طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-طراحی داخلی-کابینت-معماری داخلی-خانه هوشمند-دکوراسیون مدرن

ترند های معماری در سال 2020 و 2021 همگی دارای یک ویژگی مشترک هستند: تعهد به توسعه و معماری پایدار. به طور کلی جامعه در حال پیشروی به سوی تعهدات و ترند های معماری زیست محیطی است. استفاده از مواد قابل بازیافت، سازه ها و ساختمان هایی که خودکفا هستند و تاسیساتی که سیاره زمین و محیط زیست را در نظر دارند و به آن احترام می گذارند بسیار متداول گشته است. اما ترند های دیگری نیز در معماری وجود دارند که به ان خواهیم پرداخت. 15 ترندی که سبک های معماری در در آینده رقم خواخد زد این پیشنهادات را با دقت بخوانید زیرا بیشتر انها اینجا هستند تا باقی بمانند و در معماری به مدتی طولانی وجود خواهند داشت.

1.سبک صنعتی در معماری خانگی

این سبک توسط اشکال نا متقارن در سازه ها هم در ساختمان های مسکونی و هم در سایر زیر ساخت های شهری نمایش داده می شود. از ویژگی های آن ترکیبات فلز، چوب، آلومینیوم و حتی پلاستیک های بازیافتی که به معنای کاهش هزینه های ساخت است، می باشد. خطوط ساده و و عدم وجود عناصر سطحی نیز از ویژگی های سبک صنعتی هستند. تصویری که میبینیم یک شیروانی به سبک صنعتی است که توسط کاشی های سری Brooklyn توسط Azulev طراحی شده است.

2.خانه های اتوماتیک و هوشمند

این یک ترند صعودی است، هم برای خانه های جدید و هم برای ساختمان های مقاوم. سیستم های خودکار به شکل فزاینده ای برا ی کنترل دما، نور و یا امنیت خانه ها مورد استفاده هستند.یک ساختمان هوشمند راحتی بیشتری را برای ساکنان فراهم میکند و هزینه های مصرف را کاهش می دهد. معماری دوماتیک بازتابی از آگاهی اجتماعی برای مراقبت از محیط و لزوم مصرف صحیح است.

3.فضاهای باز و چند منظوره

تعهد برای یکپارچه سازی و ترکیب فضاهای مختلف خانه به منظور ایجاد یک محیط گرم و روشن و چند ظرفیتی واضح تر می گردد. این راه حل به شما اجازه می دهد تا از فضای بیشتری لذت ببرید، که از دیوارهای تقیسم بندی و فضای کاربردی برای همه ی خانواده تشکیل می شود. از مواد و مصالح ساختمان سازی استفاده کنید که به عنوان پیوندی بین اتاق ها و دکوراسیون کلی اتاق به منظور ایجاد مداوم فضا و نور مورد استفاده قرار می گیرد. ادغام اشپزخانه و اتاق نشیمن رایج ترین اقدام در ایجاد فضا در یک طبقه است. اما شما همچنین میتوانید تا اتاق تشیمن را با تراس و یا اتاق نشیمن را با اتاق خواب ادغام کنید. در بازار مبلمان های تا شو و جمع شویی وجود دارد که می تواند به شما در این موارد کمک کند تا به طور طبیعی از یکی به دیگری گذر کنید. هریتیج یک سنگ از خانواده ی لیم استون از برند Azulev است. این کاشی همان طور که در تصویر نیز می بینید برای یکپارچه سازی فضاهای داخلی و یا خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربردهای جدید فضاهای سنتی در اخرین نسخه ی SIMBO مورد بحث قرار گرفته است، جایی که مارتا تورن و مهندس معمار فریدا اسکوبدو این موضوع را مورد بررس قرار داده اند. اثباتی غیر قابل انکار درباره چگونگی تغییر مفهوم یک اتاق و علاقه ی معمارها برای تعریف مجدد فضاها.

4.آشپزخانه شخصیت جدید است ...

آشپزخانه ها به شکل سنتی بیشترین ماندگاری را در خانه ها داشته اند. در ان ما غذا آماده می کنیم، در بسیاری از مناسبت ها خانواده ها در آن دور هم جمع می شوند و در آن غذا می خورند. اما در عین حال آشپزخانه فضایی است که بچه ها در ان بازی کنند و پیش غذا برای مهمان ها در آن سرو می شود. به همین مناسبت ما از سری سنگ ها هریتیج استفاده کرده ایم تا محیط مناسب را در آشپزخانه فراهم کنیم. به همین دلیل است که ترند های متداول در سال 2020 در معماری این اجازه را به آشپزخانه ها می دهد تا ابعاد خود را توسعه دهند و ان را با اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی ادغام کنند. اگر چنیبن امکانی برای شما وجود دارد، یک جزیره ی مرکزی که نقش مکانی برای سرو نوشیدنی و یا باری برای خوردن صبحانه دارد و از لحاظ بصری نیز فضای سالن را جدا می کند.

5.... حمام مکانی برای استراحت

حمام دیگر تنها فضایی نیست که به مراقبت های شخصی اختصاص داده شود. اکنون تبدیل به محلی برای استراحت پس از کار و تمدد اعصاب بعد از یک روز است. جایی که از بیرون جدا شده تا در طی یک دوش اب گرم مجددا با خود خلوت کرده و تنش ها را کاهش دهیم. و همه ی اینها به لطف طراحی و دکوراسیون است. این حمام با شکوه بیشتر از یک حمام اسپا است که ما می توانیم در خانه ی خود داشته باشیم، تا بتوانیم از سونا، جریان اب، و بانوج لذت ببریم، جایی که می توانیم با آرامش دراز بکشیم. این فضا با استفاده از سری های EternalOak و Calacatta طراحی شده است. ترند های جدید در حمام برای پوشش در رنگ های بسیار سفید و روشن با کاشی هایی که شست و شو و تمیز کردن آنها آسان است. دوش ایتم اصلی حمام شما است ، حتی کابین و اتاقک ماساژ ابی و یا دوش حمام با صفحه. بسیار مهم است که ابعاد ضروری را دارا باشد چون برای راحتی همه ی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. مبلمان ساده با ظرفیت ذخیره سازی، برای جمع اوری آنها و یک گیاه زیبای مخصوص فضاهای بسته همگی الزامات ایجاد فضایی برای مراقبت های روزانه هستند.

6.قهرمان کف و دیوارها

این عناصر تزیینی در معماری سال 2020 برجسته تر خواهند شد. پوشش هایی با کیفیت کاشی که می توانند از موارد و مصالح مختلفی تقلید کرده و مشابه انها باشند و مانند انها عمل کنند. در تصویر بالا ما می توانیم محیطی همراه با کف پوش و دیوارهایی همراه با کاشی های ماربل از سری Calacatta و Azulev ببینیم. شما می توانید پوشش را همراه با انواع بسیار مختلفی از بافتها و رنگ ها، طرح گل، و یا چوب و یا سیمان جلا داده شده ببینید. مطمئن شوید که همواره محصولاتی را خریدار ی میکنید که با محیط زیست سازگار هستند.

7.ترکیبات ریسکی

بازار انواع مختلفی از سبک ها و رنگ ها را در مواد و مصالح مختلف در اختیار شما قرار می دهد که همواره انتخاب یک گزینه از میان انها سخت خواهد بود. این بدان معناست که امسال فضاهایی همراه با اشکال فراوان و متنوع و مواد و مصالح مختلف متداول خواهد شد و تناسب را نشان خواهد داد. در تصویر بالا، ما شاهد ترکیبی هستیم که در نتیجه ی استفاده از پارکت چینی چوب های سنتی متعلق یه کابینوود است و کاشی های هیدرولیک متعلق به سری Oldker که برای Sanchis هستند. رنگ زرد در انواع تن های مختلف ، از رز باستانی گرفته تا قرمز هندوانه ای. کاشی هایی همراه با بافت های مختلف که از تار و پودی توری مانند تقلید می کنند. به طور خلاصه، انفجاری از اشکال و رنگ ها که در ساخت دکوراسیون خانه ها و فضاهای کار اثر گذاشته و انها را تبدیل فضایی پر از سرزندگی می کنند.

8.سفید، همیشه سفیداست

رنگ سفید در تمام سایه ها و تن ها، همچنان در طراحی داخلی کاربرد دارد، هم به تنهایی و هم در تلفیق با دیگر رنگ ها مانند رنگ سیاه، خردلی و یا خاکستری. در رنگ دیوارها و کف درخشندگی را ایجاد خواهد کرد از لحاظ بصری ان را تقویت می کند. علاوه بر این، تمام نور دریافت شده را منعکس می کند. در نتیجه در مورد اتاق هایی با طراحی داخلی سیاه رنگ و تیره پیشنهاد می شود. استفاده درست و به اندازه از ان، به عنوان مثال، در کاشی های حمام استفاده از رنگ سفید زیبایی هنری را خلق می کند.

9.اصلاح، توانبخشی و طراحی مجدد

اصول دستیابی به بهترین نتایج با استفاده از کاهش و کم کردن کارها در سال 2020 ترند است. احیای بناهای قدیمی و در بسیاری از موارد بناهاب تاریخی، و ایجاد کاربری جدید برای انها روندی است که سالهاست در شهرهای خود شاهد ان هستینم. همچنین اصلاح و طراحی مجدد خانه برای انطباق انها با نیازهای جامعه جدید به منظور همسان سازی انها برای تهیه آسایش و ارامش متداول است. این اقدامات همچنین مزیت هایی دارد، مانند هزینه ی اقتصادی کمتر نسبت به ساخت ساز از ابتدا. همه ی سری های line slim rect مخصوصا برای اصلاحات و توانبخشی ساختمان ها نشان داده شده اند زیرا به لطف ضخامت نازک ان که 6 میلی متر است برای کاشی کاری مناسب است. به همین ترتیب برندXLAM متعلق به گروه Azulev همچنین روسازی های فوقالعاده نازک را به ضخامت 6 میلی متر را ارائه می دهد که برای نوسازی و بازسازی بسیار مناسب است.

10.مینیمالیسم جدید

گرایش مینیمالیسم در معماری به معنای تعهد به اشکال ساده با استفاده از مواد و مصالح مدرن و اوانگارد است. پروژه های پیمانکاری برای خانه ها هتل ها، همچنین ساختمان های اداری و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند.تمایل به استفاده از مواد با کیفیت برای اطمینان از عایق حرارتی و صوتی که در نتیجه موجب صرفه جویی در موارد اقتصادی و منافع زیست محیطی خواهد شد.

11.مفهوم قرارداد

این مفهوم نوآورانه محیطی نواورانه را از طریق فضاهای باز و شفاف و روشن ایجاد می کند. بر طبق روش های جدید در کار، که از همکاری های تیمی حمایت می کندف دفاتر فضاهایی هستند که مدام در حال تغییر می باشند و می توانند در هر زمانی مطابق با نیاز کاربران سازگار شوند. مفهوم قرارداد به خانه ها منتقل می شود تا فضاهایی چند منظوره را فراهم کند انهم بدون دیوار میان برخی از اتاق ها و فضای اتاق ها با استفاده از دیوارهای شیشه ای ایجاد می شود.

12.همه ی طول سال از فضای خارج از خانه لذت ببرید

اگر تراس و بالکن را به درستی تنظیم کنید می توانید در تمام طول سال از آن لذت ببرید. آنها روند محوطه سازی های شیشه ای در معماری هستند و به شما این امکان را می دهند تا زمانیکه هوا مناسب و خوب است از ان استفاده کنید و لذ ببرید. اگر فضای خارج از منزل دارید اگر چه کم و کوچک، می توانید از کوره های گرم کننده متحرک برای مقابله با سرما استفاد کنید. سری بروکلین متعلق به Azulev، در میان دیگر برندهای ما، با پرداخت هایی بدون خطا، برای انواع فعالیت های خارجی ایده ال است. بروکلین یک ماده معاصر و تازه است که سیمان، سنگ و لبه را ذوب می کند. ذات مینیمالیستی آن، آن را برای سبک های مدرن و یا صنعتی اتاق ها مناسب می کند که موجب می گردد هم برای استفاده در داخل و هم برای استفاده در خارج از فضای خانه مناسب باشد. این سری را می توان در فرمت های زیر یافت: 100×100, 50×100, 75×150, 75×75, 59×59, 29×59 و 75×75 با ضخامت 20 میلی متر.

13.صدای کمتر، نور بیشتر

سر وصدا الاینده ای است که ما در خارج و در داخل خانه هایمان در معرض ان ها هستیم. به همین دلیل است که پروژه های معماری بیشتر و بیشتر در رابطه با این مسئله درگیر هستند.و از موادی استفاده میکنند که سر و صدا داخل را به حداقل می رساند. همزمان، فن آوری معماری به گونه ای توسعه می یابد که ساختمان ها از نور طبیعی خورشید استفاده کنند. و در عین حال روند هایی وجود دارد که روشنایی مصنوعی را به طبیعی ترین شکل ممکن ادغام کند. و حتی فضای تاریک و غیر قابل دسترس میان مبلمان ها را نیز با نوری گرم و غیر مستقیم روشن می کند.

14.آزمایش با روش های سازنده جدید

در طول سال 2020 ما برخی از نتایج آزمایش با سیستم های جدید ساختمانی را می شناسیم. فضای ایجاد شده به وسیله ی سری هوشمند متعلق به Azulev، که یک کاشی چینی چوبی و یک پوشش مخصوص شومینه است، برای سری فرمت بزرگ برند XLAM مورد استفاده قرار گرفته است. مجموعه ی اکسپرشن یک مجموعه بسیار نازک از صفحه ی اهنی و نازک است. Genuine یک چینی مخصوص چوبی است که برای طراحی در سبک های زیبا و منحصر به فرد مورداستفاده قرار می گیرد. سازه های ساخته شده از مواد بازیافتی، مانند پلاستیک و یا روش های ساختمانی سنتی برای مهار کردن تخریب محیط زیست و مبارزه با تغییرات اب و هوایی اجرا می شوند. نمونه ای از این روند را می توان در Kräuterzentrum de Ricola که توسط هرتزوگ و د مایورون (برندگان جوایز Pritzker 2001) طراحی شده اند را نشان می دهد. نکته مورد توجه این است که کیفیت زیست محیطی محصولات ما مطابق با کلیه ی پروتکل های محیطی است.

15.خانه های منفعل

انچه به عنوان یک ترند در معماری بوجود امده است، خانه های منفعل، تبدیل به فلسفه ای برای زندگی گردیده و می بایستی روشی برای فهمیدن ارتباط میان ان و محیط توسعه یابد. طراحی معماری در این خانه ها به هدف اصلی استفاده از منابع موجود و به حداقل رساندن انرژی می باشد. در نتیجه ، خانه ها ی منفعل نه تنها صاحبان خود را حفظ می کنند بلکه در بهبود سلامتی و توسعه کیفیت زندگی نیز کمک می کنند. نگرانی برای محیط زیست و تعهد به مراقبت از آن جنبه های اجتماعی دارد که در روند معماری در سال 2020 انعکاس می یابد. در نتیجه استفاده از موادی که الودگی کمتری دارد و ساختمان های با پایداری بیشتر به طور فزاینده ای تبدیل به هدف افراد و جوامع و ادارات عمومی در ساخت و ساز ساختمان ها گردیده است. این 15 روند در معماری سبک، طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ها و ساختمان ها را در سال های آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی