طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-معماری داخلی-طراحی داخلی-مدرن

دکوراسیون داخلی-معماری داخلی-طراحی داخلی-مدرن

ترند طراحی اتاق نشیمن در سال 2020 پیش از هر چیز، انواع رنگها، شکلها و سبکهای مختلف است. هم اکنون، مد نه تنها سبک اسکاندیناوی است، بلکه یک دکوراسیون جسورانه هست. بنابراین، اگر قصد نوسازی را دارید، مطمئناً ایده خوبی خواهد بود که به تصاویر این مقاله نگاهی بیاندازید.

طراحی اتاق نشیمن 2020: باید به دنبال چه چیزی گشت؟

فصل جدید ترندهای جالبی را در دکوراسیون و طراحی داخلی به ارمغان می آورد ، که می تواند منبع الهام خوبی برای طراحان داخلی باشد. امسال ، رنگ های روشن ، سنگ طبیعی و لوازم جانبی درخشان متداول خواهند شد. طراحی های ترند و مد روز به خصوص مورد علاقه طراحان مینیمالیسم ، retro و به اصطلاح کلاسیک مدرن قرار خواهد گرفت. رنگها عمدتاً خاکستری و سفید هستند. تصاویر اتاقهای نشیمن مدرن را ببینید ، زیرا اینها پیشنهادهایی برای ساماندهی اتاق نشیمن در آپارتمانهای واقعی هستند.

اتاق نشیمن ترند نمی تواند بدون یک کاناپه راحت ، صندلی یا میز قهوه خوری باشد. طراحان امسال عمدتاً به طراحی های مبلمان ساده تر و همچنین رنگ های زیبا و غنی - یک مبل مخملی کبود ، یک صندلی سبز یا یک پاکت زیبا با لحاف زیبا متمرکز شده اند - این عناصر نمی توانند در سال 2020 از اتاق نشیمن حذف شوند. دکوراسیون داخلی کلاسیک خاکستری می تواند با یک صندلی بزرگ راحت به رنگ سبز بطری به روز شود - بسیار عالی به نظر می رسد ، و فضای داخلی با این سبک یک شخصیت منحصر به فرد را به دست می آورد. یک تاکید کوچک از رنگ به شکل پاف نیز مناسب است - اکنون این یک مبلمان چند منظوره است که نه نتها می توانید بر روی آن بنشینید بلکه از آن به عنوان میز قهوه نیز استفاده کنید. کوسن هایی در رنگ های نجیب مانند سبز ، آبی دریایی ، بنفش ، قرمز تیره انتخاب مناسبی برای افرادی است که از فضای داخلی زیبا به سبک پر زرق و برق یا سبک نیویورکی لذت می برند. کسانی که جسارت بیشتری دارند می توانند با یک مبل با رنگ روشن وسوسه شوند ، که سبک داخلی مینیمالیستی را نقض می کند و توجه را به خود جلب می کند. اما مهمترین چیز این است که باید عملی و کاربردی باشد. اغلب ، به هنگام تزئین یک اتاق نشیمن مدرن در سال 2020 ، طراحان تصمیم می گیرند که یک دیوار را با رنگی متفاوت ، آجر یا کاغذ دیواری برجسته کنند ، که به تمام فضای داخلی جلوه می دهد. دیوارها را می توان با کاشی های بزرگ یا سنگ تزئین کرد. چنین سطحی در چیدمان یک اتاق نشیمن ترند ، مد روز در سال 2020 به یک پس زمینه عالی برای یک مبل یا یک میز تبدیل می شود. حتی اگر چیز زیادی برای تزئین اتاق نداریم ، برجسته کردن یکی از سطوح ایده ای ایده آل برای احیای فضای داخلی و ایجاد شخصیت خواهد بود.

ترند دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن 2020: نورپردازی اضافی

در طراحی زیباترین سالنها در سال 2020 ، آنچه که توجه را به خود جلب می کند ، لامپ های شیک است. اگر می خواهید مبلمان داخلی یا جزئیات داخلی مورد علاقه خود را برجسته کنید ، باید مطمئن شوید که در مرحله طراحی ، نورپردازی مناسب را برنامه ریزی کرده و انتخاب کرده اید. انتخاب درست یک لامپ به اندازه انتخاب صحیح یک مبلمان برای فضای داخلی اهمیت دارد. در بعضی موارد ، لامپ بزرگی است که به عنوان بخشی از اتاق نشیمن مدرن توجه را به خود جلب می کند.

رنگهای شیک و متداول در اتاق نشیمن 2020

در سالهای اخیر ، سایه های سفید و خاکستری بر روند طراحی داخلی حاکم بوده است ، مشخصه ای از سبک اسکاندیناوی خنک و به اصطلاح ، برای حفظ تعادل ، رنگ های رسا و شدید. امروز کدام رنگ ها انتخاب می شوند؟ ترندها می گویند که در درجه اول روی ترکیبات اصلی پر از رنگهای رسا و جسورانه متمرکز شوید. رنگ ها باید توجه ، لذت و هیپنوتیزم را به خود جلب کنند. . یکی از شیک ترین رنگ ها صورتی پودری خواهد بود. می توانید عناصر سایه های مختلف زرد ، نارنجی و سبز خاکی را اضافه کنید - در این ترکیب ، هر یک از گزینه ها زیبایی اصلی خود را ارائه می دهند و یک ترکیب بسیار هماهنگ و پر از انرژی ایجاد می کنند. با این حال ، اگر یک اتاق نشیمن لوکس و نجیب را ترجیح می دهید ، صورتی را با سایه های رنگ های زمینی ترکیب کنید. بدیهی است که این ترکیب تضاد ایجاد می کند ، اما در واقع بسیار سازگار است. همچنین رنگ های ترند ، دیواره های داخلی نیز می توانند سبز زیتونی و مریم گلی باشند. در اتاقهای نشیمن آفتابی ، شما باید رنگ نارنجی را ترجیح دهید ، که برای سال 2020 شیک است.

با خلاصه کردن سؤال در مورد رنگ اتاق نشیمن ترند ، در سال 2020 ، باید تأکید کرد که نباید فقط رنگهای خنک را انتخاب کرد ، زیرا رنگهای گرم ، خوش بینانه و هیجان انگیز نیز بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. یک اتاق نشیمن با سایه های رنگ بژ نه تنها مترادف با سبک کلاسیک است ، بلکه یکی از عناصر مشترک دکوراسیون مدرن است. نحوه ایجاد رنگ ها و بافت های سنتی را برای ایجاد یک مجموعه مینیمالیستی کشف کنید. نحوه ترکیب رنگ ها و بافت های سنتی را برای ایجاد یک مجموعه مینیمالیستی کشف کنید.

کدام مبلمان در اتاق نشیمن ترند در سال 2020 مد خواهد بود؟

از تجربیات نترسید وگلچینی را به فضای داخلی بیاورید. بنابراین ، چیدمان یک اتاق نشیمن به طور ایده آل منعکس کننده شخصیت منحصر به فرد افرادی است که در آنجا زندگی می کنند. می توانید کمد های زاویه ای بسیار ساده ، قفسه ها و کابینت های مدولار و همچنین میزهای قهوه را روی پایه ای مشخص و آشنا انتخاب کنید. با این حال ، برای انطباق آنها با واقعیت مدرن ، ارزش آن را دارند تا به روزرسانی شوند: برای رنگ کردن یا استفاده از گچ در مواد موجود در مد. اگر خودتان نمی خواهید یا نمی توانید آنرا انجام دهید ، به دنبال مبلمان در حراجی ها یا فروشگاه های آنلاین باشید.

مهمترین قطعه مبلمان در طراحی مدرن اتاق نشیمن ، کاناپه است. چه اتاق بزرگ باشد و چه کوچک ، مبل نه تنها باید زیبا باشد بلکه واقعاً راحت باشد. مدل های بزرگ ماژولار که می توانند آزادانه با هم ترکیب شوند ، در فضای داخلی مدرن به خوبی کار می کنند. در یک اتاق retro یا کلاسیک ، مبل ها سنتی تر هستند. آنها را با بالش های رنگارنگ و فرش های گرم تزئین کنید. البته قلب هر اتاق نشیمن مجموعه ای از مبلمان نرم و راحت است. اگر قصد دارید امسال آنها را با مدل های شیک جایگزین کنید ، آنها باید به صورت صندلی و مبلنمان هایی به سبک مخمل نرم در رنگ سبز زمرد یا قهوه ای باشند. همچنین لازم است یک میز ناهار خوری یا میز قهوه را در اتاق نشیمن قرار دهید. علاوه بر این ، اگر به یک میز کار شیشه ای مجهز شود ، پس از آن کل مجموعه سبک و یک شخصیت منحصر به فردی را به دست می آورد. میزهای ترند، و مد روز برای اتاق نشیمن را می توانید در فروشگاه های مبلمان خوب خریداری کنید.

لوازم جانبی - پارچه ، دکوراسیون ، روشنایی

نقوش گل دار یک راه حل عالی به حساب می اید. اما آنها گل های وحشی کوچک نیستند ، بلکه نمونه های بزرگی از گیاهان مانند monstera هستند. علاوه بر این ، اتاق نشیمن ، ارزش قرار دادن چندین گلدان بزرگ با فیکوس زنده یا یک درخت نخل را دارد. همچنین انواع منسوجات از جمله بالش یا فرش وجود خواهد داشت. فرش یک عنصر ضروری در یک اتاق نشیمن شیک است. یک کف براق از جنس هایگلاس فراموش خواهد شد ، زیرا اکنون تخته چوبی یا پانل های طبیعی با کیفیت خوب ، و احتمالاً سنگ مرمر یا کاشی کاری ، مد روز خواهد بود.

اتاق نشیمن سبک اتیک 2020

Ethno اصطلاح بسیار گسترده ای است، اما این سبک را می توان ترکیبی از طراحی سنتی و محصولاتی از سراسر جهان توصیف کرد. یکی از ویژگی های آن رنگ ها هستند به خصوص رنگ های گرم و ارام زمینی. حتی در یک اتاق نیز می توان از آنها زیاد استفاده کرد: از سایه های مختلف بژ ، زرد و قرمز گرفته تا آبی (کبالت ، یاقوت کبود ، نیلی) و همچنین بنفش و قهوه ای. در ترکیب با الگوهای هندسی یا انتزاعی ، آنها یک طراحی خارق العاده را ایجاد می کنند. طراحی اتاق نشیمن به سبک اتیک ایده خوبی است برای انتخاب مبلمان با الهام از ترندهای شرق دور. کمد ، صندلی و قفسه های چوبی را با یک کاناپه چند رنگ و صندلی های پر از بالش های کرکی انتخاب کنید.

ترند طراحی اتاق نشیمن 2020 سازگار با محیط زیست

یکی ازقوی ترین ترندهای طراحی اتاق نشیمن در سالهای اخیر – مد هایی با راه حل های زیست محیطی است. یک کوسن خانگی - ساخته شده از مواد بازیافتی ، یک بالش دستباف با نخ و پنبه ، پارچه گره دار ، مبلمان قدیمی بازسازی شده در زیرزمین یا در اتاق زیر شیروانی - همه اینها نه تنها در یک اتاق نشیمن مبله شیک در سال 2020 زیبا خواهد بود. ، بلکه به محیط زیست نیز خدمت می کند. شما نمی دانید چگونه از اشیاء قدیمی و مواد طبیعی استفاده کنید؟ در اینترنت فیلم های بسیاری را با دستورالعمل های گام به گام و همچنین مقالات و نکاتی خواهید یافت که این کار را آسان و لذت بخش می کند.

ایده های طراحی و دکوراسیون داخلی با استفاده ازعکس در اتاق نشیمن 2020

برای ایجاد طراحی اتاق نشیمن 2020 از گالری عکس ارائه شده استفاده کنید. طراحی برای تمام سلیقه ها ، مطمئناً طرفداران خود را پیدا خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی