طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون کلاسیک-کابینت ممبران-کابینت مدرن-طراحی داخلی-دکور آشپزخانه

از رنگ های هیجان انگیز گرفته تا انواع مدل کابینت ها، در این متن با بهترین نوع طراحی داخلی برای آشپزخانه آشنا خواهید شد. با انواع برند های جدیدی که برای طراحی داخلی آشپزخانه روی کارآمده اند و همچنین روش های خلاقانه جدید برای طراحی، ظاهر های جدیدی در ترند های 2020 برای آشپزخانه وجود خواهد داشت.

1- استفاده از سنگ

زمان استفاده از سنگ ها فرا رسیده است. هرچه طرح روی سنگ شلوغ تر باشد بهتر است. اگر تنها یک مورد باشد که لیست طراحی های داخلی را به لرزه در آورده است همین استفاده از سنگ مرمر است.

2- بازگشت رنگ خاکستری

مدتی از مد خارج بود اما چوب ها مجددا با اندکی تغییرات در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها احیا شده اند. از رنگ هایی که روشن تر از چوب بلوط و گردویی است استفاده کنید تا گرمای آشپزخانه را کنار سنگ های دست ساز موجود در آشپزخانه بتوانید حفظ کنید.

3- استفاده از رنگ مشکی

استفاده از رنگ مشکی بر روی دیوار ها، کابینت و سایر سطوح آشپزخانه در این سال ترند خواهد بود. مشکی دیگر رنگ مرده ای نیست. بلکه لوکس و گرما بخش است که در کنار چوب در آشپزخانه حالتی خودمانی و شیک پیدا می کند.

4- استفاده از رنگ هایی که بسیار به چشم می آیند

کتاب قانون رنگ ها را از پنجره بیرون بیندازید تا هر رنگی که میلتان می کشد را به دیوار ها بزنید. در سال 2020 آشپزخانه ها مملو از رنگ های مختلف از اسباب و وسایل گرفته تا رنگ زمین و پنجره و کابینت ها واهد بود. با این موضوع شروع کنید که تا چه مقدار مایلید از طراحی های موقت در آشپخانه تان بکار ببرید. یکی از مواردی که به آسانی و با کمترین هزینه می تواند به روز و عوض شود رنگ دیوار است. انتخاب رنگ ها کاملا شخصی است در واقع حتی کسی نمی تواند بگوید که ما یک تناژ رنگ را همگی یکسان می بینیم یا خیر. مارک ویلکینسون موسس مبلمان ویلکینسون معتقد است رنگ هایی که ما انتخاب می کنیم به طور خودکار و طبیعی از مد روز پیروی می کند. وی پیشنهاد می کند که " رنگی که برای آشپزخانه خود انتخاب می کنیم چه دیوار ها باشد چه زمین باید حداقل تا 5 سال ماندگار باشد، بنابراین کمی فرا تر از ترند های روز فکر کنید و رنگی را انتخاب کنید که در مدت زمان طولانی به شما حال خوبی می دهد."

5- جزیره های دوتایی (جفت شده)

با رفتن به سمت ایجاد آشپزخانه های وسیع تر در فضاهای بزرگ استفاده از جزیره امری ضروری محسوب می شود.استفاده از یک جفت جزیره آخرین حرکت در لوکس شدن یک آشپزخانه است.

6-عدم وجود دسته در وسایل و تجهیزات آشپزخانه

آخرین نوع از طراحی داخلی آشپزخانه استفاده از وسایلی است که چند جانبه طرحی شده اند و قابلیت انجام چند کار را دارند. وسایلی که با یک فشار باز یا بسته می شوند و دیگر نیازی به دسته ندارند که این مورد را می تواند در کابینت های زمینی و دیواری هم اجرا کرد. کابینت های بدون دسته یکی از بزرگترین ترند های سال 2020 هستند که پشت این کابینت ها حالت دوتایی یا دوبله دارد. که این نوع طرح تماما درباره سادگی و رعایت جزئیات در کابینت ها است.

7- وجود گنچه در طراحی آشپزخانه در سال 2020

گنجه کمدی که گاها به عنوان کمدی به شکل آبدارخانه هم شناخته می شود، سال هاست که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار گرفته است و در این سال های اخیر به خوبی در آشپزخانه های مدرن نیز دیده می شود. تمام مواد غذایی به صورتی مرتب به جای اینکه در کابینت های مختلف پخش باشند در یک جا قرار داه می شوند و این به آن معناست که حتی افراد در خرید مواد غذایی هم راحت تر هستند چون موجودی مواد را ر یک جا می توانند ببینند. یکی از فواید دیگر این گنجه ها این است که دیگر نیازی نیست تعدادی قفسه روی دیوار وجود داشته باشد، فضا باز می ماند برای اینکه به دلخواه یا بر روی آن قطعات هنری قرار دهید یا همانطور خالی بماند.

8- چوب گردو

اخیرا رشدی در کابینت های چوب گردو دیده شده است ک بسیار شیک است، با رنگی تیره،دارای گرمایی طبیعی و دارای احساس قوی مملو از حس لوکس بودن است.

9- استفاده از رنگ طلایی

حالا که شیرآلات در انواع و رنگ های مختلف وجود دارند، به دنبال آن ها سینک ها هم همینگونه شده اند. سازندگان همانطور که برای مبلمان و سایر وسایل در طراحی توانسته اند تاثیر گذار باشند برای سینک ها هم انواع رنگ، شکل، سایز و مواد سازنده را توانسته اند در نظر بگیرند که از طراحی کل اتاق الهام گرفته باشد. مدیر توسعه محصول و مدیر آموزشی کمپانی smeg می گوید " امروزه سینک ها نقش مهمی را در طراحی داخلی اشپزخانه ها بازی می کنند". طرح هایی که برای سینک ها اجرا می شود مطابق میل مشتری و در عین حال دارای کارایی و تعریف خاصی از طرح خود دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی