با یک نقطه کانونی آغاز می شود:

در طراحی دکوراسیون منزل سعی کنید آشپزخانه خود را از دید یک نفری که برای اولین بار به آن وارد می شود و آن را می بینید نگاه کنید. وارد آشپزخانه شوید و فکر کنید که متوجه چه چیزی می شوید؟ آیا اولین چیزی که دردکوراسیون منزل می بینید را دوست دارید؟ اگر نه پس ترجیح می دادید اول از همه متوجه چه چیزی شوید؟ آن نقطه از دیوار را نقطه کانونی قرار دهید. از لحاظ بصری نقاط کانونی به سرعت به چشم می آیند. در مقایسه با سایر آشپزخانه، نقاط کانونی مشخص و منحصر به فرد هستند. برای تشکیل یک دیوار کانونی یکی از روش های زیر را امتحان کنید: - دیوار کانونی را با یک رنگ تند رنگ آمیزی کنید که از همان پالت خود (که دارای 3 رنگ بود) انتخاب کرده اید. - یک قطعه هنری بزرگ به آن آویزان کنید. - از کاغذ دیواری های طرح دار یا دارای بافت استفاده کنید. بدون ترس دیوار کانونی خود را طراحی کنید. نگران نباشید فقط یک دیوار است.


Kitchen-Focal-Wall.jpg


3 - آخرین مد در دکوراسیون دیوار آشپزخانه را استفاده کنید – قفسه های باز:

اگر آشپزخانه خود را با رنگ های تازه و مد روز و انتخاب یک دیوار به عنوان نقطه کانونی به روز کرده اید وقت آن رسیده است که طبقه ها را اضافه کنید. آخرین مد در طراحی آشپزخانه ها قفسه های باز است که بالای کابینت های زمینی قرار گرفته اند. این باعث ایجاد یک فضای باز در آشپزخانه می شود. البته باید حدالامکان سیم های روی دیوار را پنهان کرد و تعداد کابینت های دیواری هم باید کم باشد. بجای خراب کردن کابینت های دیواری، دیواری آشپزخانه خود را با کار گذاشتن یک یا دو عدد قفسه به روز کنید. قفسه ها انواع مختلفی دارند و کار گذاشتن آن ها راحت است. روی قفسه را با اشیای مینیمال و وسایل رنگی پر کنید که ظاهری زیبا مثل طراحی های داخل مجله به آن بدهد. برای ایجاد تغییر بیش تر، درب یکی از کابینت های بالایی را در آورده و دیواره ی داخلی آن را رنگ کرده یاکاغذ دیواری بگذارید. حالا یک قفسه باز جدید دارید. برای تاثیر گذاری بیش تر LED های مخصوص بالای کابینت برای آن بگذارید. اگر برای سیم کشی دچار مشکل هستید می توانید از لامپ های باتری دار استفاده کنید.


4 - دیوار آشپزخانه را به خوبی بچینید:

قسمتی از آشپزخانه را طبق شخصیت خودتان بچینید. یک دیوار را مثل گالری عکس یا نقاشی کنید زیرا هم خاص می شود هم یک دیوار کسل کننده را جالب می کنید. موارد مورد دلخواه خود را جمع کرده و روی دیوار اتاق بچینید. بعضی ایده های دکوراسیون برای یک گالری دیواری برای آشپزخانه موارد زیر هستند:

• قاب های عکس

• سبد ها

• کاغذ دیواری یا پارچه های قاب شده

• ظروف vintage

• آیینه های مختلف هیچ قانون خاصی برای اینکه چه چیزی روی دیوار بگذارید وجود ندارد. اشیاء متقارن، طرح ها و هر چیز دلخواهی می تواند روی دیوار باشد. برای صرفه جویی در زمان، قبل از انکه طرح خود را روی دیوار بگذارید آن را روی زمین قرار دهید تا ببینید به چه اندازه فضا نیاز دارید.


kitchen-decorating-ideas-color.jpg

gallery-wall-in-kitchen.jpg


5 -آشپزخانه خود را با ایجاد یک تخته سیاه شخصی سازی کنید:

یک تخته سیاه هم ارزان قیمت هست و همینطور یک راه عالی برای تزئین یک دیوار در دکوراسیون داخلی است. مشکی یک رنگ تیره و چشمگیر است و یک رنگ عالی برای زمینه اتاق محسوب می شود و هر بار هر چه که بخواهید می توانید روی آن بکشید. اگر دیوار کافی برای اینکار ندارید از سطح یک درب کابینت استفاده کنید. بخاطر داشته باشید که روی این تخته سیاه می توانید یک گالری یا یک قفسه ایجاد کنید تا یک ظاهر منحصر به فرد به دیوار آشپزخانه شما بدهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی