طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

سبز-بنفش-دکوراسیون-دکوراتور

سبز-بنفش-دکوراسیون-دکوراتور

ممکن است فکر کنید دیوارها را کمی تاریک و تیره می کند ، اما سبز آرامش بخش به همان اندازه که تسکین دهنده است ، با وقار و مستحکم است و قادر است در هر اتاق نشیمن حالتی ملایم ایجاد کند. اگر می خواهید از رنگ سبز جنگلی استفاده کنید، از تاکیداتی با رنگ سبز لیمویی استفاده کنید و یا با استفاده از یک کاناپه به رنگ سبز مریم گلی آن را کلاسیک نگاه دارید. در این جا نگاهی به فضای کوچک و یا بزرگ شده که با نور زیاد روشنایی کافی دارند و یا کم نور هستند می اندازیم. درمورد همه ایده های اتاق نشیمن سبز درخشان ما را در ادامه بخوانید.

 

دیوارهای سبز را با مبلمان صورتی هزار ساله ست کنید

صورتی و سبز همیشه باید دیده شود! این دو رنگ تعبیر عالی برای یکدیگر هستند. این اتاق نشیمن سبز دارای صندلی های مخملی به رنگ صورتی است که زیبایی آن در برابر رنگ سبز گچی دیوارها جبران می شود. برجسته گی های برنجی ، در پایه های صندلی و میز قهوه خوری، همچنین حسی فریبنده به فضا می بخشد.

 

 

 

 

از رنگ سبز به روشهایoh-so-subtle استفاده کنید

یک فضای سبز کوچک در خانه شما می تواند خوبی و خوشی بهار را در خانه شما ایجاد کند. بیایید معرفی آن را از طریق پارچه (یا کاغذ دیواری) و چاپ هایی با نقوش بی پروا از برگ و ساقه گیاهان با موضوعاتی مانند سرخس شروع کنیم که ظاهری دلپذیر و عاشقانه ایجاد می کند. مبلمان با چوب طبیعی و قلزات زیبا وظریف این ترکیب را کامل می کند.

 

 

 

 

3. مبلمان و دیوارها را با یک رنگ سبز متحد کنید

برای مبلمانها از همان سایه رنگ سبزی استفاده کنید که دیوارها را با ان رنگ کرده اید تا تداوم فضا ایجاد کنید. این اتاق به جای اینکه نیمکت های نشیمن را برجسته کند خیلی هوشمندانه ان را با دیوار یک پارچه ساخته است در نتیجه هماهنگ تر بوده و کمتر حالت تحمیلی دارد. کوسن های زیبا صورتی به قهرمان این قسمت از صندلی های پذیرایی تبدیل می شوند.

 

 

 

 

4. با یک مبل سبز شروع کنید

خاکستری ممکن است با هر چیزی بیاید و صورتی سرخ یا قرمز ممکن است زیبا باشد ، اما اگر به دنبال فریبندگی مبلی هستید که به شما التماس می کند در آن بنشینید ، بنابراین پیشنهاد می کنیم شجاع باشید و به رنگ سبز عمیق و پر رنگ روی بیاورید. این رنگ تیره شما را به سمت خود جلب می کند و شما را به نشستن و استراحت تشویق می کند - بهانه ای نیاورید! برای تنظیم دقیق ، بر روی دیوارها به همان اندازه از رنگ تیره استفاده کنید - با سبز تیره و یا یا با آبی تیره. تاکیدات فلزی باعث درخشش درخشندگی می شوند ، بنابراین ظاهر هیچگاه تاریک نیست.

 

 

 

 

5. الگوی تثبیت -ترند را امتحان کنید

هیچ چیز نمی تواند مانند موضوعات لحظه ای برای نقوش اتاق تاریخ و مدت زمان تعریف کند، بنابراین عاقلانه است که آن را کلاسیک نگه دارید. Ikat تیره یا پارچه ای زیبا مانند این در تنظیم مبلمان جالب بسیار عالی است و به راحتی می تواند با الگوهای دیگر ترکیب شود مشروط بر اینکه به یک پالت رنگی مشترک بچسبد.

 

 

 

 

6. با سبز جنگلی مهربانتر باشید

در فضایی روشن ، رنگ آمیزی دیوارها با رنگ سبز جنگلی مات ، تابش خیره کننده ای ایجاد خواهد کرد. همچنین باعث ایجاد فضای دلپذیر تری در اتاقی می شود که می خواهید در پایان روز طولانی در آن استراحت کنید. برای گرم شدن در زمستان و خنک شدن در تابستان ، به نظر می رسد مقادیر مساوی از خاکستری فلانل متعادل است. رنگ زرد در اینجا رنگ تاکیدی مناسبی است - استفاده گاه به گاه از این رنگ از احساس سبزی های عمیق و تاریک و تیره جلوگیری می کند.

 

 

 

 

7. سبک های روستایی آرام را محاصره کنید

اتاقی با دکور خانه روستایی خانه ای مناسب برای یک مبل به سبک چسترفیلد است. ان را با صندلی های راحتی که روانداز از جنس کرکی و پشمی دارند، و پارچه تارتان و بسیاری از ملزومات چوبی دیگر برای ایجاد یک فضای روستایی شیک در حالت کلاسیک نگاه دارید. رنگ های مردانه و الگوهای میراثی را انتخاب کنید زیرا جلوی قدمت آن را می گیرند این کاغذ دیواری که در سال 1871 طراحی شده است ، بدون تسلط بر اتاق ، جزئیات ظریفی را اضافه می کند.

 

 

 

 

8. سبز عمیق را با مس ( رنگ مسی) امتحان کنید

پارچه ها و کاغذ دیواری های مجلل و پرزرق و برق به رنگ سبز جنگلی را با نماهای برجسته و درخشان مس به کار ببرید تا احساسی لوکس را به فضا ببخشید. مس به دلیل گرم بودن و حالت فریبنده ای که دارد باعث می شود فضای مناسب و دنج ایجاد شود.

 

 

 

 

9. با سبک گیاه شناسی مدرن بوتانیکال فضای بیرون را به داخل منزل بیاورید

از طریق ترکیبی از سایه های سبز رنگ و گیاهان مصنوعی و طبیعی به الگوهای دکوراسیون سفید زندگی ببخشید. نکته ما این است که با استفاده از چندین سایه سبز چندین لایه را برای کنتراست ایجاد کنیم –در اینجا پرده ها و رو انداز ها با یک پارجه ی رنگ لیمویی تازه و روشن پیش رفته اند که در تضاد و در مقابل رنگ تیره ی مبلمان ها قرار می گیرد.

 

 

 

 

10. سبز پرنده مرغابی جره و تنباکو را برای ایجاد ظاهری کلاسیک و با اعتماد به نفس ترکیب کنید

رنگ سبز پرنده مرغابی جره دارای کیفیت غیرمعمولی است که باعث می شود اتاق در زمستان احساس دنج و دلپذیری داشته باشد، اما در تابستان سرد و سایه دار است.با استفاده از چوب و چرم که تنالیه رنگ نارنجی را دارا می باشند به انها زندگی ببخشید تا انها را با انچه مستقیم از طبیعت امده است هماهنگ بسازید. اندکی رنگ ابی پر طاوسی اضافه کنید ، اتاقی را می افرینید که فریبنده و پر زرق و برق و حالت روستایی دارد- و یا حالتی میانه – این ترکیب رنگی اعتماد به نفس خاصی را القا می کند.

 

 

 

 

11. با استفاده از گلسنگ و آهک چیزها را تازه نگاه دارید

خانه خود را با یک پالت تازه و در عین حال آرام از رنگ سبز کم رنگ و بژ دوباره زنده کنید. در طبیعت یافت می شوند ، این سایه های هوا شریک های آسانی هستند. از ترکیب مساوی این دو استفاده کنید ، سپس عکس هایی از رنگ سفید روشن را اضافه کنید تا جلوی تیره بودن آنها را بگیرد.

 

 

 

 

12. پالت یک باغ انگلیسی روستایی را کاوش کنید

بسیاری از کاربردهای اخیر رنگ سبز جسورانه، سرزنده و برجسته است. اما اگر به دنبال چیزی هستید که ترس کمتری ایجاد کند برای الهام گرفتن به حیاط پشتی خود بروید، این کاربرد تازه از رنگ گل رز و مریم گلی کلاسیک به همان زیبایی است که دوست دارید اگرچه پایه های میزهای قهوه صنعتی ، حالت امروزی دکوراسیون را حفظ می کنند.

 

 

 

 

13. فضای خود را با رنگ آبی دنیم و سبز نعنایی روح ببخشید

سبز نعناعی رنگ مناسبی است که به فضای شما حالتی سرزنده و خنک می بخشد. با ترکیب رنگ آبی دنیم و خاکستری سنگی احساسی غیر رسمی ایجاد کنید سپس با استفاده از پاپ های سفید ترد، chartreuse و لیمویی زیبا کل پالت را زنده کنید. با جا به جایی تاکیدات آبی ملوانی و بنفش کم رنگ، آن را دلپذیرتر کنید.

 

 

 

 

14. لایه ی سبز بر روی سبز

سایه های سبز به زیبایی در کنار هم کار می کنند، بنابراین نترسید که از مخلوط سایه های روشن و تیره و هر دو رنگ آبی و زرد استفاده کنید. در اینجا ، یک کابینت به رنگ سبز در برابر دیوار با تن رنگی مشابه قرار گرفته است تا جلوه ای درجه یک داشته باشد.

 

 

 

 

15. بلوک رنگ با تاکیدات رنگ های ترند

اگر به اندازه کافی شجاع هستید ، بلوک رنگ می تواند ظاهری خیره کننده و تاثیرگذار به عنوان پاداش به شما دهد. در اینجا ، دیوارهای سبز تیره مرموز ، یک مبل گوشه ای صورتی چند هزارساله و یک صندلی زرد خردلی و کوسن ها به خوبی در کنار یکدیگر با هم کار می کنند و یک طرح شاد و پذیرایی را ایجاد می کنند که هیچ وقت خسته کننده نیست.

 

 

 

 

16. بگذارید رنگ بنفش با سبز زمرد حکمرانی کند

برای داشتن یک اتاق نشیمن کامل سلطنتی بگذارید رنگ سبز زمردی نقش مصاحبی را برای حکمرانی با تن های رنگ بنفش بازی کند. در بعضی از لوازم جانبی از رنگ سبز بهاری برای ایجاد سرزندگی در طی ماه های تابستان استفاده کنید و در بعضی جاها از برنج استفاده کنید تا جلوه بیشتری ایجاد کند.

 

 

 

 

17. مقداری زرد لیمویی و chartreuse اضافه کنید

با استفاده از chartreuse روشن اندکی گرما و به اتاق نشیمن تیره ی خود ببخشید. میان زرد و سبز، رنگی پر فراز و نشیب وجود دارد که به زندگی طرحی می بخشد. برای استفاده از آن بر روی دیوارها خجالت نکشید، این کاغذ دیواری چاپی با طرح گل به عنوان یک پس زمینه چشم نواز کار می کند. از کف پوش ها و نشیمنگاه های چوبی تیره رنگ با سایه های کمتر استفاده کرده و لوازم جانبی به رنگ خاکستری را اضافه کنید تا ظاهر را تازه نگاه دارید.

 

 

 

 

18. از رنگ سبز به عنوان زمینه ای استفاده کنید تا خانه مادر بزرگ را شیک نگاه دارید

این سایه مینتیک در قسمت سبز آکوامارین قرار دارد و بسیار متنوع است. این کار در کنار طرح های گلدار به خوبی کار می کند بگدارید در کنار مبلمان خاکستری رنگ و یا بلوطی کهنسال قرار بگیرد – که سبک کلاسیک روستایی را ایجاد می کند.

 

 

 

 

19. بگذارید رنگ سبز و آبی دیده شود

ابی و سبز هرگز نباید دیده شوند! این یک حرف قدیمی است و ما کاملا مخالف هستیم. هر رنگ ابی را که می خواهید با هر رنگ سبزی ترکیب کنید. برای خودتان یک ترکیب هماهنگ ایجاد کرده اید. در اینجا نمی توانیم تصمیم بگیریم که ستاره ی نمایش کاغذ دیواری هنری و صنایع دستی است، یا مبلمان برقی ابی رنگ و یا میز قهوه خوری به رنگ سبز مرغابی جره که در وسط و در میانه قرار دارد. نکته این است که هر قطعه به اندازه کافی قوی است که جادوی خودش را در این گروه اجرا کند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی