طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

روند طراحی داخلی سال 2020

روند طراحی داخلی سال ۲۰۲۰

چوب گرم ، رنگهای داغ و اینکه چرا باید در سال جدید سبک خانه خود را از خشکی در بیاورید. پیگیری دکوراسیون جدید داخلی بیشتر در مورد الهام گرفتن است تا پیاده کردن و دوباره سوار کردن. از این گذشته ، سبکی که با شما صحبت می کند ممکن است بازتابی از شخصیت شما باشد تا اینکه نسخه ای باشد که متناسب همه ی فرمول ها باشد. اما هر از چند گاهی همه ما می توانستیم از کمی تغییر استفاده کنیم. و اگر از دیدن همان طراحی قدیمی خسته شده اید به یک به روز رسانی کوچک و ساده نیاز دارید تا انچه نو و جدید است را دنبال کنید، و کمک گرفتن از ترند های طراحی داخلی می تواند شما را در طراحی خانه اتان راهنمایی کند. ما از حرفه ای های طراحی داخلی در مورد ترند های داغ طراحی داخلی در سال 2020 کمک گرفتیم.

 

بیشتر و بیشتر ، مردم در حال گذر از فضای داخلی سخت و رسمی هستند که احساس بودن در موزه را ایجاد می کند تا بودن در یک حانه ی واقعی ان هم به جهت ایجاد یک زندگی ارام تر و احساس راحتی بیشتر. آنتونی برزیلی فروند ، مدیر سرمقاله 1dibs و مدیر کتاب fine art می گوید:آن طور که ما متوجه شدیم به نظر می رسد طراحی داخلی در حال سست شدن است و طراحان کمتر درگیر ایجاد فضاهای خوب و مناسب و با سلیقه های کامل هستند و به روش هایی که تا به حال استفاده نکرده بودند فضاهایی را ایجاد می کنند حتی در سطح بسیار بالا. "در این اوقات استرس زا ، مردم به طور فزاینده ای خانه های خود را به عنوان پناهگاه ها می بینند ، بنابراین نتیجه می گیریم که یک محیط آرام تر و حتی جمع تر احساس آرامش و تسکین بیشتری میدهد ." تانیا کاسیل ، صاحب / طراح داخلی لاگونا بیچ ، هوی لاگونا مستقر در کالیفرنیا ، می گوید: "حرکتی به سمت یک زندگی لوکس و طراحی متعهد در حال صورت گرفتن است. زیباترین فضای داخلی دارای تکه هایی است که به مرور زمان جمع شده اند: صندلی های چرمی نمادی متعلق به Togo Fireside در کنار مخمل خرد شده جدید جذاب – همهگی بر روی یک فرش طرح وینتج مراکشی که می توانستند در بازدید اخیرشان ان را با خود بیاورند. بخش بزرگی از این طرح ترکیب پرزرق و برق اثار و قطعات وینتج با انواع با قطعات معاصر است. خانم کاسیل می گوید: قطعات معتبر و یافت شده از دوره های مختلف که به نوعی در کنار یکدیگر با هم ترکیب می شوند تا زیبایی شناسی طراحی شخصی تری ایجاد شود." آدریانا هویوس ، طراح اصلی مبلمان ADRIANA HOYOS در میامی می گوید: طراحی آهسته ، که به مواد ، منشاء و اصالت انها و قطعه و نحوه ساخت آن و در نظر گرفتن محیط و پایداری آن، به جریانی اصلی در طراحی تبدیل شده است. مردم بیشتر به استحکام قطعه توجه دارند و اهمیت می دهند تا تولید انبوه با کلیک سریع و سفارش فوری باشد. خانم هویوس می گوید: طراحان باید دوباره ساختن افراطی را پشت سر بگذارند و استفاده از ایده های شاداب و با طراوت در مورد نورپردازی، مبلمان و ملزومات را اغاز کنند. او بهاین نکته اشاره کرد که طراحی در سال 2020 ایده اختلاط قطعات سنتی با طرح های امروز را در اولویت قرار خواهد داد.

جورجینا وود ، مدیر طراحی تایلور هاوز ، مستقر در لندن ، توضیح می دهد: قطعات مجسمه ای با لایه هایی از بافت و مصالحی که به شکلی ظریف و ماهرانه انجام گرفته است یکی دیگر از انواع زیبایی شناختی است. وی گفت: "ما از نگاه تمیز مدرن برخوردار بوده ایم و ماکسیمالیسم کاملا باورنکردنی است، اما برای هر روز می تواند برای چشم خیلی زیاد باشد." او افزود: "اکنون ما بین این دو قرار گرفته ایم: یک تجملی لوکس با تزریق قطعات وینتج و جدید و ترکیب رنگها". شاید مهمترین وجه این سبک احساس فردگرایی باشد. آقای بارزیلی فروند گفت: با وجود انتشار تصاویر طراحی ها در همه جا به صورت انلاین محرک بیشتری برای ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد وجود دارد. "خانه ای پر از مجموعه ای از گنجینه ها – چه قدیمی و چه جدید - برخی از براق، برخی از انها پوشش هایی هستند که به سختی به دست امده اند و برخی دیگر تکه پاره ای اموال و منقولات معشوقه ای است که همگی در کنار هم بسیار خاص و به یاد ماندنی هستند. جفری بیرز از جفری بیرز بین المللی در نیویورک گفت این روند در حقیقت به نظر نمی رسد که مرسوم باشد. در عوض ، درمورد تصمیم گیری هایی است که محیط ، سلامت ، طول عمر و کیفیت را در نظر می گیرند. "ما گزینه های بسیار فردی را بر اساس سلیقه و شخصیت فرد یا بی طرفی به خاطر بی زمان بودن خواهیم دید." این به معنای ملزومات مات و طبیعی با تمرکز بر روی پایداری و همیشگی بودن است تا ملزومات با براقیت و تاکیدات بالا. وی گفت: "مبلمان کمتر از یک سبک خواهد بود ، مانند مدرنیسم اسکاندیناوی یا شیک صنعتی،و بیشتر تجمع ظاهری بر اساس فردیت ، نیاز ، هدف و عملکرد است. آقای برزیلی فروند توضیح داد: "ظرافت واقعی به معنای تلاش نکردن بیش از حد سخت است ،"خاطرنشان کرد که لازم نیست همه چیزهای اتاق نیاز به شرایط mint و یا آنچه به طور سنتی سلیقه خوب تلقی می شود باشد. وی گفت: "اشرافی های اروپایی مدتهاست که این موضوع را می دانند (به یک اتاق نشیمن در یک خانه بریتانیایی فکر کنید، کاناپه های چوبی آن پوشیده از انواع بالش ، سگ ، کتاب و روزنامه). مصرف کنندگان آمریکایی با طراحی لوکس شروع به جلب توجه می کنند. "

 

ماده ای که برای سفارش ساخته شده است آندره مگنو مدیر بنیاد بازاریابی و توسعه رنگ گفت: به دلیل علاقه شدید به صنایع دستی برتر ، کیفیت و مادی بودن آن مهم است. مصرف کنندگان بیشتر به پشت صحنه آنچه در خانه آورده می شوند علاقه دارند. " این بدان معناست که آنها بیشتر برای خرید نگران کیفیت هستند تا کمیت. از خانم وود و تیمش در تیلور هوز به طور فزاینده ای خواسته می شود که روشهای قدیمی مانند استفاده از صدف ، پوسته های تخم مرغ خرد شده یا گس های خرد شده را برای مشتری های منحصر به فرد در مورد مبلمان مجدداً تفسیر کنند. نمونه ای از این جدول ، میز و کابینت قهوه تیلور هوز ایندیگو اسکیس از مجموعه مبلمان آنها است که توسط صنعتگران کارشناسی ارشد ساخته شده است و دارای تزیینات برگ های پیوسته فلزی و لبه های مخصوص رنگ دستی است. اقای وود می گوید این ملزومات باعث ایجاد لایه ای دیگر از مهارت های کم نظیر می شود و این کمترین چیزی است که مشتری های ما به دنبال آن هستند. " خانم هویوس به مبلمان سفارشی ویکتوریا به سبکهای منحصر به فرد توجه کرده است. این صندلی ها شامل صندلی های بدون درز ، مقاطع و مبل های ساخته شده از مواد غیر متعارف مانند دسته چرم و پشم است و با خصوصیات سنتی عصر مانند سیلووت های جسورانه ، منحنی های تیز و جزئیات بازو مطابقت دارد. وی همچنین متوجه افزایش پارچه های با کنتراست بالا و ترکیب کردن تن های خاموش با رنگ ها و الگوهای فوق العاده و همچنین ترکیب مواد برای ساخت ترکیب های چسبناک از ملزومات و اثاثیه براق با بافت های زنگ زده ، سطوح بافتی با الگوهای ساده و فلزات با مات است. برای مثال مخلوط کردن فلزات به روشهای منحصر به فرد نمونه دیگری از چگونگی بیان این نوع است: مثلاً یک شیر آب نیکل با براقیت برنجی یا سخت افزارهای به رنگ برنز جلا داده شده. خانم کاسیل گفت: "ترکیب هدفمند است و سطح طراحی را بالا می برد."

 

رنگ های آرامش بخش

خانم های مگنو گفتند ، رنگ های آرامش بخش و رنگدهایی که می توان آسوده با آنها زندگی می کرد ، در همه چیز از رنگ دیوار گرفته تا در مبلمان و پارچه و لوازم جانبی دیده می شوند. مگنو گفت: "ما شاهد هستیم که این رنگ های نرم و زیبا به عنوان یک روش ایمن برای جابجایی در فضای داخلی عمل می کنند ، زیرا بسیاری از مردم بعد از چندین سال خنثی بودن در تسلط بر طرح های رنگی بسیاری از فضای داخلی ، احساس محرومیت از رنگ را ابراز کرده اند." رنگ های برجسته بنیامین مور برای سال 2020 شامل First Light 2102-70 می باشد ، یک رنگ مات و ملایم که به عنوان رنگ سال 2020 معرفی شده است. کریستالی AF-485 ، رنگ پریده سبز و Windmill Wings 2067-60 رنگ آبی اسطوخودوس است. مگنو گفت: این سایه ها به عنوان رنگی همه جانبه ، در تکرارهای تونال تک رنگ به عنوان لهجه در یک اتاق سفید و یا در طیف گسترده ای از لوازم و پارچه های منزل مورد استفاده قرار می گیرند. میچل پارکر ، سردبیر Houzz ، پلت فرم آنلاین برای بازسازی و طراحی منازل ، این پالت های آرام مانند خاکستری های سبک و رنگ ابی با سلیه های مختلف به خصوص در آشپزخانه های هوز مشاهده کرده است، و انتظار دارد که تعداد بیشتری از آنها را در سال 2020 مشاهده کنید. آقای پارکر گفت: "کارشناسان رنگ تصور می کنند که این واکنشی به افزایش محبوبیت در سال جاری در مودر رنگهای مودی است."

 

 

چوب گرم

خانم کاسیل گفت ، چوب های طبیعی با تن های مختلف از سفید گرفته تا تیره نه تنها طرفدار دارند بلکه به طرق جالبی بیان می شوند. آنها می توانند از طریق لمس های منحصر به فرد ، مانند بافت عمودی روی کابینت آشپزخانه ارائه شوند، که هم بافت و هم یک عنصر طراحی غیر منتظره وارد بازی شوند. در میان کاربران هووز ، آقای پارکر در حال استفاده خلاقانه تر از چوب است. طراحان با شکسته آن به داورهای چوبی ، قفسه ها و بیرون کش ها ، علاقه بصری را به کابینت سفید اضافه می کنند. ما حتی می بینیم که افرادی که تاکیدات چوبی را به هودها اضافه می کنند که کمی گرما و بافت را به چشم انداز اضافه می کند و به شکسته شدن رنگ وسایل زیادی از کابینت هایی که اغلب سفید یا خاکستری رنگ شده اند ، کمک می کند. " کفپوش های چوبی رنگ حالت گرمی را در خانه به وجود می آورند ،و طراح جفری بیرز در تلاش است با یک رنگ کف پوش لکه دار از چوب بلوط سفید با الگوهای طبیعی دانه چوب برای یک پروژه در خیابان 277 پنجم در شهر نیویورک تا یک فضای لوکس و گرم را برای خانه ارائه دهد. او همچنین برای رنگ آمیزی آشپزخانه از رنگ بلوط سفید استفاده می کند. گذشته از چوب های سنتی ، علاقه زیادی به چوب های نسل بعدی ، مانند چوب های چند لایه و گلولام ، تیرهای چوبی مهندسی شده از لایه های چوبی نیز وجود دارد. هانس بالداوف ، مدیر موسس BCV Architecture + Interiors مستقر در سان فرانسیسکو و نیویورک گفت: "جنبه های پایداری و صرفه جویی در هزینه های ارائه شده توسط این مواد برای مشتری ها جذاب بوده و یک روند ساخت و ساز سریعتر و کارآمدتر را ایجاد می کند."

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی