طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-ترند-مبلمان جدید-مدرن

دکوراسیون داخلی-ترند-مبلمان جدید-مدرن

اگر یک ترند کلیه موضوعات مربوط به مبلمان را با یکدیگر متحد کند در سال پیش رو خواهیم دید که ، تغییراتی در شیوه زندگی و کار بوجو امده است. به عنوان مثال ، تمایل ما به یک روش زندگی پایدار ، موجب تجدید علاقه ما در انتخاب در مبلمان و لباس های عتیقه و وینتج گردیده است. . ترند های دیگر ، مانند مبلمان کردن خانه با حساسیت بازیگوشانه و با صندلی هایی که باعث ایجاد حس همکاری می شوند ، به ظاهر به یک اشتیاق جمعی برای برقراری ارتباط معنادارتر با دوستان و همکاران و مبلمان ما اشاره می کنند.

 

مبلمان آنتیک و سنتی

قطعات قدیمی نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه راهی آسان برای ادغام محصولات پایدار در خانه هستند. کارشناسان می گویند که مصرف کنندگان در سال آینده به این موضوع توجه خواهند کرد. در حقیقت ، خانه سوتبی در سال گذشته شاهد افزایش فروش 35% محصولات عتیقه و و قدیمی خود بوده است. تامارا روزنتال ، مدیر بازاریابی شرکت ، می گوید چنین افزایشی نشان دهنده تغییر نگرش به محیط و مصرف است. او می گوید: "مردم به طور فزاینده ای به این امر توجه می کنند که چگونه عادات خرید و زندگی روزمره آنها بر محیط تأثیر می گذارد. به همین دلیل آنها راه هایی برای مهار این تأثیر پیدا می کنند و دوستدار محیط زیست هستند."

 

 

 

آنا بروکوی، بنیانگذار و رئیس شرکت کریشیش می افزاید: افزایش محبوبیت نشانگر بازگشت گسترده تر دکوراسیون داخلی سنتی در فضای داخلی است. "این روند شامل اشکال کلاسیک است. چاپ های محبوب از خانه های طراحی شده. مناظر و پرتره ها در قاب های قابل توجهی؛ کاغذ دیواری ، نوارها و زیربناها برای ایجاد اتاقهایی که احساس غلو و لایه لایه ایجاد می کنند. و بله، مبلمان قهوه ای سنتی نیز بخشی از این است! موارد محبوب علاقه مندان به Chairish می توان به Maison Jansen، Maitland Smith، Piero Fornasetti، Fortuny و مبلمان با منسوجات یا پارچه متعلق به شرکتهای پارچه از جمله Scalamandre و Brunschwig اشاره کرد. مزیت از این ترند؟ این موارد احتمالاً با گذشت زمان ارزش بیشتری را به خود اختصاص می دهند. دیوید فینیکس ، طراح داخلی مستقر در لس آنجلس ، به طور مرتب از عتیقه فروشی ها استفاده می کند تا کمی از je ne sais quoi را به فضای داخلی معاصر اضافه کند. او می گوید: "در یک شرایط معاصر ، خوب است که یک قطعه قدیمی یا چیزی را که با آن بزرگ شده اید ، داشته باشید چیری که از یکی اعضای خانواده منتقل شده باشد."

 

 

 

طراحی بازیگوشانه ، پست مدرن و طراحی ایتالیایی

طبق گفته های کریستینا میلر ، مدیر ارشد تجاری 1stdibs ، طراحان به طور فزاینده ای مبلمان پرابهام و بازیگوشانه را در پروژه های خود گنجانیده اند که بسیاری از آنها توسط طراحان پست مدرن و ایتالیایی رادیکال هستند. میلر می گوید: "ما شاهد افزایش تعامل در قسمتهای اول با این قطعه ها ، چه از مرور و چه به نفع رفتار و همچنین از طرف جامعه طراحی داخلی هستیم." "در میان نزدیک به یک میلیون مورد در 1stdibs ، ما این ترند را نه تنها دردسته جدید و سفارشی از مارک هایی مانند Gufram و Studio Superego ، بلکه در محبوبیت روزافزون طراحان پرنعمت مانند Gaetano Pesce و Ettore Sottsass می بینیم." او معتقد است که این اشیاء کودکانه و نستالژیک قبل از اضطراب جامعه و سیاست معاصر، به نوعی فرار از گرایش را ارائه می دهند - و ما در سال آینده چیزهای بیشتری از این ترند را خواهیم دید. به نظر می رسد که طراحان ایتالیایی این کار را به بهترین شکل انجام می دهند. هر دو قطعه قدیمی و جدید مفهومی به نظر می رسند اما در واقع کاملاً کاربردی هستند. "آنها به اشکال روزمره اشاره می کنند - یک جفت لب ، چمن ، یک پا - و آنها را به روشی جدید نشان می دهند و آنها را از زندگی بزرگ تر می کند. آنها کلاسیک های آینده هستند و از بازار کلکسیونی قوی برخوردار هستند. "

 

 

 

 

ملزومات بار

به گفته کارشناسان ، بارهای بار دیگر دیگر فقط در آشپزخانه ها و سوراخ های آبیاری قرار نمی گیرند. به طور فزاینده ، ما آنها را در محل کار خواهیم دید. به گفته بنیامین پارو ، مدیر طراحی شرکت نول tabletops بالاتر اغلب نشانه دید ما از یک مکان گذرا هستند -جایی که شخص می تواند یک چهارپایه کنار ان قرار دهد ، کار کند ، یا یک قهوه بخورد و حرکت کند. وی می گوید: "هرچه مردم وقت بیشتری را صرف همکاری می کنند ، و حالت ایستاده را بیشتر از حالت نشسته ترجیح می دهند و از میزهای با ارتفاع زیاد و کانتر استفاده می کنند ملزومات بار به دلیل تطبیق پذیری ذاتی آن به طور فزاینده ای محبوب می شود." در نتیجه ، این شرکت برای تطبیق این روند ، موارد کلاسیک را به روز کرده است. در دو سال گذشته ، شرکت نول نسخه هایی از بارهای بلند از آیکون هایی مانند صندلی پوسته قالب برتویا و صندلی های اجرایی و سارینا Saarinen را معرفی کرده است.

 

 

 

 

هنر کاربردی

در یک سال گذشته ، بازار طراحی کلکسیونی با رشد گرم و سفید روبرو شده است. در ماه اکتبر ، حراج مجموعه شخصی کلود و فرانسوا-خاویر لالان ، از جمله گراند چوپت ، یک مجسمه زانی از کلم با پاهای مرغ ، و همچنین یک خرگوش برنز ، با ارزش 101.5 میلیون دلار برگزار شده است. در سال آینده ، خودی های صنعت فقط انتظار دارند این بخش رشد کند. "کان فولک" طراح AD100 اصرار دارد: "من فکر می کنم که بازار مبلمان واقعی معاصر قابل جمع آوری در مراحل ابتدایی است." وی گفت: "در حال حاضر بازار ثانویه متوسط است ، به ویژه وقتی آن را با بازار هنر مقایسه کنید ... [اما] شخصاً خیلی دوست دارم یک ساعت مارتن باس یا لوستر استودیو Drift داشته باشم تا اثری از پیکاسو." ایوان اسنیدرمن ، بنیانگذار تحقیق و توسعه مستقر در نیویورک ، معتقد است که دنیای هنرهای زیبا ، هنر و صنعت و طراحی در یک دوره تصادف و برخورد با هم قرار دارند. وی اظهار داشت: "در طول قرن گذشته ، اینها جدا شده اند و احساس می کنم که آنها دوباره در حال جمع شدن و نزدیک شدن به یکدیگر هستند." وی گفت: "هنرمندان معاصر از وسایل سنتی مانند سرامیک و الیاف استفاده می کنند و طراحان در حال انجام کارهای هنری زیبا هستند و اشیاء و مبلمان و مجسمه می سازند. این بسیار هیجان انگیز است. " نسل های جوان به ویژه با طراحی کلکسیونی ازروی آثار هنری ، به خصوص از طراحان نوظهور ، الهام می گیرند. فولک می گوید: "این ایده که آنها بتوانند به صورت جسمی به یک هنرمند و یک شی وصل شوند و در واقع با آن زندگی کنند و از آن استفاده کنند بسیار قدرتمند است و با آنها طنین انداز می شوند." .

 

 

 

 

رنگها، چاپها و الگوهای جسورانه

Katy Polsby، مالک و مدیرعامل شرکت و کاغذ دیواری وپارچه CW Stockwell، در سال 2020 مبلمان را با طرح و رنگ روشن پیش بینی می کند.از زمان راه اندازی این شرکت در بهار گذشته، محبوب ترین سبک های پارچه CW Stockwell بزرگ، جسورانه و رنگارنگ بوده است. پارچه رمی ما در سایه های نارنگی پر جنب و جوش و برگ سبز، میلیون گل مرجان و مارتینیک در آبی ملوانی از محبوب ترین پیشنهادهای ما بوده است. . Suzanne Tucker، بنیانگذار طرح های Tucker & Marks San Francisco، در حال تجدید الگوها و رنگ های جسورانه و همچنین بافتهای غنی مانند مخمل است. او می گوید: "مردم از فضای داخلی خاکستری خسته شده اند." تاکر می افزاید: "من دوست دارم که آونگ به سمت فردیت بیشتر تغییر یابد و قوانین درست و نادرست را رها کند." "من فکر می کنم که اینجا برای ماندن است."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی