طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

چه مدلی از سوی تولید کنندگان مبلمان جهانی در نمایشگاه های بزرگ بین المللی ارائه شده است؟ صندلی های عظیم ، مبلمان هوشمند ، انواع رنگ ها ، طراحی لاکونیک - در بزرگترین نمایشگاه های بین المللی ، تولید کنندگان جهان چشم انداز خود را از مبلمان در سال های آینده ارائه دادند. ما مدل های ترند را انتخاب کردیم و در پاییز محصولات جدیدی را برای خوانندگان خود ارائه خواهیم کرد.

صندلی های عظیم

جدا از فروتنی، مبلمان و اثاثه یا لوازم طراحی داخلی گسترده ای به بازار می آیند. به خصوص در چند سال آینده استفاده از صندلی های بزرگ ناهار خوری ، که شبیه صندلی های دسته دار خواهد بود متداول می گردد. صندلی های با تکیه گاه پهن و اثاثیه یا لوازم داخلی ساخته شده از مخمل خواب دار نرم ، یک تکه مبلمان ساده را به تخت سلطنتی تبدیل می کنند. از طرف دیگر مبل ها بیشتر از بالش های بزرگ تشکیل شده اند - شکل های گرد ، یک پشت نرم پهن باعث ایجاد راحتی در خانه می شود ، نوعی از پیله است که می توانید در مقابل استرس در آن پنهان شوید.

 

 

سادگی و مینیمالیسم

اگر پیش از این مبلمان کابینت بیشتر به سبک کلاسیک ساخته می شد ، امروز سادگی و لاکونیسم طراحی ظاهر ترند شده است. بنابراین ، تا سال گذشته ، برای همه عزیزان دوستدار"دیوار مبلمان" ، یک کابینت مورد نیاز بود - بدون آن ، مجموعه مبلمان به سادگی برای فروش نبود. در سال 2018 ، "دیوارهای" کوچک متشکل از کابینت و قفسه RTV بسیار خوب شروع به فروش کردند. بازار فوراً به یک فرمت کوچک تغییر پیدا کرد ، زیرا ارزان تر است و فضای کوچک آپارتمان ها را هم اشغال نمی کند.

 

 

 

 

راه حل های هوشمند

همه چیز هوشمندانه خواهد بود ، از جمله آپارتمان های ما. و اگر پیش از این خریدار واقعی قادر به خرید آن نبود، مثلاً کمد-تخت، از وقتی که چنین راه حل های هوشمندانه ای در نسخه های تک در بازار ارائه می شود یا فقط سفارشی ساخته می شوند ، اکنون در دسترس همگان است. امروزه علاوه بر گزینه های کلاسیک برای اجرای مبلمان هوشمند - تخت خواب- کمد و تخت خواب -مبل - می توانید گزینه های بسیاری دیگر برای مبلمان هوشمند تهیه کنید. آشپزخانه هوشمند بلوک کوچکی است که در آن کلیه لوازم خانگی ساخته شده است. تو کار هستند. در حقیقت ، این یک آشپزخانه کاملاً کاربردی است که بیشتر شبیه به کمد است. بوفه یک ماژول آشپزخانه است که لوازم داخلی ندارد ، اما در آپارتمان های کوچک می توانید یک اجاق گاز ایستاده روی آن بگذارید یا در یک سینک برش بزنید. این یک روش عالی برای صرفه جویی در فضای اتاق های کوچک و همچنین امکان لایجاد تنوع در آشپزخانه با یک "جزیره" سیار است. انواع سیستم های کشویی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند که هم در آشپزخانه ها و هم در مبلمان – کمد های واحد های مسکونی و همچنین انواع گزینه های میزهای تاشو مورد استفاده قرار می گیرد که باید حداقل فضای لازم را اشغال کند و برای 1-2 نفر طراحی شود و در یکی از آنها - 4-6 مهمان جا می گیرد.

رنگ و بافت

جنگل یا جنگل بتونی؟ اگر قبلاً چرم و اکو چرم در مبلمان و اثاثیه غالب بودند ، حالا آنها با روکش های پارچه ای جایگزین می شوند. . پارچه های مخملی ، پارچه های سازه ای و پارچه های چاپی به ویژه در فصل جدید محبوب خواهند بود. علاوه بر این ، ما منتظر ترکیبی از پارچه های مختلف ، پارچه هایی با تزئینات گل ، بخصوص سرخس ها ، رنگ های غنی روشن و سایه های پودری خاموش آنها هستیم. برای کسانی که جنگل اداری را به طبیعت ترجیح می دهند ، خبرهای خوبی نیز وجود دارد. رنگهای مرسوم چند سال آینده خاکستری بتن ، رنگهای چوب طبیعی و همچنین ترکیبی از این مواد با رنگ سفید است. در مورد بافت ، مواد مختلفی از قبیل چوب و بتن یا فلز و کوارتز به طور فزاینده ای ترکیب می شوند.

ترند های دیگر مبلمان در سال 2020

ترند اصلی مبلمان سال - چگونه یک اتاق را به گونه ای طراحی کنیم که مرسوم به نظر برسد؟ • رنگ صورتی. سایه های قابل تصور و غیرقابل تصور در اوج محبوبیت خواهد بود - و این بسیار کاربردی است ، زیرا صورتی در ترکیب با هر رنگ دیگر مطلوب به نظر می رسد. • کارامل گرم. ترند دیر رنگ قهوه ای دنج و گرم و نرم است. سایه های کارامل به طرز باورنکردنی چند وجهی هستند- می توانند نرم و دنج به نظر برسند ، یا پرانرژی و مجلل باشند و همچنین با هر نوع ماده و رنگ ترکیب شوند. • مخمل لوکس. مخمل امسال هم موفق به کسب جایگاه در نمایشگاه و هم شو روم های داخلی شد. . پرده های مخملی ، عثمانی ها ، مبل ها ، بالش ، روتختی - همه اینها باید "اشباع" و غنی از رنگ ها باشند: بنفش ، آبزی ، قرمز ، آبی ، سبز عمیق. • تاکیدات طلایی. افزودن تاکیدات طلایی به فضای داخلی ضروری خواهد بود - این ترند همه سبک ها را به خود جلب کرده است. • الگوهای هندسی. فرم های پاک و چاپ های گرافیکی جایگزین زیور آلات و تزیینات با طرح گل و قومی می شوند. • مواد طبیعی. آنها هنوز هم محبوب هستند - و چوب ، فلز یا سنگ به صورت فرآوری نشده بهترین استفاده در سطح طراحی داخلی رادارا می باشند. • سطوح فلزی. امروزه فلزات از مواد مورد علاقه اصلی طراحان داخلی است. پانل های تزئینی ، وسایل داخلی ، مبلمان و لامپ از آن ساخته می شود. • مبلمان در سایز های کوچک. وفور قطعات کوچک در فضای داخلی اکنون ترند است. به همین دلیل تمایل به جایگزینی وسایل داخلی بزرگ به سمت وسایل کوچک جمع و جور وجود دارد. • اشکال گرد. مبلمان ، چاپ ، لامپ ، فرش - همه این طراحان توصیه می کنند همه اینهارادر نظر بگیرید. این فرم هر نوع فضای داخلی را زیبا می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی